Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt


Matvraket

Anbefalte innlegg

Hihi ting høres sært ut i hodet mitt bare :fnise: Også måtte jeg kjappe meg også, så jeg fikk liksom aldri forklart hva jeg mente heller.

Nå skal jeg kanskje slutte å kapre dagboken til matvraket med mine dramaer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise::fnise: Jammen var det morro å sjekke dagboken idag;) Her er det action! Og det gjør da ingenting;) Bare gøy...

God morgen forresten :kaffekopp:

Tusen takk Anikken, som du skjønner er ikke matte min sterkeste side - men da har jeg lært noe nytt idag også! All ære til deg:=) Synes ikke ideen din om fremtiden er så dum, da får man litt i pose og sekk og ingenting er vel bedre enn det.......

Confession to make:

jeg tok utfrordringen i går!!!!

Styrtet ut døra fra jobb og ble stoppet halveis på vei ut av sjefen: du har vel ikke glemt overtid imorgen!!! Jadda....nice...... Så da innså jeg at med overtid på jobb, og bursdagsselkap etterpå så er jeg skutt når jeg kommer hjem,sent ikveld! Så da fyrte jeg løs i går etter jobb! Hadde så klart sikret meg at samboeren min ikke var kommet hjem og ikke kom hjem på en times tid!!!

Jeg gjennomført det, og JA jeg kjenner det idag takk!! :fnise: Det var noen som fortalte meg at man kjenner det 24 timer etterpå, jeg kjenner det allerede så hvoran i all verden er jeg i ettermiddag :hoho: :hoho:

MEN, jeg skal jo være ærlig også! Push up!!! GLEM DET!!!!No way, det funker bare ikke på min kropp! Klarte 10 stk jeg :sjenert: og da gikk det ikke mer, uansett hvor mye jeg pusha meg!

Derimot tok jeg flere situps og dips enn hva planen tilsa! Og ved siden av dette tok jeg planken, på begge sider!

Gående utfall med twist var jammen tøft! Men det funket bedre enn den vanlige hvor man står stille! Så disse klarte jeg faktisk fint! Trodde det skulle bli et mareritt!

Spensthopp klarte jeg heller ikke å gjennomføre fult ut, grunnen til det var nok fordi jeg tok det helt til slutt og da hadde bena mine fått kjørt seg såpass mye at de skalv og nektet å være med på hoppene mine!

Jeg hadde seriøst problemer med ågå opp trappa etterpå, det skalv skikkelig i bena mine!

Men DONE!!!!!:)

Det skal bli digg å tenke på i ettermiddag, når det ikke er jeg som skal gjennomføre det :sjenert: Hehe Eller hva twinkle...hehehe

Så det var vel egentlig gårsdagen, lå rett ut på sofaen resten av kvelden...Følte jeg hadde gjort nok da ja! Hege.. Og idag blir det jobb jobb jobb.... Glad det snart er helg på kalenderen! Trenger det kjenner jeg...

Ha en flott dag folkens;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: neida vi får fruktkurv flere ganger i uken - men det hener de bytter denne ut med sjokolade eller annet..og ved siden av dette så er det ofte kaker i forbindelse med bursdager (og når vi er så mange som vie r så er det jo gjennomsnittelig en bursdag hver annen uke) og i forbindelse med møter.........

Frykter hva de vil gjøre til jul.....Fete oss opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 push ups er nå drit bra spør du meg.. når jeg begynte med push ups greide jeg 3.. på strake ben.. nå har jeg ikke gjort det på strake ben på lenge, men greier 15 på knærne..

10 er jo ingenting å klage over:-)

(bra for puppene med pushups da)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var med knær i gulvet da! Men 10 var godt presset! Men godt å høre at det er bra, for jeg følte det ikke så bra når jeg tittet på hva jeg egentlig SKULLE gjennomført...Var vel 3*10 om jeg ikke husker helt feil..Aldri i livet..Men jeg forsøker gjerne igjen, hvertfall hvis det er bra for puppene :fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5: Kjempebra!!

10 push ups er bra!

Sikker på at du gjør dips riktig? Istedenfor å gjøre flere repetisjoner, har du prøvd å ha beina lenger ut, altså strake knær?

Og spenst hopp er det værste jeg vet også - blir helt gelé etterpå!

Men du hadde en litt god følelse etter trening eller?

Gruer meg til i kveld.... Men du, hvis jeg er kjempestressa med eksamen som skal leveres i morra må jeg utsette det til i morgen kveld... Men jeg SKAL gjøre det altså. Ble en sen kveld i går med litt mer innabords enn man burde når man driver med eksamen... :sjenert: Og den middagen var helt fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra matvraket! :duskedame: Det som teller er jo at du prøver så godt du kan og pusher deg litt sånn som du gjorde, da ser du nok fremgang kjapt! :nigo:

Jeg skal prøve å få meg gjestebevis på jobben til pappa (:fnise:) idag, isåfall skal jeg prøve min del av utfordringen! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja twinkle og shamim - stå på nå;) I wanna see results! Haha.... Men ikke sett det foran eksamen og slike ting, det finnes faktisk ting som er viktigere ja;)

Godt å høre at du er fornøyd med gjennomførelsen av planen din Twinkle;) Og at du faktisk synes 10 push up er bra, trodde faktisk jeg skulle få litt pryl der altså! :sjenert: Men jeg skal fortsette med dem, så kanskje det bedrer seg (hvilket det egentlig burde gjøre). Ja de spensthoppa er rett og slett jæævlige!

Jeg skal innrømme jeg slet med dips altså, men tok med med 90 graders vinkel. Det var tungt nok for meg altså! Men så klart, jeg kan ha det som mål å få til strake ben etterhvert! Kult med nye mål;)

Jeg blir ltit fiksert av denne tellingen under en hver øvelse, henegr meg nesten mer opp i det..

Klart det var en god følelse, man føler seg lettet over å ha prestert og over å ha gjennomført noe man egentlig ikke syns er morsomt! Samt at det er en god føelsle dagen etter å være støl! Da vet man at man har gjort noe riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ja...

Iag har jeg hatt med meg to stk grove brødskvier på jobb, istedenfor disse rundstykkene mine! Dessuten fikk jeg i meg yoghurt til mellommåltid.

Også blitt en banan..

Skal i bursdag senere, så frykter den store kakens om vil bli servert! Må jo smake på den ellers får jeg alltid høre den samme gamle visa...Men det går an å begrense seg;) gudskjelov!

Bare litt igjen på jobb nå....... Hold ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen igjen :kaffekopp: Idag skriver i FREDDAN på kalenderen og jeg er umåtelig glad for det! Vært en tøff/trøtt uke!Skal bli godt med litt helg og fri.... Gleder meg allerede og fatter ikke hvordan jeg skal få timene til å gå raskere enn normalt :fnise:

Igår ble det bursdagslag, ble jo servert utrolig mye kaker. Det ble et kakestykke på meg,to lefser og litt is. Jeg syntes jeg kunne unne meg selv det. Det stod også en stoooor sjokoladeskål fremme, jeg tok en sjokolade, kommenterte at det er kjempe lenge siden jeg har spist sjokolade. Tok en liten bit av selve biten, og fikk dårlig samvittighet altså! Den var lissom ikke så god at det var verdt det så kastet resten av sjokoladen! Hehe.....Syk tankegang! Men når den ikke er sååå god, hvorfor trykke det i seg...(!)

Ellers hadde jeg litt trening på stuegolvet i går kveld før sengen ropte på meg;) Litt benøvelser:=)

Idag er det middagsselskap og en haug med mat! men tror det skal gå kjempe fint:) Ellers så går vi jo inn i første adventshelgen og en tid med massssse fristelser! Gleder meg til søndagen, skal ta med tantebarnet på nissetog og åpning av juletreet, samt pynte litt hjemme;) ELSKER JULEN..Må bare innrømme at et blir nok en måned med litt mer mat og kos enn dets om ellers er "tillatt". Bare å innrømme først som sist ja..

Sitter her spent og gleder meg til å høre hvordan det har gått med utfrodringen i forhold til Twinkleog Shamim..Ble det noe av? Fikk de det til? Klarte de å gjennomføre det??? ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=5oNVIcMnZh4

lurer på om jeg skal ønske meg wii it til jul..Men er litt usikker på hvor mye trening man faktisk får ut av denne?! Ser andre anbefaler det her inne. Men fant en video og ser at det er veldig forskjellig øvelser. Jeg er vel mest intr i rene treningsøvelser, ikke slik fotball osv som også vises på videon. Er det flere som har erfaring til denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her spent og gleder meg til å høre hvordan det har gått med utfrodringen i forhold til Twinkleog Shamim..Ble det noe av? Fikk de det til? Klarte de å gjennomføre det??? ;)

Jeg satt med oppgaven min til sent på kveld i går... så ble ikke trening på meg. Men oppgaven skal leveres før tolv, så blir trening en gang etter det!!!

Jeg er også spent på Shamin :)

Bra du koste deg i går :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei nå skal jeg rante litt i boka di igjen ;)

Tips til hvordan unngå kakespising på bursdager: Drikk abnorme mengder kaffe, og kommenter HVOR UTROLIG GOD kaffen var. Så tar du et lite stykke kake og mumser på det og sier det var KJEMPEGODT! Men at du ikke er helt i kakehumør for tida. Og så avspore samtalen og begynne å prate om noe HELT annet "åh så fine gardiner du har fått deg!!" før noen begynner å nevne at du spiser så lite kake.

Det er en oppfatning at man MÅ spise det man blir tilbydt. En skikkelig uting. Når folk kommer til meg har jeg kanskje laget kake eller noe fordi samboeren min er en gåttemons. Men folk MÅ ikke spise - jeg blir ikke fornærmet om noen må stå over. Det hender jeg setter fram en STOR fruktskål - mange kaster seg takknemmelig over den istedenfor. Og frukta trengte jeg faktisk bare kjøpe!

Folk kan være så kollektivt slemme når det kommer til sånne ting - "jasså, slanker du deg du da". Det er liksom et utvalg ting man kan svare på det, men sannheten er jo rett og slett "ja". Da i variant av "jeg prøver å kutte ut sukker når jeg ikke har lyst på det, for det er jo ingen hemmelighet at kaker øker livvidden". Men det er jo egentlig ingen bra måte å la være, det er som å ikke drikke alkohol i et selskap om du er dame mellom 25 og 40. Å takke nei er en nydelig måte å miste venner på, men hva kan man gjøre? De bør jo være glad man kommer i det hele tatt :P

Jeg har tenkt på å ta med egen mat da, men det kan jo også virke som toppen av frekkhet... nei ikke lett. Jeg går for min metode nr 1: Dominere samtalen for å unngå teite spørsmål og skryte uhemmet av kaffen. Hehe. Alternativt kan man jo faktisk være ærlig og ty til sympatien (jeg trener hardt nå og vil ikke ødelegge resultatene), men det er mindre sjans for at den kan funke når man sitter der med fire tanter som aldri har løftet en vekt i sitt liv. Dessuten kommer motargumentene raskt: "Men om du trener kan du hvertfall spise!"

Sukk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget godt sagt Anikken! og jeg sier meg totalt enig! Hehe faktisk ikke testet du metode nummer 1, men hehe med de familiemedlemmene jeg har er jeg stygt redd for at samtalen dreier seg om gardiner i noen minutter også får jeg høre: neimmen spis nå opp da jenta mi...... Typisk! Og der hvor jeg er, er det typisk at man blir tilbydd flere ganger. Kakefatet går faktisk på rundgang!! Det er som du sier et enkelt svar; nemlig :ja jeg slanker meg! Men da får man hele den responsreglen også..: næmmen det trenger du ikke, eller du er da så tynn jenta mi, eller nei det kan du begynne med imorgen igjen det, eller idag er en spesiell dag så idag er det lov å unne seg kake! Typisk typisk typisk :fnise:

Men det skal sies: i går unte jeg meg selv kake altså, men jeg sa også når 5 forskjellige kaker ble satt på bordet: jaja dette ødla det sunne kostholdet mitt! Og da var det faktisk ingens om sa noen ting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...