Gå til innhold

Kanuttens liv og røre


Kanutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for at du fikk jobben! Kjempegodt å lese.

Ikke stress med ketolysen. Du kan begynne på den igjen når du er motivert. :Nikke: Og du har jo gått ned masse allerede. Jeg skal også ha ketolysepause i sommer. Har på en måte hatt litt pause i det siste også. Har holdt meg på veldig lite karbo, men har spist en del popcorn. Hehe. Har holdt meg under karbogrensa mi de fleste dagene, men ketolyse og popcorn går jo egentlig ikke overens. Konklusjon: pause er lov (og kroppen har sikkert litt godt av det også, tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. :klemmer:

Gleder meg til å starte opp med nye utfordringer. Tror det skal bli veldig godt. Slippe å grue seg til å gå på jobb. :)

Nå har jeg nedtelling til melodi grand prix finalen, samtidig som jeg holder på med noen kaker som jeg snart skal kjøre å levere.

En del kaker for tiden, og det er jo gøy.

Flere som skal benke seg foran tv i kveld og se finalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny jobb!

Måtte bare si i forhold til ketolyse og sånn.. jeg har hatt en laaaang pause nå, på mange måneder. Og plutselig en dag kjente jeg at "nå! nå kan jeg jammen begynne igjen". Det er bedre å ta seg en pause og starte igjen når motivasjonen kommer tilbake, enn å presse seg og presse seg og slite fælt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk dere søtinger. :klemmer:

Har hatt besøk av noen venninner i dag, men regner med det kommer et storinnrykk i kveld. :) Kakene og kaffen er klar, så det er bare å stikke innom for de som føler for det. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer ikke, for jeg skal i bursdag til en hund :rolleyes: Håper det bare er venninna mi sin unnskyldning for en jentekveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har kosa deg masse på hundebursdagen My. :)

Tusen takk for gratulasjonen Muffin, men så ikke noe til deg i kveld, og nå er bursdagen over for i år.

Jeg har hatt en superfin dag. Masse besøk og avslappet stemning, akkurat slik jeg liker det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg gjorde det. Det var heldigvis bare en unnskyldning for å be folk på besøk og å spise kake. Hehe. Tror jeg hadde blitt litt bekymra om det var en ordentlig hundebursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ja, jeg gjorde det. Det var heldigvis bare en unnskyldning for å be folk på besøk og å spise kake. Hehe. Tror jeg hadde blitt litt bekymra om det var en ordentlig hundebursdag.

Vi hadde hundebursdag en gang da jeg var liten (riktignok ikke spesielt alvorlig ment)... Men hunden fikk ihvertfall både prøve partyhatt og kake. Det jeg husker best fra den dagen var at bursdagshunden kronisk spiste kaka, men spyttet ut igjen jordbærene som var pynt :ler:

Det skal vel også sies at vi barna var fra 2-7 år, så det var nok mest en gimmick for oss. jeg hadde også blitt bekymra hvis jeg ble invitert i en hundebursdag på fullt alvor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjonen Muffin, men så ikke noe til deg i kveld, og nå er bursdagen over for i år.

Jeg har hatt en superfin dag. Masse besøk og avslappet stemning, akkurat slik jeg liker det. :)

Det ble litt langt å reise. ;)

Så bra at dagen var bra! Håper du får en fin helg også. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kanutten! :goodbye:

Nå skjønner jeg ingenting! Du må ha falt helt ut av lista mi, for jeg trodde ikke denne dagboka var aktiv lenger, så jeg har ikke lett mer etter den heller. Så ser jeg jo nå at her er det jo skrevet masse siden jeg var her sist!

Ja, ja, NÅ er du ihvertfall tilbake på lista mi. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...