Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Mala kjøkken i dag! D tok taket, jeg tok veggene. Så gøy det skal bli å kunne flytte :D

En felles kompis av oss ble med, han er snekker-lærling, og fiksa noen løse kjøkkenskap-dører, og demonterte litt ting og tang. Kjekt med hjelp. (:

Nå er det sofa for alle penga.. Minime spiller wii, og jeg surfer. Hjelper henne innimellom, hehe.. (:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

H og jeg var alltid gode venner, selv om det kjærlighetsmessig ikke fungerte. Vi har mye til felles, og jeg savner han på en måte, som en venn, ikke som kjæreste. Vi hørte på den samme musikken, hadde samme type humor, og sånt er ting jeg setter veldig høyt i et forhold. Han må få meg til å le. (: Vi er veldig like personer, og det var nok det som gjorde at vi ikke passet sammen. Jeg vil gjerne ha han som venn, men om D og jeg blir sammen igjen, så kommer nok ikke det til å fungere. De to har ingenting til overs for hverandre, og da vil ikke jeg tvinge frem noe som ikke er der. Skal snakke med D om det, og forklare at jeg bare vil ha vennskap med H, og at vi var veldig gode venner. Kanskje han forstår?

Selvfølgelig, om jeg setter meg selv i D's sted, og han var den som ville ha kontakt med ei han gjorde det slutt med for kort tid siden, så hadde nok jeg også blitt skeptisk. :/ Vil jo bare at han skal forstå at jeg bare er ute etter vennskap med H..

Foreldrene mine har alltid vært litt brysomme, så jeg tror det beste, for oss alle, er at vi får litt avstand, og kan ha et normalt forhold til hverandre. Vi kan jo ikke ha slik nær kontakt (les: resten av livet. (:

Fredagen var fin, selv om jeg var utrolig sliten. Fikk ordna maling til mitt og Minime's soverom, og kjøkkenet. Var ute å spiste sammen med D, koselig. ^^

Hvordan var din Fredag? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Nå er jeg tilbake. Det har vært fint med lang helg:)

Jeg mener at denne situasjonen du er i nå, den er kun du som har nøkkel til å løse den enkelt som mulig. Men mitt råd til deg er at du prøver å unngå kompliserte følelse utbrudd, dette er viktig. Da blir ting mye lettere for deg selv, ska du nok få se:)

Jeg håper virkelig at dette går i en positive retning for deg og han du virkelig elsker. Takk for rådet, men min situasjon er så vanskelig som du vet. Når han er forlovet og bor langt unna fra deg, så gjør det ikke ting bedre. Hadde han vært singel eller bare hatt en kjæreste, så ville jeg sett ting annerledes enn jeg gjør i dag. Men okey, så skal jeg prøve å vise muskler frem på annerledes måte. Det blir å be og håpe at det skjer noe som gjør at vi får en sjanse igjen:) Dette hadde vært koselig. Det er best for meg å regne med han også!!! Jeg har ikke sagt at han har behandlet deg bra eller dårlig, men jeg sier at vi skal prøve å se på ting i en positive fokus, mest mulig på en positive og mindre på det negative. Hadde vært bedre slik i slike situasjoner. Dette handler om kjærlighet og kjærlighet kan gjøre vondt iblant.

Det ser ut som det går virkelig fremover for dere, mora har roet seg ned, venner ber dere om å være med på fester, det går jo virkelig fremover, og det er bra. Jeg håper virkelig det beste for dere. Håper du har hatt en fin lang helg du også.

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en liten tur.. Sliten.

Vært å mala, så dro D og jeg på sirkus med barna, sammen med ei felles venninne av oss. Veldig koselig, barna hadde det flott. Litt mye sukkerspinn, men.. (:

Vennskap med H kommer ikke til å fungere. D fikk sagt noen ting til meg i kveld som fikk meg til å innse det.

Gleder meg til å flytte! Så lei av å sitte alene på kveldene.. Skal bli godt når D kan komme og sitte sammen med meg (: Savner armkroken hans jeg.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en GOD DAG!! Synes du er flink jeg.. Skjønner at du gleder deg til å flytte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninna mi som flytta herfra i Mars, kom for å besøke datteren sin, så hun ville at vi skulle samle oss en gjeng, å ta noen øl.

En felles venninne av D og meg sa ja til å være barnevakt, så Minime har sovet hos henne og hennes foreldre i natt. De hadde vært på fisketur og kosa seg masse. Hun ville ikke dra derfra når jeg kom for å hente henne! :b

Kosa meg sammen med mange gode venner i går, godt å få samla så mange av gjengen, lenge siden sist. (:

Lå over hos D. Vi gikk til meg senere i dag, lå på sofaen og bare kosa. Skikkelig godt! ^^

I kveld har det vært stille og rolig. Jeg er så bakis at.. uff.

D kommer vel innom om ikke så lenge. Han savner meg sier han, tenker på meg hele tiden. (: Hihi

Har ikke fått gjort mye i huset i det siste, vært skikkelig slapp og sliten. Kjøkkenet er ferdig da, så det er bare trappa opp, soverommene og gulvet i stua som gjenstår før vi kan flytte inn. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Juli skal Minime og jeg være på plass :)

Ferdig med begge soverommene i dag, bare å legge nytt gulv i stua, så kan jeg flytte for alle penga! En kompis skal hjelpe D og meg med det på Søndag. Vil bare flytte nå. Med en gang!

Masse jobb i tillegg, men jeg står på og gjør det jeg skal.

Det ordner seg nok!

H og kompisen hans skal spille her på et utested i helga, fikk beskjed om det i dag.

D, jeg og mange andre skal feire en felles venninne's bursdag på Fredag, og vi skal muligens ut der de skal spille. Vil ikke møte på H >_> Blæ :b

Men nå ærre natta! Håper alt er bra med de som titter innom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ei både-og-helg.

Feira bursdagen til ei venninne av meg, H og kompisen hans spilla på uteplassen vi var på, alt gikk bra frem til jeg dro en tur på jobb på Lørdag.. Skulle gjøre litt regnskap etter Fredag (liker å jobbe litt midt i helga, ellers får jeg så masse å gjøre på Mandag) og da fant jeg ut at det mangla ett oppgjør. Det var mange som ble mistenkte, meg selv deriblant. :|

Gårdagen gikk til en del pakking og flytting. Rommet til Minime er pakket og klart, mangler bare en sjåfør, bil har jeg.

Fikk flytta litt kjøkken-ting. Satt på plass kjøleskap og komfyr.

Hele dagen i går hadde jeg i bakhodet at jeg er mistenkt for å ha stjålet fra jobben min. Jeg hadde jo mitt på det rene, men alikevel.. Helt grusom følelse å sitte med!

D var sammen med meg stort sett hele dagen. Han merka at jeg var deppa.

Like før jeg skulle legge meg i går ringte mamma; De hadde funnet det stjålne oppgjøret. Like etter det igjen ringte sjefen vår, og fortalte det samme. Han ba om unnskyldning, men sa at det var mange mistenkte. Mamma spurte om jeg hadde vært på jobb i går, nei, heldigvis hadde jeg ikke det.

De tror at den personen som stjal pengene ble redd og leverte det tilbake på en plass vi ikke hadde leita, siden det var snakk om å anmelde saken. Jeg tror akkurat det samme jeg. Fordi pengene ble funnet på en plass som det logisk sett skulle vært funnet fort på.

I alle fall: Jeg fikk sove i natt, skuldrene mine senka seg og pusten roa seg ned. (:

Akkurat dusja. Tar meg en kopp kaffe før jeg skal trø på jobb. Ny uke, masse å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med å legge gulv i stua! Endte opp med å gjøre det selv sammen med D og en felles kompis av oss (: Vi gikk ut å spsite etterpå. Var slitne alle tre.

Skal fikse lister i dag, så er det flytteflytteflytte :D

Tror selv at jeg ikke har så masse igjen å pakke, men jeg tar nok feil. Rommet til Minime er pakka og flytta (bortsett fra senga), badet og kjøkkenet har litt igjen her og der. Stua er fri for vegg-ting, men soverommet mitt.. Ouæææ.. :P

Skal være vitne i en rettsak i dag. Ikke jobb før den tid. Litt godt å sove helt til 9, åsså hoppe rett i dusjen ^^

Nå er det :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helga var veldig stressende, bare flytting, hele tida. Ferdig med det gamle huset nå ihvertfall, alt er flytta. Nå må jeg bare ha litt energi for å kunne få alt på stell her i det nye.. :/

Er alt for slapp og sliten til å gjøre noe fornuftig synes jeg!

Minime har sovet sammen med meg de to siste dagene, hun kom hjem på Søndag. Har hoppa på trampolina i flere timer hver dag, lurer på når hun blir lei? (: hehe

D har vært her hele tiden i det siste, godt å ha han her. Han sparker meg bak når jeg ikke klarer det selv ^^

Nå er kaffen drukket, jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært slapp her inne, forresten.. Skal prøve å skjerpe meg litt!

Mye stress på jobb.. Blæ. :b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mala noen lister i gangen i dag, som enda var trehvite. Hele gangen er hvit, bortsett fra gulvet, som er lyst tre (laminat heter det vel?).

Også var jeg på møbelringen å kjøpte meg en sjenk, i fargen mørk kaffe (de hadde ikke sort). Men den blei ganske fin i den lyse stua mi. (:

Har gardiner i mørk brun og beige, mens veggene er krem-farget, med hvite lister og hvitt tak. Liker meg ganske godt nå som stua er nesten helt klar. :D

Nå er det sein middag, D lager mat. Godt å ikke måtte gjøre slikt selv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som om du har det veldig bra om dagen. Godt å lese!!

Fortsett å ha en fin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har det veldig bra om dagen. Godt å lese!!

Fortsett å ha en fin uke!!

Alt bortsett fra jobben går bra for tiden! Det er bra nok for meg! :)

Sovna på sofaen i går kveld, våkna kl. 5, så jeg går på jobb nå (D ligger i senga sammen med Minime (:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga ja

Gikk ut på byen sammen med noen venninner, D var hjemme med Minime.

Var gøy, hjemme 3, så jeg var snill, hehe..

Ute å spiste på Lørdag, sammen med D, Minime og to venninner.

Samme dagen blei jeg solbrent, så mye at ansiktet mitt hovna opp. Sliter enda med tørr hud og kløe, men det værste er nok overstått. Heldigvis!

Søndagen var en slapp dag. Bare hjemme, så jo nesten ingenting siden jeg var så hoven i ansiktet.. heh.

Jobbjobbjobb!

Pizza snart! Gleder meg! Frokost, lunsj og middag i samme slengen, ikke bra.. Må skjerpe meg litt ja >_>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...