Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Gleder meg til ferie, ja! Skal bli så godt å ligge på hotell!!

Nettopp våkna, la meg på sofaen etter jobb. Enda ikke spist i dag. Blæ.. Orker liksom ikke spise. Magen er ikke i dur, noe som sikkert skyldes lite mat.

Har snakka med Minime, hun var på stranda å bygga sandslott, og lurte fælt på når hun måtte (ja, måtte!) hjem igjen. Jeg sa hun skulle få være der til jeg kom hjem fra ferie. Gaver måtte jeg kjøpe, og fikk en laaang liste over ting hun ønsker seg. Fine jenta mi (:

Nå skal jeg gå ut en tur. Sola steiker enda her, nydelig vær i dag.

Prøver å tenke så lite som mulig på "alt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til ferie, ja! Skal bli så godt å ligge på hotell!!

Nettopp våkna, la meg på sofaen etter jobb. Enda ikke spist i dag. Blæ.. Orker liksom ikke spise. Magen er ikke i dur, noe som sikkert skyldes lite mat.

Nå skal jeg gå ut en tur. Sola steiker enda her, nydelig vær i dag.

Prøver å tenke så lite som mulig på "alt".

Kan tenke meg at du gleder deg.

Hm, ikke legge deg uten å spise noe idag da....

Kos deg ute!! Ikke tenk for mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk MissS!

Jeg hadde en god tur, gikk langt, var utrolig deilig, med nydelig solnedgang. :rodmer:

Har spist i dag! Første måltid siden Søndag, var på tide. Magen min ble glad :)

Nå sitter jeg her å funderer på hvor i alle dager jeg skal begynne, har nemlig ikke pakka en tøddel enda! Jeg lærer visst aldri...

Nei, kan ikke sitte her, flyet går jo om 6 timer!

FERIE :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tak i alt som han tok med seg, denne gangen betalte jeg for ting selv, slik at situasjoner som denne aldri skal skje igjen. :b

Joda, jeg lever. Vært tungt. Fra det ene bruddet til det andre liksom, ikke helt slik man ville ha det, men sånn er livet.

Får ikke sove om nettene. Sitter bare å ser på film (begynt på nytt igjen med True Blood). D er så ekkel mot meg. Vil bare ødelegge ting for meg enda mer. Leiter feks etter ny plass å bo, siden D vil ha meg og Minime utkasta slik at en av hans kompiser kan leie her. Grusomt dårlig gjort må jeg si. Det skal sies at det var D som fikk ordna huset for meg, og at vi (jeg og huseieren) enda ikke har fiksa kontrakt, så jeg kan bli husløs når som helst, bare han sier ifra. :sukk:

Gleder meg til onsdag, reise bort fra alt og alle å bare slappe av! Gurimalla det skal bli så herlig! Kjenner jeg trenger ferie, virkelig. Skal bli godt å treffe venner igjen også, de er noen tullinger, men slik må det værra! Vi skal på TIVOLI på Lørdag!!

Enda ikke funnet ut hvilken tatovering jeg vil ha, og hvor..

Tenkt litt på nakken, men hva ><

Nei, nå MÅ jeg sove.

Æsj, det var trist å lese Zubimaru. Håper ting ordner seg med huset/nytt sted å bo og at du slapper av og koser deg på ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det jenter :)

Var en helt utrolig bra tur! Har hatt det kjempegøy :D

Det er virkelig en helt utrolig, vakker by, Malmö.

Og Tivoli i Københamn var bare sykt morsomt! DIT skal jeg tilbake!

Fikk virkelig testa meg selv i visse karuseller, men glad jeg har prøvd ihvertfall. Bedre å ha prøvd enn å ikke ha gjort det ;)

Var godt å få treffe svenskene igjen, de er herlige mennesker, hver og en av dem! Spesielt ei, vi matcha bare så totalt bra, hang sammen hele tiden. Hun sa det selv, er ikke ofte man møter noen som er så lik en selv. Flott var det ^^

Jeg shoppa som en gal... >_> Det gikk noen lapper, kan man si. Hvem sa at lykke ikke kan kjøpes for penger? Jeg er happy! ;D

Traska så mye som jeg aldri har gjort før, sett ting jeg aldri har sett før, opplevd masse moro og koselig. Rett og slett YAY!

Drar nok tilbake igjen så fort jeg kan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minime kom ENDELIG hjem på Onsdag, sååå deilig å få henne hjem! ^^,

Vi har savna hverandre mye, det har vært mange kosestunder. :rodmer:

Hun er så lik meg, nesten skremmende! Men det liker vi mødre, at barna våre er som oss (til en viss grense iaf! :fnise: )

Neste uke drar jeg bort igjen, skal besøke familie i Bodø, og delta på min første festival; Parken! Gleder meg!

Minime skal være hos mormor imens jeg er borte. Hun snakker allerede om hvor mye hun gleder seg (snakk om å bli mamma-lei for som f... :P). Næ, hun har bare ikke vært sammen med mormor og morfar på en stund, så hun savner dem nok.

Nå er det helg. Skal ta det helt med ro. Leid film som vi skal se, "To på Rømmen". Hørt rykter om at den er bra. :) Taco og film med mitt lille hjerte blir bra <3 ^^,

Ønsker alle der ute en flott helg, vi høres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forresten bedt med på kino av en fyr mens jeg var på ferie!

Så nå har jeg sett Pirates 4. Ikke storbegeistret akkurat - Nummer 3 var mye bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det jenter :)

Var en helt utrolig bra tur! Har hatt det kjempegøy :D

Jeg shoppa som en gal... >_> Det gikk noen lapper, kan man si. Hvem sa at lykke ikke kan kjøpes for penger? Jeg er happy! ;D

Godt å høre!!

Shopping hjelper mot veldig mye. Samme med sjokolade. Hihi :fnise:

God helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sjokolade også ja! Hvordan kunne jeg glemme det... ^___^

Vært ei deilig helg sammen med Minime. Grilla sammen med famile og venner på Lørdag, nydelig vær her oppe for tiden!

Sett en del film på kveldene, tror aldri jeg blir lei av Disney-filmer altså!

Har ingen barnevakt i disse dager, så hun blir med meg på jobb (tar en del hjemmefra).

Er en fyr som har begynt å sende meg meldinger igjen (etter et laaangt opphold). Han vil vi skal møtes, og finne på noe. Jeg er litt sånn "njæh.." Vil egentlig ikke. Har det bra sammen med Minime jeg, selv om en kaffe eller en film sikkert ikke kan skade så masse.

Får se hva jeg finner ut. Begynner å slippe opp for unnskyldninger nå.

Lyst å være alene ei stund, aldri vært det før.

Å, ja - Han fyren som ba meg ut på kino når jeg var på ferie virker ganske ok. Veldig morsom og flørtende hehe. Vi sms'er, ringes av og til.

Time will show!

Nå skal jeg dra Minime med meg på bakeriet, før vi drar på jobb. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sjokolade også ja! Hvordan kunne jeg glemme det... ^___^

Lyst å være alene ei stund, aldri vært det før.

Nå skal jeg dra Minime med meg på bakeriet, før vi drar på jobb. :D

:fnise:

Godt å bare være alene en stund. Nyte den friheten litt!!

Kos dere på jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frihet ja, og tiden med Minime. (:

Vi så Narnia - reisen til det ytterste hav nå i kveld. Den var jo bra!

Husker fra jeg var liten, søskenbarna mine og jeg brukte å se Narnia på tv, morsomt at det har blitt film også da.

Nå har vi vært ute å trødd oss en tur etter å ha stappa i oss litt for mye pottis. :b Gikk en tur innom foreldrene mine for å hente en koffert jeg skulle låne til i mårra - Å der ble Minime igjen sammen med far. Jaja, gir meg tid til å pakke!

Mamma har laga "øl-holdere" (en liten veske til å ha ølla i når man må klappe el.) til meg og søstra mi, strikka i lilla, med en liten note på! Utrolig kule hehe :D Snille mamma'n vår (:

Gleder meg til å dra i morgen! Heldigvis ikke et grytidlig fly, slik som sist, så jeg får sove til 9, som vanlig. ^^

Nei, pakking på menyen, igjen! Og jeg som akkurat har fått pakka ut av min forrige koffert... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesus, nå har jeg lest hele dagboka. Skulle egentlig pakke siden jeg flytter i natt, men måtte lese her. Jeez. Uansett, håper du har det bra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herrejesus, nå har jeg lest hele dagboka. Skulle egentlig pakke siden jeg flytter i natt, men måtte lese her. Jeez. Uansett, håper du har det bra! :klemmer:

Hei Anon, så hyggelig med et nytt fjes i boka :) Velkommen skal du værra!

Beklager at jeg utsatte pakkinga di med alle skribleriene mine :b hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Bodø på besøk hos søstra mi. Første dagen gikk til å shoppe litt, sammen med henne og barna. Vi dro ut å spiste, hele gjengen. Så koselig atte :D

Barna dro til pappaen sin dagen etter, som ga meg og søstra mi litt sårt trengt søster-tid (: Vi shoppa, spiste og snakka. Veldig godt var det! Farga hverandres hår på kvelden, hun ble mørk og jeg ble (om mulig) enda mer rød. Digg!

Fredag var det cider til frokost, og Parken resten av dagen.

Lissie - Vi sto heeelt fremst, fikk sykt bra bilder av henne og folka hun hadde med seg. Hun er så flink <3

Motorpsycho - Sånn midt på treet. Hadde forventa meg litt mer trøkk.

Sepultura - Har ikke ord. Helt utrolig rått!

Håkan Hellström - Morsom og livlig kar med kul musikk :D

Robyn - Elektrisk! Hun er så rå den dama! Dansa oss svett der ja!

Etter Parken dro jeg ut, søsteren min blei litt på en snurr, så hun og mannen hennes dro hjem. Havna på en uteplass som heter Public. Der traff jeg på ei jente som hadde slekt fra hjemplassen min, kan tro vi skravla :D Sepultura hadde etterfesten sin der også, så jeg fikk en del bilder av dem + ett kyss fra Derrick, vokalisten. Jeg gikk på skyer lol ;D

Etter at det stengte havna vi (jenta jeg ble kjent med og et par fra Sepultura) på en nattmat-plass, hvor jeg traff en kar, som jeg ble sittende å snakke bil med (!), og *kremt* kanskje ble med hjem, sånn etterhvert. Skjedde ikke noe da, mensen og greier. Men det var koselig å sove sammen med en som holdt rundt meg ^^,

Dagen etter utveksla vi nummer, og sa takk for oss. :b

Sms'a litt med han på Lørdag, men han skulle ikke ut, så det skjedde ikke noe mer. Litt glad for det egentlig, vil ikke rave rundt å feie over alle mannfolk jeg møter.

Skal fortelle mer seinere, skal ut sammen med Minime nå for å handle, deretter blir det å delta på et arrangement på skolen hennes.

Ja tenk, jeg har en 3. klassing i hus! Jeg er så gammel ;_;

Pis & løv gals!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk, jeg har en 3. klassing i hus! Jeg er så gammel ;_;

Wow!! Kan tenke meg at du tenker sånn.. Årene flyr fort av gårde for alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyr så alt for fort.. Tenker vanligvis ikke over hvor gammel jeg er, før nå, når Minime begynte i 3. klasse. Huff. :b

Jaja, får leve imens jeg har sjansen!

Fikk en ganske ukoselig telefon i dag - Jeg skal i fengsel i Oktober. Etter den samtalen så jobbet jeg helt mekanisk. Blæ.

Minime vet at jeg kanskje skal i fengsel, men hun vet ikke når. Så kanskje jeg bare sier til henne at jeg skal reise bort, eller noe sånt. Nei, være ærlig er nok det beste. Men vi vet jo alle hvordan barn er.. Praten går på skolen og i fritida. Jaja, så får folk mer å snakke om da. Bryr meg egentlig ikke så mye om det. Vi har vel alle gjort feil her i livet? Glad jeg har lært av min. :|

Har en kompis som har sittet inne 3 ganger for å ha kjørt bil i ruspåvirket tilstand. Han lærer visst aldri, voksen mann er han også.

Det var dagens tanker.

Vært å handla med jenta mi, kjøpt bok-papir, så nå skal vi få de nye skolebøkene innpakka i rose-mønster og Hello Kitty. Hehe.. :rodmer:

Får skrive mer om helga en annen gang. Kjenner ikke at humøret er helt "der" akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...