Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Heisann MissStiles!

Snik i vei du, så har vi hverandre under oppsyn ;p

Jobben min er så "rare" at om jeg sier det så blir det lett å spore meg opp. :b Men jeg kan si at det er sommer-basert, og at vi har rundt 20000 besøkende hvert år. Mye å gjøre fra Mai og utover sein-sommeren, men jeg digger det. :)

Jeg må jo følge med på ditt liv og.

Trives du med jobben da?

Håper du har hatt en fin helg & søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, skal prøve å holde meg til den korte versjonen.. :b

H sendte meg en melding på Mandag, lurte på om jeg hadde hatt en bra helg, og sa at han savna meg. Samme dagen skulle vi egentlig dra til hytta, foreldrene mine, Minime og jeg, men vi (mamma og jeg) fant ut at vi var nødt til å jobbe litt ekstra, og skulle være igjen til Tirsdag. Farfar og Minime dro til hytta.

Ringte H, og spurte om han kunne komme hit for å kjøre oss til hytta, da vi ellers måtte ha tatt buss, siden farfar tok bilen.

Joda, det var greit.

H kom, og vi snakka egentlig ikke så veldig mye om ting. Fant vel bare ut at han hadde lyst til å fortsette sammen, mens jeg var litt mer.. Nøytral til den saken.

Han lå over, og vi hadde det godt.

Dagen etter kjørte han oss til hytta, og vi sa ikke noe mer om når vi skulle møtes.

Søsteren min og barna hennes var kommet fra Bodø, veldig koselig å se dem igjen. (:

Påska har vært så som så. Mye sløving, matlaging og ellers lite liv. Var ute på Torsdag, sammen med H og noen fler. Morsomt å treffe igjen mange av våre felles venner. ^^

Resten av påska var rolig. Leste ganske mye, var sammen med barna.

H kom å henta oss i går, og vi dro hjem. Søsteren min skulle dra i dag, og barna hennes var hos sin farmor, så vi dro like gjerne en dag før.

Gjorde lite i går. Vært en veldig rolig påske egentlig! Jeg klager ikke.. :b

Søndagstur nå!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo følge med på ditt liv og.

Trives du med jobben da?

Håper du har hatt en fin helg & søndag!!

Elsker jobben! Treffer jo så mange forskjellige mennesker, fra hele verden. Gjør noe med en, vil jeg påstå. (:

Helga var rolig, og godt var det. Bare meg og minime. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en rolig påske her og. Gjør meg faktisk ingenting.

Ha fortsatt en fin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H skal dra i dag. Vi har ikke blitt enige om noe mer enda, kjennes som at jeg bare utsetter det som jeg på en måte vet kommer til å skje! Jeg er en veldig sterk person, men akkurat i denne situasjonen virker det som at jeg er helt på bærtur, og ikke tør, rett og slett!

Jaja, skal bli godt å være alene igjen, tror jeg.

Kjenner at jeg blir kvalm når jeg tenker på alle de tinga han hadde skrevet til de jentene.. Faen at jeg ikke bare kan si det rett ut - Jeg vil ikke være sammen med deg mer. Sheesh... >_>

BAH!

Ihvertfall, sitter nå her, har drukket en stor kopp med te - Indian Chai. Kjempegod! Blitt mer og mer te i det siste. ^^

Første skoledag etter påsken for minime, måtte nesten dra henne ut av senga i morges. Enda har jeg prøvd å legge henne rundt 8 de siste kveldene, men hun kommer jo uansett ned for å tisse, eller drikke vann frem mot klokka 10.. :b

Hun kom seg avgårde da, ikke værst bare det!

I morgen drar jeg og noen venninner på besøk til ei felles venninne av oss som flytta herfra i Mars. Vi skal ha oss ei langhelg sammen, bare chicks. Gleder meg masssse! Jeg vil le!

Minime skal være her sammen med morfar, siden hun har skole og slikt.

Kjenner det skal bli godt å komme tilbake på jobb. Kjedelig å sitte hjemme, uten å kunne jobbe. Har jo fjernstyring til jobb-dataen, men det går så treigt, blir jo bare frustrert.

Tenker masse på D for tida.. Huttemeitu!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen drar jeg og noen venninner på besøk til ei felles venninne av oss som flytta herfra i Mars. Vi skal ha oss ei langhelg sammen, bare chicks. Gleder meg masssse! Jeg vil le!

Minime skal være her sammen med morfar, siden hun har skole og slikt.

Tenker masse på D for tida.. Huttemeitu!

:pasha:

Kose deg kjempemasse med venninner idag og helgen!! Ikke tenke så mye. Bare ha det KJEMPEGØY!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen drar jeg og noen venninner på besøk til ei felles venninne av oss som flytta herfra i Mars. Vi skal ha oss ei langhelg sammen, bare chicks. Gleder meg masssse! Jeg vil le!

Minime skal være her sammen med morfar, siden hun har skole og slikt.

Du må kose deg KJEMPEMASSE med venninner i helgen!! Ikke tenke så mye, bare ha det kjempegøy!! Husk å le MASSE!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter her, sammen med venner :D Jeg er så glad!!!

Nachpiel = "Tiden den stannar när vi rör vid varaa-haaann!"

Alt er så flott :D Blir kanskje bort litt nå... hehe... (:

Har det SuperDuperFlott :D (Ihvertfall nå...)

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kose deg KJEMPEMASSE med venninner i helgen!! Ikke tenke så mye, bare ha det kjempegøy!! Husk å le MASSE!! :klemmer:

Tenker heldigvis meget lite på slikt nå... :D Håper du har ei flott helg MissStiles! (((:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har det bra! :)

H er ikke noe å bruke energi på. Ikke for øyeblikket i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man kommet seg hjem, både fra jobb og helgetur. Har dog ikke kommet meg helt etter helga.. Torsdag, Fredag & Lørdag = Øl. Tungt gitt! Glad det ikke skal skje igjen på en stund. Hehe.

Vi har ledd så mye, har vært så morsomt! Kjempegodt å komme seg bort litt, ikke tenke for mye på ting, og bare slappe av og kose seg. Kjente at jeg trengte det. Kjøpt litt dill-dall, brukt for mye penger, men skitt au. Lønning igjen om ikke så lenge. ^^

Begynt å sende meldinger med D igjen. Vi hadde oss en prat i går, om alt og ingenting egentlig. Møttes ute, å gikk oss en lang tur. Blitt enige om å prøve å være venner, og la barna få møtes. De snakker ofte om hverandre, så jeg tror det blir morsomt for dem å kunne være sammen igjen på fritiden.

Skal gå å handle straks, skrive et innlegg til bare..

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har det bra! :)

H er ikke noe å bruke energi på. Ikke for øyeblikket i alle fall. :)

Jeg har gjort det slutt med H! Gjorde det slutt med han i går.

Virka som han tok det ganske tungt, faktisk. Han ville bare hjem etter at han hadde funnet frem alle tingene sine, som jeg ba ham om å ta med seg herfra.

Vi ble sittende en god stund i sofaen å bare holde rundt hverandre, før han dro. Litt vemodig å tenke på at han aldri mer kommer tilbake som kjæresten min. Men jeg tror vi begge har godt av å ikke være sammen mer. Ihvertfall jeg. Han sa han var glad i meg, men det var som om at han ikke ville vise det. Jeg trenger å få høre slikt en gang iblant, å bli satt pris på, men han var en sånn person som ikke brydde seg med sånt.

Det kom noen tårer utover kvelden. Jeg forandra statusen min på FB til singel. Det ble offentlig, alle kan se at vi ikke er et "og" lenger. Rart.

Sendte han en melding der inne hvor jeg beklaga, er jo virkelig lei meg for at det ikke fungerte. Glad i han jo.

Dagen i dag har vært tung, rett og slett. Massemasse å gjøre på jobb, møter hist og pist, men jeg har vært som i transe. Ikke smilt unødvendig mye, vært nøytral. Det går jo over, men tar meg selv i å tenke på om jeg har gjort det riktige. Jeg tror jeg har det, vet det egentlig, men alikevel.

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har nok gjort det rette.

Har det bare litt tungt akkurat nå. :sukk:

Det går over, slik det alltid har gjort!

D.. Gikk tur med han igjen i går. Mange som så oss sammen. Han fikk til og med en melding fra en kompis hvor det sto "Idiot" hehe.

Er nok jeg som er idioten av oss, ikke D.

Jeg har bedt han om å få være alene litt.

Etter at jeg ble singel offentlig har det nesten haglet med meldinger fra diverse mannebein som vil ta opp kontakten igjen. Jeg er litt skeptisk!

Har lyst til å være alene, og ikke tenke på menn i det hele tatt jeg.

Men jeg har vanskelig for å si nei til folk, alltid vært sånn.

Vel vel, en dag må jeg jo kanskje begynne! ;)

Sletta H fra FB, han oppfører seg så upåvirket til det hele, og jeg vil ikke ha ting han skriver til "jentene sine" slengt i trynet hver gang jeg logger meg inn der. Så det så! >_>

Jobber hjemme i dag, har begynt på noen tabeletter mot kløe, som jeg blir helt utrolig trøtt av! Ansiktet mitt hovner opp, og jeg føler meg rett og slett som en ballong. v_v

Kanskje lage litt kaffe og spise litt frokost? Bare vann går jo, men jeg er litt sulten. :sjenert:

Ha en flott Onsdag!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gi deg en ordentlig klem! :klemmer:

Hvis det innerst inne føles riktig, selv om det er vondt, så var det nok riktig. :) Mager trøst, men likevel en trøst.

Hvorfor mener kompisen til D at han er en idiot for at dere går tur sammen? Kan dere ikke være venner, eller?

Men det er sikkert lurt å la det gå i alle fall et par måneder før du hopper i noe nytt. Så får du kjent på det å være alene og at du faktisk ikke trenger en mann for å ha det bra. På den måten tror jeg man klarer å unngå den værste blindheten under en eventuell neste forelskelse. Jeg tenker i alle fall at folk som er redd for å være alene lett godtar alt for mye fordi de så gjerne vil se forbi feiliene slik at dem kan bli et par. Er man derimot fornøyd med å være alene og føler at man klarer seg bra, så tror jeg man har øynene litt mer åpne slik at man klarer å unngå folk man ikke bør involvere seg for mye med. På den måten finner man en skikkelig mann etter hvert. :)

Ha en fin onsdag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det føles riktig, er bare dritt nå med det første. Som alltid før. Forskjellen fra andre ganger, er jo at nå er det JEG som har gjort det slutt. Hvorfor skal det være så tungt da? >_< Bah!

Tror også det er lurt at jeg er alene en stund. Derfor jeg har bedt om litt avstand fra D. Redd for hva som kan skje der.

Får ta tiden til hjelp, som alltid.

Takk for gode ord Teriyaki. (:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaddaaa! Nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på. Oppvasken må tas, klær må vaskes, men kjenner ikke at jeg har energi. v_v

Kanskje et spark bak fra meg selv kan hjelpe? Dytte litt Robyn inn i øra å surre rundt i huset? Jaaaa! :D

Don't be the girl who needs a man. Be the girl a man needs!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært noen rolige dager i det siste.

Minime dro til pappa(!) på Fredag, så mamma og jeg fikk litt "voksen-tid" sammen. Laga mat, prata og kosa oss.

Var på jobb på Lørdag, godt å få unna en del som har ligget å tatt opp skrivebordsplass. Hehe.

Gått en del tur med D i det siste :sjenert:

Var der i går, så Red Riding Hood, som var ganske kul.

Vet ikke hva som skjer. Jeg synes det er rart å tilbringe tid sammen med han igjen. Han vet veldig godt hva jeg vil, eller, ikke vil kan jeg vel heller si. Kjenner på meg at jeg vil være alene, for å si det sånn. Tror det kan være godt for meg.

I dag har jeg vært hos mamma, hjalp henne med å vaske huset.

Pappa kommer hjem fra sykehuset i kveld, han har vært operert. Synes de sender han hjem alt for tidlig, men de vil vel spare penger der nede! Pøh..

Vi har redd opp til han nede i stua, trappa kan bli tung for han nå (han ble operert i magen).

Ellers er ting som normalt, egentlig.

Ringte H på Fredag for å spørre om jeg kunne få hente tv'n som han hadde stående i leiligheta han bodde i før. Men huseierne var på hytta, så det gikk ikke. Skal dit igjen på Tirsdag sammen med mamma, får håpe jeg får med meg både senga og tv'n da. Får vel se.

Er litt godt, jeg tenker ikke på H i det hele tatt! Driter i hva han eventuelt gjør.

Som fetter'n min sa til meg; Taking care of number 1 (en selv). Det er det jeg skal gjøre. :D

Håper alle som kikker innom har hatt ei fin helg. (:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt jævlig.

Vil forsvinne fra jordens overflate.

Hatt den mest ukoselige dagen i manns minne.

Må nok mest sannsynligvist i fengsel, på grunn av at jeg kjørte i fylla rundt en bygning for en stund siden - Fikk brev fra politiet om det i dag. Knakk jo helt sammen. (Jada, jeg angrer på at jeg gjorde det, så ingen av dere behøver å si noe om det. Gjort er gjort, dessverre) Uten lappen i minst 2 år, og minst 20000 i bot.

Skal i retten om 1 mnd.

Når jeg kom hjem, så fikk jeg like etter en telefon fra mamma, hvor hun kjefta meg huden full med dritt om D. Han var hos meg i natt, og gikk ut herfra akkurat når pappa kom forbi. Pappa fortalte selvsagt om dette til mamma, som da klikka i vinkel.

Jeg skjønner jo reaksjonen. De vil ikke at vi skal ha noe som helst med hverandre å gjøre mer, ikke etter det D har gjort mot meg.

Alikevel, så kjenner jeg meg så umåtelig trist. Jeg har hatt noen fine siste dager sammen med han, gått tur, snakka ut om mye. Han fikk meg til å smile, samtidig som alt kjentes veldig rart, å tilbringe tid sammen med han igjen. Masse rare følelser, tanker og ja.

Mamma trua med å si meg opp, og ta Minime fra meg (mamma er forresten daglig leder der hvor jeg jobber). Hun sa hun kom til å gjøre livet surt for meg om jeg gikk tilbake til D, og hun tulla ikke.

Gikk til D etter at jeg hadde fått tatt meg litt sammen. Han er like fortvila som meg. Han slutta aldri å elske meg, han kommer alltid til å være der for meg. Han ville til og med ta seg en prat med mamma og pappa om dette, men jeg sa nei. Jeg tror det bare kommer til å gjøre ting værre.

Fra det ene til det andre, dagen min har vært så ille som den kan bli. Hodet dunker, jeg er rådvill og trist.

Har snakka med Minime på telefon nå i kveld, savner henne veldig mye. Hun sa hun var 100% glad i meg, noe som nesten fikk meg på gråten igjen. Go'jenta mi. <3 Men, jeg er glad jeg er alene akkurat i dag.

Snakka lenge med H på telefonen også. Han kommer til å sove like dårlig som meg i natt.

Jeg må tenke meg om.

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...