Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt


Matvraket

Anbefalte innlegg

God morgen!

Du får ha en kjempegod tur til London! Du vet jo hva jeg syns, at du burde få lov til å kose deg når du først spiser ute (uten at det skal bety at du slenger innpå med godteri og mcdonalds ;)).

Og angående høye hæler/joggesko dillemmaet, jeg hadde det helt likt når jeg reiste til London for noen uker siden. Jeg endte opp med høye hæler, og kjempehovne røde føtter etter to dager :fnise: Så siste dagen ble det joggesko! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

_Hehe det er godt å høre! Jeg får gå hjem og pakke litt, se ut buksene i forhold til skoene! Er vel bare år egne med t det blir mye trasking, så da er vel det mest praktiske å ta flate sko! Meldt dårlig vær da, typisk! Så greit med noe vanntett!

tusen takk, enda noen timer til da;) Må holde ut på jobb litt til... Jobbe litt, så pause, så litt mer jobb også hjem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur : )

Du forbrenner sikkert noen kalorier på den ture.

Blir nok gåing og shopping og bærring av poser tenker jeg!!!!

Så morro kos deg masse det er jo helg nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk folkens! Ja regner med at det blir MYE gåing, mye shopping - derav mye bæring og mye prøving;)

Takk skal dere ha alle sammen og riktig god helg til dere også;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg masse i London :)

Jeg er tilbake etter flere dager med mye usunnheter og lite aktivitet... og nå er det hjemmeeksamen en uke... Men vi er jo så flinke ellers, så noen uker er det helt greit at vi ikke er like flinke! Så håper virkelig ikke du tenker FOR mye på kosthold i London!

Snakkes på mandag igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI alle sammen;)

Da var Matvraket tilbake i Norge og tilbake til hverdagen! Kom hjem sent i går, og er super duper sliten men vi har hatt en fantatisk fin helg i London! Herlig jentehelg;)

Ja om jeg ikke har forbrent kalorier så vet ikke jeg, jeg har vel aldri gått så mye i hele mitt liv!!! De stoooore vannblemmene under bena mine er et godt eksempel!

Jeg har kosa meg i helgen, men allikvel under kontroll vil jeg påstå!

Har styrt unna kaker/sjokolade og søtsaker ja! Spist indisk mat til middag og salat og en baguette til lunsj og frokost. Så helhetlig gikk det helt fint;)

Må bare fortelle. Kom hjem igår og fikk ryddet litt ut av kofferten og måtte stable pm i garderoben min HAHAHAHA det sier HVOR mye jeg faktisk kjøpte ja...Men da i stablingen, fant jeg en eldre miss sixty bukse jeg brukte for MANGe år siden..Da jeg var tynnere i fasongen altså! Denne buksen var en favoritt, men jeg gjemte den fordi den sluttet å passe. Men husker jeg ikke ville kaste den fordi jeg KANSKJe en dag ville kunne bruke den! Jeg måtte bare prøve den i går. Og gjett hva jeg har på meg idag!!!!!!!! ;) Den passer perfekt!!!;) Kan det bli bedre????

Ellers så blir det en kortere arbeidsuke en normalt, siden jeg kom på jobb først idag! Det er digg! Gleder meg sykt til helgen da skjer det mye;)

Skal ut å handle/fylle opp kjøleskapet idag etter en helg vekke. Skal være flink og kjøpe mye grønt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hjem

Har savnet deg her inne :fnise:

Så fint at du har hatt det bra, kosa deg, men likevel klart å begrense deg litt!

Og så utrolig gøy med den miss sixty buksa da :duskedame:

Ha en fortsatt fin og kort arbeidsuke! Hva er treningsplanene dine denne uka? Jeg har en tøff intervalløkt til torsdag - skal vi utfordre hverandre igjen?? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du hjemme igjen ja :biggrin:

Så perfekt tur da, med perfekt slutt med den miss sixty buksa! :nigo:

Utfordring mellom twinkle og matvraket, jaa :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordring mellom twinkle og matvraket, jaa :lur:

Bli med Shamin? Har du en treningsøkt du ikke er glad i men som du vet du har godt av?

Matvraket: Hva med en joggetur og knebøy og utfall etterpå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg har tilslutt blitt ganske glad i de jeg driver med :fnise: Selvom jeg måtte nesten krabbe hjem etter de i starten.. Og nå er jeg jo i oslo, så da blir det vanskelig! Men en ting jeg burde få gjort som jeg ikke har giddet/orket enda er en "langdistanse" løpeøkt, 10km eller mer! Og det kan jeg jo gjøre når jeg kommer hjem til mamma og pappa på fredag, for der har de tredemølle :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shamin: Stemmer det, du er jo midt i værste eksamen og attpåtil ikke hjemme... Men hvis vi gjennomfører på torsdag (må se hva matvraket skriver først da) - så tar du minst 10km på mølla på fredag!

Men du - ingenting er bedre enn å være glad i treningen - jeg har bare litt problemer med kondisjonsøktene til tider...

Skal ikke kuppe dagboka di mer matvraket - sorry :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.nei kke unnskyld dere for det da..Bare morro! Fortsett;=)

Torsdag skal jeg i bursdagslag rett etter jobben og regnermed at det blir en familietragedie ut av en annen verden :fnise::fnise: Det blir nok både middag og kaker i all mass.... Skrekk....

MEN jeg er med på en utfordring jeg.Jeg skal nok få trykket det inn på torsdagskvelden. Regner med at det er like greit etter det bursdagskalasset. Få det vekk igjen mener jeg :fnise: Men jeg tror ikke jeg skal begi meg ut på noen joggetur altså...men sett opp en STRIGHT plan for meg hva angår disse Helvetes øvelsene!

(merker jeg vil angre pådette ja)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innrømme: nettopp fått i meg en kopp kakao! Ikke sunt! i know! MEN hadde glemt sukettene mine og teen min og jeg frøs så fælt at noe VARMT måtte inntas...Men det er leeenge siden sist altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Matvraket. Du har jo vært kjempeflink i London. Det har du fortjent etter endringen din. Er jo kjempe trening å gå hele dagen (og natta?). Håper vannblemmene dine gror snart.

Er ingenting som er så bra som å få på seg en gammel Miss sixty bukse =) :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk Skybert! Ja skal love deg det ble mye gåing!Jeg var rett og slett STLØL i bena i går, så tydelig at de er godt brukt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innrømme: nettopp fått i meg en kopp kakao! Ikke sunt! i know! MEN hadde glemt sukettene mine og teen min og jeg frøs så fælt at noe VARMT måtte inntas...Men det er leeenge siden sist altså!

mmm- det hørtes veldig godt ut! Håper du koste deg med den :nigo:

Twinkle er i tenkeboksen for å finne en fin økt til deg :lur::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...