Gå til innhold

Skravletråd for 2010 mammaene :)


Gaupa

Anbefalte innlegg

:strix: så bra å høre!!!! :babygutt: gratulerer!!!

Ikke lenge til du får se prinsen din igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, gratulerer så mye med en :babygutt::klemmer: Og fint at de sjekker opp ekstra. Ta det som en ekstra titt på lille vidunderet :) Alt er sikkert helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Eg har gått rundt som eit stort glis store deler av dagen. Og mannen og eg har sett på kvarandre og ledd av glede fleire gonger i kveld. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, dreia :nigo: Jeg syntes det var veldig stort å være på ul, og få vite kjønn. Føler mer at det faktisk er et menneske der nå. Sier "han" og ikke "den". :)

Noen som kan kjenne livmoren sin her? Jeg prøver og prøver, men kjenner ingen verdens ting :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi også vært på ordinær UL. :) (Igår kveld.)

Og det er en perfekt liten baby i magen min. :) Termin ble flyttet en dag. (fram eller tilbake, avhengig av om man ser på EL termin eller menstermin. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med overstått UL!!! :)

I går tok det litt av på handlefronten hos meg igjen.... det skjer alt for ofte det der altså... kan ikke skjønne hvorfor :lol:

Var på Nordby kjøpsenter i Sweeeeeeden og kjøpte Dr. Brown tåteflaske, skal visst være bra for å prøve å unngå kollikk...og hvem vil vel ikke unngå det? Kjøpte en badebalje med sånn ligge stol oppi, sånn at jeg har hendene litt fri med tanke på vasking her og der :) Ganske så fornøyd. Betalte litt over 400kr for de tingene der :) Weeeee....

Redebyggingsfase? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått UL Susan :) Shopping er gøy :hoppe: Men skal ikke ha så mye denne gangen vi... nesten litt lei meg for det. Skal ha ny vogn, og et eller annet bæretøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått UL Susan!!!

Jeg har fått privat UL 17 mars, og ordinær UL 26 mars.....gleder meg noe synnsykt!

Er det bare meg som ikke har kjøpt noe babyting enda??? Vi var midt i flytting, og må flytte igjen før slutten av mai, og da har jeg lite lyst å kjøpe store ting som vi kanskje ikke kommer til å ha plass til :vetikke:

De som vet om det er gutt eller jente.....kjøper dere mye rosa eller blått???lurer for det er mange i min familie som sier du må aldri kjøpe for mye, for leger kan ta feil :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte først bare nøytrale ting, men så ble det konstantert ei lita jente. Det var IKKE i tvil... ikke en sjenert baby for å si det sånn :ler:

Så nå har det blitt litt rosa, men skulle ønske det var mere røde, lilla etc. klær... finner ikke så mye av det. Har lett for dårlig kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte først bare nøytrale ting, men så ble det konstantert ei lita jente. Det var IKKE i tvil... ikke en sjenert baby for å si det sånn :ler:

Så nå har det blitt litt rosa, men skulle ønske det var mere røde, lilla etc. klær... finner ikke så mye av det. Har lett for dårlig kanskje

Du har lett i feil butikker.

Lindex og KapAhl har faktisk en del lilla, rødt, brunt og andre farger på sine klær.

Lindex har til og med kjønnsnøytrale klær i brunt, grønt og orange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får jeg ta meg en tur innom der også :nigo:

Har bare vært på Cubus og H&M jeg.... men har i alle fall fått meg en hel stor skuff med forskjellige typer klær til lille :)

Når er mye, mye i grunn? :klø:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg ta meg en tur innom der også :nigo:

Har bare vært på Cubus og H&M jeg.... men har i alle fall fått meg en hel stor skuff med forskjellige typer klær til lille :)

Når er mye, mye i grunn? :klø:

:ler:

Mye er fort mye...

Kommer an på str. også da...

Det er lov å kjøpe MYE mer i 62 og 68. (Men vær obs på at mange gaver ofte kommer i de str.)

Og ennå mer i 74 og 80. Bare viktig å være obs på sesong.

Det som er synd er at mye av det søte, babyaktige, selges kun i 62 og nedover...

Det du trenger mest av er pysjer, omslagsbodyer og kanskje litt sokker. Resten er litt hva man liker å kle på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke kjøpt så mye enda. Men noen små plagg. Ja, de var i guttefarger/guttesnitt. Jeg vet at ultralyden kan ta feil, men jeg tror det er svært lite sannsynlig med oss. Vi så svært tydelig med våre egne øyne hvilket kjønn babyen har, og han vi gikk til er svært dyktig og har holdt på i veldig mange år. Så jeg stoler på det :) Dersom han hadde vært litt i tvil hadde jeg nok ikke turt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på liten&tøff i dag, og der hadde de mye kult i sterke farger :) Kjøpte tre bodyer der. Er ikke så veldig glad i sånne sukkersøte lysblå klær til gutt, liker bedre sterke farger og mønster, og helst brunt/oransj/grønt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjem det nok til å bli ein del guteklær etter kvart. Jordmor/lege som utførte ultralyden, var tross alt 99,9 % sikker, og ho trengte ikkje peika heller - me såg fint utstyret sjølv. Så om det kjem ei lita jente ut, blir me svært så overraska. :fnise: Men lyseblå klær blir det nok lite av. Eg likar best meir kjønnsnøytrale fargar, som grønt, brunt o.l. Men utvalget i ull ser ofte ut til å vera enten blått/rosa eller offwhite, så då blir det nok litt i blåfargar der. Eg :hjerte: ull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fann ut at me burde ha ei eiga terminliste. Her. I fare for å gløyma nokon eller føra opp feil, førte eg berre opp meg sjølv så langt. ;)

Eg foreslår at alle kopierer og oppdaterer sjølve, så slepp ein at lista ikkje blir oppdatert om eg ikkje skulle vera på KG ein periode. Det er vel uansett mest naturlig å gå til siste innlegg heller enn førsteinnlegget kvar gong. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...