Matvraket Skrevet 11. november 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 11. november 2009 Er ikke så sulten så det skulle gå greit, men om dere insisterer så kan jeg alltids få i meg noe frukt eller noe slikt Enda lenge til da...må komme meg gjennom denne uken først! Vet ikke om det blir så mye mer trening denne uken! gjenstår å se! Hvertfall ikke idag! Har tatt på meg en jeans idag jeg kjenner strammer litt ja....Huff, skulle ønske den ikke gjorde det;( akkurat fått i meg lunsj, et grovt (godt) rundstykke med tomater på.....Stor forskjell på rundstykkene gitt...Kiwi sitt er best! Rema 1000 er ikke godt! Kiwi sitt er mykt og godt! Hehehehehehehe......Fritidsproblemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 11. november 2009 #182 Del Skrevet 11. november 2009 Er ikke så sulten så det skulle gå greit, men om dere insisterer så kan jeg alltids få i meg noe frukt eller noe slikt Men du vil få mer utbytte av treningen mener jeg iallfall! Men for all del ikke noe stort måltid, for blodet vil da gå til fordøyelsesorganene. Om du ikke klarer mer, så et glass juice eller et glass biola eller no! Hvor lenge er det siden den buksa satt greit da? Jeg er helt sikker på at du har hatt fremgang!! Du er jo sååå flink! Men mer trening skader selvfølgelig ingen! (Kan ikke si jeg har vært et supert eksempel... men jeg er iallfall veldig glad i å trene - og ser absolutt fordelene med det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 11. november 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 11. november 2009 Det er en stund siden den satt bra...Men faktisk når jeg tenker meg om så er den kjøpt i en mindre str enn det normale. Den var nemlgi så kul og de hadde ikke min størrelse inne...Jeg har en annen bukse hjemme jeg kan prøve meg på, den er IKKE pen på, rett og slett fordi jeg ikke får lukket den igjen og alt henger over Prøve på mandag.....mandag is the big day!!!! Jepp jeg lover å spise litt før treningen! yoghurt kanskje;=) Eller et glass fruktjuice!! Ja jeg skulle ønske jeg var glad i å trene altså, synd at sånn ikke er like smittsomt..Men jeg synes det jo er digg etterpå, og jeg er stolt av meg selv! Men la det være sagt, jeg TROR ganske sikkert jeg ville hatt et mer positrivt syn på trening hvis jeg hadde meldt meg på et treningssenter og trent sammen venniner. Men den gang ei...skjer ikke så ikke verdt et sentning mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. november 2009 #184 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg hører det så ofte av venner og kjente når jeg spør om de vil være med å trene "nei det er så tungt for meg for jeg er ikke glad i det og er ikke treningsnarkoman sånn som deg", og jeg har nesten gitt opp å si det at det er ikke lett for meg heller, jeg var ikke glad i å trene, jeg ble ikke født "treningsnarkoman".. Jeg tror vi alle sliter oss gjennom en startfase hvor det er tungt og slitsomt og bare mas, men så blir man glad i det etterhvert, om man står på, og varierer treningen så man ikke blir fort lei etc.. Min teori hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 11. november 2009 #185 Del Skrevet 11. november 2009 Det er nok mer motiverende å trene sammen med andre ja, for da "må" man jo møte opp. Trener man for seg selv er det lett å utsette. Jeg har lenge hatt lyst til å melde meg på aerobic og diverse på NTNUi, men utsetter det alltid fordi jeg er i så usannsynlig dårlig form Får håpe at vi begge klarer å synes at trening er gøy snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vettel Skrevet 11. november 2009 #186 Del Skrevet 11. november 2009 Hvis du finner noen som smitter deg med treningslyst, sender du litt hit også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 11. november 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 11. november 2009 Hvis du finner noen som smitter deg med treningslyst, sender du litt hit også? ikke noe problem! Skulle det skje, så er det en glede å dele smitten videre... _Ja, er som dere sier sikkert gøy å trene, sammen noen, på et treningssenter og når man ser resultatetene! Jeg har som plan i min nye jobb, og melde meg inn på treningssenteret der. MEN når denne jobben skal tre i kraft er enda usikkert. Men da skal jeg bli flink! Da er treningsenteret i samme hus og jeg skulle kunne klare det fint! Men et langsiktig mål ettersom alt er så usikkert enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 11. november 2009 #188 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg hører det så ofte av venner og kjente når jeg spør om de vil være med å trene "nei det er så tungt for meg for jeg er ikke glad i det og er ikke treningsnarkoman sånn som deg", og jeg har nesten gitt opp å si det at det er ikke lett for meg heller, jeg var ikke glad i å trene, jeg ble ikke født "treningsnarkoman".. Jeg tror vi alle sliter oss gjennom en startfase hvor det er tungt og slitsomt og bare mas, men så blir man glad i det etterhvert, om man står på, og varierer treningen så man ikke blir fort lei etc.. Min teori hvertfall.. VELDIG enig. Jeg var hun litt lubne som bare hadde holdt på med hester. Jeg begynte ikke danse før jeg var rundt 18, og etter det spiste det på seg med aerobic, noe jeg syntes var kjempeskummelt i starten, men jeg oppdaget at det var en ganske enkel og engasjerende form for trening. Det er jo visse grunnsteg som går igjen, så kan fint gå til forskjellige instruktører uten å måtte starte på "null" hver gang. Når jeg prøver å få med meg samboeren på trening sier han at han ikke vil dra med meg "fordi jeg er så sprek" - men jeg er jo egentlig ikke særlig sprek, bare litt bedre trent enn han. Dessuten har jeg jo jobba for det, og det er det som er så fantastisk med trening - det er ikke no "om" og "hvis". Du BLIR i bedre form av å trene, så enkelt er det, det er ikke noe spørsmål en gang. Du VET hva du har i vente, nemlig at det blir lettere uke for uke (så lenge du gjør jobben og trener 2-3 ganger i uka.) Og er man i dårlig form, er det lov å ta pauser, f.eks. i aerobicsalen. Folk er så opptatt med seg selv at de bryr seg faktisk ikke om hva du driver med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 11. november 2009 Forfatter #189 Del Skrevet 11. november 2009 Ja det er det som er så flaut......Hehehehehehehehe glemmer aldri jeg meldte meg på en slik aerobic time sammen en vennine. Vi stilte opp i nye fltote aerobicklær og sko og tenkte at dette blir gøy! Det ble langt fra gøy gitt! Vi klarte absolutt ingenting. Heldigvis (!!!!) stelte vi oss bakerst, men vi klarte jo ikke gjøre noen ting. Og når man da så på alle rundt oss, så det ut somd e hadde bedrevet dete i flere tiår! Hos oss derimot, gikk armer og ben i kryss og tvers. Når de gikk til høyre, gikk vi til venstre. Når de tok høyre hånd frem, tok vi venstre bak! latterlig flaut! Og da følte vi at alle, absolutt ALLE så oss! Vi gik ikke på den timen igjen for å si det slik........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. november 2009 #190 Del Skrevet 11. november 2009 Hihi kjenner til det! Jeg stiller meg alltid bakerst, for jeg er ikke like flink som de som har vært masse på timene.. Men det kommer etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 11. november 2009 #191 Del Skrevet 11. november 2009 Jepp, og er armene vanskelig, begynn med beina og ta armene når beina er på plass, da blir alt mye lettere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 11. november 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 11. november 2009 eller bare dropp helt ut........ Neida. jeg skal som sagt tidligere, tilbake igjen på treningsstudio, men vil ikke betale dyredommer og melde meg inn et sted når jeg på sikt får det gratis av jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 11. november 2009 #193 Del Skrevet 11. november 2009 kjenner meg igjen i det der aerobic styret ass.. step timer er bedre, for da står du ihvertfall på bare en plass, istede for at folk plutselig snur seg å går rett mot deg å sånn.. står alltid mest i veien på aerobic jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 11. november 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 11. november 2009 kjenner meg igjen i det der aerobic styret ass.. step timer er bedre, for da står du ihvertfall på bare en plass, istede for at folk plutselig snur seg å går rett mot deg å sånn.. står alltid mest i veien på aerobic jeg.. DER HAR DU MEG JA...Mest i veien.... Du og jeg hadde nok ikke gjort oss sammen der nei!For et syn! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 12. november 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 12. november 2009 God morgen Tenke seg til at det er torsdag allerede, snart helgen igjen! Denne gangen har jeg langfri og det gleder jeg meg masse til! Lenge siden jeg har hatt fri nå ja! Blir deilig!Men må passe på kostholdet da! Kan fort skjeie ut når man er hjemme og koser seg! Gårsdagen ble hektisk! Ble faktisk ingen helhetlig middag! Spiste ris med soyasaus og tomat skåret i skiver, Også ble det en brødskive med tomat og agurk til kvelds og tidlig senga.... Idag tror jeg det blir spagetti til middag....Med karbonadedeig. vi får se. Ha en fin dag folkens;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 12. november 2009 #196 Del Skrevet 12. november 2009 God morgen eller god formiddag Håper du har en bra dag - stille på deg i dag... Svømming i kveld eller?? Jeg vurderer en intervalløkt... noe jeg ikke er noe glad i i det hele tatt... Skal vi pushe hverandre litt? Du drar på svømming og jeg tar en intervalløkt??... Trenger det lille ekstra for å pushe meg... Prøver å få med meg mannen min da, men noen ganger må han jobbe sent. En liten torsdagsklem fra twinkle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 12. november 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 12. november 2009 Hei twinkle Badet er stengt denne uken pga oppussing, så dårlig med svømming iidag;( Men jeg kan pushe deg på en annen måte.....Si at jeg SKAL ta så så mange knebøy og utfall så skal du ta øvelsen din? (kjenner jeg angrer allerede) Men det var det beste jeg kom på, og kanskje også det værste! Værste er at man kan jo bare rapportere om at man faktisk har gjort det, og komme farende med en hvit løgn...Men det funker lissom ikke med denne treningsdagboken, man føler at man MÅ...Så da må jeg....Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 12. november 2009 #198 Del Skrevet 12. november 2009 Flott da har vi en avtale! Og ved å skryte på deg noe du ikke har gjort lurer du bare deg selv!!! Gleder meg til å høre om utfallene og knebøyene dine i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 12. november 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 12. november 2009 ååå hjelpes...hva har jeg gjort?????? Jeg som skal farte så mye idag, hvordan i all verden skal jeg rekke dt da..Hehe..Men jepp, jeg skal få det til!!!!!!!!!!!!;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 12. november 2009 Forfatter #200 Del Skrevet 12. november 2009 Igjen assa...:igjen er det innkalt til møte på jobben med kakeservering!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå