Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt


Matvraket

Anbefalte innlegg

God morgen :kaffekopp:

Du har jo vært kjempeflink i helga :heiajente:

Og i dag har du trena og målt osv. på morgenen regner jeg med :wink:

Min helg har vært preget av usunnheter, så det var ikke noe gøy å hoppe på vekta i dag... Men har hatt en morsom og innholdsrik i helg da :)

Og nå er det en ny uke - nye muligheter :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :kaffekopp:

Det blir litt mindre aktivitet fra min side ettersom jeg har litt fridager fra jobben, men litt skal jeg oppdatere for det;)

Ja helgen var ikke så aller værst, ble en kebab til middag igår, men uten dressing og uten pommes frites! Så det er bra! Da var det bare kyllingkjøttet og salaten igjen, så synes ikke det var så ille!

Jeg har trent og jeg har målt idag ja!

Og er rimelig fornøyd! Nå skal det jo sies at jeg måler med målebånd, så er jo ikke sikkert jeg treffer på de helt riktige stedene, men jeg måler magen (her går jeg etter et arr), så hoftene (her går jeg etter en føflekk jeg har) også lår, her går jeg etter det tykkeste... Så i grunnen så skal det bli ganske likt.

Jeg er spesielt fornøyd med magen, hoftene kunne vært bedre!!! Men det synes på magen også! I grunnen burde jeg forsøkt den buksen som var så trang i utgangspunktet, men det glemte jeg...Se hva jeg får til senere idag..

rimelig fornøyd! Ikke ofte man er så blid på en mandag, fri fra jobb, kosedag og gode resultater!!!!;)

Endret av Matvraket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er du sikker på at det er cm du måler med å ikke tommer?

30 cm rundt magen høres litt lite ut.. det er omtrent like stor omkrets som en 1,5 liters flaske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du sikker på at det er cm du måler med å ikke tommer?

30 cm rundt magen høres litt lite ut.. det er omtrent like stor omkrets som en 1,5 liters flaske..

:fnise:

Men bra med fremgang da :danser: GRATTIS!! Og kos deg med fri! Vil nok savne deg litt her inne... :sad:

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,5cm rundt magen - sinnsykt bra :sol:

og bra resultater på resten også! Du har jammen endret deg! Merker mannen din noe? Andre som har kommentert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke skryte på meg at dette er riktig.Jeg skal måle på nytt imorgen for å være helt sikker for det ble bare tull med dette teite målebåndet, måtte bruke et annet et får og få i cm...så det ble bare rot...

Men ja, mamma var innom i går og sa at hun så det godt på meg. Men hun bemerket ansiktet mitt, at jeg hadde blitt tynnere i ansiktet. Hun presterte faktisk å si at jeg var finere med litt bollekinn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant....Whatever! Kunne ikke brydd meg mer! Men ja det var hennes ord.! Imorgen skal jeg stå opp, finne frem et målebånd som måler i cm og gjør en GRUNDIG måling! Også skal jeg finne frem buksen som jeg ikke passet før og teste den!!! Morgendagens mål!!

Jeg sier bare en ting :DET ER DEILIG MED FRI FRA JOBB;)

Så klart man lever litt mer "slappe av liv" Men jeg har faktisk tren t idag og gått tur!!!;)

Har ikke vært flink på kostholdet idag da:

Frokost: to brødskiver med mager leverpostei

Det ble faktisk ingen mat fra frokosten til middag kl 20! DÅRLIG!!!!

Ble også lite middag!

Inntok nettopp en brødskive!

BAD kosthold!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke vente..SÅ nå løper jeg og måler og finner frem buksen!

La det være sagt at jeg nettopp spiste en brødskive da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg ser at det ble bare tull med den målingen, TOTALT rot..Så jeg starter helt på nytt! Kjipt men sant. Men dette er målene, i cm:

Mage på det bredeste: 76.2

Mage på det tynneste/midje: 61

Hofte 84

Lår: 53

Jeg får heller ta det herfra.....SØren tute.....men det får så være..Beklager rotet :sjenert:

Men dere må gjerne si noe om målene.....

Fant frem buksen, får den på meg, får faktisk lukket igjen knappen og glidelåsen!! Det er fremgang!! MEN det er fortsatt pølser som henger over! Men bukser er på!!!!!!!!! Men motivasjon til å fortsette var det!!!

Jeg vil bare bemerke en ting: dette er noe jeg kan leve med! Jeg tror jeg har funnet livsstilen min! Dette er ikke bare en jojoslanking som er over i desember! Dette er faktisk noe jeg kan klare å leve med fremover. Jeg trives med kostholdet mitt, ser på hud og kropp at den har ikke godt av all "søpla" jeg stapper i den!Merker bedring, så da er det bare å fortsette! SÅ jeg tror jeg heller skal være mer opptatt av det, enn selve vekten og mål..Men heller forsøke å leve på denne måten! Tenke at dette er sånn det skal være, ikke bare noe som skal føre til et resultat også skal jeg begynne pån igjen....

Veldig fornøyd med den overgangen hvertfall. Hadde aldri trodd at jeg kunne kuttet ut brus og godis og potetgull og junkfood hver dag med et sunnere kosthold, og det har jeg klart! Uten abstinser og slit!

Nå ta jeg natta.

:sove:

Me preikast imorgon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig med deg, det er viktigere å tenke livsstil enn å telle kilo :) Skikkelig imponert over at du klarer å kutte ut søppelmaten, for kroppen min skriker virkelig etter det akkurat nå.

Prøvde forresten wii fit plus i dag, og det virker som man ikke trenger det første spillet (altså wii fit) om man har wii fit plus. Ikke helt sikker, men kan sjekke det opp senere hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra matvraket!!!!!! he,he du må bytte navn nå altså...... inget matvrak lenger!!!!! Var vel det du sa du var!!!!

Nå har du lagt om kostholdet og finni livstilen du klarer å leve sammen med det er jo det som er målet!!!!!!!!!!!!

VELDIG BRA JOBBA :roser:

Det er jo sånn det skal være!!!! Klare å ungå jojo slanking!!!

Det er vel noe sånn eg må prøve å finne i meg selv også,som jeg kan klare å leve med og samtidig bli fornøyd med meg selv..

Ha en super duper dag :kghjerte:!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: God morgen - håper du koser deg på nok en fridag!!

Jeg håper du har god kontroll på hva du driver med. Vi kan heie og gi deg tips, men sannheten er at ingen vet hvordan den andre ser ut. så jeg håper virkelig at du har kontroll og at du får i deg nok mat! Vi kan ikke vite om det moren di kommenterte faktisk er reelt... Håper jeg får frem det jeg vil si...

Jeg ser det som positivt for deg å ikke fokusere på mål og vekt - siden du ikke har som hovedmål å gå ned i vekt.

Ønsker deg lykke til videre med troen på at du vet hva du gjør og at du kun har endret til en sunnere livsstil! :klemmer:

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:-)

Matvraket du er jo egentlig ei søt, slank, lita snelle du.. :-)

Må være forsiktig så ikke kcalori telling tar overhånd..

Jeg vet jo ikke hvordan du ser ut jeg da, men for meg virker det som om du burde være på idealvekten nå?

Men idealvekt eller ikke, å trene å spise sunt er jo positivt for alle:-)

Have a nice day:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...