Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt


Matvraket

Anbefalte innlegg

Fantastisk! Kanskje det er dette vi skal gjøre i pausene når vi er på jobb! Videoen gir hvertfall mange øvelser knyttet til nettopp en 15 min pause på jobb! Hu dama liker hvertfall å ta utfall, hu stopper jo aldri :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, lover! Fra søndag ettermiddag (mannen er reist da) så skal det bli hjemmetrening. Og utfall! Og jeg skal gi rapport om lidende lår. Første gangen jeg lærte de (av en PT) så dro vi til paris tre dager etterpå. Katakombene sine 5 etasjer opp var LIDELSE! Hadde lyst å grine...

ps. skulderøvelser er verre, klarer ingen vekter på de, selv etter flere mnd! Kan jeg skylde på skulder/nakke problemer..? eller er det feil teknikk bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg er IKKE rette person å spørre om det, men jeg synes det høres helt greit ut å si at man har skudlerproblemer / svak skulder :sjenert::sjenert::fnise:

Men så gøy, da følger jeg med på deg, hva du klarer og hvor mnage!Hva ser du for deg? Med eller uten vekter?

TROR DERE IKKE DET SØREN RULLE ER KAKESERVERING PÅ JOBBEN IDAG OG???? :kjefte::kjefte: Tror de har inngått et internt samarbeid om å se hvor lenge jeg holder ut UTEN å røre den fordømte kaka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk tilbake og leste på det første innlegget ditt :) I dag er det en måned siden du startet dagboka :strix:

Og jeg tror at dersom vi hadde hatt månedens pris her blant alle treningsdagbøkene - så ville du vunnet!! :roser:

Du har hatt en kjempeendring når det gjelder kosthold - men jeg tror den viktigste endringen er at du faktisk prøver å trene!!!

Stolt av deg :hug:

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg lærte de (av en PT) så dro vi til paris tre dager etterpå. Katakombene sine 5 etasjer opp var LIDELSE! Hadde lyst å grine...

:ler: Beklager at jeg ler, men dette var faktisk ganske morsomt å lese - fordi har opplevd noe lignende selv! Det å ikke kunne gå ned trapper, lol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk tilbake og leste på det første innlegget ditt :) I dag er det en måned siden du startet dagboka :strix:

Og jeg tror at dersom vi hadde hatt månedens pris her blant alle treningsdagbøkene - så ville du vunnet!! :roser:

Du har hatt en kjempeendring når det gjelder kosthold - men jeg tror den viktigste endringen er at du faktisk prøver å trene!!!

Stolt av deg :hug:

:klemmer: :klemmer: :helen::hug: twinkle.....ble nesten rørt jeg nå! Hehe.....

Er det en måned allerede? Tentke faktisk på det i går, men ble aldri enig med meg selv hvor lang tid det hadde gått. (Hadde ikke tankene på at jeg kunne sjekket her)...Tusen hjertelig takk Twinkle! Det gir mer motivasjon å vite at jeg har folk som støtter, roser og kritiserer generelt og som følger med meg! Jeg kan gi deg og dere andre som stikker nesen innom en STOR takk.. :kjhjerte:

jippi!!;) Dette ga meg virkelig lysten til å måle på mandag ja! Da har det gått over en måned og da MÅ jeg se en reduksjon med dette kostholdet jeg har klart å gjennomføre en måned! Det bare MÅ gi utslag det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg og nyter en SKYR etter anbefaling fra Shamim...Les hennes treningsdagbok ang skyr..

Var faktisk godt! Utrolgi hva Kg påvirker oss;) Kjøpte med jordbør og granateple og det var godt. Litt sånn mousselignende, men faktisk bedre enn en youghurt! Koser meg masse med den nå ja, hiver lissom ikke innpå sånn som før..Mmmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at du liker den! :) Jeg syns den er litt "bitter", men blandingen av jordbær/bringebær og granateple er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte Skyr forrige gang jeg var i Norge - og det var veldig godt! Jeg kosa meg skikkelig og brukte lang tid på den :fnise:

Nå bor jeg desverre hverken i Norge eller Island ... så får kose meg med det når jeg er "hjemme"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har du noe å se frem til twinklestar;) Noe å glede seg til....

Shamim: ja den er litt bitter, men den er allikevel god...mmmmmm..nå har jeg spist den opp! Om en halvtime venter møtet med kaker! No way!!!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også prøve skyr når jeg kommer til Norge i begynnelsen av desember.

Trening: uten vekter blir det, har ikke tilgang på det her jeg bor nå. Men tror nok min egen vekt er vekt nok! :ler:

Veldig enig i twinklestar sin ros! Tenk på de endringene bare på en mnd! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: Vettel

Ja egen vekt er absolutt nok for meg også! Hehe....Kanskje tilogmed nesten litt for mye! :fnise::fnise:

Nå tar jeg helgen;) Finally...Riktig god helg folkens! Kos dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare innom KG og melde fra litt :Hehe:

Har vært sammen jentene og planlagt London turen så nå er mye i boks! En del vi må ordne opp i, men vi har planene klare;)

Åja, det ble servert taco. Jeg drakk bris til middagen. Ingen pepsi max. Velger å tro at bris er et sunnere alternativ!

Dessuten ble det servert dessert, jeg tok en spiseskje og thats it!!!!

Til kos var det potetgull og twist! NULL på meg!!!!

STOLT JENTE;) som nå tar kvelden......:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du og den iskaffen din...må jo le litt :hoho:

JA var flink igår..Idag kjenner jeg søtsuget gitt....Glemt kromtablettene mine på jobb også.....

Sitter å forsøker å finne ut av middagen ikveld..Men klarer ikke å bestemme meg! Lyst på noe DIGG! Hjemme alene kveld så tanken om å kose seg er stoooooor....... Kose meg under teppet og med en god film tenker jeg;) Imorgen har jeg planlagt tur så det er bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg koser meg med den første halvlitern av julebrus i år! Det gir jeg meg lov til! :Nikke: Ellers har jeg også kjøpt inn druer, blåbær og klementiner, mmmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*julebrus ja....Er heldigvis ingen fan av det, så slipper det ekstra suget. Men klart det må være lov, sånn før jul! Er trossalt bare engang i året.

Her har det blitt en tallerken med salat til middag, med to tacoskjell...

Har unnet meg selv 4 biter av en toblerone! Men ingen brus! Og ikke mer godis nå..

Tror det blir tidlig kvelden idag, sitter her og gjesper.......:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...