Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Halla på'ræi!

Vill helg som aldri går i glemmeboka ;)

Han har ikke ringt enda, men jeg tar det ikke tungt. Det finnes så mange mannfolk der ute!

Jeg har bestemt at jeg skal dra på trening i morgen formiddag. Trener alene, men har tenkt på å melde meg på noen gruppetreninger, vet bare ikke helt hva enda. Spinning tror jeg blir for mye for meg og min kondis. Haha.. :D Trener du alene?

Jeg trener egentlig kun på gruppetimer! Før trente jeg alene, men så ble jeg så lei av det. Dessuten føler jeg at jeg får mye mer ut av treningen min på gruppetimer :) Jeg trener mest kondis (step intervall og spinning) og så vekt i sal da!

Men jeg tror ikke jeg har så god kondis egentlig.. Haha, blir svett bare jeg går hjemmeifra og til skolen, og det tar 5 minutter! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener egentlig kun på gruppetimer! Før trente jeg alene, men så ble jeg så lei av det. Dessuten føler jeg at jeg får mye mer ut av treningen min på gruppetimer :) Jeg trener mest kondis (step intervall og spinning) og så vekt i sal da!

Men jeg tror ikke jeg har så god kondis egentlig.. Haha, blir svett bare jeg går hjemmeifra og til skolen, og det tar 5 minutter! :P

lol, går du superfort til skolen da eller? :fnise:

Skal sjekke hva de har å by på når jeg drar på treningssenteret. Kunne jo vært moro å prøve. :) Men spinning vet jeg at jeg ikke klarer. Blir jo svett bare jeg ser en sykkel! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol, går du superfort til skolen da eller? :fnise:

Skal sjekke hva de har å by på når jeg drar på treningssenteret. Kunne jo vært moro å prøve. :) Men spinning vet jeg at jeg ikke klarer. Blir jo svett bare jeg ser en sykkel! :sjenert:

Det er det som er så fint med spinning. Man kan ha på styrke etter sin kondis. Det viktigste er at man følger takten til musikken, så øker man heller styrken etter hvert som man får bedre kondis. :) Dessuten stiger kondisen fort med spinning.

Jeg elsker spinning. Men trenger også en del egentrening i form av jogging ute, kondisjons- og styrketrening på senter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så fint med spinning. Man kan ha på styrke etter sin kondis. Det viktigste er at man følger takten til musikken, så øker man heller styrken etter hvert som man får bedre kondis. :) Dessuten stiger kondisen fort med spinning.

Jeg elsker spinning. Men trenger også en del egentrening i form av jogging ute, kondisjons- og styrketrening på senter. :)

Hm. Når du sier det på den måten så. Kanskje jeg skulle prøve spinning for de med extremt dårlig kondis? Trener en del styrketrening, men pga dårlige kne-ledd får jeg ikke lov til å jogge/belaste knærne så mye, så da bruker jeg isteden elipse-maskin/crosstrainer. Den funker bra! Skal se på nytt i dag på hva de har å tilby, brydde meg ikke om spinning-oppslagene de hadde der i går.. :gjeiper:

Snakket med søsteren min i går kveld, vi skal dra på kino på søndag, alle sammen! Avatar! Gleder meg som en liten unge! ^_^

Elsker å tilbringe tid sammen med tantebarna mine, de er så gode! Savner dem såååå, vil dra i dag!

Eneste negative med i dag er at jeg har en veldig bad hairday. La meg med vått hår i går, og da blir det litt sånn kaboom der oppe. Man lærer visst aldri.

Ha en SUPER dag godtfolk!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til Avatar! Kjempespennende, en veldig bra film å se på kino :) Husk masse popcorn!

(Bare vær forberedt på en skikkelig actionfilm uten en spesielt god story, men musikken, lyden, bildene, det er veldig bra!)

Bad hairday... Kan relatere meg til den! Håper håret ditt føler seg litt bedre nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Serenity88!

Så bra, nå gleder jeg meg bare enda mer! :hoppe:

Bad hairday gikk over etter arbeid. Hvor typisk er vel ikke det?

I dag var det nok å gjøre på jobb. Kosa meg faktisk, liker å ha noe å gjøre. Tok en yderst liten lunsj sammen med venninna mi. Vi har alltid noe å le av, det er nesten rart. Vi dro på noen butikker etterpå, handla litt matvarer og prata med kjentfolk.

Ferdig 3, men kjente jeg hadde mye energi til overs, så da ble det trening. Glad jeg dro! Elsker å kjenne at kroppen har vært brukt til noe fornuftig, og har fått svetta ut litt dritt :nigo: Men jeg gadd ikke sjekke spinninga i dag. Det hang så mye oppslag på veggen der borte, og jeg var ganske kjørt etter trening.

Henta jenta mi, som sporenstreks dro til far når vi kom hjem.

Hun fikk bestemme middag, pølser i brunsaus, ingen problem. Tok leseleksa etterpå, hun er så flink, og jeg er så stolt! Tenk at min lille pike kan lese. :rødme: Uff, det gjør så godt inni meg å tenke på alle jeg har rundt meg, spesielt henne. Hun får meg til å smile på måter jeg ikke trodde var mulig. Bare et lite blikk kan gjøre mye for meg, og det samme for henne.

Resten av kvelden skal gå til sløving på sofaen, kombinert med litt vasking av bad og kjøkken, pluss sammenbretting av klær.

Jeg er så glad i dag! :sol:

Edit: Fikk nettopp melding fra K! Han hadde mistet mobilen sin under setet i bilen på søndag, og fant den ikke før i dag. Er det mulig. Ihvertfall så sendte han meg en melding, og han var letta over at jeg gadd svare, hehe. Vi får se hvordan dette utvikler seg. :lur:

:pasha:

Endret av zubimaru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at du fikk melding fra K! :) Skal dere finne på noe? :popcorn:

Høres helt fantastisk ut å ha en unge. Fikk du henne da du var 19? Det er tidlig! Men sikkert veldig koselig og spesielt :jepp:

Jeg har også lyst til å være ung mor, men det passer ikke helt enda pga utdanning :sukk:

Så flink du har vært til å trene da! Bare prøv en spinningtime, jeg vet at du kommer til å like det. Man kan jo selv bestemme intensiteten :) Og det spilles masse bra, høy musikk!

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk melding fra K! :) Skal dere finne på noe? :popcorn:

Høres helt fantastisk ut å ha en unge. Fikk du henne da du var 19? Det er tidlig! Men sikkert veldig koselig og spesielt :jepp:

Jeg har også lyst til å være ung mor, men det passer ikke helt enda pga utdanning :sukk:

Så flink du har vært til å trene da! Bare prøv en spinningtime, jeg vet at du kommer til å like det. Man kan jo selv bestemme intensiteten :) Og det spilles masse bra, høy musikk!

:smilyblomst:

Hihi, vi skal kanskje møtes hos meg i kveld. Det vil si, hvis han ikke "mister" mobilen sin en gang til da.

Fikk henne når jeg var 19 ja. Hadde termin på bursdagen min, men fikk henne 15 dager over tida. Var jeg lei? Neida. :b

Det var litt tidlig, innrømmer det ja. Men hun var overhodet ikke planlagt, og abort kom ikke på tale. Så da ble jeg mor tidlig :) Klager ikke! Bare nå når jeg er singel at det er litt kjipt at jeg ikke kan løpe ut og gjøre hva jeg vil når som helst. Men det er vel heller en positiv ting, ellers hadde jeg nok ikke vært der jeg er i dag. Hun er en fantastisk unge, ingen tvil.

Som jeg skrev inne hos deg så skal jeg prøve spinning en eller annen gang, men jeg tar det som det kommer.

I dag ble det lunsj litt seint, men det var like koselig som alltid! Skal straks fyre meg avgårde for å hente jenta mi, før det bærer hjem. Hva skal vi ha til middag i dag mon tro? Jeg er så matlei for tida. Sørgelig. :(

Tata!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Likte du Avatar? :) Dumt med tapet mot Stoke idag :/ Sambo her hjemme depper litt :fnise:

Håper du har hatt en fin helg og koser deg en søndags kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i dagboka :)

Sitter her å drikker melk fra pakken. Fikk plutselig veldig lyst på :nigo:

Nesten en uke siden jeg skrev her sist. Hatt mye på tapeten!

Fredagen var jeg ute sammen med noen venner av meg. Vi vorsa hos ei venninne, og dro deretter til sjefen min. Dro ut, men jeg hadde det ikke noe gøy, egentlig. Vet ikke hvorfor heller O.o

Nachpielet var bra da! Blei sjekka opp av en skikkelig hunk, men jeg hadde tante rød på besøk, så det ble med klining. :sjenert:

Han var utrolig kjekk da! Angrer litt hehe..

Lørdagen var jeg hjemme sammen med jenta mi. Vi så film og spiste snop. Det var skikkelig deilig å være hjemme en dag i helga med henne, for en gangs skyld. Ble sittende våken til kl. halv 5, snakka med folk på MSN. Masse å ta igjen ja! (:

Søndagen var det fly til Bodø, og besøk til søstra mi. Så koselig å treffe henne og barna igjen! Har savna dem masse siden de var her i jula. Siden jeg ble sammen med D, så er det som om vi har mista mye kontakt. Vi har ikke snakka sammen slik vi gjorde før. Kunne snakke med søstra mi om alt. :/

Men du dævelen vi tok alt igjen! Snakka nesten hull i hodet på hverandre :fnise: Dro ut sammen med henne og barna for å spise. Det ble kebab-pizza! Nomnom!

Serenity88: Kinoen var bare helt.. Jeg var målløs! SÅ utrolig bra! Hadde liksom ikke forventa meg noe som helst, blandede meninger om den. OIOIOI, den kunne jeg uten tvil satt meg ned å sett mange ganger til! Det var flere ganger hvor jeg måtte bøye meg til tantejenta mi, for jeg trodde ting kom imot meg. Haha, følte meg bra lur der jeg satt med de gigantiske brillene å lente meg hit og dit!

Dumme dumme Stoke! :( Gunners for life no matter what (:

Resten av søndagen gikk til prat og tull. Vi fant frem det gode båndet vi tidligere hadde hatt, og det gjorde utrolig godt. Har savnet søstra mi så masse, men jeg har på en måte ikke orket å ta kontakt, siden jeg ikke har hatt det så bra. Ville liksom ikke bry henne med mine problemer etc. Det viste seg at hun hadde hatt det på samme måte. Nå er vi enige om å opprettholde kontakten, uansett hva. Kan jo ikke leve livet mitt uten familien min. Spesielt ikke Dadda mi :*

Mandagen klarte jeg å forsove meg bittelitt hadde ikke søstra mi vekket meg 08:35 så hadde jeg nok sovet leeeenge. Drosja kom overraskende fort, og jeg var på plass på hotellet kl. 09:10. Jeg var ikke den siste som ankom heller, takkegudenefordet.

Meget fornøyd med kurset! Han var veldig flink å snakke, og vi hadde en del gruppearbeid. Gøy, men samtidig veldig lærerikt.

I drosja på vei "hjem" ble jeg bare sittende å smile, følte meg skikkelig bra, og heldig, som fikk lov/muligheten til å delta. :)

Må bare fortsette å gjøre en god jobb, så får jeg vel flere slike sjanser! :)

Dro til flyplassen kl. 7 på kvelden. Flyet skulle gå 20:45, og jeg ville være sikker på at jeg var der i god tid. Søstra mi kom dit, hun var ferdig på jobb akkurat da. Vi fikk oss enda en prat, og jeg må si jeg er så stolt og glad for at hun er akkurat MIN søster! :rødme:

Da jeg satt å venta på å få gå ombord fikk jeg plutselig melding fra D: "Jeg kjeder meg". Jeg repliserte med at ja, det var heldigvis ikke min feil. "Nei, det er ikke det. Egentlig så kjeder jeg meg ikke, men jeg savner deg :)" Javel, hva skjer? spurte jeg da. Gikk ombord før jeg fikk svar, og landa rundt 10.

Dro på besøk til mamma, og søstra mi ringte meg. Det ble en lang samtale, men igjen, så er jeg så glad for at vi endelig snakker sammen slik vi søstre skal gjøre! :nigo:

Uff, nei, dette ble en lang post. Vasker trappa imens jeg tenker på hvordan jeg skal skrive det jeg vil få frem. :lur:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem, så leste jeg meldingene fra D.

Endte opp med at han ringte meg, og vi snakka leeeenge. Han har vært bortreist en stund, på besøk hos ny-dama si.

Så han satt på toget, og hadde fått tid til å tenke på ting, derfor ville han snakke med meg. Han ville møte meg, og prate om det vi hadde sammen face to face. Jeg følte meg nesten litt glad, siden han plutselig tar kontakt, og vil møte meg fordi han savner meg - Mens jeg ikke vil. Jeg er veldig veldig over han, men alikevel så var det jo morsomt å høre om alt han hadde å fortelle. Han hadde savnet meg, kroppen min, sexen vi hadde sammen blablabla. Jeg har ikke savnet han i det hele tatt, og derfor er det litt rart at han, som har dame, har savnet meg.

Vi ble enige om at vi skulle møtes når han kom hjem, som egentlig skulle bli i dag, men bussene var kansellerte, så nå er han på hotell en plass. Snakker faktisk med han på telefonen nå.

Han vil komme til meg i morgen, for å snakke. Også vil han at vi skal ha sex sammen. Men der har jeg sagt ifra. Kommer ikke på tale at vi skal gjøre noe som helst før han i det minste er singel. Sex er jo greit, ingen problemer for meg. No strings attatched. Vet jo at han vil mer, men jeg vet at det ikke kommer til å funke. Jeg bare vet det.

Har jo innstilt meg selv på å ikke være sammen med han, være alene og nyte singellivet til det fulle.

Æsj, vi får se.

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig av han å ville ha sex med deg mens han er sammen med han nye da... Grrr..

Leste noe om WoW her i dagboka di? Spiller du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :) endelig en oppdatering fra deg! Det har jeg savnet altså.. :happy:

Du er så heldig som har en søster på din alder! Høres ut som at du har hatt det ordenlig kooselig i helgen.

Og D, for en fjott! Haha! Stakkars ny-dama.. Eller, det er jo hun som tulla seg inn i dette, da.. Så til pass for henne!

Hørt noe mer fra K?

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig av han å ville ha sex med deg mens han er sammen med han nye da... Grrr..

Leste noe om WoW her i dagboka di? Spiller du? ;)

Halla Linelia!

Ja, han får det sagt. Mannfolk og tomflasker altså. Kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten dem. :gjeiper:

Gama WoW i 3 år før jeg fikk meg en oppvekker og kom meg ut av en veldig hard depresjon. Var til og med sammen med en fra England som jeg ble kjent med der, heh. Var rimelig hardcore, men kan ikke si at jeg savner det så extremt mye. Eller, det eneste jeg savner må være den sosiale biten. Har fått kontakt med mange av de jeg spilla sammen med, og jeg må si det er vanskelig å la være å registrere en ny konto. :sjenert:

Spiller du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) endelig en oppdatering fra deg! Det har jeg savnet altså.. :happy:

Du er så heldig som har en søster på din alder! Høres ut som at du har hatt det ordenlig kooselig i helgen.

Og D, for en fjott! Haha! Stakkars ny-dama.. Eller, det er jo hun som tulla seg inn i dette, da.. Så til pass for henne!

Hørt noe mer fra K?

:jepp:

Hei Soffy! :klem:

Søsteren min er faktisk 8 år eldre enn meg, så vi er ikke på samme alder, men alikevel så har vi veldig god kontakt. Masse glad i henne ja :happy:

Helgen var kjempebra (som du kanskje har lest), og jeg er så glad for at jeg dro dit.

D kommer hjem i kveld, og skal, etter planen, komme hit. Prate.

K har jeg gitt på båten, han har jeg ikke hatt kontakt med på en stund. Kun FB-venner nå, for å si det sånn. :gjeiper:

*Løpe i dagboka di for å oppdatere meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Halla Linelia!

Ja, han får det sagt. Mannfolk og tomflasker altså. Kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten dem. :gjeiper:

Gama WoW i 3 år før jeg fikk meg en oppvekker og kom meg ut av en veldig hard depresjon. Var til og med sammen med en fra England som jeg ble kjent med der, heh. Var rimelig hardcore, men kan ikke si at jeg savner det så extremt mye. Eller, det eneste jeg savner må være den sosiale biten. Har fått kontakt med mange av de jeg spilla sammen med, og jeg må si det er vanskelig å la være å registrere en ny konto. :sjenert:

Spiller du? :)

Okei, jeg skjønner, det kan gå utover ganske mye hvis man spiller veldig mye ja..

Jeg spiller ja, har spilt omtrent siden et par måneder etter det kom ut, så er vel snart fem år det da, hehe.

Er ikke så veldig hardcore akkurat da, raider svært lite, og har bare en lvl 80 :) Kan gå uker og måneder uten at jeg spiller, og så spiller jeg hver dag en stund, også pause, osv. Blir lei innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer D hjem, og vi skal møtes hos meg for å se Arsenal - Aston Villa imens vi spiser litt god mat. Nesten som i gamle dager. Poenget med at han kommer hit er at han vil prate. Han vil finne ut av ting, og har lyst til å prøve på nytt.

Jeg er overhodet ikke interessert i noe annet enn sex, for å være helt ærlig. Men hvis han savner og elsker meg så mye som han sier han gjør, så kan jeg kanskje prøve å ta meg en prat med han. Har ingen følelser igjen for han i det hele tatt. Men så har jeg jo ikke sett han på to uker. Jeg vet at ting ikke kommer til å fungere mellom oss, ever. Men sex er jo ikke noe jeg har lyst å avslå. Ihvertfall ikke med han, som kjenner meg og kroppen min så utrolig godt. :sjenert: Jeg har jo ingenting på gang med noen andre heller.

Jeg er så usikker. Både magen og hodet sender meg blandete følelser når jeg tenker på en fremtid med D.

Jeg får ta ting som de kommer. Skal ihvertfall prøve å ha det bra i kveld, vi har jo tross alt en felles hobby: Fotball!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg skjønner, det kan gå utover ganske mye hvis man spiller veldig mye ja..

Jeg spiller ja, har spilt omtrent siden et par måneder etter det kom ut, så er vel snart fem år det da, hehe.

Er ikke så veldig hardcore akkurat da, raider svært lite, og har bare en lvl 80 :) Kan gå uker og måneder uten at jeg spiller, og så spiller jeg hver dag en stund, også pause, osv. Blir lei innimellom.

Hehe, jeg kjenner meg igjen i det å bli lei innimellom.

Hadde 4 lvl 70 når jeg solgte kontoen min. Noen dager hadde jeg bare lyst til å gi opp alt, var så lei. Grinding, grinding og atter grinding. Også selvfølgelig raids, dette med at man MÅTTE møte opp, ellers mista man retten til alskens loot etc. Urg, slitsomt jo. Hadde over 150 dager /played på main'n min når jeg slutta. Det sier vel kanskje litt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kjenner meg igjen i det å bli lei innimellom.

Hadde 4 lvl 70 når jeg solgte kontoen min. Noen dager hadde jeg bare lyst til å gi opp alt, var så lei. Grinding, grinding og atter grinding. Også selvfølgelig raids, dette med at man MÅTTE møte opp, ellers mista man retten til alskens loot etc. Urg, slitsomt jo. Hadde over 150 dager /played på main'n min når jeg slutta. Det sier vel kanskje litt. :sjenert:

Hehe, ja, det er ganske mye, tror jeg har mellom 60-70 dager på min main nå, og hun har jeg spilt med helt siden jeg begynte å spille.

60-70 dager høres jo innmari mye ut da, men når jeg tenker på at det er over 5 år, og en god del av den tida er bare pålogga i Ironforge eller noe mens jeg har gjort noe annet, så er det ikke sååå ille, hehe.

Har ikke orka så mye raiding og sånt jeg, er litt for lat, hehe.

Fikk sikkert en god del for den kontoen din da, med fire lvl 70 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...