Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Vanskelig situasjon!

Det er lett for meg å si, men jeg synes du skal kutte ham mer eller mindre ut av livet ditt. Såpass gammel og "moden" som han er burde han da vite hvordan man oppfører seg! Du er bedre enn dette Zubimaru!

Samtidig vet jeg hvor vanskelig det er når man har sterke følelser, og man matcher på mange måter. Er bare redd for at han kommer til å såre deg mer, han virker ikke til å være en å stole på.

Kjipt med kampen på søndag forresten... ManU kan det å kontre til tider :/ Almunia dreit seg vel kraftig ut den ene gangen ihvertfall.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen! :)

Hvordan går det med deg?

Huff.. Han derre D driter seg sånn ut ved å ikke være ærlig! Når er det han skal skjønne at å lyve aldri lønner seg? Neiåneiånei.. :nei:

Kanskje dere trenger litt avstand fra hverandre en stund? I løpet av en uke kanskje burde han ha klart å slå opp med dama ordentlig, og du har tid til å finne ut hva du vil. Så hvis han slår opp med dama og du ikke vil ha han- synd for han. That's life!

Have a good day honey!

Howdy sunshine!

I dag har jeg det bedre enn i går, og det er jeg takknemlig for.

Det roa seg etter hvert i går, fikk en stille og rolig ettermiddag. Han kom innom på kvelden, med klar beskjed om at han skulle ligge hjemme i natt. Ingen problem. :gjeiper:

Han står veldig klart på det at det ikke var han som la henne til som venn igjen. Jeg kan ikke annet enn å fundere. Vi er i alle fall enige om at vi skal ta det med ro, være positive og ikke fokusere på det som har vært. Enkelt for han, men ikke meg.

Han har gjort det slutt, tror jeg. Han sier ihvertfall at han har det. Han svarer ikke på meldingene hennes, og svarer ikke hvis hun ringer. Jeg vet ikke jeg. :vetikke:

Jeg skal prøve å ta litt avstand fra alt, og ikke tenke så mye som jeg gjør. Blir jo smårar til tider. Konsentrere meg om jobb og minime. Også må jeg komme meg på trening igjen snart, har så dårlig samvittighet overfor kroppen min. Men jeg er ikke så lysten på å møte folk på treningssenteret. Ikke spør meg hvorfor!

Sov godt i natt, på sofaen. Pokker ta disse seriene som går på tv.. :fnise:

Fikk melding fra D's sønn's mor i går, hun lurte på om han kunne komme på besøk i dag etter skolen. Jeg ble kjempeglad! Har jo savnet den gutten veldig mye, akkurat som minime har.

Han kommer for å spise middag hos oss, også skal han være her til utpå kvelden. Gleder meg til å treffe han igjen! :hoppe:

Fortalte det til D. Han syntes det hørtes bra ut.

D er ikke så begeistret for at jeg har kontakt med sønnen's mor, men det har vel ikke han noe med? Vi vil jo bare at barna våre skal få leke og ha det morsomt sammen, slik som før. D skjønte jo det etterhvert. :)

Hva skal man ha til middag i dag da, som kan glede to 6-åringer?

Vet jo at sønnen til D er veeeldig glad i grøt, så vi får kanskje ta det. Minime har sikkert ikke noe imot det hun :)

Alle hjerter gleder seg!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig situasjon!

Det er lett for meg å si, men jeg synes du skal kutte ham mer eller mindre ut av livet ditt. Såpass gammel og "moden" som han er burde han da vite hvordan man oppfører seg! Du er bedre enn dette Zubimaru!

Samtidig vet jeg hvor vanskelig det er når man har sterke følelser, og man matcher på mange måter. Er bare redd for at han kommer til å såre deg mer, han virker ikke til å være en å stole på.

Kjipt med kampen på søndag forresten... ManU kan det å kontre til tider :/ Almunia dreit seg vel kraftig ut den ene gangen ihvertfall.

:klemmer:

Det er som du sier, ikke lett å bare kutte han ut. Vi har opplevd så mye sammen. Men, en ting er sikkert, han kommer ikke til å såre meg igjen. Det vet jeg. Det ender kanskje opp med at jeg er den som sårer. Nei, huff!

Han er ikke moden i det hele tatt, ikke i forhold til meg. Veldig barnslig kar, og da snakker jeg ikke bygge lego etc. :gjeiper:

Han er ikke til å stole på, det har du rett i. Jeg skal holde et øye med han, vær du sikker. ;)

Angående kampen: Almunia suger ræv. Han er første keeper KUN fordi Fabregas også er spansk. Det er ihvertfall min teori. :jepp: Hadde det vært opp til meg ville Mannone blitt brukt oftere enn han. Han har vist seg å være bra, selv om han nesten har tabba seg ut noen ganger. :gjeiper:

Arsenal kommer tilbake, sterkere og bedre enn alle andre! Jeg bare VET det! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg innsett at jeg må leve livet slik det skal gjøres:

I NUET! Carpe Diem og Carpe Noctem!

Hvis jeg skal gå rundt å tenke på alt som skjer ellers rundt meg, så blir alt bare poop, og det vil jeg ikke ha!

Tenkeboksen er lagt bort, nå er det akkurat nå-tiden som gjelder!

Det har ikke skjedd noe spesielt siden i går, jeg har bare fått en ekstra sekk med glad i meg!

D's sønn kom i går, og vi hadde risengrynsgrøt til middag. Han eeeelsker det, og ble hoppende glad! Minime var ikke helt med på notene til å begynne med, men hun spiste alikevel en hel tallerken. (:

Ettermiddagen gikk til brettspill, leking, husking, snøballkrig (uten skriking), kakao og kaker foran barne-tv og litt Mario på Wii. Ungene har kosa seg masse, og det har virkelig jeg også.

Hadde nesten glemt hvordan sønnen var, men under middagen ble det mye "Zubimaru! Se her!" "Zubimaruuuu! Se se se!" "Zubimaru, vet du hva??" Haha, han hadde tydeligvis mye på hjertet, gode gutten. :fnise: Det ble litt små-krangling innimellom, akkurat som før, men det gikk veldig fort over. De er akkurat som søsken, glade i hverandre, men noen ganger får man nok. :gjeiper: Noe av det første jeg fikk spørsmål om, var om jeg og D var kjærester. Måtte jo svare at nei, det er vi ikke. "Men det har pappa sagt til meg!" /sigh. Minime sa at vi var nødt til å bli kjærester igjen, fordi hun trengte en lillesøster, hvorpå sønnen sa at nei, han skulle ha en lillebror. De er vel søte disse barna. :) Men jeg snakka med D om dette, at vi ikke måtte involvere barna slik som vi har det nå. Jeg er fortsatt singel, sett utenifra, akkurat som han. Vi skal ta det rolig, ikke løpe rundt å fortelle alle sammen at jo nå, nå skal vi gifte oss og få barn! Blir litt oppgitt kjenner jeg, men det får vel bare være. Poenget er at jeg har sagt det til han, og at vi nå er enige om å ikke snakke med barna våre om dette mer. Ikke før jeg er sikker. Ja, JEG. Det er ikke han det står på.

I dag SKAL jeg dra på trening! Jeg TRENGER det, jeg MÅ, jeg VIL! :nigo:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg innsett at jeg må leve livet slik det skal gjøres:

I NUET! Carpe Diem og Carpe Noctem!

Hvis jeg skal gå rundt å tenke på alt som skjer ellers rundt meg, så blir alt bare poop, og det vil jeg ikke ha!

Tenkeboksen er lagt bort, nå er det akkurat nå-tiden som gjelder!

Det har ikke skjedd noe spesielt siden i går, jeg har bare fått en ekstra sekk med glad i meg!

D's sønn kom i går, og vi hadde risengrynsgrøt til middag. Han eeeelsker det, og ble hoppende glad! Minime var ikke helt med på notene til å begynne med, men hun spiste alikevel en hel tallerken. (:

Ettermiddagen gikk til brettspill, leking, husking, snøballkrig (uten skriking), kakao og kaker foran barne-tv og litt Mario på Wii. Ungene har kosa seg masse, og det har virkelig jeg også.

Hadde nesten glemt hvordan sønnen var, men under middagen ble det mye "Zubimaru! Se her!" "Zubimaruuuu! Se se se!" "Zubimaru, vet du hva??" Haha, han hadde tydeligvis mye på hjertet, gode gutten. :fnise: Det ble litt små-krangling innimellom, akkurat som før, men det gikk veldig fort over. De er akkurat som søsken, glade i hverandre, men noen ganger får man nok. :gjeiper: Noe av det første jeg fikk spørsmål om, var om jeg og D var kjærester. Måtte jo svare at nei, det er vi ikke. "Men det har pappa sagt til meg!" /sigh. Minime sa at vi var nødt til å bli kjærester igjen, fordi hun trengte en lillesøster, hvorpå sønnen sa at nei, han skulle ha en lillebror. De er vel søte disse barna. :) Men jeg snakka med D om dette, at vi ikke måtte involvere barna slik som vi har det nå. Jeg er fortsatt singel, sett utenifra, akkurat som han. Vi skal ta det rolig, ikke løpe rundt å fortelle alle sammen at jo nå, nå skal vi gifte oss og få barn! Blir litt oppgitt kjenner jeg, men det får vel bare være. Poenget er at jeg har sagt det til han, og at vi nå er enige om å ikke snakke med barna våre om dette mer. Ikke før jeg er sikker. Ja, JEG. Det er ikke han det står på.

I dag SKAL jeg dra på trening! Jeg TRENGER det, jeg MÅ, jeg VIL! :nigo:

:pasha:

:heiajente:

Synes det er kjempeflott at Ds unge og miniU får lov til å leke sammen, jeg :Nikke:

Det er bra at D er voksen nok til å skjønne det da.. Høres ut som at dere koste dere skikkelig i går, altså! Det er så morsomt å være med barn, de sier så mye rart og er så energiske av seg! De lever i nuet- i alle fall mer enn oss "voksne" som har fullt av bekymringer og planer.. :roll:

Synes du har en sunn innstilling til det med D. Han kan ikke bare "komme her og komme her" liksom.. Du er sterk :trene:!

Ringer han deg ofte eller?

Nå skal jeg gjøre meg klar til å møte T :eeeh:

Ha en flott dag videre :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du hadde en kjempeflott kveld! Herlig. :)

Ja, tror det er viktig at barna ikke blir for mye involvert. De blir lett forvirret, og av og til skjønner de litt mer enn man tenker at de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello søta!

Håper du og jenta di har det bra! Masse lykke til på kampen i kveld! Heier på Arsenal ;) SÅ du målet til Adebayor i går forresten? Prakteksemplar, selv om han kanskje er en idiot spiller han av og til som en gud :fnise:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

Jeg har vært mye borte fra hjemmet i det siste, og når jeg først er hjemme, så er det tv, minime og litt msn som er på menyen.

Vasking, jobb, fest, skole, vennebesøk, mannfolk og ja, you name it.

Jeg har vært busy!

For det første:

Jeg har nå kutta D helt ut. Det vil si, vi er venner, men ingenting utover det. Ikke engang sex, faktisk. :P Det er bestemt av meg selv, og han var med på den.

Ingen forpliktelser what so ever! Og det gjør meg glad når jeg tenker på det. Bare meg selv og minime å bekymre meg over.

For det andre:

Jeg har trena lite, en gang i uka ca. :/ Det er for lite, men jeg er så slapp og trøtt for tida. Veldig mye jobb og lite fritid. Har vaska rundt både mitt og mamma's hus, pappa har vært i en stor operasjon, og generelt har jeg hatt mye å tenke på.

Har enda til gode å vaske rundt huset D og jeg leide sammen >_>

For det tredje:

Forrige helg var det et band her å spilla. Trommisen i bandet, la oss kalle han H, glimta til, og jeg falt pladask. Vi småflørta hele kvelden, og endte opp på nach sammen. Derfra bar det sakte men sikkert til senga, hvor vi sovna, begge to. Dagen etter derimot, så ble det full rulle, med kondom på. Vil ikke ha noe griseri siden jeg har vært hos gynekologen nylig. :gjeiper:

Vi bestemte oss for å møtes senere på kvelden. Jeg var en kjapp tur hos D, han ville snakke osv. Jeg var ikke der lenger enn i 10 min, før jeg dro til sjefen min. Han var raskt ute med en øl på bordet, og derfra bar det ut. Bare jeg og han. Artig at vi kan snakke så fritt, vi kunne ikke det før! :)

Vi dro ut, og jeg traff selvfølgelig på H. Vi var litt tilbakeholdne til å begynne med, men etterhvert så flørta vi ganske åpenlyst. Småløping etter hverandre, dansing, erting og så mye annet gøy! Jeg følte meg bokstavelig talt som en fjortis. Kunne småknise bare han smila til meg. Var jeg ute å tok meg en cig, så satt han inne å gjeipa til meg. Dere tar poenget!

Vi endte opp på nach sammen, igjen, men denne gangen klarte jeg å sovne av på bad-gulvet. Han klarte ikke å vekke meg, så han dro. Dagen etter våkna jeg på sofaen i stua hos sjefen min, med ei ganske hoven leppe. Jeg hadde dengt munnen i bad-vasken når jeg skulle reise meg opp. Sexy er bare forbokstaven. <_<

I alle fall, så var han og bandet dratt når jeg kom meg på føttene, og jeg tenkte egentlig ikke så veldig mye mer over den saken. Selv om han var utrolig sjarmerende. :sjenert:

Helt til mandagen kom, og jeg var inne på FB (vi ble venner der inne på lørdag), da fikk jeg en melding fra han. Vi ble sittende å taste med hverandre helt til klokka var halv 3(!)

Det viste seg at han bodde på samme plass som jeg skulle hente jenta mi, så da avtalte vi at jeg skulle ringe han når jeg kom dit. Joda, etter et lite besøk hos ei venninne som bor på samme plass, så tok jeg mot til meg, og ringte fyren. Jeg fikk uten å mukke komme på besøk, hvorpå vi ble sittende i samme sofa. Han strøyk på meg, tok på håret mitt og slike søte ting. *fnis*

Vi kyssa, og da var det gjort. Jeg fikk et flashback fra lørdags formiddag, for å si det sånn. Nyyytelse! :D

Fikk klem da jeg dro for å hente jenta mi, og vi sa vel ingenting spesielt.

Sendte han en melding på FB dagen etter (han har ikke data eller telefon det går an å sende meldinger til, så da blir det enten å ringe, eller å sende melding på FB, som han sjekker hos en kompis nå og da). Spurte han hvordan det gikk osv. Ikkeno spes.

I dag har han vært i tankene mine konstant. Våkna av en drøm om han, og siden da har han ikke kunnet forsvinne fra hodet mitt.

Fikk svar på meldinga, og vi ble raskt enige om at vi måtte møtes igjen. Jeg lurte på om han kunne komme hit til helga, men han var blakk, så det gikk nok ikke. :tristbla:

Sjefen min kom på jobb sammen med ei venninne, de skulle til byen der H bodde (2 timer unna her). Jeg fikk en tanke, og etter at de var dratt, så sendte jeg sjefen min (herregud, sjefen min ditt, sjefen min datt, jeg kaller han G fra nå av:)) en melding og sa at han måtte ta med seg H på tilbaketuren. G vet godt hvem han er. G ringte meg plutselig, og sa de hadde møtt på H i et kjøpesenter. G hadde spurt om H skulle være med tilbake, siden det var noen der som han kanskje ville treffe igjen. H hadde da sagt at han skulle tilbake, men ikke i dag. Han hadde jo jobb i morgen.

Ihvertfall, så endte jeg opp med å ringe H, bare for å prøve en gang til. Vi snakka i 30 minutter, og han lovte at han skulle prøve å få det til, selv om han ikke kunne love at han kunne komme. Han skulle ringe meg i morgen for å fortelle hva det ble til. *Håper håper håper!* Eller, jeg håper ikke for mye, for da blir jeg nok skikkelig skuffa.. >_<

Det er nesten som jeg blir skremt, møtte han på fredag, og i dag sitter jeg her å får han ikke ut av hodet mitt. Det må være noe galt med meg. :|

Nå må minime opp av badekaret, jeg kommer tilbake senere for å oppdatere meg på deres liv, flotte jenter! :nigo:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så gøy! Og spennende! :)

Jeg har ikke så mye tid nå, men var flott med en oppdatering. Og bra at du har fått D ut av livet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H KOM! :nigo:

Vi har hatt ei fantastisk helg sammen, om jeg så må si det selv.

Men jeg er litt skeptisk. Har jo hørt en del om denne karen, han har vært singel i 4 år, og er egentlig ikke ute etter noe fast. I tillegg så er han en del eldre enn meg, selv om det ikke bryr meg så altfor mye. Kanskje det bryr han? :x Alikevel så er det noe der. Vi smiler bare vi ser på hverandre, klemmer og koser noe så inni granskaugen. Sexen er bare helt.. Jadda. :D

Kjørte han hjem på søndag, hadde oss en pause på veien hvor vi bare sto å holdt rundt hverandre. Vel hjemme hos han satt vi i sofaen, armkroken hans er bare helt <3 Han sa farvel, og sa at vi sees.

Kjørte hjem med mange følelser inni meg! Er virkelig ikke helt sikker på hva jeg skal forvente meg, om noe i det hele tatt. Hva om han ikke liker meg like mye som jeg liker han? Hva om jeg har tatt meg vann over hodet, og tror bare gull og grønne skoger om han? Han er jo bare så sjarmerende da.. Smilende og kjekk. Vi har lik musikksmak, ler av det samme, liker å kose osv.

Jeg blir litt smårar! :sjenert:

Fikk melding fra han på FB i dag - Det var et svar på noe jeg hadde skrevet på torsdag. Men alikevel, han svarer ihvertfall.

Nei jeg vet ikke jeg. Snakka litt med fettern min om dette i dag, han mente jeg bare skulle hoppe i det, og ha det gøy! Det er nok den veien det går ja. Er lei av å tenke så mye over alt og ingenting. Jeg tar ting som de kommer! :)

I dag har jeg vært å hatt meg ei skikkelig treningsøkt, og DET var godt det! Kjente at jeg trengte det. Vært mye sløving.

Skal prøve å komme meg avgårde i morgen også. Har så mye energi for tida at jeg må kunne bruke det til noe konstruktivt!

Glad og lykkelig går hånd i hånd for tida.. (:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy og så spennende!! :)

Det er deilig å trene, lite som sorterer tankene bedre enn en skikkelig treningsøkt! :) Det skal jeg gjøre i dag. Er borte fra jobben pga. min farmors bortgang, men for meg så er treningsøkten som en slags terapi, jeg får bearbeidet det bedre da, enn om jeg skulle ligge på sofaen og se på et bilde av henne. :) Trening er bra på så utrolig mang måter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle barn!

Teriyaki: Ja, trening er som en slags terapi. Utrolig hvor mye man kan bli kvitt ved å svette å kjøre på! :) Håper alt står bra til med deg snuppa :klem:

I helga har jeg vært hos H faktisk. Ganske impulsivt hele opplegget, men guri malla så mye vi har kosa oss sammen!

Har en del andre venner som bor på samme plass som han, så på fredag fikk jeg samla en håndfull av dem, og vi drakk, dro ut, lo og hadde det ordentlig gøy alle sammen! Herlig!

Lørdagen ble det mye sofa og seng. Fikk sett "Silent Hill", aldri sett den før, bare spilla spille litt, men du dævelen så creepy den var! Se den gjerne, men ikke alene! :gjeiper:

Jeg begynner å bli litt glad i denne karen jeg da. Han er så utrolig kosete, sexy, sjarmerende, omtenksom, snill, smilende og morsom! Vi dro ut på lørdagen, bare vi to, for å spise. Det var kos. :) Han spanderte! :rødme:

Vi har faktisk ikke hatt så mye sex denne helga som før, noe jeg synes er litt rart. Men det gjorde meg ikke noe, å d virka ikke som d brydde han så veldig heller. Vi lå i hverandres armer hele helga omtrent, og det var virkelig deilig. (:

Søndag dro jeg hjem utpå ettermiddagen. Hadde egentlig planlagt å være der til i dag, men sjefen min spurte meg om jeg kunne komme på jobb, så da bar det avgårde. Fikk mye klem og kyss før jeg dro da, så det var jo artig :)

Chatta litt med han på FB i går, og vi blei enige om å ikke ha noen andre enn hverandre, så får vi se hva som skjer etter hvert. Han er jo en del eldre enn meg da, men hva er det man sier; Kjærlighet har ingen alder! <3

Tata!

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett litt mer dystert innlegg dette da...

I siden lørdag har D kontakta meg, og sagt at vi på død og liv er nødt til å snakke sammen. Non-stop masing om dette helt til jeg kom hjem i går kveld! Vurderte sterkt å reise han til der pepper'n gror, men klarte å beherske meg. Gikk meg en tur utpå kveldinga i går, og han så meg gå forbi huset sitt, så han banka febrilsk på vinduet, og vinka meg til seg. Stilla meg på trappa og lurte på hva i alle dager han vil snakke så mye om? Han ville ha meg inn, men jeg nekta plent. Endte opp med at jeg gikk derfra uten at han fikk snakka om noe som helst. Traska meg en lang tur i raskt tempo, kaldt som fy, men veldig godt! Deilig med barnefri nå i uka, kan gå tur når på døgnet jeg vil. (:

Ihvertfall så så jeg at han hadde ringt meg tre ganger når jeg kom hjem. Det endte opp med at han kom til med rundt midnatt, hvor han kunne fortelle at han vil gjøre det slutt med ny-dama (nok en gang) for at vi skal kunne bli sammen igjen (atter en gang). Jeg lo han rett opp i ansiktet, samtidig som jeg prøvde å være så lite sarkastisk og ironisk som mulig. Han fikk prate og fortelle alt han ville, og han hadde funnet ut at hun nye dama ikke var så bra som meg (well duh!). Han ville ha meg tilbake.

MEN, når jeg kunne fortelle hvor jeg hadde vært i helga, så var det like før han begynte å gråte. Han hadde ingen anelse om at det var H jeg hadde vært sammen med. Som han sa: alle andre enn han! Han er jo eldre enn meg! osv.

Han endte opp med å sende en mail til dama si, hvor han sa at han gjorde det slutt, siden han hadde innsett at det var jeg som var den virkelige dama i livet hans, han skulle be meg om tilgivelse, prøve å få meg tilbake etc.

Lang historie kort: Jeg ga han et svar som ikke var ja, men heller ikke nei.

Hele systemet mitt (hode, mage, kropp og sjel) sier NEI! LØP! KOM DEG UNNA!, men det er som om at ingenting av det er hørbart så snart han sitter foran meg og sier slike ting som han gjør.

Han fikk sove hos meg i natt, men jeg har mensen, og hadde uansett ikke latt han få seg en betta.

Men han lå altså å holdt rundt meg hele natta, prøvde seg flere ganger, sa søte ting som man bare kan drømme om å få høre fra den man en gang elsket så høyt..

Jeg er så rådvill, hva i helvete skal jeg finne på?

Nå har han gått rundt til alle sammen å fortalt at vi er sammen igjen, til og med på FB vil han at vi skal vises som et par "D er i et forhold med". :|

HJELP! Jeg vil ha han vekk og bort fra livet mitt, jeg er så over han som jeg kan bli, samtidig som jeg vil få han unna på en snill måte (tro det eller ei)! Fysj å fy, noe roter man seg altså opp i. :(

Mamma bare måpte når jeg fortalte henne om alt detta, hun er jo VIRKELIG ikke ute etter å bli svigermora hans igjen, noe jeg skjønner veldig godt.

D ville ikke høre på meg når jeg sa at jeg hadde noe på gang med H heller. Han bare feide det under teppet.

Har virkelig ingen anelse om hva jeg skal gjøre for å få dette avslutta en gang for alle. :(

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H høres skikkelig flott ut. :)

Ang. D så er det vanskelig å bare si at sånn og sånn bør du gjøre, men jeg må si at hadde jeg vært deg,så hadde jeg holdt en kanpp på H. Du har allerede prøvd å få ting til å fungere med D, og nå har du kanskje noe fint på gang med en annen. Joda, det er kanskje tungt for D å etter hvert innse at du er mistet for godt, men det kan han takke seg selv for, og sårene hans vil gro etter hvert de og. Etter hvert vil han klare å gå videre han også. :) Med D vil du kanskje ha det bra fordi du allerede er glad i han, men tror du ærlig talt at du kan klare å slappe av med han? Være 100% trykk på han?

Det er med stor sansynlighet mye bedre å heller satse på noe helt nytt, blanke ark. For uansett så må grundpilarene i et forhold bygges opp helt på nytt hvs du skulle satse på D, så hvorfor ikke heller bygge opp grundpilarer med en helt ny fyr som ikke allerede har skapt en historie som gjør at det slår sprekker i pilarene allerede mens de bygges opp?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære Zubimaru :)

Lenge siden jeg har skrevet hos deg.. Har vært innom og lest og sett etter oppdateringer, da :)

Det er noe helvettes faenskap ute å går hos deg leser jeg! Unnskyld meg, men kan ikke han D bare la deg være i fred? Skjønner han virkelig ikke at du fortjener bedre? Han karen din må ha selvtillitt til tusen som tør å prøve å få deg tilbake!!

Huff, nå er jeg hard mot deg.. Jeg forstår at det er vanskelig å avvise når man er så glad i en person, for man blir jo det i et langt forhold.. Det var jo en grunn til at dere var sammen så lenge :)

Vet ærlig talt ikke hva du bør gjøre.. Følge følelsene dine? Hehe, det er lett med følelser som går opp og ned og frem og tilbake :eeeh: I know how it is.. Men du, ikke gjør noe du kommer til å angre på.. Det å drive med to på en gang er ikke en god følelse.. det har jeg erfart :P

:klemmer:

PS! H høres ut som en bra catch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, takk for svar! :)

Jeg har nå snakka med både venninner og søstra mi, og svaret er klart: Jeg skal ikke tilbake til D.

Trengte egentlig ikke å snakke med dem for å komme til den konklusjonen, men jeg ville bare ha en pekepinn på hvordan i alle dager jeg skal få han vekk.

Var innom han en snartur etter jobb i dag, sa jeg hadde avtalt med venninnene mine om at vi skulle ha oss en jentekveld, og at jeg ikke kunne love at jeg kom tilbake til han. Han ble veldig snurt. Han er redd for at de skal kunne klare å påvirke meg negativt i forhold til oss, men poenget er at det ikke er noe oss lenger. Jeg skulle bare ønske han kunne innse det!

Jentekvelden var forresten utrolig flott! Vi drakk først en øl, og så en til, og så.. ja. :) Fikk shots på huset, og vi lo, hørte på musikk, sjabba og dansa til de stengte kl. 11.

Deretter kom jeg hjem, og snakka med søstra mi til kl. ble halv ett. Godt å snakke med henne igjen, og hun var enig med meg i det at jeg bare må si at jeg ikke har følelser for han lenger. For hun vet virkelig hvordan vi har hatt det, og hun vet, som meg, at han aldri kommer til å forandre seg. (:

Har funnet ut at jeg skal "brette" meg ut helt for D, å forklare at jeg faktisk ikke har følelser for han lenger. For jeg har ikke det. Det finnes ikke noe i kroppen min som sier at JO, han må du tilbake til. Bortsett fra sex. >_> Men sex kan ikke lege alle sår. Heldigvis. =D

Skal prøve å ta meg en prat med D i morgen. Han er på jobb til utpå kvelden, så da får jeg tid til å tenke på hvordan jeg skal legge frem dette for han. Han har jo DE forhåpningene om at vi aldri skal være fra hverandre igjen og så videre. Enough said.

Jeg skal satse på H, selv om jeg ikke aner hvor det havner, så skal jeg ihvertfall prøve. Vi har som nevnt tidligere blitt enige om å bare ha hverandre, og det tror jeg er en bra start.

Skal prøve å få han hit til helga, vi får se hvordan det går.

Han er musiker, så om han har spillejobb til helga vet jeg ikke enda. Skal høre med en kompis (som han spiller sammen med) først... Hehe.. :gjeiper:

Jeg skal nok få D ut av livet mitt for godt, så fort jeg har fått tilbake verktøyet mitt!

Hva er vel en jente uten skrutrekker og hammer?

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut at du har bestemt deg for å ikke gå tilbake til D. Han er jo bare vinglete og han er absolutt ikke snill mot deg. Han har vel forstått hva han har mistet, men det er jo litt sent nå ;) Og god sex kan man finne andre å ha med ;)

Syns også at du heller bør satse på H, og det er jo dumt å rote bort det med H vil jeg tro ved å ikke kvitte deg med D en gang for alle :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...