Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Du er tilbake!! Trodde du hadde forsvunnet helt jeg.. ETT ÅR!! Uansett, godt å se deg! :jepp: Skal følge med her videre!

Kanskje du husker avateren min? Slettet soffy og ble født på ny som Spesial :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er tilbake!! Trodde du hadde forsvunnet helt jeg.. ETT ÅR!! Uansett, godt å se deg! :jepp: Skal følge med her videre!

Kanskje du husker avateren min? Slettet soffy og ble født på ny som Spesial :fnise:

Nommin, heiiii! Så koselig at du er her enda! :D

Jeg er tilbake ja, og denne gangen skal jeg bli. Må jo få lufta meg en plass, og da passer KG utmerket.

Har du det bra?? Hva har skjedd det siste året? Prøver du å bli gravid? :D

Bare 2 dager igjen til helg! Håper du fortsetter å ha en fin uke!

Endelig helg!!

Slutta tidlig i dag, så nå er jeg hjemme etter å ha gjort litt ting og tang rundt omkring. Gleder meg til å sove så lenge jeg vil i morgen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nye sko fra Brandos i dag!

Ed Hardy, syyykt stilige sko, men de var litt for små, så det blir retur, med ønske om en større str. (:

Bestilt meg ett par til fra Converse, håper de kommer i mårra! :D

D lager mat (kjenner jeg gleder meg mer og mer over at han er her, slik at jeg ikke trenger å gjøre alt slikt selv hehe). Minime og hennes søskenbarn er ute å hopper på trampolina. De har fått en is hver. (:

Jeg sitter å surfer litt, og prøver å finne helge-modusen, som ikke er helt på plass. Har den følelsen av at jeg har glemt noe, men hva da?

Uansett - Sola har endelig kommet seg frem fra skjulestedet sitt etter mange dager med vind og regn. Deilig!

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenstund er tull i grunn. Jeg har fri, også våkner jeg 08:15, hva skjer'a?? Får dagen med meg ihvertfall.. :P

Kaffe i koppen og avisene på nett (:

Skal å se Harry Potter sammen med mamma, niese, nevø og Minime på søndag! Gleder meg som en unge :DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal å se Harry Potter sammen med mamma, niese, nevø og Minime på søndag! Gleder meg som en unge :DD

Hvordan var filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg alle tre barna (min søster's to, og Minime) her på overnatting.

Vi har spist crispy chicken, som forresten var veldig godt :D

Nå har de to minste dusja, og vi har leid film, Rango.

Håper den er gøyal. Lyst til å le masse i dag.

Vi så Big Momma (elns) 3 i går, den var teit, men morsom. ^^

D har jeg ikke sett siden jeg dro på jobb i morges. Han skulle til nabo-byen for å gjøre noen ærend. Han kommer hjem senere i kveld.

Vært litt rart å ikke ha han her i dag, men vi kan jo ikke være sammen hele tiden heller da. :)

Bestilt fly-billetter i dag, skal å besøke noen venner i Sverige i begynnelsen av August. Var der en tur i fjor også. Skal bli godt å komme meg vekk herfra kjenner jeg. 6 dager sammenhengende fri, gleder meg!

Skal kanskje ta en ny tatovering imens jeg er der, men er ikke helt sikker på hva jeg vil ha >_< Får legge hjernen i bløtt en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommin, heiiii! Så koselig at du er her enda! :D

Jeg er tilbake ja, og denne gangen skal jeg bli. Må jo få lufta meg en plass, og da passer KG utmerket.

Har du det bra?? Hva har skjedd det siste året? Prøver du å bli gravid? :D

Godt å høre! :) Tror det siste du skrev var at du skulle snakke med D. Og så hørte vi ikke noe mer! Så trodde det hadde skjedd noe alvorlig vettu :P

Jeg har det utmerket! Ferdig med bachelorgrad og begynner på master til høsten. Du og jeg var jo en periode i noenlunde lik situasjon med brudd og greier. Det som skjedde var at jeg kuttet all kontakt med O og satset på T, og i oktober ble vi samboere og nå prøver vi altså å bli gravide :) Det er første prøveperiode denne måneden :rodmer: ..

Har ikke fått lest alle sidene dine enda.. Men har fått med meg at det er noe på gang mellom deg og D igjen! ;) Skal sette meg ned for en skikkelig KG-kveld når ting har roet seg litt her. Mye jobb om dagen gitt!

Høres gøy ut med Sverige-tur da! Har du noen tanker om hva slags tattoering du skal ta? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! :) Tror det siste du skrev var at du skulle snakke med D. Og så hørte vi ikke noe mer! Så trodde det hadde skjedd noe alvorlig vettu :P

Jeg har det utmerket! Ferdig med bachelorgrad og begynner på master til høsten. Du og jeg var jo en periode i noenlunde lik situasjon med brudd og greier. Det som skjedde var at jeg kuttet all kontakt med O og satset på T, og i oktober ble vi samboere og nå prøver vi altså å bli gravide :) Det er første prøveperiode denne måneden :rodmer: ..

Har ikke fått lest alle sidene dine enda.. Men har fått med meg at det er noe på gang mellom deg og D igjen! ;) Skal sette meg ned for en skikkelig KG-kveld når ting har roet seg litt her. Mye jobb om dagen gitt!

Høres gøy ut med Sverige-tur da! Har du noen tanker om hva slags tattoering du skal ta? :D

Ingenting alvorlig skjedd. Jeg har bare funnet ut at H ikke var så bra å ha i livet mitt som jeg først trodde. Voksen i alder, men ikke i hodet.

Godt jobba med bachelor! Stå på jente :D

Så koselig at dere ble samboere, og skal prøve å få barn :rodmer:

Kjempeglad på deres vegne nå altså :)

Kjenner selv at jeg vil ha flere barn, bare ikke akkurat nå. D og jeg er sammen, men vi er alikevel ikke 100% "DER". Får vente å se.

Masse å gjøre på jobb for deg også? Huff.. Sluker masse tid det :/ Er som regel så sliten når jeg kommer hjem at jeg slenger meg på sofaen etter middag og blir der.

Har ikke peiling på hva slags tatovering jeg vil ha! Virkelig ikke! :| Har tenkt på stjernetegnet mitt, men det er jo noe "alle" har :b

Nei, vi får se :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag dro Minime til pappaen sin, siste ferieuka hans. Vi har ikke avtalt hvor lenge hun skal bli hos han, men jeg har avtalt med farmora hennes at hun skal være der imens jeg er bortreist.

Mamma skal passe henne imens jeg er på Parken-festivalen. :)

Hadde en liten disputt med D her nå i kveld.

Jeg har skjult det at vi er i et forhold på FB for noen (felles venner av meg og H, mamma og nærmeste familien min), og det likte han ikke.

Han mener jeg lar andre styre livet mitt ved å ha det slik, hvilket jeg ikke er enig i.

Uansett, jeg ga etter, og vi har fiksa opp i det (nå er det skjult kun for de nærmeste i familien). Grunnen til at jeg har det skjult for dem er at de er veldig imot oss, og mamma har det i tillegg veldig tungt, så jeg vil ikke skape fler "bekymringer" for henne akkurat nå.

Nå skal vi se en film som D har leid. Blod å gørr, en mannefilm, som han kaller det. :b

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ei bra helg, vil jeg påstå

Fredag hadde vi "Make your own superhero-party"!

Jeg valgte Archangel-hero. Vinger og glorie, alt i sort.

Sorte linser, og overdreven bruk av rød sminke. Gøygøy!

Ble sittende på nach å snakke om det som har skjedd i Oslo og på Utøya. Helt forferdelig, har ikke ord. Slikt skal jo ikke skje i Norge! :(

Gårdagen gikk til sløving. D og jeg laga to(!) hjemmelaga pizza, og så film. "Takers", var ikke så ille. Han så Paranormal Activity 2, alene.

Jeg så #1, og har enda dårlig nattesøvn pga den, så jeg sto over.

I dag har jeg jobba litt, og ellers bare sosa rundt i joggebukse og alt for stor genser. Herlig <3 :D

Ingen spesifikke planer for resten av dagen. D sover enda.

Får se hva dagen bringer.

Håper alle sammen der ute har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å oppdatere meg. Alt bra med deg?

Jobber hjemmefra i dag, fått min månedlige visitt, og det har tatt helt knekken på meg. Ryggen er ikke med i det hele tatt :/

Ellers har jeg det bra, takk som spør.

Selv da? Har du det bra, vel hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber hjemmefra i dag, fått min månedlige visitt, og det har tatt helt knekken på meg. Ryggen er ikke med i det hele tatt :/

Ellers har jeg det bra, takk som spør.

Selv da? Har du det bra, vel hjemme?

Godt å høre! selvom jeg er enig i at det er vondt når den månedlige perioden kommer.

Her er alt bra vettu.. Nyter å være hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der gikk D ut døra for siste gang.

Han tar med seg senga, kjøleskapet, komfyren og vaskemaskinen.

Hvor skal jeg få tak i slikt på så kort tid? >_<

Får kjøpe seng fra mamma og pappa, men alt det andre..

Ikke spør hvorfor vi ikke er sammen mer, jeg orker ikke forklare nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tak i alt som han tok med seg, denne gangen betalte jeg for ting selv, slik at situasjoner som denne aldri skal skje igjen. :b

Joda, jeg lever. Vært tungt. Fra det ene bruddet til det andre liksom, ikke helt slik man ville ha det, men sånn er livet.

Får ikke sove om nettene. Sitter bare å ser på film (begynt på nytt igjen med True Blood). D er så ekkel mot meg. Vil bare ødelegge ting for meg enda mer. Leiter feks etter ny plass å bo, siden D vil ha meg og Minime utkasta slik at en av hans kompiser kan leie her. Grusomt dårlig gjort må jeg si. Det skal sies at det var D som fikk ordna huset for meg, og at vi (jeg og huseieren) enda ikke har fiksa kontrakt, så jeg kan bli husløs når som helst, bare han sier ifra. :sukk:

Gleder meg til onsdag, reise bort fra alt og alle å bare slappe av! Gurimalla det skal bli så herlig! Kjenner jeg trenger ferie, virkelig. Skal bli godt å treffe venner igjen også, de er noen tullinger, men slik må det værra! Vi skal på TIVOLI på Lørdag!!

Enda ikke funnet ut hvilken tatovering jeg vil ha, og hvor..

Tenkt litt på nakken, men hva ><

Nei, nå MÅ jeg sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida.. Det høres ikke bra ut..

Hm..

:klemmer:

Kan tenke meg at det blir godt med ferie!! Du får forsøke å nyte det!!

Så skal jeg krysse fingerne for at alt ordner seg snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...