Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Gratulerer med fast stilling! :)

Leste nettopp gjennom det som har skjedd den siste uka di med D. Det er nesten som å lese om meg og O :P

Jeg tenker at denne "pausen" fra forholdet faktisk kan ende i noe godt, jeg. Uansett utslag! Du har jo skrevet tidligere at du forholdet bare var en dans på roser. Tenk deg, hvis han vil ha deg tilbake, så er det fordi han VIRKELIG vil!

Og hvis ikke, så vet du at han ikke fortjente deg! Da kan du komme deg videre i livet, og finne noen som virkelig fortjener deg. En som tør å satse fullt ut på deg :)

Be strong :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for skriblerier i boka jenter! Liker dere mer og mer jeg. Herlig med meninger fra andre når hodet mitt bare tenker en vei.

Velkommen tilbake soffy! :klem: Skal ta meg en tur inn i din dagbok litt senere.

Ville bare komme innom for å si at vi har gjort det slutt. Ringen er borte, mamma hjalp meg med å få den av. Zalo og kaldt vann funket veldig bra, så lenge jeg VIRKELIG ville ha den av!

Lang historie kort: Han har noen andre, og har hatt det siden før vi flyttet fra hverandre. Detaljer kommer, han er på vei hit nå, og vil sannsynligvis prøve å redde skinnet sitt. HAH!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette
:klem: Føler med deg! Men, nå vet du hva han er laget av. Du fortjener så mye mye bedre enn han der. Håper du får sagt et par sannhetens ord til hans ansikt. Hold deg sterk! :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanette: Ja, nå vet jeg så absolutt hva han er laget av. Stein er nok det rette ordet for å beskrive han.

Han kom, og la seg langflat. Akkurat som jeg hadde regna med. Han var på tur å gå mange ganger, fordi jeg avbrøt ham ved å si hva jeg mente om det han fortalte. Alltid når jeg har sittet å prata med han på mitt initiativ så har han virket likegyldig, sett på tv, leka med mobilen eller noe sånt. I natt var det han som ba MEG om å se på han, og høre på hva han hadde å si. Jeg må si jeg liker følelsen av å være den som har makten i forholdet. Endelig min tur til å sitte å late som jeg ikke hører på hva han sier. Og ikke bryr meg det spøtt hva som kommer ut av munnen hans fordi uansett hva han sier, så kan det ikke rette opp det faktum at han hadde sex med noen andre imens vi enda var sammen. For vi var nemlig det. Folk har til og med observert han komme gående fra, ja, gjett hvor hun bodde? På jobben min. Ja, hun var en kollega. Fy feite faaaderullandeig altså, hvordan kunne han gjøre noe sånt? Og tenke seg til at jeg har hatt sex med han etter at hun har ligget der å nytt alt han har gjort med henne. Jeg blir kvalm, og samtidig redd. Hva om jeg nå er smittet med noe? Jeg har aldri i hele mitt liv hatt en kjønnssykdom, men hvis jeg får det nå så blir jeg overhodet ikke overrasket.

Jeg har gang på gang spurt han om han har noen andre, hvorpå han har svart nei. Og det kruset han kjøpte? Gjett hvem det var til. Nei gud og grøten, dette hadde jeg ikke regna med i det hele tatt. Det vil si, jeg hadde mine mistanker, men aldri sånn som dette. Jeg tenkte han kanskje flørta litt på nettet med noen, bare for å ha det litt gøy, ikke at han hadde seg med hu dær i det som var vår seng.

Utroskap er en stygg bil. Og den bilen kommer jeg aldri i hele mitt liv til å kjøre, fordi jeg vet hvordan det er å være den som står igjen såret og knust. Har vært der før, og sannelig så er jeg der pinadø igjen. Det er til å både le og gråte av.

Sitter på jobb, har sovet 1 time i natt før jeg måtte opp med jenta mi. Kan jo ikke ligge hjemme å la alt surre å gå, da blir jeg jo helt tullerusk. Det er en positiv ting oppi alt dette da, eller ikke bare en. Vi fikk heldigvis aldri barn sammen, for da hadde dette føltes så mye værre enn det egentlig er. Også det at han var fysisk utro mot meg gjør at følelsene mine for han nesten har dødd over natta. Jeg klarte ikke å gråte engang, når han innrømte det. Kanskje jeg på en måte visste det allerede? Kanskje jeg har grått nok? Kanskje jeg er lei av å bli tråkket på, kontrollert og manipulert? For sånn er han. Han kan være snill og god i ett øyeblikk, men i det neste så er han helt lukket og sint. Humørsyk som en gravid! Han likte heller ikke at jeg hadde så god kontakt med familien min som jeg har. Han mente de prøvde å kontrollere meg, men der kunne han ikke tatt mer feil. Det var jo HAN som prøvde å kontrollere meg, ikke de som alltid har støttet meg uansett hva jeg har gjort.

Han kunne være ute til kl. 07 på morgenen i helgene, og forklare det bort med at han var hos en kompis. Nå vet jeg jo hvor han var.

Jeg ba han om å forestille seg at det var jeg som hadde gjort alt dette mot han. At det var jeg som rømte inn i armene på en mann hver gang ting ikke gikk min vei i forholdet vårt, at det var jeg som lå i en annen manns seng, og nøt alt han ga meg. Hvordan ville han følt det da? Sikkert ikke glad - Svarte han. Nei, du hadde klikka i vinkel du, fordi du kan gjøre som du vil, uten at det skal gå meg hus forbi. Jeg hadde aldri noe jeg skulle ha sagt, fordi uansett hva han hadde gjort, eller hvor han hadde vært, så klaget jeg. Selvfølgelig klaget jeg! Når pokker har jeg fått lov til å oppføre meg som deg? Aldri.

Har så mye jeg vil få ut ut UT! Så mye frustrasjon. Tanken på at den mannen jeg elsket av hele mitt hjerte kunne gjøre noe sånt mot meg, som han også elsker, det er for meg helt ubegripelig.

Må ærlig innrømme at jeg kanskje var litt slem i natt, stein kald var jeg. Og der satt han, med leppa på knærne, og ville få til en løsning på alt dette. En løsning? Jahahaha! Det er klart du skal få en løsning, bare ta med deg din nye kjæreste (ja, for de er det) og stikk til helvete ut av livet mitt!

Nei, orker ikke skrive mer. Jeg har ett tonn med ting på hjertet mitt, men alt kan ikke komme ut på en gang.

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt husvarm! :bolledeig:

Spiser mitt første måltid på to dager. Rart hvordan mat ikke er godt lengre når man har det tungt og vanskelig.

Han sendte meg nettopp en melding hvor det sto "Jeg kommer aldri til å ringe deg mer!" Jeg har ikke tatt telefonen de siste 7 gangene han har ringt. Er det ikke tydelig at jeg er på jobb og meget opptatt? Eller kanskje han burde ta et hint og skjønne at jeg ikke vil snakke med han? Nei, det skal ikke være lett.

Har avtalt med ei venninne at vi skal dra ut sammen i kveld, dersom jeg får meg barnevakt. Håper det går i boks, kjenner ikke at jeg vil sitte hjemme foran pc'n å spamme dagboka mer enn jeg har gjort i det siste. Og neida, jeg drar ikke ut for å finne meg en ny en. Jeg drar ut for å ha det gøy. Savner å le og ha det moro sammen med venner! :jepp:

Skal straks dra ut, har noen ærender å få gjort unna, for både meg selv og jobben.

Tror jeg må hente en cd-plate hjemme å bare rope litt i bilen!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og du lurte på om du var sterk nok?

Synes du høres kjempetøff ut, jeg! Nok av oss som føler oss kontrollert, men som ikke tør å gjøre endringer i livet...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Crow Jane: Jeg har jo alltid visst at jeg var sterk, men hadde aldri trodd at jeg var sterk nok til å gå fra han. Så jeg har jo virkelig bevist at jeg KAN hvis jeg VIL! :) Han ga meg jo en god grunn til å bare forlate, følelsene jeg hadde for han fader stadig mer vekk. Deilig å tenke på!

Det har vært ei hard helg, må ærlig få innrømme d.

Fredagen sov jeg ikke før klokka var halv 10 på lørdagsmorgenen.

Fikk jo barnevakt, mamma <3 Jeg la jenta mi før jeg dro på vorspiel til venninna mi. Satt der sammen med henne og datteren hennes (ei anna venninne) før sjefen min plutselig kom. O.o

Han ble jo like overrasket som meg, men det la ingen hindre for at vi hadde det kjempegøy sammen. Vorspielet fikk bein å gå på, men vi dro ut rundt 11, bare fordi sjefen sa at da blir det gratis inngang, og 1 runde gratis. Man sier jo ikke nei til sånt? Heh. I alle fall så visste jeg at det var en gammel kjenning som skulle spille på uteplassen, og gledet meg til å se han igjen. Vi ga hverandre en goooood klem når han kom, og vi kosa oss, alle sammen. Det ble jo selvfølgelig litt prat med de bak bardisken om hvordan alt er, hvordan jeg føler meg osv. De er jo mine kollegaer, og de har jo selv jobbet sammen med den bitcha som gjorde det hun gjorde. Alt i alt var det en flott kveld ute på byen. Nach hos den samme venninna mi, hadde det gøy! Flørta som f med mange, men gikk ikke "over streken" med noen. Bortsett fra den gamle kjenningen. :sjenert: Det sa seg vel selv, går jeg ut ifra. Vi klina masse, han hadde så myke lepper! Hihi, men lengre enn d gikk vi ikke. Han sovna på sofaen, og jeg gikk hjem rundt 9 på morgenen. Sovna som en stein.

Hadde alarm på kl. 12, og kom meg sånn høvelig på beina da.

Dro på butikken sammen med mamma, handla ingen alkohol, fordi hodet mitt holdt på å bange meg ihjel. Jeg gikk rundt å smilte veldig mye, ubevisst. Det var nok faktumet at jeg er singel, men samtidig har det så bra! Hadde jo aldri regnet med at det skulle gå så bra, så fort! Dagen gikk, var ikke i form i det hele tatt, men det var godt å tilbringe tid sammen med jenta mi. :)

Kvelden kom, jenta mi fikk bade, jeg krangla litt med x'n på telefonen imens. Han har fått det for seg at vi skal gi tilbake alle tingene vi har kjøpt til hverandre. Javel? Er ikke en gave en gave, uansett hvem som har kjøpt den til deg? Jo. Jeg svarte veldig saklig, men han begynte jo å snakke om alle de jeg hadde ligget med siden vi gjorde det slutt for 1 dag siden. Kunne bare si "jeg er ikke som deg". :) Han skal alltid blande opp så mye drit når vi snakker sammen! At det går an. Skulle tro jeg var den som snakka om usaklige ting, men nei. Jeg føler at jeg har mye makt nå, ovenfor han. Fordi jeg har tenkt litt, og funnet ut at dersom jeg kan få han til å tvile på hva han vil, ergo, ødelegge litt for han med hun andre, så gjør jeg jo selvfølgelig det! Jeg vil ta hevn. Vise han hvordan det føles å være den som står igjen når den man elsker finner en annen. Så jeg dro på besøk til han utpå kvelden, rundt 10. Han hadde sønnen sin der, men han sov jo, så det var ingen problemer. Det var han som ville ha meg dit, og jeg hadde jo ikke noe bedre å gjøre, selv om folk masa om at jeg måtte komme ut, drikke osv. Han prata, og han prata faktisk bra. Jeg tror endelig han har funnet ut at dersom vi begge skal få et ok liv, boende fra hverandre, så kan vi ikke drive å krangle slik som vi gjør. Vi har tross alt vært sammen en stund, gifta oss og opplevd mye. Men det var godt å se han så lavmælt og saklig. Dettan likte vi :)

Jada, vi havna til sengs. Men jeg tenkte som så at gjort er gjort, jeg er kåt, og du kan få lov til å tilfredsstille meg. Han kjenner meg jo så godt, både innvendig og utvendig. Han vet hva jeg liker, og hva jeg vil ha. Derfor sa jeg greit, vi kan ha sex. Jeg vil prøve å få han tilbake, ikke fordi jeg vil være sammen med han, men fordi det er payback time. :)

Kjenner jo at det stikker litt i samvittigheta mi, men det får bare være. Jeg vet jo at det jeg gjør ikke er bra, veldig umoralsk og mye annet negativt, men jeg har så lyst å gi tilbake! Vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg. Han skal få smake sin egen medisin.

I dag har jeg vært hele dagen sammen med jenta mi. Merker at jeg har veldig dårlig samvittighet for at jeg har vært så egoistisk i det siste. Har jo vært mamma, men en fyllesyk mamma. Har ikke vært sånn på gud vet hvor lenge, og jeg kjenner at jeg ikke vil fortsette på denne måten. Kommer jo til å hate meg selv til slutt. Det er sikkert bare en periode jeg må gjennom, og jeg føler at jeg har hatt godt av det jeg har gjort. Jeg har ledd så mye at magemusklene mine gjør vondt, jeg har drukket som jeg ikke har gjort på år og dag, og jeg har vært sammen med venner. Tatt opp kontakten med alle jeg har "oversett". Jeg er glad, oppriktig, for første gang på lenge. Jeg kjenner meg vel, og har det bra. :)

Haha, nå sitter jenta mi å spiller wii. Hun har laget en karakter som hun har kalt Henrik, og plassert han ved siden av min karakter. 'Du skal være mamma's nye venn'. Hun er så skjønn den jenta. Hun spurte meg for noen dager siden om jeg kjente mange manner (menn). Ikke så mange, hvordan det? Nei, hun bare lurte. Hun håpet at det skulle bli en jente. Hæ? Hva snakker du om? En hund. Javel, er du sikker på det? Nei, egentlig så ville hun jo ha en lillesøster, for da hadde hun noen å leke med hele tiden. Ble veldig lei meg, men samtidig kunne jeg jo ikke la være å smile. Alt hun vil er at mamma skal få seg en mann som hun kan få barn med, slik at hun har noen å leke med dagen lang. Hun savner sønnen til D masse, og det skjønner jeg jo godt. De har vært bror og søster (ifølge dem selv) i 2 år, og levd sammen annenhver helg på godt å vondt. De går jo i samme klasse også, men det blir ikke det samme som på fritida. De leker ikke sammen på skolen, der er det jo så mange andre. Har blitt en del masing om når kan han komme hit på besøk osv. Vi får ta det etter hvert. Har jo snakket med moren hans, og hun er veldig enig med meg om at de må få lov til å fortsette å treffes på fritiden. Det er bra. :)

Har masse å fortelle fra i går, men nå ble jeg plutselig klar over at jeg har skrevet nok allerede.. Vi snx!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Nå har jeg kommet hjem, og her ser jeg det har skjedd mye!

Helt forferdelig med denne utroskapen! Fatter virkelig ikke hva som får folk til å føre den de liksom skal være glad i bak lyset på den måten.

Jeg skjønner godt at du er såret, men må likevel si meg litt uenig med at du har tenkt til å ta hevn. Forstår behovet for det, men den beste "hevnen" er å leve livet ditt, lykkelig, uten han. Så skal du se han fort kommer til å innse hvor dårlig han har vært mot deg, og det vil nok gnage litt på han. Å skulle ta hevn ved å la han smake sin egen medisin, vil nok egentlig bare gjøre vondt verre. Du er bedre enn dette, fordi du er bedre enn han, som har ført deg bak lyset. Så jeg håper du vil tenke deg litt om i forhold til dette, for jeg tror ikke det vil føre noe godt med seg annet enn at han blir såret og forbannet, mister all dårlig samvittighet for å ha såret deg tidligere, slutter å se på deg som den snille jenta du er, mens du blir med stor sjanse sittende der med en følelse av å ha vært råtten. Dårlig samvittighet er ikke godt. Men husk jeg forstår hvorfor du ønsker å ta igjen, jeg tror bare det er bedre måter å ta igjen på. :)

Når det kommer til mammarollen, så er det klart at du ikke har vært hundre% de siste dagene, men det skal du se kommer seg fort tilbake. Du ser ut til å se på livet med positive øyne, og det er gull verdt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Teriyaki! :)

Du har helt rett i det du sier. Jeg hadde meg nok bare et irritert øyeblikk. Tror måten du mener jeg bør ta hevn på er den beste. På den måten kan han ikke såre meg mer, og jeg kan gjøre hva jeg vil, uten å måtte tenke på.. Ting.

Trasket meg en tur sammen med jenta mi i sta, og da fikk jeg tenkt meg litt om. Tror faktisk ikke det jeg snakket om tidligere hadde gått så bra som jeg først trodde.

Men jeg er glad for at jeg endelig har bestemt meg. Han skal bare ha det så godt, la meg være i fred, og ta ting som de kommer. Det har jeg sagt ofte i det siste, men jeg vet at alt blir bra til slutt. :jepp: Takk for svaret, du fikk meg på bedre tanker.

Nå er det bade-tid igjen, hun kommer til å se ut som en sviske til slutt hvis hun skal bade hver dag. Men hun er mitt alt, og jeg hadde gått til verdens ende bare for å forsikre meg om at hun er glad og har det bra. :rødme:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en flott dag i dag!

Forsov meg riktignok litt i morges, men vi kom oss på både skole og jobb i tide. Når jeg starter dagen med stress, så blir den som regel ikke bra. I dag ble det heldigvis ikke slik. Fikk gjort mye på jobb, var veldig effektiv! Og det overrasket meg, positivt, siden jeg har hatt ei uvanlig helg. Kjenner jeg trenger positivitet for tiden. Har hatt det vanskelig lenge nok.

Fikk plutselig melding fra ei venninne som lurte på om jeg var opptatt. Svarte at jeg var på jobb, hvorpå jeg ble spurt om å være med på café. Har jo ikke vært på sånt på år og dag, bokstavelig talt. Vi kosa oss, lo og prata. Kjempebra! :danse:

Ettermiddagen har gått til handling, middag, leksehjelp og internett. Og ikke minst tv! Har sett tv for første gang på evigheter virker det som! Deilig!

Jenta mi sovna fort i kveld. Hun er sikkert sliten, starten på uka bruker å være sånn. Kjenner at jeg begynner å komme i form igjen, godt med så mye energi i kroppen. Håper det vedvarer.

Dusjen neste, også tror jeg det blir tidlig kveld. :)

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooo yeah baby! :nigo:

De siste dagene har vært topp! Har gjenopptatt så mye kontakt med venner, og det kjennes helt supert!

:pasha:

Endret av zubimaru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på trening for første gang siden bruddet. Og det var kjempegodt! Utrolig deilig å bruke all denne energien til noe konstruktivt! Jeg varma opp i 20 minutter, før jeg tok en del apparatet fatt. Var ikke så altfor frempå, siden det er en stund siden sist, men jeg føler meg bra! :biggrin:

Det ble også tid til et café besøk, sammen med samme venninna som i går, pluss ei jeg ikke kjente. Alltid gøy å bli kjent med nye folk. :) Vi lo masse, prata om mye rart, og drakk kaffelatte. Jeg tok en stor en, som jeg ikke skulle gjort. Kjenner jeg ikke vil ha mer kaffe i dag på en stund. Usj, det ble litt masse. :gjeiper:

Nå er jeg tilbake på jobb igjen, nok å gjøre, og det er godt.

Tar meg selv i å tenke på x'n nå og da, ikke fordi jeg savner han, men fordi jeg synes synd på han. Det er jeg som har det bra nå, ikke han. Hehe. ;)

Nei, har oppgjør som må taes, ha en flott dag videre alle sammen! :klem:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikleser i dagboka di :vinke: Jammen trist med utroskapen :( Men tror du har best av å komme deg unna han, uansett.

Hvis han er sammen med hun andre så må jeg si at det forholdet har fått en skikkelig bra start :ironi: Fant henne ved å være utro mot deg, men så har sex med deg selv etter at han har innrømmet at han har henne.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser i dagboka di :vinke: Jammen trist med utroskapen :( Men tror du har best av å komme deg unna han, uansett.

Hvis han er sammen med hun andre så må jeg si at det forholdet har fått en skikkelig bra start :ironi: Fant henne ved å være utro mot deg, men så har sex med deg selv etter at han har innrømmet at han har henne.. :(

Så koselig med et nytt fjes! Velkommen Linelia :)

Har det utrolig mye bedre uten han. Han vet enda ikke hva han vil, men han satser alt på henne likevel. Han skal bare ha det så godt. Ja, må si meg enig med deg, at han er utro mot henne igjen, med meg. Har litt lyst å si ifra til henne, for han har ikke fortalt det. Men jeg orker ikke, de får styre det der selv.

Jeg skal være standhaftig, og si nei hvis han spør om vi kan ha oss en liten omgang. Orker ikke mer tull. Han sier han har gjort sitt valg, så da må han vel klare å stå ved det?

Jeg har ihvertfall gjort mitt, og det føles som starten på ett nytt liv! Har det kjempebra på egenhånd. :)

:pasha:

Endret av zubimaru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu! ;D

Leste at D har vært utro mot deg rett før helgen. Men jeg satt i tårer pga O selv, så jeg klarte ikke skrive noe fornuftig til deg :P

Men jeg kan jo si nå at han er en helvettes drittsekk!!! Du hadde tydeligvis rett i din paranoia ang mobil og julegave. Jeg ble helt sjokka da jeg leste det!

Og ja, jeg synes at du skal fortsette å ha sex med han fordi DU blir tilfredsstillt ;) Så bruk han så mye du bare kan, ikke bare han, men det finnes flere velutstyrte menn ute i verden. Haha! :lur:

Men det gode er at alt går bra med deg!

Og jeg er imponert over at du tar utroskapen hans så bra! :)

Er det ikke herlig å møte nye mennesker og ta opp igjen kontakten med gamle?! :D

Jeg tenker at hvis ikke O og jeg hadde gjort det slutt hadde jeg levd et ganske kjedelig liv.. Jeg vet ikke med deg, men jeg var i alle fall ganske innesluttet i mitt forhold med O.. Han var så trygg! Trengte liksom ingen andre...

Synes det er fint å lese her, jeg! Selvom det er mye trist som har skjedd med deg, er det så oppmuntrende og lese at du kommer deg opp igjen :) Skulle ønske du bodde litt nærmere meg sånn at vi kunne dratt ut på byen eller tatt en kaffe sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen!

Herlig med treningisrunde da! Er det noe som gjør skikkelig, skikkelig godt for kroppen, så er det ei god økt.

Har du lagt noen planer nå framover da? :) Og hvordan går det med jenta di i alt dette, savner hun D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii så flink du er. Jeg tror det må være utrolig tøft å oppleve utroskap. Men kanskje det også gjør bruddet enklere for deg å bli sint på han. Det virker iallefall som du har hevet deg mange hakk på kort tid.

Håper det nye året bringer med seg masse fint og kanskje også det som den flotte jenten din vil en "Henrik" til mamma slik at hun får seg en lillesøster. Heldigvis er du ung og har mye tid og en super familie rundt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu! ;D

Leste at D har vært utro mot deg rett før helgen. Men jeg satt i tårer pga O selv, så jeg klarte ikke skrive noe fornuftig til deg :P

Men jeg kan jo si nå at han er en helvettes drittsekk!!! Du hadde tydeligvis rett i din paranoia ang mobil og julegave. Jeg ble helt sjokka da jeg leste det!

Og ja, jeg synes at du skal fortsette å ha sex med han fordi DU blir tilfredsstillt ;) Så bruk han så mye du bare kan, ikke bare han, men det finnes flere velutstyrte menn ute i verden. Haha! :lur:

Men det gode er at alt går bra med deg!

Og jeg er imponert over at du tar utroskapen hans så bra! :)

Er det ikke herlig å møte nye mennesker og ta opp igjen kontakten med gamle?! :D

Jeg tenker at hvis ikke O og jeg hadde gjort det slutt hadde jeg levd et ganske kjedelig liv.. Jeg vet ikke med deg, men jeg var i alle fall ganske innesluttet i mitt forhold med O.. Han var så trygg! Trengte liksom ingen andre...

Synes det er fint å lese her, jeg! Selvom det er mye trist som har skjedd med deg, er det så oppmuntrende og lese at du kommer deg opp igjen :) Skulle ønske du bodde litt nærmere meg sånn at vi kunne dratt ut på byen eller tatt en kaffe sammen!

Haha, heisann du! :smilbla:

Du aner ikke hvor godt det føles å lese at du er glad! Det har vært så mye negativt i livet ditt i det siste, så dette trengte du!

Jeg er ikke en person som er minstenksom uten å virkelig ha en grunn for det, og det viste seg jo at jeg hadde rett ja. Men til pokker med han, jeg klarer meg SÅ mye bedre uten! Tenkte akkurat som deg, var veldig "avhengig" av D, innesluttet, trengte ingen andre. Uff så mye feil kan man altså ta. :) Jeg kom meg opp, derfor vet jeg at du også klarer det samme. Du er på god vei allerede! :klem:

Hei igjen!

Herlig med treningisrunde da! Er det noe som gjør skikkelig, skikkelig godt for kroppen, så er det ei god økt.

Har du lagt noen planer nå framover da? :) Og hvordan går det med jenta di i alt dette, savner hun D?

Hei Teriyaki! :smilorange:

Treninga gjorde godt ja, men i dag forsov jeg meg helt til klokken 10.. Har så dårlig samvittighet. Tror jeg må ta meg en prat med lærerne hennes, bare for å forklare litt ting og tang. Det er jo ikke bare bare å måtte omstille seg til et liv alene, med dårlig nattesøvn i tillegg. Skolen slutta 10:15 i dag, så ikke mye vits for jenta mi å dra. Ikke ville hun heller. Det går bra med henne tror jeg, hun omtaler oss i fortid nå. Feks, en reklame på tv hvor et par kysser, så sier hun at sånn brukte du og D å gjøre før. JA, før! :) Hun har det fint sammen med bare mamma, nå kan jeg vie all min oppmerksomhet til henne, og det er godt å tenke på. Hun har enda litt svingete humør, hun blir fort irritert, men hele situasjonen har jo gått ganske mye inn på henne. Vi prater en del, og jeg spør ofte hvordan hun har det alene med mamma. Hun klager ikke, for å si det sånn. :) I morgen skal hun til farmoren sin (hun har nesten ikke kontakt med faren, dessverre) og være der til mandag. Lærerne har sagt det er greit, siden hun ikke er der så altfor ofte. Så da får jeg tid til å vaske hus, kanskje gå ut, og være med venner! ^_^

Oii så flink du er. Jeg tror det må være utrolig tøft å oppleve utroskap. Men kanskje det også gjør bruddet enklere for deg å bli sint på han. Det virker iallefall som du har hevet deg mange hakk på kort tid.

Håper det nye året bringer med seg masse fint og kanskje også det som den flotte jenten din vil en "Henrik" til mamma slik at hun får seg en lillesøster. Heldigvis er du ung og har mye tid og en super familie rundt deg.

Hei igjen Liljan! :heiajente:

Det var veldig tøft å måtte oppleve det, men som du sier, det gjør det også enklere for meg å bli sint på han! Jeg føler bare jeg går rundt med mitt hode hevet, og ser ned på han og alt som har noe med han å gjøre. Det var han som gjorde feil, det vet både han og jeg. Han har verdens dårligste samvittighet. Tror det kommer til å irritere han grenseløst, å se meg smile, være lykkelig og ha det bra! :fnise:

Nytt år - Nye muligheter ja! Skal leve livet til det fulle, så langt det lar seg gjøre. Må jo tenke på at jeg ikke er alene. :) Kort tid etter bruddet mente jeg at jeg var for gammel til å finne en ny, og stifte familie, men nå ser jeg jo at jeg har GOD tid på meg, og kan ta alt med knusende ro. :) Og ja, familien min er og har alltid vært utrolig støttende, de er virkelig glade i meg, og bryr seg om meg. Det er flott!

:pasha:

Endret av zubimaru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...