Gå til innhold

Kanuttens liv og røre


Kanutten

Anbefalte innlegg

Skjønner at du har (hatt) en del å stri med, men det er godt å se at det ser så mye lysere ut på mange områder nå! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var oppløftende lesning, Kanutten! :strix: (herlig å få bruke favoritt-smileyen min --> :strix: )

Da må du jo nesten ha ny bryllupskake og da? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere gleder dere sammen med oss. Godt at ting begynner å se lysere ut igjen ja. Synes det har vært litt tungt i det siste.

Klart vi må ha ny kake Nilla, men bare om dere kommer å spiser den. ;):hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det ordnet seg med fotografen, det må jeg si var en god løsning altså! Kjempebra! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det ei stund siden jeg har skrevet noe igjen her.

Jeg starta opp på jobb igjen denne uka, uten at ryggen er så mye bedre egentlig, men følte jeg måtte prøve igjen nå. Har fått vite av noen kolleger at sjefen min går og bleser opp hvor lei hun er av at jeg sykemelder meg hele tiden, og at jeg ikke passer til å jobbe der når jeg er så syk.

Det gjør at jeg blir så lei meg, og at det blir vanskelig å starte opp igjen på jobb. Men jeg holder ut ;)

Jeg ble innkalt på kontoret til øverste sjef i går, og fikk fortalt at de skulle begynne å ta hensyn til helsa mi på jobb, og det var jo fint. Problemet er at jeg da får bare kveldsvakter og det synes jeg blir vanskelig og ikke forenelig med familieliv. Dette var det ikke mye forståelse for gitt. Så har prata med tillitsvalgt nå om dette i det hele tatt er lov. Synes det begynner å bli nok nå. Føler at mye går imot meg, selv om jeg har noen fine oppturer innimellom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte og forstå at det skal være lov å bare gi deg kveldsvakter som tilrettelegging for helsa de!

Det finnes andre hjelpemiddler for tilrettelegging, uten at det skal gå spesifikk på vakter altså :kjefte:

Håper du får hjelp hos tilitsvalgt.

Godt å høre at du har noen fine oppturer også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øhh... kveldsvakter som tilrettelegging for dårlig rygg? Det hørtes veldig, veldig merkelig ut. Og så syns jeg sjefen din er en idiot som i det hele tatt gir uttrykk for frustrasjon rundt at du er syk. Sykdom er ikke selvvalgt! Dustesjef!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det høres ut som arbeidsplassen din er preget av en merkelig (eller manglende.... :sjenert: ) logikk! Og sjefen din har faktisk heller ikke lov til å ytre frustrasjon over sykemeldinger, så greit å involvere de tillitsvalgte!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at sjefen din er så ufølsom. Det ødelegger for så mye annet. Håper det ordner seg (eller at du finner en snillere jobb).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bare innom med en liten påskehilsen :)

Men Herlighet for en arbeidsplass du jobber på? :riste: Det er bar og ta det opp med tillitsvalgt!

Håper dere får en fin påske :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

God påske Kanutten!! :klemmer: Håper det har stabilisert seg litt på jobben din og at du får nyte påskedagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med ryggen? Og alt det andre?

Forresten.. vil du møte meg og Mazilla på café/over et glass vin en dag? Hvis vi tør, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange koselige meldinger i boka mi. :)

Så snille dere er. :klemmer:

Har hatt ei super påske sammen familien. Har storkoset oss på fjellet. Har så snill slekt som hjelper oss med det ene og det andre, så jeg blir rett og slett rørt av omtanken deres. Det er så koselig.

Har begynt på jobb igjen nå, selv om ryggen ikke er i noe særlig form, men føler jeg bare må også. Jeg kjenner at det ligger noe og ulmer under alt, men har kommet fram til at jeg bare får holde ut så lenge som jeg kan, mens jeg søker på noe annet.

Har en del annen jobbing med kakegreier framover, som er veldig spennende. Det gleder jeg meg til.

Så koselig My, vil veeeeldig gjerne bli med på et glass vin jeg, høres supert ut.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.. vil du møte meg og Mazilla på café/over et glass vin en dag? Hvis vi tør, da..

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

:vinke: alle sammen.

Har vært ei stund siden jeg har skrevet noe her nå, men jeg har ikke følt for å skrive noe egentlig. Jeg har lest en del i de fleste bøkene som jeg pleier, sånn innimellom.

Akkurat nå begynner ting å gå litt oppover igjen.

PÅ jobbfronten har det ikke blitt bedre, men har fått meg ny jobb som jeg begynner i til høsten, og det gleder jeg meg til. Nye utfordringer skal bli spennende. :hoppe: :hoppe:

Ketolysen går det ikke så bra med for tiden. Har hatt vanskelig med motivasjonen de siste ukene. Føler meg litt mislykka for akkurat det, men orker ikke stresse med mat akkurat nå.

Gleder meg bare på sommeferie nå. Det skal bli så godt.

Håper det går bra med dere som har vært innom her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...