Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt


Matvraket

Anbefalte innlegg

Heisann :sjenert:

Jeg er helt ny her inne på Kg, men blitt anbefalt nettsiden via andre og brukt en liten times tid på å pløye meg gjennom og prøve å bli litt kjent...... Så da tok jeg det store steget med å registrere meg som bruker, og kalle meg noe så "fint" som Matvraket :sjenert: Det har sin grunn skal du se.......

Så da fyrer jeg løs med mitt første ordentlige innlegg her inne på treningsdagboken, for det er nettopp det som er litt av hensikten med registreringen. Jeg trenger noen som kan råde meg litt, veilede meg på rett vei og kanskje rive meg litt i ørene :fnise:

Litt om Matvraket: Jeg er en 26 år gammel jente fra byen som ELSKER mat. Jeg rett og slett elsker mat og alt som kan puttes i munnen! Flaut, men sant! Jeg tuller ikke, men jeg spiser 24/7, bortsett fra når jeg sover.. Hehe....

Da jeg var tenåring var jeg ganske så sped av kroppsbygning. Er forholdsvis høy, 172 cm over bakken! Har alltid vært tynn og alltid fått bemerkelser om hvor tynn jeg har vært.

Det siste året derimot, har jeg klart å spise på meg dårlige vaner og dårlig kroppsholdning og dårlig forhold til mat og det vørste av alt: fett! Dette må det gjøres noe med!

Jeg kan si det med engang : jeg HATER trening! :kjefte: Det er det værste jeg vet! "hvordan i all verden skal denne jenta da klare seg" spør dere kanskje da...Og ja, jeg spør det samme........ Ikke vet jeg... Men jeg velger å tro at mitt motto her må være at så lenger jeg kutter ned på det enorme matinntaket jeg får i meg sp vil bare det hjelpe! Jeg sier mat, men jeg mener i grunnen ALT som kan puttes i munnen!

Jeg er i grunnen ikke tjukk! jeg veier vel bare noe nærmere 60. (Er ikke opptatt av vekten,derfor vil jeg ikke legge vekt på det eller veie meg). Det som jeg har for øye er å tenke litt mer helse, nå som jeg blir eldre, bevare kroppen min, ikke stappe i den farlige stoffer. Og ikke minst: reudsere litt rundt midjen og stramme opp rumpe og lår! (igjen: hvordan i h** skal denne jenta klare det når trening ikke er aktuelt?) .... :sjenert:

Jeg kan faktisk skryte på meg at jeg har en manualvekt hjemme. Jeg har også en fitnessball som fungerer som støvsamler i boden. Og ved siden av dette har jeg en hofteklyper. (Gudenes vet hva den heter, men kan settes mellom hoftene og klemme til og stramme opp - en fin liten sak - rosa sådan).

Her er litt av hvordan hverdagen min uttarter seg (om dere fortsatt henger med);

Jeg starter dagen kl 06.00. Det går i full fart på hjemmefronten og det blir inntatt to stk brødskiver. Kommer meg på jobb og dfet første jeg gjør er å ta meg en kopp sjokolade. Mmmmmmm ...

I løpet av dagen føles det som om jeg putter i meg noe hele tiden. Jeg er besatt!! det går flere kopper sjokolade om dagen, til lunsj blir det en ostebriks med salami og kanskje også en sjokolade eller annet snop. Også inntas det en pepsi max. Kommer hjem, lager noe middag mend et er sjeldent med noe grønt innslag! Rett og slett så kjedelig å lage. Så starter det igjen, jeg tenker ikke på noe annet enn hva jeg faktisk kan putte i munnen!Jeg ender somr egel opp foran tvskjermen, og da går tankene til kjøkkenskapet og hva som kan puttes i munnen. jeg kan på det værste tømme i meg både sjokolade, potetgull, dipp, kjeks og brus! cola er nam nam.... Min mann sier at jeg er rene søplekassa,spsier alt og spiser han ut av huset... :enig:

Jeg skulle ønske jeg kunne legge av meg denne uvanen med å hele tiden tenke på mat! Jeg kan faktisk glede meg til feks, helgen for da vet jeg at jeg skal spise en bedre middag! Jeg er jo helt opphengt!

Så, formålet med denne treningsdagboken min er.....: skjerpe meg! Lese hva andre kan tilby av råd, veiled meg gjerne! Kontrollere meg selv og eventuelt se hva jeg får til. Matinntaket skal kuttes ned på, slik atd et ikke fortsetter den gale veien. Er som sagt ikke tjukk, men fortsetter jeg på denne måten så blir jeg det til slutt! Magen er ikke like tynn lenger, den har fått en merkelig "pølse"...Rumpa har blitt dvassen og som min bror sier: det er jordskjelv på lårene mine... :fnise:

Så her er jeg, matvraket altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen velkommen :) Jeg vet hva du mener når du sier at du konstant tenker på hva du kan putte i munnen, jeg har en slik liten demon på skulderen jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:yvonne: Hei jenta21

Så gøy med besøk allerede;) Det setter jeg stor pris på!

Jammen godt å høre at denne demonen ikke bare sitter på min skudler, men forflytter seg litt innimellom selvom det til tider kjennes ut som om han aldri flytter seg fra min skulder. ... :fnise:

Har du dagbok her inne du også? Må innom å titte hos deg i så tilfelle....

Ser, mens jeg sitter her og syter og klager, at det ligger en artikkel og roper på meg her " derfor spiser vi oss tykke"... kunne like godt vært meg som var avbildet der ja... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg "besøkt" deg...Ser at du er ganske fersk du også, så det er litt gøy. Da er vi to som må kjempe litt;)

Ja, mat og alt anna som går inn i munnen er dessverre FARLIG godt;(

For meg virket det som du er student, husker tiden jeg var student og det gikk i mye usunne lunsjer og snacks under kjedelige forelsninger..

Vil ikke akkurat påstå at det er så bedre per dags dato, har en kontorjobb som medfører mye sitting og mye spising der og...Generelt mye spising hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart lunsjtider, for min del hevrtfall...Lunsjen min har den siste perioden bestått av følgende:

En pepsi max og en ostebriks med smør og salami. mmmmmmm godt altså!

MEN, nå er vel ikke pepsi max så sunt og heller ikke det resterende..;( :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :enig:

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi,jeg ble glad av å lese den.

Flott å kunne dele opplevelsene våre med andre....

Håper vi kan hjelpe hverander og hente litt motivasjon fra hverander her inne.

Ser at pepsi max også er en del av din hverdag,jeg har også hatt det som kosen min.....drakk vel 1.2 litere hver dag en periode. Nå har jeg klar å kutte ned.

Vi sees vel igjen her inne.

LYKKE TIL med din nye hverdag og forandring :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mrgen alle som titter nesen innom ;)

Brrrr....Vinteren har kommet til landet. Skikkelig kaldt var det idag, *matvraket* liker ikke kulde..... :snurt:

Vel, gårsdagen ble bare stress etter jobb! Stress som medførte at jeg ikke orket å lage middag. Så da ble det varmet opp noen pizzastykker..Skikkelig fy fy!!!! :filer: Og som om det ikke var ille nok,så måtte jeg jo spise opp potetgullet fra helgen :gjeiper: Fy a meien!!! :popcorn: MEN som jeg har skrevet til andre her inne, dette er bare en opplæringsfase..jeg regner med at fra mandagen skal jeg kutte ut snop og alt dette "drittet" som jeg velger å omtale det som fra mandagen av, i hverdagen.... Skal skal skal...!! (hjelpes føler jeg gruer meg allerde til mandagen).

Inntil da får jeg bare lese litt her inne, skaffe meg litt råd og tips og forsøke å bli klokere på fremgangsmåten!

Pepsi max er digg! :rødme: :rødme: :rødme: Men jeg innser at jeg kan ikke fortsette i den duren med inntak av dette hver eneste dag! Skam på meg!!! Huff...føler jeg ikke kan innta noen ting jeg...:( Men jeg skal klare det...Fare er at dersom jeg går for hardt ut så sklir det bare rett ut uansett!

Idag har jeg faktisk IKKE kjøpt ostebriksen min. Istedenfor har jeg kjøpt meg havregrøt. Sånn på boks, så skal varme den opp med vann og fylle på med litt frukt! Det er fruktdag på jobben idag, hvilket passer meg utmerket! Mye god frukt;) Frukt må jo være lov å innta...

Ps; det skal nevnes a det står en stoooor boks med lakris og sukkertøy der idag også...krmf.....

Rumpekniping......Fantastisk! Eller? Hehe... Min nye hjemmelagede teknikk. Gjenstår å se om den faktisk funker. Jeg satt hvertfall slik i lengre periode i går. Resultatet er at rumpa mi er skikkelig skikkelig støl idag! Hvem vet, kanskje dete r godt for noe? Har et lite delmål nemlig (ikke le) men disse tightsene som er så populære, jeg dekker alltid rumpa til med en lengre topp over...Men jeg skulle ønske jeg kunne gått med rumpa "bar" (altså ikke dekket til av en genser ol)..Det lar seg ikke gjøre idag, den er jo så flat og brei som en pannekake :fnise:

'Nei nå venter et møte, skal skippe kaffen og heller ta et glass vann;) (wooow stolt av meg selv) ;) Hehe

Ha en fin dag

*Matvraket*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom :goodbye: Har noe av det samme problemet. Altfor glad i mat!!

Det som er vitkig for meg er ikke ha noe tilgjengelig... Det er ikke mulig for meg å ha noe godteri liggende hjemme... Det hjelper litt når det ikke er noe der.

Jammen godt å høre at denne demonen ikke bare sitter på min skudler, men forflytter seg litt innimellom selvom det til tider kjennes ut som om han aldri flytter seg fra min skulder. ... :fnise:

Den demonen :kjempesinna: har jammen vært hos meg også... Skal vi sloss mot den sammen?? :slår:

Pepsi max er digg! :rødme: :rødme: :rødme: Men jeg innser at

jeg kan ikke fortsette i den duren med inntak av dette hver eneste dag! Skam på meg!!! Huff...føler jeg ikke kan innta noen ting jeg...:( Men jeg skal klare det...Fare er at dersom jeg går for hardt ut så sklir det bare rett ut uansett!

Idag har jeg faktisk IKKE kjøpt ostebriksen min. Istedenfor har jeg kjøpt meg havregrøt. Sånn på boks, så skal varme den opp med vann og fylle på med litt frukt! Det er fruktdag på jobben idag, hvilket passer meg utmerket! Mye god frukt;) Frukt må jo være lov å innta...

Ps; det skal nevnes a det står en stoooor boks med lakris og sukkertøy der idag også...krmf.....

Lightbrus er min fiende også. Går mest på cola zero :hjerter_rundt: her da... Trenger virkelig å kutte ut. Men jeg har bestemt meg for å beholde den litt til, endre andre ting først, så får jeg se om jeg er klar etter noen uker... Problemet er mannen min som alltid vil ha det tilgjengelig... Og når det står en boks i kjøleskapet er det jammen ikke lett å motstå...

Så flink du var som styrte unna ostebriksen! :tommel:

Og kos deg med masse frukt!

Ha en flott dag! Og du - trening hjelper mot søtsuget! Det syns jeg iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady

Hei og velkommen!! :vinke:

Artig å lese det du har skrive til no. Godt å høyre at det er andre som tenker på mat 24/7. Eg begynner å planlegge det neste måltidet før eg er ferdig å innta det forrige. :rodme:

Har skrive dagbok her på KG i under ei veke, men det hjelp veldig for meg altså. Eg skriv ALT eg et her, og då kan eg rett og slett ikkje stappe i meg alt mellom himmel og jord, fordi det blir for flaut å skrive det! :fnise:

Men blir nesten litt misunnelig på deg, som er 1.72m og 60 kg. Høyres eigentleg for meg ut som du kan stappe i deg alt utan å legge på deg. Men klart, eg skjønnar det du skriv om at kroppen blir dvask og sånn...

Lykke lykke til med prosjektet ditt, er heilt sikker på at du klarar å slutte å ete snop og sånt i veke når du berre bestemmer deg!

Og er enig med twinklestar; viktig å prøve å ikkje ha noko tilgjengelig, det funkar bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere twinklestar og shade lady... Så utrolig gøy med besøk a gitt :sjenert:

Hehe, utrolig herlig (sorry) det er å høre at andre sliter med samme problem som meg.. Ja for det er som du sier, jeg også planlegger neste måltid når det første ikke er ferdig. Tragisk, men det er faktisk sant! Jeg kan sitte en søndagsmorgen, spise en bedre frokost og glede meg stort til middagen... Sykt sykt!! Og flaut!! Aller værst er det i høytidende, hvor man bare går hjemme og kjeder seg... Sepsielt gjør dette seg gjeldende i julen (skrekk og gru, den kommer snart)...Da er det jo mat mat mat mat..... Kanskje jeg har fått "problemet" inn med morsmelken? :fnise:

Jeg velger å tro at jeg har en slags spiseforstyrrelse...Kanskje ikke av den drastiske sorten (heldigvis). MEN mitt problem er følgende:

Min manns største skrekk er nemlig at kjøleskapet er tomt! Han har den ufattelig dårlige uvane med å til stadighet sjekke i kjøleskapet, som om det vokser der inne! Er det tilnærmet tomt får han nærmest angsanfall og løper ut i butikken for påfyll :ler:

Men problemet her er at han spiser svært sjeldent noenting av dette, han skal bare mette øynene sine han! Spiser sjeldent frokost eller annet av alt dette "drittet" han kjøper inn...

Så er det meg da, som egentlig HATER å ha kjøleskapet fult! (dette høres rart ut, og det fremstiller meg som totalt koko) MEN jeg blir stressa av å ha mat i kjøleskapet! Synes rett og slett synd på den stakkars maten som står der og ikke blir spist. Man kan da ikke kaste mat, og derfor må jeg spise den opp! Derfor kaller min mann meg for søplekasse, for alt går i meg! ( Alt går i grisen ) HAHA

Da skjønner dere hva jeg sliter med gitt.....

Men det er godt åh øre at det er flere enn meg som går dunt og tenker på mat 24 timer i døgnet! Haha til tider kan jeg jo nesten drømme om det også...Sykt!

Light brus er kanskje ikke det beste nei, men som du sier twinklestar, det må gå gradvis. Man kan ikke bare kutte ut noe man rett og slett "elsker" sånn brått.....Akkurat som man kan ikke ta fa et lite barn smokken og forvente en slutt der og da...Det må læres opp! Så dety går i gradvis reduksjon her og! (Men jeg velger å tro at det er litt bedre enn vanlig brus da)

Skal prøve å komme meg inn på deres blogger også, artig å ha litt kontakt og følge hverandre opp, og ikke minst fjerne denne demonen sammen hadde vært knall! Noen andre kan få den! Ja,Shady Lady, hører flere ganger at folk ikke kan forstå at jeg skal slanke meg og diverse.. MEN, greit nok jeg er ikke tjukk (som jeg skriver i innledningen), men i forhold til hva jeg var før (altså høy oh direkte tynn) så har jeg fått et helt nytt kroppsbilde på meg selv..Det har eset litt ut her og der, og det trives jeg ikke med! Jeg forstår at kroppen vokser seg til, men her er det garantert på bakgrunn av nettopp :MAT! Dessuten så synes det nok ikke så mye utenpå klærne, men så fort de er tatt av så ser man fort appelsinhud (appelsinfarm i all mass på mine to lår og flate rumpe) :ler::ler: Dessuten er det mye overflødig, dissete hud som må vekk eller strammes opp! Rumpa er flat og begynner å trekke seg ut, og magen..... den har fått en pølse!! Både foran og på sidene;( :kjefte: Her skal det strammes opp...Og tenk hvordan jeg ser ut innvendig med all den "dritten" jeg trykker i meg...Så, så veldig fokusert på vekt er jeg ikke..men stramme opp litt!

Tar med meg ideen om å skrive end alt man spiser..kankskje litt kjedlig lesing, men da blir det som du sier at man kan holde kontroll på seg selv, samtidig som dere lesere kan kjefte litt! (Her er det lov å kjefte altså, all kritikk er god kritikk for meg)

*matvraket*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU høres jo flott ut :)

Den flotte høyden da..... noen cm mere enn det jeg er,men skulle gjerne hatt de cm dine.

Og vekta er jo ikke høy!!!!

Jeg tror jo trening er tingen for deg!!!!

Da blir man stram i kroppen, og dissinen blir bedre.Men du var vel ingen fan av tening????

Men jeg tenker turer i oppoverbakker,trapper og sånne ting gjør jo en strammere rumpe og lår!!!!

Jeg trener mye og har en forholdsvis høy vekt,men er ikke dissete!!!tror fettet mitt er fyllt opp av muskler på en måte.

Men jeg er jo ikke fornøyd for det,jeg skal ned i vekt også....

Lykke til,og lett brus er også trøsten min liksom,men jeg har minsket og tenker at det er e bra start!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen

Ja du har forstått det Miss, det er nettopp denne dissingen som plager meg litt, (eller det var feil, ikke "litt" men MYE).... huff....

Dagen idag startet IKKE bra :kjefte: Vekkeklokka ringte 6 og jeg var sååå trøtt og sliten etter en lengre kveld i middagsselskap i går. Hadde overhodet ikke lyst til å stå opp og uti kulda! Men...Tanken på at fredagen venter imorgen og helgen står for dør fikk meg opp av den varme, gode, myke senga mi! (savne savne)....

Litt uplanlagt hva jeg skulle ha på iag, men hadde ebstemt meg for jeans...Fant først frem en jeans, men HJELP den var blitt trang!!!!!! Den strammet såå rundt lårene og i skrittet at det tok jo kverken på meg! Så den gikk fort av("fort" var også overdrevent, for måtte lirke den av, da den satt som limt) :sjenert:

Så fant jeg neste jeans og tror du ikke den var blitt trang også..Du vet når du er våt og ikke har tørket ordentlig etter en dusj, så er det vanskelig å då åp seg en jeans..Ja sånn var det, bortsett fra at jeg var ikke våt! Måtte dra den oppover lårene, så da gikk det opp for meg! Jeg har gått opp i vekt og det rundt lårene! Lårene mine har jo alltid plaget meg, de er store!!! Liker dem overhodet ikke! Så det ga meg mer motivasjon til å klare dette! Men hvordan.......

Hva ken jeg spise når jeg ikke kan spise potetgull, sjokolade, kjeks osv? jeg mååå spise noe....

Idag gikk jeg til innkjøp av grønn te, før jeg kom på jobb! Hørt at grønn te skal være forbrennende, så skal innta litt grønn te ja!

Ellers så blir det youghurt med 4 korn og banan til lunsj idag!Må være bedre enn ostebriks med smør...

Middagsselskapet i går var så som så.....

Gråsdagens inntak av mat:

Frokost:_ to stk brødskiver med crabsticks salat. glass vann

lunsj: ostebriks

middag: biff med fløtegratinerte poteter, rødvin og himmelsk lappskaus til dessert.

Hittil idag har jeg inntatt to stk brødskvier med nugatti og etglass vann. Måtte varme meg litt, så en kopp med varm sjokolade fristet...

Som sagt er jeg på nedtrappingsfasen, det hele starter ikke før til mandag, men må ta det litt pent og pyntelig i starten.

Trening er ikke noe for meg nei.... Men rumpeknipingen går fint! Hehe...Har en stillesittende jobb så sitter å kniper rumpa, og er jo såå støl dagen derpå! Velger å tro atd et har sin effekt! Men må nok finne på noe mer på den fronten gitt....

Nei, kanskej jeg får jobbe litt...Huff blir en laaaang dag dette. Mye å gjøre på jobb:(

Preikast;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt enig med miss... desverre. Tror nok det er trening som vil ha mest effekt for dine problemer...Sorry, men rumpekniping er nok ikke det mest effektive... Kanskje stølheten du får etter dette bare er et enda sterkere tegn på at du trenger å komme i gang med trening. Også du som har stillesittende jobb - enda viktigere! :scorpis:

Det var dagens preken. Men jeg tror det absolutt er noe i det!

Er det ingenting du kunne tenke deg å starte med av fysisk aktivitet?

I tillegg selvfølgelig lurt å legge om til et litt sunnere kosthold. Stå på! Og du - nugatti er ikke bra nok!

Men lunsjplanen er bra (ostebriks er IKKE bra hverdagsmat - masse hurtige karbohydrater! og ikke noe fiber - altså du blir fort sulten igjen - noe som fører til godtesug...). Men du vet det er stoooor forskjell på de ulike yoghurtene??

Jeg vet du ikke begynner før på mandag - men følte du trengte en litt streng kommentar i dag.

Håper du får en bra dag! Kos deg masse med grønn te :kaffekopp: Skal sette på vannkokeren jeg også :)

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger den.... :sjenert::sjenert: Tar som sagt imot all kritikk , og det er også inkludert streng kritikk!

Jeg har meldt meg inn og ut av treningssentre, vært støttemedlem osv de siste 10 årene og det funker ikke! Jeg har vel vært innom dem alle, så det er bare å gi opp! Blir bare bortkastede penger og forsøke enda engang... Så må finne på noe anna smart! Er enig i dere begge to, ang trening... :filer::filer:

Men soms agt, kan trøste meg litt med at det er til mandagen det skjer! hehe.... Ille er at jeg skal en liten tur til Praha neste helg og da blir det nok litt fest og mat ja.... Hm.... Får være flink i ukedagene også unne meg litt kos i helgene.

Som det matvraket jeg er, så kan jeg ikke kutte ned på alt og aldri unne meg noen ting! Da sprekker det før det har begynt, så jeg får heller bare legge om til en sunn livsstil som JEG KAN LEVE MED! ;) Tror det er greia her ja....

VEt det er stor forskjell på disse yoghurtene, og at det kanskej ikke er det beste. Men velger å tro at det er bedre enn ostebriks. Synes dette med lunsj er vanskeligst, for hva kan man finne på? Har ikke så mange alternativene, så tar gjerne imot råd!

Ja, ikke sant grønn te er bra?

Nugatti er ikke godt, så det hører til sjeldenhetene, kun imorres når jeg måtte løpe til bussen (jaaa jeg løp) og måtte bare klappe sammen to brødskiver med noe inni.

Forreste, det kan jeg faktisk skryte på meg, for å komme seg dit jeg jobber må jeg først ta en buss, oså gå av og bytte buss. Istedenfor å bytte buss, har jeg tatt føttene tatt og går heller strekningen! Det er en ti minutters gange, men det skjer HURTIG for det er kaldt! Det er jo et lite tiltak som er bedre enn ikke noe.... :yvonne::yvonne:

Mitt nye motto; Litt er bedre enn ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt er bedre enn ingenting og alle monner drar :skratte:

Kanskje jeg var litt streng i dag morges... Er overbevist om at trening er tingen, men ABSOLUTT enig i mottoet ditt også :tommelopp:

Vi får finne en måte å få deg mer aktiv på. Trenger jo ikke være treningssenter!

ha en fortsatt fin dag - :klem: fra studenten som bruker litt for mye tid på KG om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe man trenger absolutt ikke være student for å bruke litt mye tid på KG altså...Det er jeg rette på beviset på!! Jeg er i full jobb, men det blir ofte småpauser her inne ja..... Men det brukes jo til noe nyttig, nettopp en sunnere livsstil;) På sikt...vel og merke....

Nå har jeg nettopp snakket med min kjære vennine A på telefonen og vi har blitt enige om at vi skal begynne å svømme! Hun mente at det var en god trening og en trenings om også jeg kan klare å utføre! Jeg er ikke den store svømmeren, men svømme kan jeg jo... Men kjenner ikke helt til treningsformen så dette blir spennende.... Er det en godkjent trening folkens???? I forhold til mine mål mener jeg? :filer:

Nettopp spist lunsj......men magen min er jp vant med litt mer "tung" mat så blir lissom ikke helt mett.....Hm....

Inspirert av en annen treningsblogger, så tror jeg også at jeg kal sette i gang å lage litt salater, det er jo godt (?) hehe..Men man kan jo ikke spise salat hver dag og dessuten er man ikke lenge mettp å en salat..DET er litt kjedlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...