Gå til innhold

Skravletråd for 2010 mammaene :)


Gaupa

Anbefalte innlegg

Det er jo en mulighet... men jeg kjøper bare sånne wax strips jeg.. får de på Vita etc... og så har jeg lært opp mannen ;) Så han har fått den jobben... Blitt ganske flink på beina nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble skikkelig hårete på magen sist, og nå har det kommet igjen, festlig, blir nok badedrakt på meg i sommer ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å lære opp mannen når han er 5 uker om gangen på sjøen, og han blir nok bare en gang hjemme igjen før babyen kommer.

Men kanskje jeg skulle fått mammaen min etterhvert å hjelpe meg, jeg har alltid brukt flytende brasiliansk voks med strips....har fungert bra, men nå er jo bare magen i veien for å få det til der nede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: For et tema. Er sååå glad at jeg slipper unna dette hår-greiene. :jepp: Hadde ei venninne som finn en skikkelig dunjakke på magen da hun var gravid, og jeg syntes det var så rart, og litt ekkelt. :bond: Men men.. Jeg har en greie for utovernavler også. :roll:

Ps: Alt håret hun fikk på magen forsvant med tiden etter hun fødte! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer plaget over håret jeg plutselig fikk bak på lårene og på rumpa :fnise:

Noen er tydeligvis heldigere en andre :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg den mannebryst/mage tingen på meg jeg nå... har jo fått mere hår ved navel etc. ÆSJ! Og utovernavel, nei takk! Min er ganske dyp, men den har begynt å komme noen millimeter ut faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg den mannebryst/mage tingen på meg jeg nå... har jo fått mere hår ved navel etc. ÆSJ! Og utovernavel, nei takk! Min er ganske dyp, men den har begynt å komme noen millimeter ut faktisk

Min har kommet godt ut, som en slags vulkan look-a-like, men det er ikke denne ekle, harde klumpen som stikker ut, og da er det aaaaakkurat innenfor godkjent for meg! ;) Siden den jo går tilbake. Sånn derre 2-3 cm i diameter med hard pukkel på magen... :bond: Grøss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA hva skjer med det? Nå er jo jeg første gangs... men den derre navel poppinga skjønner jeg ikke poenget med altså :gjeiper: Og ikke er det noe pent når du ser det stikker en ekstra tut ut på magen liksom... under genseren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA hva skjer med det? Nå er jo jeg første gangs... men den derre navel poppinga skjønner jeg ikke poenget med altså :gjeiper: Og ikke er det noe pent når du ser det stikker en ekstra tut ut på magen liksom... under genseren...

Det er nok dessverre et "problem" de utsatte ikke kan gjøre noe med. :fnise: Og enten de det gjelder synes det er greit eller ei så går den jo tilbake når man har født. ;) Jeg er bare evig glad for at jeg har den navlen jeg har. Har alltid likt den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk fått mer saktevoksende hår på legger og under armene og sånt jeg nå...

Barberte leggene for en drøy uke siden. Og det eneste som har kommet er 2-dager "skjegg" på leggene...

En uke etter pleier det da å ha vokst nesten helt ut...

Ikke noe hår på magen, og navelen holder seg fortsatt som innovernavel. (Om enn så vidt...)

Men det begynner å bli mer og mer tydelig brun stripe fra navlen og nedover... Men, men... Den er jo ikke plagsom da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått masse dunhår på magen, men de er lyse så jeg skal ikke klage :gjeiper:

menne navelen min er jo borte snart da, hehe.... Har bare flata ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk fått mer saktevoksende hår på legger og under armene og sånt jeg nå...

Barberte leggene for en drøy uke siden. Og det eneste som har kommet er 2-dager "skjegg" på leggene...

En uke etter pleier det da å ha vokst nesten helt ut...

Ikke noe hår på magen, og navelen holder seg fortsatt som innovernavel. (Om enn så vidt...)

Men det begynner å bli mer og mer tydelig brun stripe fra navlen og nedover... Men, men... Den er jo ikke plagsom da!

Saktevoksende hår har jeg også. Deilig igrunn. Å drive å fikse leggene et par ganger i uka er ikke helt min prioritering når jeg har denne magen.

Navlen min har ikke mulighet til å slippe unna. Jeg har en mage som ser ut som den har termin i neste uke. :fnise: Avsindig svær til å være i slutten av andre/begynnelsen av tredje trimester. :roll: Myyye større enn forrige svangerskap! Men men.. :fnise: Moro er det lell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man blir vel som regel større i sitt andre svangerskap... :klø: mener jeg leste/hørt noe om det... gosh.. kan forvente meg den magen på meg jeg da... jaja :)

ÅÅÅÅÅÅÅ.... har så lyst på GRILLMAT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man blir vel som regel større i sitt andre svangerskap... :klø: mener jeg leste/hørt noe om det... gosh.. kan forvente meg den magen på meg jeg da... jaja :)

ÅÅÅÅÅÅÅ.... har så lyst på GRILLMAT!!!!

Man blir nok ikke nødvendigvis så mye større til slutt, men magen kommer mye fortere, og man blir derfor stor veldig tidlig.

Men de jeg kjenner har hvertfall ikke vært noe større på slutten i andre enn første svangerskap.

Jeg føler meg gigantisk allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man blir nok ikke nødvendigvis så mye større til slutt, men magen kommer mye fortere, og man blir derfor stor veldig tidlig.

Men de jeg kjenner har hvertfall ikke vært noe større på slutten i andre enn første svangerskap.

Jeg føler meg gigantisk allerede...

Litt betryggende.. ;) Kroppen min takler nok ikke å bli stort større enn sist. Ble jo eksplosiv diger på slutten sist pga svangerskapsforgiftning. MASSE vann og endel ekstra "sidepynt" som fulgte med forgiftningen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere andre og tredjegangs mammaer her inne....

Hvor hva er normalt og legge på seg i grunn... sånn fra uke til uke? Var på kontroll 9 april og veide da X3,5 og nå i dag veier jeg X5,2... det må jeg si var litt av en økning... fortsetter det sånn så blir jeg jo seende dertil ut... Ikke har jeg vann i kroppen enda heller :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men på en uke så har jeg lagt på meg nesten 2 kg.... det kan da ikke være bra eller normalt? :klø: tenk om det blir sånn hver uker framover.. SHIT... kanskje jeg er like uheldig som mamma var med meg... hun la jo på seg 50 kg og hadde enormt med vann på slutten og svangerskapsforgiftning og det ene og andre... huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...