Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt


Matvraket

Anbefalte innlegg

Ja tror du virkelig det? Jeg føler meg jo lusen i forhold til disse andre her inne på Kg som skriver om de DYPE og HARDE treningsøktene på et treningssenter. Også kommer jeg drassende med innlegg om hjemmetrening med romaskin og ball..Man føler seg ganske så dårlig da, at man ikke har gjort så mye å skryte av! Men, litt er bedre enn ingenting (lever litt opp til det mottoet).

Jeg tok ikke tid eller repetisjoner i går, for som sagt jeg blir helt koko av sånt! Jeg må bare presse meg selv uten å tenke gjentakelser osv.

Ja håll/hold (aner ikke hvordan man skrivr det :fnise: ) er skikkelig vondt og hindrer en til å utføre resten av hoppingen, så får kansjke finne en annen måte å varme opp før jeg hopper videre. Råd?

Men en ting skal være sagt med hoppetau: det får opp pulsen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme om du gjør det hjemme da bare du klarer å utføre det!!!!!og stølheten kommer som regel senere.... og da har du gjort det riktig og det hjelper bare stå på!!!!!

Jeg må ut er ikke strukturert nok til å gjøre sånne ting hjemme.Treningsenteret er min frihet og føler at jeg presser meg mere der da i en gruppe sammenheng og instruktøre gjør slik at jeg yter mere!!!!! Enn jeg hadde gjort hjemme da.

BRA JOBBA :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært! :danser:

Kjempebra start!! Og romaskin kan være kjempebra og hard trening :tommelopp:

Et tips til:

Spensthopp eller andre sats-øvelser er kjempebra for sprettrumpa :)

Skal se om jeg finner en internettside som har masse balløvelser! (må lete litt først - kommer ikke på hva den heter)

En annen grunn til at du fikk hold kan ha vært at du spiste rett før trening... (det var under én time før trening?)

Stå på! Fredag morgen står det litt om hvordan svømmetreninga di var regner jeg med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg finner en internettside som har masse balløvelser! (må lete litt først - kommer ikke på hva den heter)

Her fant jeg den:

http://www.balansboll.nu/

Det er en svensk side, men har en del ideer til øvelser :) Håper det kan inspirere!

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå tusen hjertelig takk for den siden twinklestar! ;) Fantastisk! Den skaljeg sette meg ned og se på!

Tror ikke det blir mer hjemmetrening denne uken, tiden strekker ikke til denne uken! men til neste uke er det pån igjen! (om det ikke blir noe på søndag da). Jeg føler litt "lyst" til å trene faktisk...Hm....

Veldig sant at man kansjke presser seg mer når man er i en gruppe sammen med andre, det er nok en stor fordel med å trene på treningssenter ja! Der får jeg heller være streng med meg selv på hjemmefronte!

Ja jeg må jo ha gjort noe riktig gitt, det ble faktisk verre og verre i går....På sen ettermiddag kunne jeg ikke le eller hoste, SÅ støl var jeg at det var vondt!!! :fnise: Er fortsatt støl idag og mitt spm er da, kan man trene når man er støl?

Stemmer det faktisk, jeg spiste rett før treningen! Å, da vet vi grunnen til hvorfor jeg fikk det ja!

Spentshopp? Altså dypt ned i knærne og hoppe? Atlf or en spenstig rumpe så det skal jeg teste:=) Hehe, naboen blir nok ikke så fornøyd da! Hehe...

Ja, idag er det svømming..... Gleder meg faktisk:) Eneste som er litt kjipt, er at jeg gruer meg til å gå så "naken" med den kroppen min som jeg overhodet ikke finnes fornøyd med nå! :snurt:

Skal presse meg selv på svømmingen og svømme hardt!!!

Ellers så startet dagen elendig dårlig!!!!! Jeg våknet med vond hals :natti: da fristet det ikke å stå opp gitt...Og jeg vil absolutt ikke bli syk nå! :snurt: Sitter på jobb nå og fryser faktisk, så hiver innpå med varm te og prøver å ikke tenke på det.... Vil ikke, vil ikke, vil ikke, vil ikke........

PS: var ute å gjorde storhandelen i går! Valgte sunnere produkter enn vanlig. Valgte mager sunn kjøttdeig med nøkkelhull, MASSE frukt og grønt og et ordentlig grovt sunt brød! Klarte å gå rett forbi godishyllen uten å rive med meg noen ting! Jeg ble bedt med på burger king i går, :popcorn::popcorn::popcorn: men takket nei....WOW!!!!!!!

Skal ha besøk i morgen kveld, og da må jeg tilby en eller anna form for godis, sliter litt der ja.......redd at dersom jeg setter dette på bordet så hiver jeg innpå selv også :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW! Den ballsiden var super bra!!! fikk lyst til å gå hjem og prøve med engang!!! Dette skal testes ut! Tusen takk :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

det kan hjelpe på å trene om du er veldig støl, da får du varmet opp musklene igjen å kan tøye de på nytt.

Herlig å være støl ja? Vondt men man merker at man har gjort noe:-)

Ha en super dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller støl enn ikke støl ja...for som du sier, det er bedre å kjenne at man har gjort en god "jobb" enn det motsatte..Så kan leve emd stølhet;)

Tusen takk og i lige måde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff er uvenn med magen min idag....... Kjennes ut som jeg er sulten, men jeg er ikke det heller! Men det er sånn mageknip hele tiden;( Skjønner ikke hva det kan være....

Nå har jeg spist lunsj: et grovt rundstykke! Skal svømme idag, så må være forholdsvis mett, og ikke sulten under svømmingen! Til middag idag blir det kjøttkaker med mager kjøttdeig;)

Dagens matinntak:

Frokost: to grove brødskiver med et glass vann

Lunsj: to grove rundstykker, funlight

MM: banan, klementin kopp grønn te

Middag : kjøttkaker med mager kjøttdeig! Ble litt sen middag, men var godt! mmmm

Endret av Matvraket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Synes ikke du skal sammenligne dine treningsøkter med andres her inne og få dårlig samvittighet, det har du nemlig ingen grunn til! Synes du er kjempeflink jeg! :tommelsmil: Det viktigste er at du er kommet igang med trening og at du finner noe som passer for deg. Da vil du forhåpentligvis en dag si at du ikke hater trening lenger ;)

Stå på videre, blir spennende og følge med her. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er støl er det fint å trene, men ikke styrkeøkter på de musklene du er støl. Dvs. ville ikke gjort sit ups i dag... Men svømming vil bare ha en positiv effekt! Eller andre sirkulasjonsfremmende øvelser!

Du er flink! :klappe:

Hva med å servere masse gode grønnsaker og dip i morra?

gulrøtter, paprika, blomkål, kålrot, agurk osv. Og lage dip med kesam eller yoghurt naturell.

Dette blir ofte veldig populært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

Hei alle sammen, og tusen takk for "besøk" er kjempe gøy når folk følger med og da er det vanskelig og sluntra unna og man føler at man må gjennomføre! :) Det setter jeg pris på!

Da var jeg på jobb igjen, magen var jeg uvenn med i hele går, men kanskje det bare var fordi jeg var støl! Npr jeg tenker over det, så gikkd et nemlig over etter svømmingen!

Svømming var digg! Ordentlig godt var det. DEt får opp pulsen, men jeg er litt skeptisk til hvor mye jeg fikk ut av det som trening? Finnes jo ikke støl i noen muskler idag! Hmmmmm :romeo:

Ellers synes jega t jeg var flink med kostholdet i går, ble hjemmelagede kjøttkaker med mager kjøttdeig. Etter svømmingen skulle vennina mi kjøpe seg noe å spise på, og tilbydde meg en sjokolade, men jeg takket nei! WOW!!! :gjeiper: :sjenert: Og det var egentlig ganske lett!

Idag er det fredag, gleder meg masse til helgen! Skal virkelig forsøke å ikke skli ut! Tror det skal gå ganske lett! Jeg tenkte først angående dette besøket mtit at jeg bare skulle servere litt potetgull, også skal JEG styre unna skålen! Men jeg er redd jeg ikke er så sterk!! Så tror jeg skal gå for det forslaget du la ut ja, kesam og dip, og grønnsaker! Da kan jeg unne meg selv litt, samtidig som det ikke er altfor ille. For Kesam er vel greit? Aldri smakt det før jeg, bare hørt om det....

Drar å handler i lunsjen så får se...

Ellers så er jeg redd jeg har fått en litt vrang tankegang, jeg er inneforstått md at jeg ikke kan sulte meg, og at jeg må unne meg vanlig mat men i mindre porsjoner. Og jeg gjør det også , MEN hver eneste gang får jeg sånn utrolig dårlig samvittighet at det nesten er plagsomt! Jeg angrer skikkelig på at jeg spiste det! DET er ingen bra tankegang....

Da får vi se hva denne dagen byr på....Håper for min del at arbeidsdagen flyr unna FORT...vil hjem til helg;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

til unsj idag ble det faktisk en ferdig smurt baguette fra deli de luca....:Tanken på knekkebrød fristet ikke! Men det ble den GROVESTE dem hadde, med MASSSE salat og ren kylling! Var godt mmmmmmm

Har da gått til innkjøp av kesam, var flere å velge mellom, men tok den som var blå (tror jeg) og heter mager! håper virkelig denne egner seg til dip! OGså kjøpte jeg agurk, gulerøtter, sukkererter og stangselleri... ;) Stolt av meg selv nå ja! ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Ha en god helg:-)

tror forresten ikke man blir like støl av å svømme, løpe osv, som av styrke trening, fordi det er flere lette repetisjoner istede for få tunge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...