Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt


Matvraket

Anbefalte innlegg

:kaffekopp: Vi skriver fredag, solen skinner og det er meldt sol for hele helgen...Men lille meg reiser utenlands og sitter å beskuer bikinien som skal på i helgen..skrekk og gru....

Men det er deilig med litt vårstemning. Blir noen timer på jobb idag også åker vi rett til sydligere strøk! Skal bli deilig å komme vekk litt ja:;=)

Nyter en kopp cappucino (leste forresten en oversikt over kcal og kaffe i går og cappucino var en av de "mildere" kaffene man kunne innta) for å våkne..Litt små trøtt ja......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tar matvraket en aldeles liten ferie:=) Back on monday, garantert utslitt men....;=)

God helg jenter!! kos dere_=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, kos deg på utenlandstur!! Heldiggris som skal dit det er så varmt at man kan bruke bikini :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp kommet hjem og rekker kanskje akkuratt å si "God tur!" til deg før du reiser :sol:

Håper du koser deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei !!

Gjett om matvraket er sliten!!!!!! Kom hjem 2330 i natt og kom meg jo aldri i seng, "skulle bare". Da vekkeklokken ringte 0530 imorres hadde jeg bare lyst til å dra dynen over hodet og ikke eksistere denne dagen! Men måtte opp og hoppe! Fått i meg litervis av kaffe og har tannpirkere mellom øynene!!!! Hjelpes!

MEN hatt en super fin helg! Trivdes ikke helt i bikini!! Men det er så som så......

Nå er det todagers arbeidsuke også langfri;) Så får bare holde ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei M :goodbye:

Hvordan har uka vært? Kommet deg etter mandagen?

Nå er det i allefall bare timer igjen for min del så er det laaaanghelg!

God Helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei..

Her er det mye som har skjedd og dermed har jeg ikke helt hatt tiden til å sette meg på pc. Pcn min har ryki så måtte dra frem den gode gamle stasjonære...Kjedlig!!!! Så får spare opp til en bærbar pc igjen!

Samtidig har jeg fått oppsigelse på jobben og nå ser det endelig ut. Det skal kuttes i rekkene og jeg er en av dem! Dette pga økonomi, I ogmed at jeg er sistemann inn så er jeg første mann ut! Utrolig kjedlig! så litt demotivert om dagen også.

Så nå nyter jeg fridagene, prøver å ikke tenke så mye men må innrømme at jeg ikke har vært så veldig flink på kostholdsiden:( Men ikke helt for ille heller, men kunne vært bedre.....

Det var litt nytt fra min side, ikke akkurat godt nytt,..men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Aldri gøy å bli oppsagt. Hvordan er mulighetene for å finne noe lignende der du bor da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du klarer å nyte fridagane sjølv om dei er "ufrivillige", og at du snart finn deg ein annan jobb. Kanskje du finn noko som du likar bedre? :)

Men var det ikkje veldig kort oppsigelsesfrist dersom du allerede no er ute av jobben? :klø:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei jeg er ikke ut av jobben nå..Nå er det bare langfri;=) Har fortsatt en stund igjen.....

Nå er det herlig vær ute folkens!! Det øser ned! Hadde tenkt oss på langtur idag men det ble lagt litt på hylla da vi tittet ut av vinduet. Håper det gir seg. Vi gikk tur i går og det var sååå deilig;= ) Endelig er det litt levelig temperatur.

Er dere klare til 17 mai da? ;=) Her venter sommerkjolen, men det ser mørkt ut:(...

Ellers må det nevnes at det er ikke mange ukene igjen til jeg skal på sommerferie..skrekk og gru...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Ja, det ser ut som om matvraket har tatt sommerferie... Eller er du innom KG innimellom men bare glemmer å logge alle treningsturene dine...?? :gjeiper:

Håper uansett alt står bra til med deg!! Savner innleggene dine. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...