Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja forresten.. Det hagla her i går! Sykt Mai-vær vi har her i strøket altså! :D

Kaldt og hustrig, må nesten dra frem vinter-klærne igjen, I MAI!

..på den andre siden, det kunne vært værre. Vi kunne hatt en tornado her, som ødela alt!

Mer snø, takk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Idag regner det. Meldt regn hele helga. Så det blir vel en innehelg.

Planer for helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings MissS!

Har vært mye regn her oppe også i det siste, pluss litt snø da.

Skal ikke klage! Jeg sitter inne å drikker kaffe og snakker med hyggelige sveitsere på telefonen ^^

Ingen planer for helga. Minime skal være hjemme med meg, selv om hun sa at hun ville til farmor. Hun sa ikke noe om det før i går kveld, og da synes jeg det blir for sent, siden jeg ikke har bil, og er avhengig av buss (er 2 timers reise hver vei).

Sa vi kunne være hjemme å gjøre ting sammen isteden. Joda, det kunne vel funke, selv om mamma kan bli litt kjedelig i lengden, som hun selv sier. Yay :b

Tror det blir innehelg her også gitt, ikke mye å gjøre ute når det regner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings MissS!

Tror det blir innehelg her også gitt, ikke mye å gjøre ute når det regner...

kan jo være koselig med en innehelg!! Håper det ikke regner konstant hele helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble SOOOL!

Nydelig vær, med litt vind. Vasker klær nå som jeg skal henge ut til tørk, det blir så god lukt av dem da. (:

Kom hjem for ikke så lenge siden.

D inviterte meg og Minime på taco i dag. Han imponerte meg faktisk, hadde laget så masse mat, bare for oss tre. Jeg fikk "nesten" dårlig samvittighet ettersom jeg selv ikke kan gjøre slikt for han slik som ting er nå. :/

Etter at vi hadde spist satt vi å så på noen videoer på YouTube, Minime ville se Rihanna.

Hun fortalte meg at hun ville vi skulle bli kjærester igjen, fordi D har så stor TV!

Men han overrasker meg stadig, får meg til å smile ved ting han gjør, sier eller skriver.

Vi gikk for å se på et hus han hadde funnet ledig (fikk bare sett utsiden da, men.), han har brukt masse tid på å prøve å finne nytt hus/leilighet for oss.

Det var ganske stort, ikke så veldig fint utvendig, men litt maling.. Han skulle diskutere pris med eieren senere i dag.

Så vi får se. Kanskje det blir flytting snart?

Nå skal jeg ut i hagen sammen med Minime, hun har laget kakao og sjokoladekake. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, hei!

D kom på besøk senere på kvelden Fredag (i det siste har han klatret inn og ut av kjøkkenvinduet(!), for å ikke bli sett av naboen..)

Vi fikk litt panikk når det plutselig banket kraftig på døren. Var sikker på at det var mamma, men det var en felles kompis av oss som ville snakke med D. D ble skikkelig redd, og skjelven! Han hadde problemer med å komme seg ut vinduet.. :fnise:

Jeg var på jobb på Lørdag, og tok det ellers med ro.

Gikk en tur sammen med D.

Han kom på besøk utpå kveldinga, men jeg var så trøtt at jeg sovnet av på sofaen, i armene hans.. Det var godt det (:

Han vekte meg rundt 4 på natta, og sa at han måtte gå hjem, for å ikke bli oppdaga av Minime når hun sto opp.

I dag sov jeg helt til kl. 10.

Søsteren til mamma kom uventet på besøk i dag, så vi har vært rundt omkring. Laget middag sammen, skal spise straks.

Koteletter med salat. Nammenamm!

Håper alle sammen har hatt ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guten Morgen chicks

Jeg er ikke våken, så jeg hopper i en dusj imens Minime spiser frokost.

Gleder meg til :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen frem til nå har gått fort!

Masse å gjøre på jobb, tida suste avgårde.

D kom ikke så lenge før jeg var ferdig, så han fulgte meg hjem etterpå.

Har baka boller til Åpen Dag på skolen i morgen. Gleder oss masse til varme boller med jordbær på. :D

Vi skal å kikke på hus nå kl.18:00. Får se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset var veldig mye større enn jeg trodde.

Minime har allerede valgt seg rom. (:

D skal forhandle med eieren, så får jeg vel bare vente å se hva som skjer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huset var veldig mye større enn jeg trodde.

Minime har allerede valgt seg rom. (:

D skal forhandle med eieren, så får jeg vel bare vente å se hva som skjer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har lest dagboka di, omtrent hele dagboka di.

Det jeg lure på er. hvem er han D?

Jeg liker navnet ! D for deilig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei. Jeg har lest dagboka di, omtrent hele dagboka di.

Det jeg lure på er. hvem er han D?

Jeg liker navnet ! D for deilig :P

Hei, og velkommen! :D

D er mannen jeg egentlig skulle gifte meg med for 2 år siden. Det ble slutt mellom oss fordi han fant seg ei ny.

Nå har vi gjenopptatt kontakten, og han er sikker på at det er meg, og ingen andre, han vil ha. Han er helt klar for å gjøre ALT med meg (hus, giftemål, barn og you name it). Jeg er fortsatt litt skeptisk, men vi får se. Hehe..

Hvem er så du da? (:

Håper du har hatt og fortsatt har en fin fridag!! :klemmer:

Takk for det MissS!

Fridagen gikk til soving (våkna halv 12!), og maling i det nye huset. Vi var noen stykker, D, ei venninne og en kompis. Fikk gjort en del, stua ser nesten ny ut. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal leie huset! :nigo:

Fikk fiksa det slik at den summen jeg pusser opp for, får jeg bo gratis for. Er kjempefornøyd! Får jo alt akkurat slik jeg vil når det gjelder farger på vegger (endelig lilla soverom <3)! Skal bytte et vindu, og legge nytt gulv i stua. Ellers så det bra ut (badet ovenpå er mint-grønt, men jeg skal ikke BO der inne, så.. :P)

De siste dagene har vært veldig hektiske!

Masse å gjøre, både på jobb og privat.

Minime dro til farmor på Onsdag, siden hun har skolefri nå. Passet meg utmerket, så fikk jeg tatt igjen en del på jobb, og jobba med huset på fritiden.

Er nettopp kommet hjem, fikk ikke gjort alt jeg skulle på jobb, men det får jeg ta i morgen eller Søndag.

Jeg har ikke fått slappa ordentlig av denne uka, selv om jeg hadde fri i går.

Er enda skikkelig stressa! :bond: Jeg skal farge håret, dusje og dra til D. Vi skal møtes noen stykker der før vi går ut for å spise, og deretter samle oss hos D igjen for sosialt samvær, hihi (:

Har gjennopptatt kontakten med ei venninne, hun var med å mala i går, og vi fikk snakka en del. Hun er så søt! :D

Håper dere får en finfin Fredag, og at dere får en ellers SUPER helg! :nigo:

:vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal leie huset! :nigo:

Næææ, så gøy da!! Fra når da?

Håper du har hatt en fin fredag! Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal leie det fra 1. Juli. Håper jeg har fått alt i orden til da.

Fredag var det gøy, vi var på fest hos D, før vi dro ut. Mange kjente å treffe på, ble mye latter og mimring. Nach.. Var i seng rundt 7 på Lørdags morgen. Er enda ikke kommet meg helt etter den kula >_>

Fått fiksa meg nytt kjøkkenbord, noen kommoder, kjøleskap, komfyr og vaskemaskin. Seng også! D er så hjelpsom, må smile når jeg tenker på hvor mye han har vært der for meg i det siste. Han gjør meg glad. (:

Mamma er fortsatt imot oss, og motarbeider meg og denne flyttinga. Ringer meg bare for å si at hun ikke kommer til å hjelpe meg med flytting, hva er vitsen med det? Hadde jo ikke regna med noe annet uansett. Hun sier selv at hun ikke skal blande seg inn i ting, men hun gjør jo det. Jaja, hun får bare holde på, jeg lar det gå inn det ene øret, og ut det andre.

I morgen kommer Minime hjem. Gleder meg! Hun skal få velge seg ut farge til rommet sitt.

Nå skal jeg se litt tv, før jeg rett og slett går å legger meg. Er helt utkjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...