Gå til innhold

Skravletråd for 2010 mammaene :)


Gaupa

Anbefalte innlegg

Ultralyden gikk ikke så bra, jenta er alvorlig syk og svangerskapet vil bli avbrutt. Sånn er det bare noen ganger. Vi har det etter forholdene bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ultralyden gikk ikke så bra, jenta er alvorlig syk og svangerskapet vil bli avbrutt. Sånn er det bare noen ganger. Vi har det etter forholdene bra.

:grine:

Fryktelige nyheter! Tenker på deg. Og lykke til vidare. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden gikk ikke så bra, jenta er alvorlig syk og svangerskapet vil bli avbrutt. Sånn er det bare noen ganger. Vi har det etter forholdene bra.

Uff, det er en vond beskjed å få!

Desverre er det sånn noen ganger. :(

Ta vare på hverandre i tiden frammover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :( Tenker på dere, det må være så fælt, håper det etter forholdene går bra, selv om dere må være langt nede nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var ikke godt å høre Liv :klem:

Sender over masse gode tanker, håper dere kommer dere igjennom det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Grusomt! Gikk et gufs gjennom meg da jeg leste det. Livet er virkelig sart.. Håper dere komme dere gjennom en tøff periode på en grei måte. Lykke til i tiden fremover. :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL var velykket, men for et usamarbeidsvillig barn!!! :sur: Foreløpig fortsatt usikkert kjønn.....men jeg har en teori at det blir jente....arvet staheten til mammaen sin :fnise: Gutter er alltid villige til å vise frem utstyret sitt :gjeiper:

Viktigste er selvfølgelig at barnet er friskt....

menstermin var 26august, mens UL termin sier 27 august....usikker på om jeg skal forandre tickeren...den ticker ned til menstermin 23august.....her i nabolandet regner dem kun 40uker svangerskap :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, vi hadde samme problemet på ordniær ul, der skulle det ikke vises noen ting! begge hender forran ansiktet og føttene kryssa :gjeiper: Gjorde det samme på privat ul i ettertid, men da fikk vi sett at det var ei lita jente, de er noen luringer!

Har samme sak med termindatoen min, etter menstermin skulle det vært 29.juni, men etter ordinær ul ble jeg forskyvd til 8.juli... selv om jeg på priv.ul fikk beskjed om at jeg nok var lengre på vei :klø: jaja, kommer rundt om der hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, vi hadde samme problemet på ordniær ul, der skulle det ikke vises noen ting! begge hender forran ansiktet og føttene kryssa :gjeiper: Gjorde det samme på privat ul i ettertid, men da fikk vi sett at det var ei lita jente, de er noen luringer!

Har samme sak med termindatoen min, etter menstermin skulle det vært 29.juni, men etter ordinær ul ble jeg forskyvd til 8.juli... selv om jeg på priv.ul fikk beskjed om at jeg nok var lengre på vei :klø: jaja, kommer rundt om der hvertfall..

Vi tok privat UL forrige uke før mannen dro ut på sjøen, og da mente hun termin var helt riktig....mens ordinær UL ble skivet en dag tilbake...til 27august.....men hvorfor er det bare norge som regner 40+3??er jo kun 40 her i nabolandet :klø:

hhehe høres ut som vår lille Bumba, lå med hendene oppe og beina i kryss.....begge UL på 2 uker....så mammaen er selvfølgelig litt frustrert :sur: jeg vil så vite!

håper når vi tar 3D at Bumba ligger litt anarledes......men ja jeg tror på en sta jente, er jo som oftest det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt søte da, som ligger der inne og gjemmer seg :hjerter_rundt:

Jeg tror det skal litt til å ikke se det på 3d ultralyd.. Og uansett lurer jeg på om du kan komme igjen senere hvis det skulle bli helt håpløst :jepp:

Jeg tror minin min lå likt på 3d og ordinær, og det var ikke noe problem å se at det var ei jente på 3d.. heldigvis :gjeiper:

Endret av GueSS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen flere som har fått hår på magen eller? Jeg er kjempehårete :sjenert: Men veldig lyse hår da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått litt hår under navelen......og definitivt mer på baksiden av lårene og rumpa :sjenert:

Lurer på om man ikke kan bare vokse det bort??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg slet med hårproblematikk før jeg ble gravid... på grunn av den hersens PCOS jeg har :kjefte: (google i vei jenter ;) )

Men har fått mer hår på magen nå... ved navelen og rundt liksom... usj... og jeg er mørkhåret, så dårlig med lyse hår på meg. Har ikke merket det noe annet sted.. merket at det har kommet noe mere annet sted.

Lenge leve voksing!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mørke hår altså.....så det jeg lurte på var om det er ok å vokse seg tross for å være gravid....kanskje dumt spørsmål men?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke vokset meg selv på noen steder, så må nok betale for å få det gjort...føler meg ikke noe sexy når jeg har sånt hårproblem :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...