Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

I dag kommer D hjem, og vi skal møtes hos meg for å se Arsenal - Aston Villa imens vi spiser litt god mat. Nesten som i gamle dager. Poenget med at han kommer hit er at han vil prate. Han vil finne ut av ting, og har lyst til å prøve på nytt.

Jeg er overhodet ikke interessert i noe annet enn sex, for å være helt ærlig. Men hvis han savner og elsker meg så mye som han sier han gjør, så kan jeg kanskje prøve å ta meg en prat med han. Har ingen følelser igjen for han i det hele tatt. Men så har jeg jo ikke sett han på to uker. Jeg vet at ting ikke kommer til å fungere mellom oss, ever. Men sex er jo ikke noe jeg har lyst å avslå. Ihvertfall ikke med han, som kjenner meg og kroppen min så utrolig godt. :sjenert: Jeg har jo ingenting på gang med noen andre heller.

Jeg er så usikker. Både magen og hodet sender meg blandete følelser når jeg tenker på en fremtid med D.

Jeg får ta ting som de kommer. Skal ihvertfall prøve å ha det bra i kveld, vi har jo tross alt en felles hobby: Fotball!

:pasha:

Han vil prøve på nytt?? Shiiit!

Det er godt å høre at du ikke vil bli sammen med han igjen.. Utifra det du skriver har jeg fått litt inntrykket av at han ikke er noe å samle på :riste:

Kan du i det hele tatt se for deg en fremtid med han? Tenk om han gjør liknende igjen?

Det finnes så utrolig mye bedre enn han der ute for deg, vennen! En ordentlig Romeo! :romeo:

Klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja, det er ganske mye, tror jeg har mellom 60-70 dager på min main nå, og hun har jeg spilt med helt siden jeg begynte å spille.

60-70 dager høres jo innmari mye ut da, men når jeg tenker på at det er over 5 år, og en god del av den tida er bare pålogga i Ironforge eller noe mens jeg har gjort noe annet, så er det ikke sååå ille, hehe.

Har ikke orka så mye raiding og sånt jeg, er litt for lat, hehe.

Fikk sikkert en god del for den kontoen din da, med fire lvl 70 ;)

Når du fordeler 70 dager over 5 år, så er det ikke så utrolig mye som det kanskje høres ut som. 150 dager over 3 år derimot. Riktignok sto jeg mye i Orgrimmar og tulla, men alikevel. >_>

Jeg fikk 5k for kontoen. Ikke så ille det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil prøve på nytt?? Shiiit!

Det er godt å høre at du ikke vil bli sammen med han igjen.. Utifra det du skriver har jeg fått litt inntrykket av at han ikke er noe å samle på :riste:

Kan du i det hele tatt se for deg en fremtid med han? Tenk om han gjør liknende igjen?

Det finnes så utrolig mye bedre enn han der ute for deg, vennen! En ordentlig Romeo! :romeo:

Klemmer!

Hei på du :)

Ja, han vil virkelig prøve på nytt. Men det vil ikke jeg. Jeg kjenner han bedre enn noen andre gjør, og jeg vet virkelig hva han er i stand til å finne på, og hvordan han kan oppføre seg.

Ser overhodet ikke for meg en fremtid med han. En gang utro, alltid utro, er det ikke det de sier?

Vet jo at dersom jeg har tålmodighet, og tar alt med knusende ro (noe som nesten er umulig for meg) så kommer mannen i mitt liv ridende på.. Errr. Han kommer ihvertfall, en eller annen gang. Det er bare å ta tiden til hjelp. Jeg har jo ikke vært singel i lengre enn 1 mnd! :gjeiper:

STOOOR KLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han gjort det slutt med den nye dama si da? Siden han er så hypp på å prøve på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, du må fortelle hva som skjedde i går da :Nikke:

Heh, vet ikke helt om jeg har så lyst til det.. :sjenert:

Han kom til meg i går, og vi fikk prata en del om både det ene og det andre. Det eneste jeg ikke sa meg enig i, var hans måte å gjøre det slutt med ny-dama på. Han skulle kutte all kontakt med henne, for å gi henne beskjed om at forholdet deres er over. Jeg mener, hallo? Jeg spurte hvordan han hadde likt at jeg skulle gjort det slutt med ny-typen min, dersom jeg var i hans situasjon. Han måtte jo innrømme at det beste hadde nok vært at jeg hadde avslutta det med en gang, humant. Men neida, han vil bare kutte henne ut, uten å si noe som helst om at det er slutt. Hun skal ta hintet liksom. Guri malla. En mer barnslig og umoden 34-åring skal man lete lenge etter!

Ihvertfall, så var det han som hele tiden tok på meg, ville ha meg i armene sine, kysse meg overalt og i det hele tatt få meg kåt. Jeg nektet plent. :nigo:

Så sa han at han ville ligge over. Javel tenkte jeg, da vet jeg jo hva som kommer til å skje. Vil jeg virkelig dette? Er det lurt? Kan følelsene jeg hadde for han blusse opp igjen?

Tok sjansen, og det var verdt det. Sex har ikke vært godt med han på leheeengeee. Vi sovna ikke før klokka var bortimot halv 4, men tiden var godt brukt, for å si det sånn. :gjeiper:

Det var rart å sove sammen med han igjen. Han la armene rundt meg, og puska meg på ryggen til jeg sovna. Slikt brukte han aldri å gjøre før, så han vil kanskje vise at han kan forandre seg. Jeg "klaga" ofte på at han ikke var kjærlig med meg. Ikke klem, ikke pusk, ikke stryk, ingenting. Jeg trenger sånt jeg!

Våkna av alarmen halv 8, og like etter banka jenta mi på døra. Jeg gjemte D under dyna, og sa at mamma var våken, bare gå ned du! Hun må jo ha skjønt at det var noen der, siden hun banka på døra. Ville virkelig ikke at hun skulle få vite det. Gjemte D's sko under kjøkkenbenken til og med. Jeg vil ikke involvere verken henne eller hans sønn i dette. De blir bare forvirret dersom de får vite at vi plutselig er sammen igjen, og slik vil ikke jeg ha det. De har vært gjennom nok i det siste. Barn er så vare for sånne ting.

Fikk henne avgårde til skolen, og dro hjem igjen. D sov som en stein, så jeg tok meg en kjapp dusj, og stakk avgårde til GU.

Gynekologen er han som jeg alltid har gått til, og han er flink i det han gjør. Det var til og med han som forløste jenta mi ved keisersnitt. :) Han prater om alt mulig imens han gjør jobben sin, og det får meg til å slappe av. Fikk tatt celle-prøve for kreft, og klamydia-test. Uff, for et fælt navn på en fæl ting. Han sjekka også at spiralen min lå rett, noe den gjorde. Han syntes alt så bra ut, og at han var fornøyd, så derfor burde jeg også være det. Var skikkelig letta når jeg gikk ut derfra.

Gjett hvem som satt på venterommet når jeg kom ut? D's sønn's mamma. Vi har aldri vært så veldig snakkesalige med hverandre, med mindre vi prater om barna. I det siste har vi derimot fått litt bedre kontakt, har prata litt sammen om D, og om barna. Vi vil opprettholde kontakten mellom dem, de var jo tross alt hverandres søsken, som de selv sa. :) Jeg sa bare til henne at "dette var årets!" Hun hadde selv vært til GU for et par uker siden.

Da jeg kom hjem fikk jeg D opp av senga. Kokte kaffe, og så nyheter sammen imens vi prata litt. Fortalte han om besøket til gynekologen, og at alt så bra ut. Det var han glad for.

Han ville ha seg en omgang, men jeg sa jeg var enda ganske øm, så jeg gadd ikke sånt nå. Det ble til at han tok seg en dusj, og fikk en BJ. :sjenert:

Vi dro ut sammen, på posten. Der inne sto han å holdt rundt meg og greier, men jeg sa ifra om at dette er ikke noe for offentligheten, og at jeg ikke ville bli sett sånn sammen med han. "Men vi er jo kjærester, får vi ikke lov til å gjøre sånt da?" Pffft. Du har dame du, din fjott. Tenk, han har faktisk dame, og jeg har hatt sex med han. Jeg er ikke noe bedre enn hun som gjorde dette mot meg i første omgang. Føler meg skikkelig lusen, og umoralsk. :tristbla:

Så her sitter jeg på jobb da, og tenker så det knaker.

WHAT TO DO!?

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har han gjort det slutt med den nye dama si da? Siden han er så hypp på å prøve på nytt?

Det er akkurat det han ikke har. Det vil si, HAN føler seg singel, men HUN vet ingenting om det.

Jeg vet godt hvem hun er, så jeg har veldig lyst til å sende henne en melding, bare for å si ifra. Men jeg har lovet D å ikke gjøre det. Han sier han vil gjøre dette på sin måte. Ikke humant med andre ord. Det skal sies at hun ikke bor i Norge, og at hun ikke bare kan komme hit når hun måtte ønske det. Men alikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER har det skjedd mye mens jeg har vært bortreist! Og må si jeg merker anelser til at du vingler i forhold til å ikke bli sammen med han igjen. Men har dessverre ikke tid til å si så mye mer nå, skal komme sterkere tilbake i morgen tenker jeg! :)

Nattinatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg :klem:

For det første var han DIN først. Synes ikke at du skal ha dårlig samvittighet ovenfor henne.

Selvfølgelig prøver han å bevise for deg at han liksom har forandret seg. Men det går 2 uker, og så er han tilbake i gamle spor. Han er jo passe barnslig når han sier at han skal bare si at det er slutt med henne og så gå videre til deg. Hvorfor kan han ikke bare gjøre det slutt med en gang uansett om dere bli sammen igjen eller ikke? Han vil ha en back-up, tydeligvis. Han virker som en jævla usympatisk type uansett.

Bra det gikk bra hos gynekologen da :)

Hvordan går det med deg nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på Soffy sitt innlegg jeg :)

Hvis du går videre med ham må det være med ganske store endringer! Jeg synes ikke at måten han slår opp med den andre kvinnen på er en god indikasjon på at han har tenkt til det desverre :/

Men du vet best selv, lytt til magefølelsen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOk, nå har jeg litt bedre tid på meg! :)

Måten du skriver på, sier meg at du er i tvil i forhold til dette. Selv når du skriver at du absolutt ikke vil ha han tilbake, så merker jeg en viss tvil?

Dermed håper jeg du virkelig tenker deg om. Tenk på alt han har sagt og gjort mot deg, tenk at han har dyttet deg fordi han trodde du var utro. Ikke minst det at han har planer om å bare kutte ut den nåværende jenta uten å si noe som helst. Hva sier dette om han? Jo, det sier at han har ikke modnet i det hele tatt. Han kjører sin egen bane og tar kun hensyn til seg selv. Joda, han virker helt snill og faktastisk nå. Det er fordi han vet at det er det som skal til for å hale deg inn igjen. Men tror du virkelig dette vil vedvare? Har du helt ærlig tro på at det ikke bare kommer til å gå noen uker, også er ting tilbake til det samme gamle?

Jeg er litt "hard" nå, fordi jeg vil du skal tenke deg nøye om. Vil ikke at du skal ende opp med å gå tilbake nå, også går du på en smell om noen uker :klem: Jeg har blitt svært skeptisk til fyren, rett og slett. Men så klart, du vet best hva han er slags person, og hvis du hundre% tror at han faktisk har forandret seg, så har han kanskje det? Kanskje han bare trengte å miste deg for å innse ting, og for å modnes litt.

Den sort har jeg sett før. Men det er likevel viktig å stå på krava her. Dersom han faktisk har sett hva slags dr**t han har vært, så manner han seg opp og gjør det ordentlig slutt med hun dama han driver på med, rett og slett.

Ditt velvære er kjempeviktig! Du virker så lykkelig for tiden. Når sist følte du deg så lykkelig som dette?

Jeg håper bare du tenker deg godt om. Og dersom det er at jeg har tolket tvilen din feil, så håper jeg ikke du blir sur for dette innlegget. :) Du er en kjempeflott person og fortjener så mye mer enn hvordan han var mot deg! Derfor blir jeg så engasjert, skjønner du. :)

Du får fortelle hvordan dette utvikler seg, uansett så håper jeg valget du tar er det riktige. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg er helt enig med Teriyaki. Selv om du sier at du ikke vil ha han tilbake så virker det allikevel som om du tviler litt? Sikkert ikke så lett for oss å tolke her på KG, men. Håper hvertfall du tenker deg godt om! Syns ikke han fortjener deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg :klem:

For det første var han DIN først. Synes ikke at du skal ha dårlig samvittighet ovenfor henne.

Selvfølgelig prøver han å bevise for deg at han liksom har forandret seg. Men det går 2 uker, og så er han tilbake i gamle spor. Han er jo passe barnslig når han sier at han skal bare si at det er slutt med henne og så gå videre til deg. Hvorfor kan han ikke bare gjøre det slutt med en gang uansett om dere bli sammen igjen eller ikke? Han vil ha en back-up, tydeligvis. Han virker som en jævla usympatisk type uansett.

Bra det gikk bra hos gynekologen da :)

Hvordan går det med deg nå da?

Hei Soffy.

Moren min sa faktisk akkurat det samme, at han vil ha en back-up. Han vil finne ut om det kan fungere mellom oss, før han "sletter" henne fra alt. Veldig usympatisk og barnslig fyr, ja. Jeg er helt ærlig i villrede. Men på tross av alt det der, så har jeg det bra. Skal ikke klage. :)

Skriver under på Soffy sitt innlegg jeg :)

Hvis du går videre med ham må det være med ganske store endringer! Jeg synes ikke at måten han slår opp med den andre kvinnen på er en god indikasjon på at han har tenkt til det desverre :/

Men du vet best selv, lytt til magefølelsen!

:klemmer:

Hei Serenity.

Jeg vet at han oppfører seg bra mot meg fordi han har dårlig samvittighet. Det har han sagt selv når jeg har bemerket ting. Når han stryker meg på ryggen, eller kysser meg spontant. Han gjorde aldri sånt før. Og det gjør meg automatisk skeptisk. Hva skjer når han ikke har dårlig samvittighet lenger? Huff..

OOk, nå har jeg litt bedre tid på meg! :)

Måten du skriver på, sier meg at du er i tvil i forhold til dette. Selv når du skriver at du absolutt ikke vil ha han tilbake, så merker jeg en viss tvil?

Dermed håper jeg du virkelig tenker deg om. Tenk på alt han har sagt og gjort mot deg, tenk at han har dyttet deg fordi han trodde du var utro. Ikke minst det at han har planer om å bare kutte ut den nåværende jenta uten å si noe som helst. Hva sier dette om han? Jo, det sier at han har ikke modnet i det hele tatt. Han kjører sin egen bane og tar kun hensyn til seg selv. Joda, han virker helt snill og faktastisk nå. Det er fordi han vet at det er det som skal til for å hale deg inn igjen. Men tror du virkelig dette vil vedvare? Har du helt ærlig tro på at det ikke bare kommer til å gå noen uker, også er ting tilbake til det samme gamle?

Jeg er litt "hard" nå, fordi jeg vil du skal tenke deg nøye om. Vil ikke at du skal ende opp med å gå tilbake nå, også går du på en smell om noen uker :klem: Jeg har blitt svært skeptisk til fyren, rett og slett. Men så klart, du vet best hva han er slags person, og hvis du hundre% tror at han faktisk har forandret seg, så har han kanskje det? Kanskje han bare trengte å miste deg for å innse ting, og for å modnes litt.

Den sort har jeg sett før. Men det er likevel viktig å stå på krava her. Dersom han faktisk har sett hva slags dr**t han har vært, så manner han seg opp og gjør det ordentlig slutt med hun dama han driver på med, rett og slett.

Ditt velvære er kjempeviktig! Du virker så lykkelig for tiden. Når sist følte du deg så lykkelig som dette?

Jeg håper bare du tenker deg godt om. Og dersom det er at jeg har tolket tvilen din feil, så håper jeg ikke du blir sur for dette innlegget. :) Du er en kjempeflott person og fortjener så mye mer enn hvordan han var mot deg! Derfor blir jeg så engasjert, skjønner du. :)

Du får fortelle hvordan dette utvikler seg, uansett så håper jeg valget du tar er det riktige. :klem:

Hei Teriyaki.

Du har mye rett i det du sier, jeg tviler. Jeg vet ikke hva jeg vil lenger. Han er en type som er veldig uforutsigbar, og det er ikke den positive måten jeg snakker om her. Han er veldig vanskelig å lese. Han lukker seg lett, og er meget hemmelighetsfull. Alt jeg ikke er, for å si det sånn. Jeg liker ærlighet og lojalitet. Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg etc. :) Jeg tror ikke han har forandret seg i det hele tatt. Det har han bevist ved å gjøre det slutt med hun andre på den måten. Derfor er jeg så usikker. Hvis vi fjerner alt det negative som har skjedd, så har vi hatt det kjempefint sammen. Mer positivt enn negativt, selv om noen av de negative tingene var ekstreme. Jeg liker at du er litt hard, kjenner at jeg trenger det for tiden. Vil heller ikke at jeg skal gå på en smell, det er det siste jeg trenger. Vil ha stabilitet og lykke!

Jeg føler meg virkelig lykkelig, og har ikke følt meg slik på lang lang tid. Men dersom det skal vedvare, så må jeg finne ut hva jeg vil. Takk for innlegget, det ga meg en liten vekker. :)

Jeg vil bare si at jeg er helt enig med Teriyaki. Selv om du sier at du ikke vil ha han tilbake så virker det allikevel som om du tviler litt? Sikkert ikke så lett for oss å tolke her på KG, men. Håper hvertfall du tenker deg godt om! Syns ikke han fortjener deg!

Hei Linelia.

Jeg er nok litt tvilende ja, men 2 år er lang tid når man elsker hverandre slik som vi gjorde. Jeg prøver å tenke på alle de gode tingene vi hadde sammen, samtidig som de negative tingene ligger like ved, og vil bli tenkt på de også. Hehe. :) Han fortjener meg virkelig ikke, det er sant. Finner vel ut av det til slutt, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På torsdag etter at jeg kom meg på jobb fikk jeg melding fra D, hvor han skrev at han ville ha meg på besøk i lunsjen. Dro til han etter hvert, og vi hadde selvfølgelig sex. Vi snakket også en del. Jeg prater mye om at han må gjøre det slutt med henne på en ordentlig måte, og ikke dra det ut i det uendelige. Han vil fremdeles gjøre det på sin måte, og har sagt at på søndag vil det ikke være noe mer mellom dem. Jeg har mine tvil! Kan ikke stole på han, det går ikke. Vil ikke la meg selv bli avhengig av han igjen, selv om jeg kjenner at sexen vi har sammen gjør meg godt, og gjør at jeg vil ha mer av han. Jeg klarer meg på egen hånd, men det er liksom litt bedre når man har en å dele ting med. Nei uff, nå ble det mye rart her. :gjeiper:

Fredagen var jeg en tur hos venninna mi etter jobb, tok oss en latte på café før jeg henta jenta mi og dro hjem. Middag, klesvask og bading. Hun skulle være hos mormor, siden jeg skulle ut. Fikk henne i seng før jeg dro. D var på jobb som vakt der vi dro ut. Klådde en del på han når han var i nærheten, fikk litt kjeft da men pytt pytt. Var jo han selv som sa at vi var kjærester, så hvorfor fikk ikke jeg klå? I alle fall så var vi de siste som gikk. Sjefen min ville ha meg med på nachpiel, han vet veldig mye om alt som har skjedd mellom meg og D. Han dro meg i armer og bein, skulle absolutt ha meg med! Artig kar. D og jeg tok drosje hjem til han, hvor vi diskuterte høylytt, spiste og hadde sex.

I dag var det rart å våkne i hans seng. Ved siden av ham. Det var ikke rart tidligere når han lå over hos meg, så hvorfor akkurat nå? Han snakker mye om meg til meg. Hva han har savnet, hvorfor han har savnet det osv. Han tror at denne episoden med hun nye var noe han trengte for å få seg en vekker. NÅ vet han hva han vil ha, og det er meg. Det er han overbevist om. Vi snakket om hvorfor han ble så rar etter hver gang vi tok ting til ett nytt steg i forholdet. Feks; Etter at han fridde var det en periode hvor han var ganske irritert og sint. Etter at vi bestemte oss for dato til bryllupet, ble han rar. Når vi skulle å se på lokale for festen, ble han sint, og satt i bilen imens jeg var inne. Etter at vi hadde vært i hjemlandet hans å giftet oss på tradosjonelt vis, ble han veldig fraværende, føk opp for ingenting, og dro mye ut for å lufte hodet. Det var i denne perioden han møtte henne, og dro til henne på besøk. Han sa til meg at han var andre steder. Han kom frem til at han var redd for å binde seg, siden han ikke var sikker på om jeg var kvinnen i hans liv. Nå derimot, er han så sikker som han aldri har vært før. Han sa vi kunne dra å gifte oss når som helst, ingen problemer med det, neida, for nå visste han hva han ville.

Man vet ikke hva man har før det er borte. Det er vel det som kan forklare ting best nå. Han sier så mye fint. Ofte kan han si at han har så lyst på meg, han vil ha meg hele tiden. At det nesten er som en ny begynnelse, som om vi aldri har hatt sex før, selv om vi kjenner hverandres kropp veldig godt. Han tenker på meg hele tiden, han vil ha meg konstant, klemmer meg, holder meg, kysser meg. Jeg må få si at jeg har det litt på samme måten, men ikke med følelser, bare sex. Har jo savnet han, men ikke på samme måte som han har savnet meg.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg vil. Om jeg sitter alene, eller sammen med andre, så tenker jeg ofte på hva jeg skal gjøre. Vil jeg være sammen med denne mannen, eller er det best at jeg er alene?

Fikk melding fra venninna mi, jeg må visst ut en tur for å hilse på gjengen. D er på jobb der, men jeg skal prøve å gå forbi uten å gjøre så veldig mye ut av det. Heh. God natt folkens. :)

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå begynner denne situasjonen å bli komplisert. Skjønner godt at du er i tvil nå. Hadde jeg vært i dine sko, så hadde jeg, så naiv og godtroende som jeg er, vært sikker på at NÅ, ja nå hadde han virkelig innsett en ting eller to i livet. Men når jeg ser dette utenifra, så tenker jeg at det kan være tilfelle, men da tenker jeg med en enorm skepsis.

Han virker som en type som blir veldig lett forvirret og usikker på hva han ønsker og føler, men når han føler det, så er det intenst. Nå for tiden er han helt oppslukt i deg og han klarer ikke tenke på annet, men det er sikkert ikke lenge siden han følte det samme om denne dama. Et minstekrav for deg bør i alle fall være å sette et ultimatum, og det er at enten gjør han slutt med henne på en skikkelig måte, eller så blir det ikke noe av dere to. På den måten kan du i alle fall sikre deg at han ikke går rundt og føler seg trygg fordi han har en backup i bakhånd. Hvis han virkelig elsker deg og vil ha deg tilbake, så ønsker han ikke hun andre i stedet, hvis ting ikke går hans vei.

Han må utstråle at det er deg eller ingenting, sånn med det første i alle fall.

Hmm..Nei det er ikke helt lett dette her. Skjønner som sagt at du tviler, og det er jo også noe som lett kan bli et problem i framtiden. Kanskje har han virkelig forandret seg, men det kan godt hende at han forandret seg for sent? Vil du klare å stole på han? Vil du klare å slappe av når han er på byen uten deg, når han sier han er hos komiser, må jobbe overtid, satt fast i trafikken, skal en snartur på butikken som blir en hel time osv. osv? Vil du tenke bitre tanker om ting han har gjort tidligere, eller vil du klare å legge det ordentlig bak deg?

Dette er ting som også er viktig å ta i betraktning før du bestemmer deg for noe. Greit nok at han kanskje har forandret seg og fått en skikkelig oppvekker, men hvis skaden på deg allerede er såpass stor, så vil du ikke klare å slappe av i forholdet, og før eller siden vil det ende med noe vondt for en eller begge av dere.

I slike tilfeller er det kanskje best å gi seg før man går for dypt inn i det. Det er jo bedre å gå videre nå, enn å sitte der om et år med tårevåte øyne og gråte fordi du ble nødt til å gå i fra han fordi du ikke har klart å slappe av i det hele tatt, og han har blitt sliten av å hele tiden betale for gamle synder. For da kan du tro at da kommer du til å tenke at du skulle ønske du bare hadde gått videre med en gang.

Hvordan stiller du deg i forhold til dette? Man kan tross alt ikke overvåke kjæresten hele tiden, så det at du klarer å bygge opp tillitt til han, og at du klarer å slappe ordentlig av, det er skikkelig viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå begynner denne situasjonen å bli komplisert. Skjønner godt at du er i tvil nå. Hadde jeg vært i dine sko, så hadde jeg, så naiv og godtroende som jeg er, vært sikker på at NÅ, ja nå hadde han virkelig innsett en ting eller to i livet. Men når jeg ser dette utenifra, så tenker jeg at det kan være tilfelle, men da tenker jeg med en enorm skepsis.

Han virker som en type som blir veldig lett forvirret og usikker på hva han ønsker og føler, men når han føler det, så er det intenst. Nå for tiden er han helt oppslukt i deg og han klarer ikke tenke på annet, men det er sikkert ikke lenge siden han følte det samme om denne dama. Et minstekrav for deg bør i alle fall være å sette et ultimatum, og det er at enten gjør han slutt med henne på en skikkelig måte, eller så blir det ikke noe av dere to. På den måten kan du i alle fall sikre deg at han ikke går rundt og føler seg trygg fordi han har en backup i bakhånd. Hvis han virkelig elsker deg og vil ha deg tilbake, så ønsker han ikke hun andre i stedet, hvis ting ikke går hans vei.

Han må utstråle at det er deg eller ingenting, sånn med det første i alle fall.

Hmm..Nei det er ikke helt lett dette her. Skjønner som sagt at du tviler, og det er jo også noe som lett kan bli et problem i framtiden. Kanskje har han virkelig forandret seg, men det kan godt hende at han forandret seg for sent? Vil du klare å stole på han? Vil du klare å slappe av når han er på byen uten deg, når han sier han er hos komiser, må jobbe overtid, satt fast i trafikken, skal en snartur på butikken som blir en hel time osv. osv? Vil du tenke bitre tanker om ting han har gjort tidligere, eller vil du klare å legge det ordentlig bak deg?

Dette er ting som også er viktig å ta i betraktning før du bestemmer deg for noe. Greit nok at han kanskje har forandret seg og fått en skikkelig oppvekker, men hvis skaden på deg allerede er såpass stor, så vil du ikke klare å slappe av i forholdet, og før eller siden vil det ende med noe vondt for en eller begge av dere.

I slike tilfeller er det kanskje best å gi seg før man går for dypt inn i det. Det er jo bedre å gå videre nå, enn å sitte der om et år med tårevåte øyne og gråte fordi du ble nødt til å gå i fra han fordi du ikke har klart å slappe av i det hele tatt, og han har blitt sliten av å hele tiden betale for gamle synder. For da kan du tro at da kommer du til å tenke at du skulle ønske du bare hadde gått videre med en gang.

Hvordan stiller du deg i forhold til dette? Man kan tross alt ikke overvåke kjæresten hele tiden, så det at du klarer å bygge opp tillitt til han, og at du klarer å slappe ordentlig av, det er skikkelig viktig.

Komplisert er jo bare forbokstaven! :sukk:

Han kom til meg etter jobb i natt, men han virket veldig fraværende. Jeg spurte selvfølgelig om det var slutt, men det visste han ikke. Han sa han begynte å bli lei av alt maset rundt hele greia, men hva annet kan han forvente av meg? Jeg er overhodet ikke interessert i å være "den andre dama", eller at han skal ha meg gående på gress. Jeg sa det var nesten som han utnytta meg, siden han ikke klarer å gjøre det slutt med henne. Da ble han irritert, og skulle gå. Bare for å ha det sagt: Hvis det oppstår en situasjon, hvor han han løyet, og jeg konfronterer han med sannheten, så blir han irritert og sint. Gudene må vite hvorfor. Men akkurat det samme skjedde når jeg sa det i natt. Da fikk jeg en veldig dårlig følelse inni meg. Vi endte opp med å snakke om hverandre isteden, men han var fortsatt ganske borte. Bemerket dette, og han sa han hadde mye å tenke på for tiden. Det kan jeg forstå, han har jo en kvinne for mye i livet sitt, og han vet ikke hvordan han skal gjøre det slutt med henne. Er det kanskje sånn at han ikke er helt sikker, og at alt han har sagt til meg har vært store luftslott? Han er veldig sånn, at han lover å lover, men det blir bare ved det. Han gjennomfører sjelden ting han sier han skal gjøre. Dette gjelder alt mulig. Han sier at en situasjon som denne aldri kommer til å oppstå igjen, fordi han nå vet hvor tungt og vanskelig det er, ikke bare for meg, men også for han, og den andre som er involvert. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg kan klare å komme over alt han har gjort i det siste. At jeg skal kunne glemme sviket, og følelsen av at alt han har sagt og gjort de siste årene har vært en løgn. Å kunne stole på han, om det noen gang kommer til å skje, så kommer det til å ta veldig veldig veldig lang tid.

Han lå over hos meg, og sexen var deilig, uten problemer.

Gikk bortover til mamma på morgenen, siden hun er syk, og trenger litt pleie. Jenta mi underholdt seg selv stort sett, og det gjorde ikke noe. Han gikk hjem, men jeg fikk melding litt senere om at han ville ha seg en prat med meg om hvordan vi skulle gjøre ting før han gjorde det slutt med henne. Javel.

Jenta mi og jeg gikk hjem like etterpå, laga oss mat og så Aristokattene sammen. Elsker tiden alene sammen med henne, for å være helt ærlig. Vi leka OL med kosedyrene hennes, og hadde det veldig fint sammen i dag. :rødme:

D kom til meg på ettermiddagen. Jenta mi var oppe på rommet sitt, ville ikke at hun skulle møte han, enda.

Han var veldig rar, smilte ikke mye, ville bare at vi skulle finne ut av ting. Han vil at vi skal ha de vennene vi har på FB og MSN. Han har broren "hennes" der, og det ser jeg ikke vitsen med. Han sier jo selv at han ikke kommer til å snakke med han, så hva er vitsen med at han har han der? Jeg gikk ihvertfall med på det. Jeg kommer ikke til å kutte kontakten med noen som helst for han igjen. Aldri. Jeg har det kjempebra slik som jeg har det nå, og jeg vil ikke gi slipp på vennene mine bare fordi han ikke liker dem. Så da ble det et slags kompromiss. Vi er på en måte sammen, men ikke offentlig. Vi er ikke engang venner på FB, for da tror jeg alle kommer til å skjønne "ting", og det vil jeg ikke. Sa jeg ville vi skulle fortsette slik vi har gjort, besøker hverandre, sover over hos hverandre når vi har lyst/mulighet etc. Vi tar ting veldig sakte. Hadde det vært opp til han så hadde vi nok allerede vært på flyttefot til hans hus. Vi skal heller ikke mase på hverandre, feks: dersom han sender meg en melding, og jeg ikke svarer fordi jeg er opptatt med noe, så skal han ikke bli irritert, og spørre hva jeg gjør, bli mistenksom osv. Dette skal gå begge veier. Hvis vi vil være alene en kveld, så skal den andre respektere det.

Langt innlegg, men jeg måtte bare dele det jeg hadde på brystet.

Å, ja - Nå har han gjort det slutt med henne.

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker i alle fall som om du begynner å få kontroll over situasjonen, og det er jo bra! Så får vi vel bare se hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

:klem:

Dette er noe du/dere må finne ut av. Jeg er redd for at du blir såret igjen. Han sier at du er den rette for han. Hva med alle kranglene deres? Passer dere egentlig sammen? Huff, jeg skulle ønske du bare kunne blitt ferdig med han duden, jeg.. Men lettere sagt en gjort. Jeg sliter med det samme selv, så jeg har kanskje ikke så mye jeg skulle ha sagt. Jeg bare føler at D ikke fortjener deg i det hele tatt!

Uansett, du finner ut av dette etterhvert dere henger mer og mer sammen. Han burde oppføre seg pent mot deg nå Zubimaru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges når jeg sto opp hadde jeg fått en melding fra D, hvor det sto: "Ja. Hvis jeg gjør det slutt med xxxxxxx :) Det er logisk."

Dette skulle da egentlig være en melding til hans sønns mor, fordi hun hadde i går kveld sendt han en melding: "Sønnen vår sier at du og Zubimaru er sammen igjen... Er dette tilfelle?"

Er egentlig litt glad for at han klarte å sende den feil, for jeg fikk en liten følelse som sa at jeg skulle sjekke forholdene inne på FB. Joda, der var D og hun andre plutselig blitt venner igjen, etter at han hadde sletta henne derfra.

Han fikk en melding fra meg, der jeg skrev: "La meg være i fred. Du kommer aldri til å forandre deg."

Helvete brøt jo løs når han hadde pause på jobb. Han trodde jeg var sint uten grunn, og at dette var et påfunn for å ødelegge mellom oss. Trenger vel ikke å finne på ting jeg? Sannheten er jo nok i massevis. Han sjekka FB, og joda, da la han seg flat, men på feil måte. Det var jo nødt til å være hun som hadde logga seg inn på hans konto, og adda seg selv igjen. Nei nei gutt, dette må bli slutt. At han ikke bare kan innrømme ting? Er det så vanskelig? Han ber meg om å stole på han. Har overhodet ingen grunn til det, slik som han har oppført seg. Han sa jeg kunne logge meg inn på hans FB konto, for selv å slette henne, og slette hele kontoen. Hva skal liksom det bevise?

Han har turnert så mye i dag at jeg blir surrete i hodet. Telefoner og meldinger konstant. Han er sikkert glad i meg, men han vil ha i både pose og sekk, og da har han tatt sikte på å rote med feil jente, for jeg kommer ikke til å gi han en dritt mer så lenge han er som han er. Kanskje jeg bare skulle drite oppi alt, og være alene? Mye bedre sånn tror jeg, så slipper jeg å tenke på hva han kommer til å gjøre neste gang.

Taking care of number 1 skal jo være min prioritet, så hvorfor er både hodet å hjertet mitt ikke helt med på den?

Nei, jeg må tilbake i tenkeboksen. Vurderer forresten særiøst å bytte nummer, igjen. Bare for å få fred.

Dagens utblåsning! :nigo:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

Hvordan går det med deg?

Huff.. Han derre D driter seg sånn ut ved å ikke være ærlig! Når er det han skal skjønne at å lyve aldri lønner seg? Neiåneiånei.. :nei:

Kanskje dere trenger litt avstand fra hverandre en stund? I løpet av en uke kanskje burde han ha klart å slå opp med dama ordentlig, og du har tid til å finne ut hva du vil. Så hvis han slår opp med dama og du ikke vil ha han- synd for han. That's life!

Have a good day honey!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...