Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Veeel, jeg snakka akkurat med mamma, hun kom innom.

Hun har sagt meg opp fra jobb, pga det som har vært i det siste.

Så tanken om flytting kommer bare nærmere og nærmere.

Må jo selvfølgelig vente til skolen er over for Minime sin del, men det er jo bare 1 mnd til, passer jo godt med oppsigelsestiden på huset jeg leier.

Kan hende jeg overreagerer, jeg er sint og skuffa.

Om jeg skriver mer nå så kommer jeg nok til å lire av meg en masse dritt som jeg egentlig ikke har lyst til, så jeg går meg heller en tur.

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg traff D på tur til butikken. Han sier han elsker meg, at han aldri sluttet å elske meg, at jeg er den eneste for han. Det er så tungt å høre, jeg får dårlig samvittighet når jeg tenker på alt han har sagt de siste dagene, da det jeg egentlig vil er å være alene, kutte han ut, og glemme alt. Eller, jeg er jo glad i han, men det beste for oss begge blir nok å gå fra hverandre, og aldri se oss tilbake.

Jeg vet at ting mellom oss ikke kan fungere. Spesielt siden alle er imot oss, mine nærmeste vil virkelig ikke ha noe mer med han å gjøre. Det er bare han som virkelig har tro på ting, og det gjør meg vondt å vite, når jeg selv har lyst til å komme over han, totalt.

Skulle ikke tro at det var mulig at jeg er så svak for han, selv ett år etter at det ble slutt mellom oss.

Når jeg blir sagt opp, og trua med å bli fratatt mitt eget barn bare fordi jeg har kontakt med, og tilbringer tid sammen med D igjen, da er det noe som er fryktelig galt.

Hvorfor kan jeg bare ikke skjønne dette, legge tankene mine om han på hylla, og gå min vei?

Kjærlighet skal da ikke være så jævla vanskelig å avslå!

FAEN! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si....

Det virker som om du har det tøft. Jeg misunner deg ikke.

KJærligheten er en vanskelig greie. Kommer aldri til å skjønne meg på det. Ikke minst, å holde seg unna noen som man vet man ikke burde være sammen med.

Prøv i hvert fall.. For din egen skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i dag beskjed om at vi skal ha et møte på jobb i slutten av Mai, for å se om jeg skal fortsette i jobben eller ikke.

Var nok litt overdramatisering fra min sjef's side i går ja.

Hun har beklaget alt, og da er det greit for meg.

Når det gjelder D, så har jeg fortalt han at vi ikke kan være sammen.

Men han fortsetter med sine "løsninger". Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre >_>

Som MissStiles sier, det å holde seg unna noen som man vet man ikke burde være sammen med - Det er ikke lett as!

Spesielt ikke når denne personen elsker en. Sukk..

Dagen i dag har vært litt bedre. Godt å være på jobb, tenker så mye mindre da. Enda ikke spist noe, men er ikke sulten heller. :<

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Fikk i dag beskjed om at vi skal ha et møte på jobb i slutten av Mai, for å se om jeg skal fortsette i jobben eller ikke.

Var nok litt overdramatisering fra min sjef's side i går ja.

Hun har beklaget alt, og da er det greit for meg.

Når det gjelder D, så har jeg fortalt han at vi ikke kan være sammen.

Men han fortsetter med sine "løsninger". Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre >_>

Som MissStiles sier, det å holde seg unna noen som man vet man ikke burde være sammen med - Det er ikke lett as!

Spesielt ikke når denne personen elsker en. Sukk..

Dagen i dag har vært litt bedre. Godt å være på jobb, tenker så mye mindre da. Enda ikke spist noe, men er ikke sulten heller. :<

:pasha:

Da har jeg skumlest hele dagboken din.....

Først vil jeg gi deg en klem :klem:

Så vil jeg si at jeg håper det ordner seg for deg snarligst!

Kan ærlig si at jeg skjønner mange av de følelsene du gjennomgår med D og H her..

Har selv en X som senest igår tryglet og ba om å få en sjangse til, han elsker meg, at det alltid er meg og alltid vil være meg, til tross for alt helevete vi har vært gjennom.

Jeg er på samme sted som deg, om og bare overse og komme seg videre.. Noe vi begge vet er det riktige å gjøre, men ikke alltid lett nei..det er i allefall sikkert å visst !

Håper du finner utav det Zubimaru, og at det ordner seg på jobb fronten ikke minst !

Og at du i det hele tatt slipper fengsel da!!! Kjipt og høre om ang det..og DEN bota......... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han fortsetter med sine "løsninger". Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre >_>

Som MissStiles sier, det å holde seg unna noen som man vet man ikke burde være sammen med - Det er ikke lett as!

Spesielt ikke når denne personen elsker en. Sukk..

Dagen i dag har vært litt bedre. Godt å være på jobb, tenker så mye mindre da. Enda ikke spist noe, men er ikke sulten heller. :<

:pasha:

Godt å høre at gårsdagen var litt bedre!! Håper dagen idag blir enda litt bedre igjen. Det er tross alt fredag & helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg skumlest hele dagboken din.....

Først vil jeg gi deg en klem :klem:

Så vil jeg si at jeg håper det ordner seg for deg snarligst!

Kan ærlig si at jeg skjønner mange av de følelsene du gjennomgår med D og H her..

Har selv en X som senest igår tryglet og ba om å få en sjangse til, han elsker meg, at det alltid er meg og alltid vil være meg, til tross for alt helevete vi har vært gjennom.

Jeg er på samme sted som deg, om og bare overse og komme seg videre.. Noe vi begge vet er det riktige å gjøre, men ikke alltid lett nei..det er i allefall sikkert å visst !

Håper du finner utav det Zubimaru, og at det ordner seg på jobb fronten ikke minst !

Og at du i det hele tatt slipper fengsel da!!! Kjipt og høre om ang det..og DEN bota......... :filer:

Hei lostlove, velkommen hit (:

Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det slik for tida, selv om jeg ikke unner noen dette. :/

Godt å høre at gårsdagen var litt bedre!! Håper dagen idag blir enda litt bedre igjen. Det er tross alt fredag & helg!!

Har hatt ei flott helg MissStiles!

Bare innom en snabbis, kommer igjen senere!

Endret av zubimaru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen alle sammen! :D

Nå har Minime fått på seg finstasen, skal fikse hår, så blir det tog kl. 12. (16. Mai er hard her nord.. :b)

Kommer tilbake i kveld, når alt er overstått.

HURRA!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Gratulerer med dagen alle sammen! :D

Nå har Minime fått på seg finstasen, skal fikse hår, så blir det tog kl. 12. (16. Mai er hard her nord.. :b)

Kommer tilbake i kveld, når alt er overstått.

HURRA!

:pasha:

Gratulerer med dagen :-)

Kos dere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, her har det skjedd mye siden sist..

Men jeg skjønner ikke helt..Moren din vil si deg opp pga. ting som skjer på privaten? Det har hun vel strengt tatt ikke lov til? Regner med dere har kontrakt?

Og det skal vel godt gjøres at hun klarer å ta datteren din fra deg!

Hun burde heller støtte deg, enn å gjøre det enda værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, her har det skjedd mye siden sist..

Men jeg skjønner ikke helt..Moren din vil si deg opp pga. ting som skjer på privaten? Det har hun vel strengt tatt ikke lov til? Regner med dere har kontrakt?

Og det skal vel godt gjøres at hun klarer å ta datteren din fra deg!

Hun burde heller støtte deg, enn å gjøre det enda værre.

Heisann Teriyaki!

Ja, du har helt rett, i alt du sier. Har kontrakt også.

Hun kan ikke true med ditt eller datt på den måten. Du kan tro hun har fått høre meg.

Datteren min får hun ikke tatt fra meg. Jeg er en god mor. (:

Hun støtter meg overhodet ikke slik som ting er nå. Hun vil tydeligvis ikke at jeg skal være lykkelig. :b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag forrige uke var jeg på fest hos D sammen med ei venninne.

Var veldig gøy, siden vi har mange felles venner.

Vi flørta litt, men med måte. Lå over hos han den natta.

Minime kom hjem fra farmor på Lørdag, sååå godt å se henne igjen! <3 Savna henne innmari mye, så det var veldig koselig å få henne i hus igjen.

Ellers har jeg igjen krangla med mamma om D. Hun har forbydd meg fra å få besøk fra han, da hun ikke vil ha han på eiendommen deres (jeg leier et lite anneks ved siden av deres hus).

Så nå leter jeg etter en ny plass å bo. Ikke pga D, men pga at hun kan finne på å gjøre sånne ting. Ja, jeg er sta. Hater det av og til -_- Kjenner dog at jeg trenger litt avstand fra henne. Vi har alltid vært nær hverandre, både fysisk å psykisk. Kunne snakke med henne om alt jo. Ting forandrer seg..

På den andre siden så har vi et veldig godt samarbeid på jobb, snakker ikke om private ting der, som gjør at jeg har hatt en veldig fin uke på jobb. Masse å gjøre nå for tiden, sesongen er rett rundt hjørnet, og vi har enda tonnevis med ting å få i orden før den tid!

Jeg holder på med å selge annonser for en reise-håndbok, men gosjamei det er ikke så lett som det høres ut. >_> Vært overtid hver dag denne uka. Joda, penger blir det, men jeg er sliten, samtidig som jeg elsker jobben. Bleh.. :/

Gleder meg til å dra vekk litt i August! Skal på Parken-festivalen sammen med søstra mi. Lissie og Robyn - Tror det blir awesome!

Skal rydde litt, tror jeg. Ha en fin kveld dere som titter innom!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helga straks overstått! ):

Fredag var jeg ute med noen venninner, ble litt drama, da jeg gikk hjem sammen med en kar og ei venninne. D troppa opp utenfor, å ville vite hvorfor han andre karen var her, å hvorfor jeg ikke hadde fortalt han noe om det. >_>

Jaja.

Vært å kikka på nytt hus i dag, for å leie.

Det var ganske ok, litt liten stue, men alikevel større enn her.

Husleia er 1k mer enn hvor jeg bor nå, strømmen kommer i tillegg.

På tide å flytte tror jeg, få litt mer virkelighet inn i livet mitt. Ingen andre plasser man får strøm og internett inkludert til 3500,- i mnd. :b

Ikke så langt unna skole og jobb, så vi får se. De skulle avgjøre hvem som skulle få leie iløpet av uka, flere som var interessert.

Ellers har det vært stille og rolig. Har ikke orket å jobbe, bare vært hjemme med Minime. Vi så forresten Harry Potter og Dødstalismanene, del 1, i går. Må si jeg ikke har peiling på hva som kommer til å skje i siste film :s

Nå er det leggetid for små jenter, og mammatid for mødre. :D

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten den nye sangen til Lady Gaga er skikkelig kul :o

Judas :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

D kom nettopp innom meg her på jobb.

Fikk melding etter at han var gått:

"Nå kan jeg slappe av med et smilende hjerte, har jo sett deg! ;-)"

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå kan jeg slappe av med et smilende hjerte, har jo sett deg! ;-)"

ååååååååååååååå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, fikk meg til å smile, når jeg leste det han skrev.

Sitter på msn nå, snakker med D om gamle minner, ting vi har gjort sammen, positive opplevelser rett og slett.

Jeg har fortsatt ikke fått tilbake noen av følelsene jeg hadde for han, men jeg kjenner at jeg blir glad av å være sammen med, snakke med og ha han i nærheten.

Jaja, vi får se hva som skjer.

Er fortsatt på husjakt. Håper jeg finner noe snart, trenger litt pusterom. :-)

Te og litt tv nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks ferdig på jobb, ufrivillig!

Er nesten fri for strøm på laptopen min, da selve laderen er bøtta, og jeg har fått låne meg en ny en, som nå er i bruk av noen andre, og de skal ha den resten av dagen. *PUH! Ingen punktum her nei!*

Tenkte jeg skulle dra hjem å ta oppvasken, og sysle litt rundt omkring i huset. (: godt å gjøre sånt når jeg er aleine, synes jeg.

Litt kaffe sammen med vaktmestern, og så tror jeg bare at jeg pakker veska å trør heimat!

Masse regn ute dock.. skjønte jeg skulle tatt med meg paraply :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...