Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 år senere...

Jeg er tilbake! :)

Skal oppdatere litt etter litt, mye som har skjedd.

:pasha:

Endret av zubimaru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter! Så koselig å se at noen av dere enda er her. :)

Håper alt står bra til med dere! ^^

Ja, hvor skal en begynne?

Har jo lest gjennom alt, og fant ut at jeg får begynne med å fortelle at H og jeg ble et par, og er enda sammen. Vi har vært sammen i over 1 år, men bor fortsatt ikke sammen. Litt kjipent da, men mangel på jobb her hvor jeg bor og slikt har gjort at det er sånn. Vi får se hva fremtiden bringer. (:

D forsvant etter hvert, han skulle stadig tilbake å snakke med meg, men det ble med snakking, heldigvis.

Siste gangen vi snakka sammen, i November, så fikk jeg endelig sagt ifra at jeg er sammen med en annen, som jeg er veldig glad i. D har måttet få det inn med teskje gang på gang.. Han ville rett å slett ikke innse at jeg ville være sammen med noen andre enn han.

En måned etter at D og jeg sist snakka sammen, så hadde jobben min julebord, dagen før bursdagen min. H ble med, og vi hadde en flott kveld. Helt til det klikka for D, som også var der, da han jobber i samme bedrift som meg. Han hadde drukket, og likte ikke synet av med sammen med kjæresten min. Det hele endte opp med at D sendte en kompis av meg i koma, H fikk et dypt kutt i panna etter å ha blitt skalla ned, og jeg fikk nakke-problemer ettersom D hadde tatt tak i håret mitt, og skalla meg i kneet hans tre ganger.

Vi har anmeldt hele opplegget, og var i avhør et par dager etter at alt skjedde. Vi venter enda på at han skal få straffen sin.

Tiden etter denne hendelsen har gått veldig hardt innpå meg, jeg har slitt mye psykisk, vært redd for både meg selv, datteren min, foreldrene mine og H selvsagt. Har måttet sykemelde meg i perioder fra jobb, i frykt for at D kan møte opp der og gjøre værre ting.

Politiet spurte meg jo om han hadde gjort liknende ting før, mens vi var sammen, og da måtte jeg jo være ærlig å si at han hadde det. Han klikka jo en gang, og sendte med på sykehus med brukket ankel og kutt i leppa. Politiet sa at de måtte ta dette med i betraktning, ettersom jeg ikke hadde anmeldt det forholdet da.

PUH! Sånn! :sprettoy:

Der var det meste av det negative sluppet ut, og det kjentes faktisk veldig godt!

Skal straks ut på café å spise lunsj sammen med H.

Får skrive litt mer senere. (:

Det er godt å være tilbake! :skya:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det må jeg jammen si! D hørtes ut som en utrolig skummel type! Godt du har anmeldt han. Mamma klarte etter mange år med misshandling å anmelde psykopat-eksen sin, og han ble dømt! Det er flott når de får det de fortjener!! :)

Og hurra for deg og H!! :hoppe: Det må føles deilig å være sammen med en ordentlig kar! :)

Du får ha en fin kveld videre! :) Jeg er så trøtt nå at jeg er nok i seng innen en time! Hurra for svangerskapstrøtthet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det må jeg jammen si! D hørtes ut som en utrolig skummel type! Godt du har anmeldt han. Mamma klarte etter mange år med misshandling å anmelde psykopat-eksen sin, og han ble dømt! Det er flott når de får det de fortjener!! :)

Og hurra for deg og H!! :hoppe: Det må føles deilig å være sammen med en ordentlig kar! :)

Du får ha en fin kveld videre! :) Jeg er så trøtt nå at jeg er nok i seng innen en time! Hurra for svangerskapstrøtthet! :ler:

Ja, er veldig glad for at jeg anmeldte alt. Og glad er jeg på din mors vegne, som klarte å komme seg ut av et sånt forhold. Livet skal ikke være lett. :(

Ja, jeg trives veldig godt sammen med H, men jeg sliter med dårlig selvbilde, og "anklager" han for å gjøre ting han sikkert ikke har tenkt på å gjøre engang. Du veit, folk snakker, å forteller meg gjerne en del dritt som jeg aldri hadde trengt å høre i utgangspunktet, men som får meg til å krype inn i tenkeboksen når jeg sitter hjemme aleine. Huff :b

Minime er hos farmor, vinterferie. H og jeg skal å hente henne i morgen, gleder meg, skal bli godt å få henne hjem igjen. (: Savner henne!

Var ute en tur i går sammen med H, mamma og pappa. Tidligere brukte jeg å fly rundt omkring å snakke med alt og alle når vi gikk på byen, men i går satt jeg bare sammen med H, og nøt samværet hans. Det føltes veldig godt. Å vite at han er kjæresten min, og at vi er sammen. :hjerte:

Men, i det siste har jeg vært veldig plaget med tanker om at han er på leiting, vil ha noen andre enn meg, er lei av meg osv.

Det er sånn at han bor egentlig ikke sammen med meg, men han er her ofte, lenge i gangen. Og når han er her, så har vi det så flott! Jeg tenker ikke noe negativt om han, eller om vårt forhold.

Men, så fort han drar hjem til seg, til kompisen som liker øl og film, turer på puben osv.. Så kommer tankene. Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg sitter hjemme alene å tenker det værste om han. Det at venner av oss begge kommer til meg å forteller hvordan han oppfører seg når han er aleine på byen hjelper jo heller ikke akkurat. >_> Jeg trenger hjelp..

Forrige fredag var helt forferdelig, kom inn på soverommet for å hente veska mi, å der satt han i senga med ei jente på skrevs over seg. Jeg tenkte mitt, og slamra døra idet jeg gikk ut. Han kom jo etter da, og skulle forklare, men jeg ville overhodet ikke høre. Jeg visste hva jeg hadde sett, han behøvde ikke si noe. De hadde jo klærne på, men alikevel.. Jeg ville aldri gjort noe sånt, alene med en mann, på et soverom. Vi har jo snakka om det i ettertid, han sier selv at han gikk over streken, og vi har vel lagt det bak oss. PUH. Godt å få ting skrevet, og ut av systemet.. Blir litt mye i dag ja, beklager. :flau:

I dag har vi vært ute å spist sammen, H og jeg, gått oss en tur, ligget i senga.. Deilig dag så langt ihvertfall! Vi har det som sagt bra når vi er sammen. Han sa det før vi la oss i går, at han lurte på hvorfor jeg fikk slike tanker som jeg får, for det er jo meg han vil være sammen med! Han vil ikke ha noen andre, han er ikke på leiting etter noen eller noe som helst. Han har ikke behovet for det. Sier han. Måtte jo bare si at jeg vet ikke hvorfor jeg tenker sånn. Jeg er redd for å miste han? Bleh.. :klaske:

Nei, nå får det være nok skriving, har jo allerede fått kommentar om at "du er vel ferdig med kapittel 3 snart?" :b

Ha ei fortsatt god helg jenter! Vi skrives. (:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjipe greier! Skjønner godt du ble satt ut av det synet. Håper du sa klart i fra at det der var virkelig ikke akseptabelt!!

Også håper jeg av hele mitt hjerte at han mener det han sier om deg! Og det gjør han helt sikkert! Men jeg mener at etter det synet han ga deg her om dagen, så har han vært med på å forsterke de vonde tankene. At han bør gjøre det han kan for å gi deg bekreftelse, og at han bør ha forståelse for at du er litt nedbrutt etter å ha vært sammen med en mann som D.

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei i dagboka!

Minime har vært hjemme siden forrige Onsdag, syk med røde hunder. Hun var klar for skolen i dag da, gleda seg til og med til å gjøre lekser i dag! Hun har nok savna den skolen som hun til tider ikke vil ha noe med å gjøre :P

Ellers har det vært lite liv i leieren. I helga var H og kompisen hans ute å spilla på en bar her, det ble godt med liv, begge dagene.

Tok det med ro på Lørdag, ettersom jeg hadde så enormt masse fyllenerver etter Fredag. Uff... Sier det jo alltid, men det skal bli ei stund til neste gang. >_>

I går var jeg hjemme fra jobb (H har vært hjemme med minime ellers) for å få gjort litt rundt omkring i huset. Var godt når jeg endelig kunne sette meg ned på ettermiddagen, imens H laga middag. ^_^

I dag er det muligheter for at jeg møter ei bekjent for å få en reading. Aldri fått no sånt før, så det blir jo litt spennende. (-:

Snøen daler ned her nord, begynner å bli LITT lei nå.. Men men, sola er her oftere den også, så det går mot vår, uansett hva snøen sier. :D

Ønsker dere en flott dag folkens <3

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mornings..

Har ikke vært her inne i d siste, for nå er d på'n igjen. Vi skal ha litt tid fra hverandre for å finne ut om vi vil være sammen eller ikke.

I forrige uke hadde han glemt å logge av facebook, og dum som jeg var, på alle måter, så tok jeg en titt på meldingene hans. Jeg vet at jeg invaderte privatlivet hans, og jeg er ikke stolt av meg selv.

Jeg hadde en mistanke, og den fikk jeg (dessverre) bekrefta.. Han hadde skrevet med ei som han har hatt et forhold til, de har møttes flere ganger, og før hver gang de møttes, så har de snakka om hvor dypt han skal trenge inn i henne osv.. Han hadde skrevet til flere andre jenter, at siden de nå hadde type eller var gifte så måtte han finne seg ei ny ei å ha seg med når han dro til den å den plassen. Fy da!

Uansett hva folk sier, så vet jeg at jeg var en utrolig dårlig person som gjorde d jeg gjorde. Alle har rett til et privatliv, uansett hvor mye drit de gjør bak ryggen ens.

Jeg fortalte han hva jeg hadde gjort, og han ble selvfølgelig sint, hvilket jeg forstår.

Men han sa til sitt forsvar at d aldri hadde skjedd noe mellom dem. Altså, aldri?

Hun hadde til å med nevnt meg i ei av meldingene; "Det ble jo så som så siste gang - Tror jeg tenkte litt for mye på din kjæreste og min egen kjæreste, men nå er jo ikke det noen problem lenger, siden jeg har kasta min på dør, hihihi..." Ikke helt ordrett da, men poenget er det samme.

Han sa at de alltid hadde hatt et sånt forhold, at de tulla mye om slike ting etc.

Jeg kjente meg bedratt, ført bak lyste, trødd i grøfta, you name it - I felt it.

Gråt som en unge i to dager. Minime var hos farmor, så hun fikk ikke oppleve noe av dette.

Hun hadde ikke fått sett noe av dette uansett om hun var her, "bare" det at mamma gråter.

Vil ikke hun skal se det heller, for hun blir så lei seg hun også, går på rommet sitt og sier ingenting. Stakkars jenta :/

Har snakka med søstra mi, i et par timer i går, og på henne så virker det som at jeg allerede har bestemt meg. Jeg har egentlig det, det er bare det at.. Jeg er så glad i han.

Jeg får så dårlig samvittighet når jeg tenker på at jeg vil gjøre det slutt, men mest fordi jeg vet at han ikke har penger, ingen plass å bo, ingen jobb. Men søstra mi sa det: Er det ditt problem? Nei.. Det er vel egentlig ikke det.

OK, så han er i midten av 40-årene, har ingen jobb, ingen plass å bo, ingen penger. Han har til og med en sønn som han ikke har hatt kontakt med på over 1 år. Jeg har aldri møtt sønnen hans, og han snakker aldri om han.

Mannen har noen problem eller fler, og jeg ser ikke for meg at jeg skal være nødt til å sitte her å "jobbe" (jeg har vært rundt omrking for å se etter jobb til han, tilbudt meg å være med han på nav osv) for hans sak imens han flyr rundt å har seg med ditt eller datt når han er her og der.

Hans problemer er ikke mine, ikke så lenge han ikke vil at vi skal bo sammen. Han har levd på meg siden desember i fjor, da han ble kasta ut av leiligheta han hadde fordi han ikke gadd å rydde opp i noen av problemene sine. Det at han blei kasta ut ble jeg forresten fortalt av kompisen hans.

Han har sagt at han skal finne seg jobb siden i januar, men har ikke gjort noe med det.

"Bedre sent enn aldri" sier han selv. Jada, men dæggærn da får'n takle det aleine.

Jeg har vært mer en mor enn en kjæreste for han, slik jeg ser det.

Kunne skrevet så mye mer, men jeg kjenner at jeg allerede har sagt nok. Jobb om litt, tunge dager for tiden..

Vi høres.

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, dette var trist å høre :klem:

Har lest dine tidligere innlegg også, og må innrømme at jeg mistenkte han for å være utro og syns han behandlet deg dårlig før du skrev ditt siste innlegg. Jeg syns faktisk ikke det er du som skal ha dårlig samvittighet i denne saken, det er han. Det er ikke han som skal bli sint på deg, det er du. Du hadde god grunn til å ha dårlig magefølelse, og det du gjorde er da mye mindre ille enn det han har gjort! Men å bli sint er dessverre en helt vanlig forsvarsmekanisme når man blir fersket. Og selvfølgelig nekter han for at han har gjort noe med damen(e), selv om det kommer helt tydelig fram etter hva du skriver her. Han vil nok ikke miste deg, eller at du skal "ha det på han", så han nekter, det ville de fleste gjort. Og uansett om det bare hadde vært meldinger, det er i aller høyeste grad utroskap for det! Man skriver da ikke sånt med andre!

Husk på at han er en voksen mann, det er ikke ditt ansvar å ordne opp i hans problemer :klem: Jeg kjenner igjen mange av tankene dine fra noe ei jeg kjenner har fortalt meg, hun går ikke fra mannen sin fordi hun føler at hun må passe på han, passe på at han ordner opp i problemene. Han er utro, hun er klar over det, men hun klarer ikke gå fra han, fordi hun vet han kommer til å slite uten henne, også økonomisk. Hun følte seg mer som en mor for han sa hun. Håper ikke det blir sånn for deg også :klem:

Jeg hadde ikke klart å tilgi dette, hadde han lagt seg helt flat og innrømt alt, og angret, da hadde det vært noe annet, men når han ikke viser anger så er det heller ingen grunn til at han ikke skal gjøre det igjen (bare skjule det bedre denne gangen..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, dette var trist å høre :klem:

Har lest dine tidligere innlegg også, og må innrømme at jeg mistenkte han for å være utro og syns han behandlet deg dårlig før du skrev ditt siste innlegg. Jeg syns faktisk ikke det er du som skal ha dårlig samvittighet i denne saken, det er han. Det er ikke han som skal bli sint på deg, det er du. Du hadde god grunn til å ha dårlig magefølelse, og det du gjorde er da mye mindre ille enn det han har gjort! Men å bli sint er dessverre en helt vanlig forsvarsmekanisme når man blir fersket. Og selvfølgelig nekter han for at han har gjort noe med damen(e), selv om det kommer helt tydelig fram etter hva du skriver her. Han vil nok ikke miste deg, eller at du skal "ha det på han", så han nekter, det ville de fleste gjort. Og uansett om det bare hadde vært meldinger, det er i aller høyeste grad utroskap for det! Man skriver da ikke sånt med andre!

Husk på at han er en voksen mann, det er ikke ditt ansvar å ordne opp i hans problemer :klem: Jeg kjenner igjen mange av tankene dine fra noe ei jeg kjenner har fortalt meg, hun går ikke fra mannen sin fordi hun føler at hun må passe på han, passe på at han ordner opp i problemene. Han er utro, hun er klar over det, men hun klarer ikke gå fra han, fordi hun vet han kommer til å slite uten henne, også økonomisk. Hun følte seg mer som en mor for han sa hun. Håper ikke det blir sånn for deg også :klem:

Jeg hadde ikke klart å tilgi dette, hadde han lagt seg helt flat og innrømt alt, og angret, da hadde det vært noe annet, men når han ikke viser anger så er det heller ingen grunn til at han ikke skal gjøre det igjen (bare skjule det bedre denne gangen..).

Hei Linelia,

Takk for sist, og takk for ditt synspunkt på "saken". Setter pris på det. :klem::)

Jeg vet at jeg egentlig ikke burde ha dårlig samvittighet for det jeg gjorde, men har det alikevel. Syns jeg gikk langt over streken, men det har han også gjort. Det er jo selvfølgelig ikke slik at "bare fordi han gjorde det, så skal jeg også!"..

Tror venninna di og jeg har ganske like situasjoner vi lever i for tida. Jeg har vanskelig for å gå ifra H fordi jeg er redd for at han ikke kommer til å klare seg. Tror også han er redd for at jeg skal gå fra han, fordi han trenger meg.

Føles allerede som om at jeg har to barn, både minime og H. Det skal jo ikke være sånn! Han er tross alt en voksen mann..

Han vil ha i både pose og sekk virker det som, siden han flørter og.. "styrer" så masse med andre kvinnfolk. Har bedt han om å være åpen og ærlig nå, så får vi se hva som skjer når vi møtes igjen om en stund.

Han er dratt herfra nå, fikk låne bilen min, og penger til bensin. Skal være hos en kompis i noen uker. Håper jeg. Selv om jeg allerede kjenner at jeg savner han litt, så vet jeg at vi begge trenger å være borte fra hverandre. Må finne ut hva vi vil, om vi vil være sammen, eller om vi har det bedre uten hverandre.

Nå kommer minime hjem fra SFO snart! Blir vel ketchup med pølse til middag i dag, om hun får bestemme. :)

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag, nye muligheter!

Gråt meg i søvn i natt, men kjennes litt bedre nå.

For øyeblikket så hører jeg på Disturbed, musikk som anbefales! Vært fan av de siden jeg var.. Ung. :D hihi

Skulle egentlig på konsert med de i sommer, men fikk ikke barnevakt >_< Fetter'n min fikk billettene. Han fiksa meg en DVD med signaturen til vokalisten i bandet. Lykkelig meg ja! Men hadde fortsatt foretrukket å høre dem live.. :b

Veit ikke hvorfor jeg begynte å snakke om akkurat det da, men ok!

Sola skinner! Får traske meg ned på jobb etter ett lite dykk i vasken. Vi høras!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det vist skjedd ting.

Vet du at du skal ikke ha det spor dårlig samvittighet for at du har snoket. Når man har en så dårlig magefølelse så stemmer den som regel, og da må man gjøre det som skal til for å beskytte seg selv. At du ikke stoler på han har han lagt opp til selv. Hvem vet hva som hadde skjedd den kvelden han tok med seg det kvinnfolket inn på rommet, hvis ikke du hadde kommet inn? Jeg tror i alle fall ikke at det hadde stoppet med at hun satt oppå han, for å si det sånn. Fikk selv en dårlig magefølelse da jeg leste det du skrev om han. :(

Det er hardt å si det, men det virker ikke som om han respekterer deg, og da er han ikke verdt deg i det hele tatt! :klemmer:

Det blir nok bra å få kjent på ting i noen uker. Når du får ting enda mer på avstand så blir det sikkert lettere å se objektivt på det, at han er "no good".

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det vist skjedd ting.

Vet du at du skal ikke ha det spor dårlig samvittighet for at du har snoket. Når man har en så dårlig magefølelse så stemmer den som regel, og da må man gjøre det som skal til for å beskytte seg selv. At du ikke stoler på han har han lagt opp til selv. Hvem vet hva som hadde skjedd den kvelden han tok med seg det kvinnfolket inn på rommet, hvis ikke du hadde kommet inn? Jeg tror i alle fall ikke at det hadde stoppet med at hun satt oppå han, for å si det sånn. Fikk selv en dårlig magefølelse da jeg leste det du skrev om han. :(

Det er hardt å si det, men det virker ikke som om han respekterer deg, og da er han ikke verdt deg i det hele tatt! :klemmer:

Det blir nok bra å få kjent på ting i noen uker. Når du får ting enda mer på avstand så blir det sikkert lettere å se objektivt på det, at han er "no good".

:klemmer:

Hei igjen Teriyaki.

Ja, ting har skjedd, litt for mye ting etter min mening, men ok. :b

Du sa noe der, angående det kvinnfolket han hadde med seg inn på rommet.. Hvem vet hva som kunne ha skjedd da! Grøss..

Nei, han har ingen respekt for meg når han kan behandle meg sånn som han gjør. Han var hos meg fordi han ikke hadde noen andre plasser å være, ihvertfall sånn jeg ser på det. Nå.

De få jeg har snakket med dette om, sier det samme: Få han vekk! Jeg er bedre enn noe sånt! Millioner med fisk i havet! etc.

Det falt meg inn i dag, jeg gikk hjem fra jobb og tenkte imens jeg hørte på "sint" musikk; Hva faen skal jeg med en sånn kar i livet mitt?

Alltid har jeg vært den sterke i forholdet, alltid! Når skal dette snu? Kanskje når jeg finner ut at jeg er verdt noe, blir glad i meg selv, lever for det jeg har.

Jeg har alltid hatt lav selvtillit, og jeg tror det er noe av grunnen til at jeg har hatt de typene jeg har hatt. Tenker at jeg er så stygg å fæl at om ikke typen min vil ha meg, da vil ingen ha meg.

For all del, jeg har hatt mine sjangser til å være utro, mange ganger. Men jeg har vært glad i det jeg hadde, derfor har det å være utro aldri appellert til meg.

Alltid er jeg som får slengt i trynet at: Han har vært utro - Den følelsen de ordene gir er helt forferdelige. Jeg ville aldri gjort noe sånt mot en som elsket meg. Hvorfor gjør folk sånne ting?! Kommer jeg nok aldri til å forstå. Å volde slik smerte mot en man er sammen med.. Fysj as.

Oj, godt å få det sagt! Eller, skrevet da. :b

Minime kom hjem for et par timer siden, men hun dro like fort ut igjen. Fikk ikke spurt henne hva hun ville ha til middag engang! Farfar er hjemme aleine, å hun har han rundt lillefinger'n. Hun får nok pølse til middag, og lov til å spille data så lenge hun orker. For all del, hun skal bare kose seg der borte, leksene gjorde hun ferdige i går. Hun er skjønn da.. <3

Har ikke spist noe i dag, kjenner ikke at jeg har lyst nå som jeg er aleine. Ikkeno gøy å lage middag til én liksom.

Skal lese litt, begynt på Sagaen om Isfolket igjen. Lest den to ganger før, men nå begynner det å bli noen år siden sist.

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen :goodbye:

Da sniker jeg meg inn i den dagbok!!

Du jobber innen reiseliv, leste jeg på første side.... Med hvada? Om jeg kan spørre det..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :goodbye:

Da sniker jeg meg inn i den dagbok!!

Du jobber innen reiseliv, leste jeg på første side.... Med hvada? Om jeg kan spørre det..... :sjenert:

Heisann MissStiles!

Snik i vei du, så har vi hverandre under oppsyn ;p

Jobben min er så "rare" at om jeg sier det så blir det lett å spore meg opp. :b Men jeg kan si at det er sommer-basert, og at vi har rundt 20000 besøkende hvert år. Mye å gjøre fra Mai og utover sein-sommeren, men jeg digger det. :)

Var hos legen på Torsdag for å få ny resept til allergi-tabeletter, og han spurte om jeg var sliten, for det så sånn ut. Joda, sliten var jeg, går gjennom litt drit for tiden. Han foreslo en sykemelding, 50%. Hørtes ganske deilig ut egentlig, så jeg takka ja. Sjefen min har egentlig masa om at jeg burde ta meg fri en stund, hun vet at jeg sliter litt.

Gikk tur sammen med minime i går, og i det vi var på tur forbi der D bor, så poppa sønnen hans ut, og lurte på om han kunne får være med. Selvfølgelig svarte jeg - Er jo lenge siden vi har hatt han sammen med oss på noe. Vi gikk en stund, og på tilbaketuren svinga vi innom kiosken. De fikk litt begge to. Vel hjemme hos D sendte jeg sønnen hans opp trappa for å gå inn. Der sto plutselig D selv, vi hadde øyekontakt i kanskje 1 sekund før minime og jeg snudde å gikk. Har ikke sett han siden det han gjorde i Desember i fjor.. Var litt rart. :| Blandede følelser.

Kvelden gikk til konsert. Heilt utrulig bra må jeg si. :D

Etter den gikk jeg hjem til mamma, hun ville bli med å gå tur. Gikk ikke så lenge, men fikk snakka en del om ting og tang. Koselig, bare meg og mamma (: Tok oss en kjøretur etterpå, de har tenkt på å kjøpe seg nytt hus, så vi tok en titt på det. Så jo ok ut.

Sovna på sofaen når jeg kom hjem. Lite liv ja!

Dagen i dag har stort sett gått til Wii, minime ville ha hjelp med Zelda, og når jeg først begynner så er jeg ikke lett å stoppe, heh. :|

Enda ikke hørt noe fra H, kanskje like greit, eller?

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er like greit. :) Dessuten så venter vel sikkert han på at du skal ta kontakt, for med mindre han mangler sosiale antenner så skjønner at han har driti på draget og prøver vel å gi deg litt tid, eller noe sånt. Eeeventuelt så beviser han bare det faktum at han ikke bryr seg nok til å være verd din tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er like greit. :) Dessuten så venter vel sikkert han på at du skal ta kontakt, for med mindre han mangler sosiale antenner så skjønner at han har driti på draget og prøver vel å gi deg litt tid, eller noe sånt. Eeeventuelt så beviser han bare det faktum at han ikke bryr seg nok til å være verd din tid.

Hei Teriyaki!

Jeg tror egentlig mest på det siste, at han ikke bryr seg nok. Han har alltid vært sånn, dersom han er borte, så hører jeg ingenting med mindre jeg selv tar kontakt. Veldig kjipt egentlig, akkurat som om at jeg er den eneste som vil!

Var ute å gikk meg en tur i går kveld, gikk ganske fort, og lenge. Var utrolig deilig, men samtidig tungt - Masse vind, og regn!

Var tomat-rød i kinnene når jeg kom hjem. Kjente meg fresh, heh!

H hadde ringt imens jeg var ute å gikk. Tenkte meg litt om, men bestemte meg for å ringe tilbake en stund etterpå. Han svarte ikke.

Fikk nettopp høre at kompisen han er hos nå er blitt singel. Tenker for meg selv at det går nok ikke lang tid før H følger etter. Han er veldig lett å manipulere, dersom de rette folka vil ha han med på ting eller sånn. Så lenge de er viktige nok, så er H med, høy på pæra.

I dag har jeg vært lite produktiv. Fått rydda unna litt ting og tang utenfor, snø-skuffla er herved borte! Inne har jeg rydda litt, lagt sammen og vaska klær. Skal straks opp for å skifte på sengene våre. Minime ville ha My Little Pony, hun var visst lei av Hello Kitty-trekket. Men rosa laken, jadda! :b

Skal bli godt å få skifta på senga, fjerne all manne-lukt, og lufte rommet ordentlig. Var i Malmö i September, og der kjøpte jeg en Heffalomp, som skulle være stand-in for H når han var borte.

Han er så myk, og lilla (jeg elsker lilla!)! :D

Skal traske bortover til mams å paps etterpå, hjelpe til med middagen. Hvalkjøtt i dag! Wooo!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...