Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Uff å grugg. Sovna på sofaen i går kveld etter at lillemor var sovna, og våkna halv 5. Det positive er jo at jeg trenger ihvertfall ikke være redd for at jeg kommer til å forsove meg i dag!

I går skifta jeg alle gardinene i mine foreldres hus (ingen liten jobb, de har mange vinduer >_>), støvsuga, skifta på alle senger, rydda vekk jula og vaska klær. Effektivt! Litt i alle fall.

Lillemor fikk bestemme middag, så da ble det taco. Hun satt i badekaret imens jeg fiksa mat, vi spiste sammen ved kjøkkenbordet. Det vises veldig godt at hun er min datter, fordi hun har så mange trekk fra min side av familien, meg mest selvfølgelig. :) Er så glad i den jenta at det gjør vondt i hjertet noen ganger!

Har sittet her å snakka med noen gamle kompiser på msn. 2 år siden sist, da går praten fort og masse! :skravle:

Så morsomt å ha dem tilbake. De har klaga på hvorfor jeg sletta dem fra både FB & MSN og ikke tok kontakt, men når jeg forklarte situasjonen så skjønte de jo. En av dem sa til og med at han hadde en dårlig følelse ang D. Skjønner jo godt det jeg, siden jeg ikke fikk ha kontakt med venner! Men de skal ihvertfall aldri vekk derfra mer. :nei:

Nå har jeg fjerna alle bildene av turene vi har hatt sammen. På FB vel og merke. Vil ikke slette dem fra dataen. Minner er bra, om de er gode eller ikke fullt så gode.

Har jeg forresten fortalt at det var D som brakk ankelen min og ga meg kutt i leppa? I fylla en gang. Han dytta meg i sinne, fordi siden jeg sto i minibanken sammen med en kompis og ei venninne, så var jeg automatisk utro. Han hadde issues, ingen tvil. Glad jeg ikke trenger å være redd for at slike ting skal skje igjen ihvertfall. :) Nå har jeg meg selv, og lillemor! Kommer til å ta en stund før det kommer en tredje person inn i bildet, det skal være sikkert og visst. Litt flørt er jo ikke å forakte, men noe utover det; Nei takk. Selv om jeg savner noen å sitte i armkroken til, og sove sammen med. Det kommer når det kommer. :)

Ha en flott dag alle sammen! :klem:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

Du nå kjenner jeg at jeg blir provosert her! D har virkelig ikke vært god mot deg! Tvinge deg til å miste kontakten med gode venner, SKADER deg for noe totalt urimelig. OM du så faktsik HADDE vært utro, så hadde det ikke vært greit! :klem: Nei nå er jeg jammen glad han er ute av livet ditt! Du kommer til å få det så utrolig mye bedre uten han.

Så koselig med taco med lillejenta di! Jeg kan ikke forestille meg kjærligheten. Har jo ikke barn selv. Men jeg har hund da (hehe). Langt i fra det samme, men av og til når jeg sitter og ser på han så kjenner jeg det i hjertet. :) Den dag jeg får barn kommer jeg jo til å være overveldet av kjærlighet og følelser hele tiden :fnise:

Hva skal du i helgen da? Husker faktisk ikke om jeg har spurt om det allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann, han må jo være skada! :sjokkert:

Glad du er ferdig med han, jeg!

Og så flink du er som har ryddet og vasket! Det får'n si! Det er ikke ofte jeg er så flink til det..

Har du hørt noe mer fra D, eller? Prøver han fortsatt å ta kontakt?

Og ja, fortell om planene for helgen!

Selv skal jeg jobbe fredag og lørdag.. Kjedelig :P

Ha en god kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Like hyggelig hver gang. :klem:

Teriyaki: Gled deg til du får barn. Du kommer til å få oppleve en kjærlighet som du aldri har gjort før. Helt spesielt, og åh så bra! :rødme:

soffy: Han tok kontakt i går, lurte på om jeg hadde tatt mp3 spillern hans. Ja selvfølgelig har jeg det. :ironi: Han har så mye rart gående i det lille hodet sitt at det er til å le av.

Jobbe hele helga? Nei uffda. Misunner deg ikke den du! :fnise:

Du får tenke på at det blir penger av det til slutt!

Ja, han hadde en skrue løs oppi der. Har i alle fall ett arr jeg ikke får fjerna hva minner angår. Hadde jeg enda vært utro så skulle jeg jo ikke ha klaga... >_>

MEN! Han er vekk nå. Takker de høyere makter for det hver dag. ^_^

Kjørte lillemor til farmor i går. Skal bli godt med en helg helt for seg selv. Ikke for å være egoistisk, men jeg kjenner jeg trenger litt meg-tid. I alle fall i et par dager.

I går, etter å ha vaska huset, fikk jeg melding fra venninna mi. To av hennes bekjente skulle ut å ta seg en øl. Hva gjør jeg? Spør jo selvfølgelig om vi ikke skal slå følge. Skulle jeg jo aldri å gjort. Sovna ikke før kl. 12 i dag, for å si det sånn!

En øl ble til 15. Men gosj så morsomt vi hadde det! Tror virkelig jeg har funnet ei som er såpass lik meg at det aldri finnes et kjedelig øyeblikk når vi er sammen! Det er så artig!

Vi ble noen stykker etter hvert, og lure meg endte opp sammen med to stykker på en pizza-restaurant. Hva vi gjorde? Pizza vel! Fikk tappe meg egen øl også. :nigo: Haha, det kommer jeg nok aldri til å glemme. De var så fulle at vi måtte lage tre stykker til sammen, siden fyllet datt hit og dit hele tida. Kom meg hjem med spandert drosje rundt 5, hvorpå jeg ble sittende å snakke med en kompis på MSN. Klokka ble 7, og kaffen sto klar hos venninna mi. Dro dit, prøvde å bli edru, og dro på jobb. Hun blei med, fikk unnagjort litt varetelling! Men jeg holdt meg selv langt unna kollegaene. Må være første og siste gang jeg drar på jobb i fylla. Gøy ja, men guri malla så nervepirrende. :forvirret:

Fikk i oss litt mat på café etterpå. Og kaffe. Masse kaffe. Og masse tull og tøys, selvfølgelig!

Gjort er gjort. Har ikke vært gamle meg siden det ble slutt, er ikke lenger innesluttet, sjenert og ulykkelig. Jeg er meg slik jeg egentlig skal være, glad, utadvent og veldig veldig takknemlig for livet mitt! Hvem vet hva han kunne ha gjort dersom han ble sint i fylla enda en gang.

I dag skal vi ha innflytter-fest hjemme hos meg. Det blir gøy tror jeg. Selv om jeg ikke har så stor plass. :gjeiper:

Sjefen min skal også være med. Han har vært utrolig støttende for meg siden bruddet, veldig opptatt av at jeg skal ha det bra, og drite i x'n min. Han var selv nylig gjennom ett brudd, så tror nok det er derfor han er så opptatt av meg og mitt - Han vet hvordan jeg har det, og hva jeg har gått gjennom.

Nei, må vel hive meg rundt her, få litt mat i skrotten, ta en dusj, og begynne å reparere. Hihi!

Ønsker dere alle en flott fredag, måtte den bringe dere mange smil og gledelige stunder! Svært så melankolsk jeg ble på ettermiddagen da! :sjenert:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

Det høres helt fantastisk ut! Dra på jobb i fylla må jeg prøve en gang. Jeg blir så glad i fylla at alle kundene ville vært overraska over å se meg smilende i kassa for en gangs skyld :P

Håper du får en fabelaktig helg med masse fyll og fanteri!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Hvordan ble helgen din? :)

Min har vært rolig, men koselig.

Fyllesyk på jobb er jammen meg slitsomt. Det er noe at det verste jeg vet, så prøver som regel å unngå det :fnise:

Det virker da som det går kjempefint med deg da! Og det er jo kjempebra! :)

Nå må man vel snart være klar for en ny uke!

Hva jobber du forresten med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg! :danse:

Helga mi var helt utrolig bra. Har ledd alt for mye! :D

Hvordan ble helga for deg Lilljan?

Haha!

Det høres helt fantastisk ut! Dra på jobb i fylla må jeg prøve en gang. Jeg blir så glad i fylla at alle kundene ville vært overraska over å se meg smilende i kassa for en gangs skyld :P

Håper du får en fabelaktig helg med masse fyll og fanteri!

:danser:

Haha, jeg blir også utrolig glad i fylla! Hadde min del med morsomheter OG fanteri, for å si det sånn. :sjenert:

Heihei! Hvordan ble helgen din? :)

Min har vært rolig, men koselig.

Fyllesyk på jobb er jammen meg slitsomt. Det er noe at det verste jeg vet, så prøver som regel å unngå det :fnise:

Det virker da som det går kjempefint med deg da! Og det er jo kjempebra! :)

Nå må man vel snart være klar for en ny uke!

Hva jobber du forresten med?

Jeg har det kjempebra jeg! Angrer litt på at jeg har drukket tre dager på rad, men det får man ta som en lærepenge. Man er ikke like ung og sprek som før. :gjeiper: Jeg jobber innen reiseliv, og trives veldig godt på jobb. Ingen like dager. :)

Hvordan var helga di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i stua. :hoppe:

Helgen har vært fartsfylt, kaotisk, morsom, koselig og helt fantastisk, alt på en gang!

Fredagen begynte venninna mi og jeg hos meg, deretter kom sjefen min. Vi dro ut tidlig, og der ble jeg plutselig ringt av en kar jeg traff på et nachpiel forrige helg. Dansa og kosa meg masse ute, mannfolka bydde meg opp hele tiden. Hihi :D Svett ble jeg, ingen tvil om det. Nachpiel hjemme hos meg, han som ringte meg tidligere på kvelden ble også med (vi kan kalle han K). Vi hadde det utrolig gøy, alle sammen. Det ble mye synging, og lite drikking for å si det sånn. Folk gikk hjem etter hvert, men K ble igjen. Vi prata masse og hørte på musikk. Han sa vi måtte gå å legge oss, klokka var jo halv 7. Ingen problemer. Vel oppe i senga så spør jeg om han ikke er trøtt. Nei, han var noe annet. Åja, sier du det du, som hva? Haha, ja gjett a. Men det må være den beste sexen jeg noen gang har hatt. Så intimt, deilig og vannvittig godt! Vi kyssa masse, og småfniste imens vi smila til hverandre innimellom. Det var koselig det. :)

Lørdagen våkna vi rundt 2. Han dro hjem, men sa han skulle ringe meg. Vi får vel se på det tenkte jeg for meg selv. Gikk en tur til venninna mi. Fant ut at vi var nødt til å reparere, så klokka 3 tok jeg min første øl. Ja, kan du tenke deg man skulle bli bra trivelig etter hvert? Venninna mi ble dårlig, men datteren hennes fortsatte sammen med meg. Vi lo så mye i går at jeg er sikker på at jeg har fått brokk. Det er helt sykt hvor mye moro man kan ha det sammen med folk som har like syk humor som en selv! Sjefen min kom også, med mer øl. Han er så snill den mannen atte! :klemmer: Vi prøvde å få K med, men han var fyllesyk. Vi dro ut, og hadde det helt sykt morsomt, ja, i dag også! Endte opp på nachpiel hos en fyr jeg aldri har møtt før, men sovna godt av i senga hans. Ingen sex, slapp av. :gjeiper:

I dag våkna jeg rundt 2. Fiksa meg litt før jeg sa hadet til fyren jeg hadde lånt senga hos, og gikk til venninna mi. Hun hadde laget pinnekjøtt, å du store min det var så godt med slik mat. Akkurat det jeg trengte tror jeg! Formen har vært flott i dag, med unntak av litt fyllenerver.

Har vaska ferdig huset til mamma i dag, de kommer hjem om en times tid. Gleder meg til å se dem igjen, savner dem jo litt. :)

I morgen skal jeg hente lillemor, gleder meg masse til å få henne hjem. Nå skal jeg være mamma, og ingenting annet. Fest og fyll har jeg fått nok av for en stund fremover. Tro meg. :gjeiper:

Neste søndag drar jeg til Bodø, skal på kurs på mandag, jobben sponser. Gleder meg! Helga har vært flott. Men jeg merker at det er noe rart på gang i underlivet mitt, lurer på om jeg er på vei å få urinveisinfeksjon. Kjennes ut så jeg må tisse hele tiden, men det kommer jo ingenting ut. Hun bitcha som D var utro med hadde jo det for en stund siden. :kjefte:

Skal gå til legen i morgen med urinprøve, bare for å få det ut av verden. Må jo også få meg time hos gynekolog. Vil sjekke understellet! Skeptisk. >_<

Nei, nå skal jeg se litt Gossip Girl, også skal jeg prøve å sove litt, tror jeg.

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiioii for en spennende helg. Som singel kan det føles ganske kjipt noen ganger, men som siden kan være spennende minner. Det lille ekstra krydderet når man er blitt litt "satt". Jeg tror det er viktig å ha opplevd litt før man slår seg helt til ro. Jeg har jo mine svin på skogen :lur:

Men du denne K hørtes jo spennende ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga mi var helt utrolig bra. Har ledd alt for mye! :D

Hvordan ble helga for deg Lilljan?

Haha, jeg blir også utrolig glad i fylla! Hadde min del med morsomheter OG fanteri, for å si det sånn. :sjenert:

Jeg har det kjempebra jeg! Angrer litt på at jeg har drukket tre dager på rad, men det får man ta som en lærepenge. Man er ikke like ung og sprek som før. :gjeiper: Jeg jobber innen reiseliv, og trives veldig godt på jobb. Ingen like dager. :)

Hvordan var helga di?

Ser ut som om du har hatt en kjempeartig helg ja! Og så spennende med K da, uansett om det bare blir en "flørt", eller med tiden noe annet. :) Man lever lenge på disse små tingene også!!

Min helg har vært rolig, men fin. Vært på hytten med kjæresten og hundene, også spiste vi ute med et vennepar på søndag, også var jeg med en veninne på kvelden.

Så du skal til Bodø du ja! :) Hvem vet, kanskje går vi forbi hverandre i løpet av oppholdet ditt da. ;) Jeg skal også på kurs, men det er i Oslo, og ikke før den 26. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo!

Høres ut som at du har hatt en ganske vill helg, ja! ;) Sånt er moro!

Blir spennende å se om K ringer, da! Hihi!

Vær flink med trening denne uka, det skal jeg! :trene:

Hva trener du? Gruppetimer eller alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiioii for en spennende helg. Som singel kan det føles ganske kjipt noen ganger, men som siden kan være spennende minner. Det lille ekstra krydderet når man er blitt litt "satt". Jeg tror det er viktig å ha opplevd litt før man slår seg helt til ro. Jeg har jo mine svin på skogen :lur:

Men du denne K hørtes jo spennende ut?

Haha, vi har vel alle våre svin på skogen :fnise:

K høres kanskje spennende ut ja, men han virker ikke som typen til å ville noe mer, for å si det sånn. Så langt har jeg ikke hørt en lyd fra han siden lørdag, og det kan jo tyde på at han enten er for sjenert til å ta kontakt edru, eller bare ville ha seg en betta. :P

Uansett så orker jeg ikke noe mer tull fra noen. Vil han ta kontakt så skal han jo selvfølgelig få lov til det, men jeg sitter ikke hjemme og venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som om du har hatt en kjempeartig helg ja! Og så spennende med K da, uansett om det bare blir en "flørt", eller med tiden noe annet. :) Man lever lenge på disse små tingene også!!

Min helg har vært rolig, men fin. Vært på hytten med kjæresten og hundene, også spiste vi ute med et vennepar på søndag, også var jeg med en veninne på kvelden.

Så du skal til Bodø du ja! :) Hvem vet, kanskje går vi forbi hverandre i løpet av oppholdet ditt da. ;) Jeg skal også på kurs, men det er i Oslo, og ikke før den 26. :)

Jeg kommer til å leve lenge på alt det jeg har opplevd de siste to ukene. Gosh sier jeg bare! :)

Hyttetur hørtes kos ut! Lurer på når jeg skal ta en helg uten å drikke. Får begynne førstkommende, siden jeg må ta fly på søndag. Kanskje vi sees i Bodø by, hehe. :) Hva slags kurs skal du på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo!

Høres ut som at du har hatt en ganske vill helg, ja! ;) Sånt er moro!

Blir spennende å se om K ringer, da! Hihi!

Vær flink med trening denne uka, det skal jeg! :trene:

Hva trener du? Gruppetimer eller alene?

Halla på'ræi!

Vill helg som aldri går i glemmeboka ;)

Han har ikke ringt enda, men jeg tar det ikke tungt. Det finnes så mange mannfolk der ute!

Jeg har bestemt at jeg skal dra på trening i morgen formiddag. Trener alene, men har tenkt på å melde meg på noen gruppetreninger, vet bare ikke helt hva enda. Spinning tror jeg blir for mye for meg og min kondis. Haha.. :D Trener du alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovna ikke før klokka var halv 5 i natt. Kom meg opp i tide da, så jeg fikk henta lillemor. To timers kjøretur hver vei, kjipern! Bra det er en stund til neste gang. Laga middag når jeg kom hjem, vi spiste sammen og sløva på sofaen imens vi så Istid 3, nok en gang.

Dro på besøk til mamma, de kom hjem i natt etter å ha vært en uke i Amsterdam. Gleder meg til jeg får muligheten til å dra på messer for å promotere firmaet vårt! Dette kurset blir det første jeg får delta på gjennom jobben. Små skritt. :)

Godt å ha mamma tilbake. Har savna ho litt. Vi kan snakke om alt, heh. Hun spurte hva jeg hadde gjort i helga. "Ingenting." Nei, det trodde hun ikke på. Hun hadde jo fått med seg litt på FB. Hun er glad for at jeg er glad, hun har savnet å se meg så glødende. Jeg liker også at jeg er glad, selv om den siste tida har gitt meg både vonde kinn og slitne magemuskler. :fnise:

Er ikke lenge til jeg skal finne senga. Kjenner at jeg trenger å komme meg tilbake i jobb-modus. Gleder meg til å stå opp tidlig!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer til å leve lenge på alt det jeg har opplevd de siste to ukene. Gosh sier jeg bare! :)

Hyttetur hørtes kos ut! Lurer på når jeg skal ta en helg uten å drikke. Får begynne førstkommende, siden jeg må ta fly på søndag. Kanskje vi sees i Bodø by, hehe. :) Hva slags kurs skal du på da?

Hehe, ja kanskje det. :)

Jeg skal på kurs som handler en del om salg, kundeservice osv. osv. Husker ikke hva det heter konkret. :)

Det er godt med en støttende mamma ja! Min mamma er også veldig støttende. For selv om ting ser ut til å gå bedre med oss på "overflaten", så har i alle fall jeg det ganske tungt inni meg, så da hjelper det mye med en god mamma! :)

Forresten, går det virkelig an å glede seg til å stå opp tidlig? :fnise: Jeg avskyr virkelig å stå opp tidlig. Skikkelig b-menneske, noe som er rart, i og med at jeg som yngre var A++ :ler:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, gøy å se at det finnes andre damer der ute som liker fotball ;) Selv om jeg er Cityfan (har en britisk far, så holdt med city siden jeg var rundt 5, så ingen stygge blikk om penger takk :fnise: ) så er Fabregas ganske så hot ;) Samboeren min er en heftig Gooner!

Du får heie på City i kveld da, ManU kan jo virkelig IKKE vinne! Hatlag nr.1, og ganske digg å se Pool slite så sinnsykt :sjenert:

Høres ut som om du gjør det helt rette med å dumpe D helt og ha det gøy ;) Virker både sunt for deg og datteren din!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja kanskje det. :)

Jeg skal på kurs som handler en del om salg, kundeservice osv. osv. Husker ikke hva det heter konkret. :)

Det er godt med en støttende mamma ja! Min mamma er også veldig støttende. For selv om ting ser ut til å gå bedre med oss på "overflaten", så har i alle fall jeg det ganske tungt inni meg, så da hjelper det mye med en god mamma! :)

Forresten, går det virkelig an å glede seg til å stå opp tidlig? :fnise: Jeg avskyr virkelig å stå opp tidlig. Skikkelig b-menneske, noe som er rart, i og med at jeg som yngre var A++ :ler:

Høres ut som et kurs jeg også kunne vært med på! :)

Det jeg skal på handler om kulturforståelse, og er beregnet på de som anses som frontpersonell (de som møter kundene direkte). Grugleder meg litt, blir fort litt sjenert når jeg er sammen med folk jeg ikke kjenner. :sjenert: Men det går vel så bra så!

Mamma kan se på meg dersom det er noe galt/noe som plager meg. Sikkert derfor vi har et så godt forhold som vi har. :rødme:

Jeg gledet meg til å stå opp tidlig KUN fordi jeg har vært en skikkelig slask i det siste. Forsovet meg masse etc. Men i dag beviste jeg jo at jeg kan hvis jeg vil. Jeg er som deg skikkelig B-menneske. Kunne sovet gjennom bomber og flykræsj, det er jeg sikker på. Er jo så deilig å sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, gøy å se at det finnes andre damer der ute som liker fotball ;) Selv om jeg er Cityfan (har en britisk far, så holdt med city siden jeg var rundt 5, så ingen stygge blikk om penger takk :fnise: ) så er Fabregas ganske så hot ;) Samboeren min er en heftig Gooner!

Du får heie på City i kveld da, ManU kan jo virkelig IKKE vinne! Hatlag nr.1, og ganske digg å se Pool slite så sinnsykt :sjenert:

Høres ut som om du gjør det helt rette med å dumpe D helt og ha det gøy ;) Virker både sunt for deg og datteren din!

:sol:

Beklager å måtte si det, men etter at Adebayor forlot oss til fordel for pengene City kunne tilby, så kan jeg ikke si jeg er så veldig keen på at noen som helst skal vinne i kveld. :gjeiper: 0 - 0 er bra nok!

Fabregas er hot, ingen tvil. Men jeg er blitt så glad i sveitsiske Senderos. Sukk.. :rødme: Han ser ut som en kraftplugg, men er sikkert myk å kjærlighetsfull inni! Hihi, dagdrømming er gøy! :fnise:

Jeg VET at jeg tok det riktige valget når jeg forlot D. Utroskap er veldig vanskelig å tilgi, men jeg hadde nok slitt mest med at jeg ikke kan stole på han for fem flate øre. Mannfolk, hmph!

Det var jo vanskelig i begynnelsen, men nå har både jeg og datteren min det som plommen i egget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...