Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt


Matvraket

Anbefalte innlegg

Hehe det var "jobb!!!!" litt sånn hissig! Hehe..Ingen ny jobb gitt. Men er på utkikk, det skal være sagt. Forandring fryder.

Så var tirsdagen her ja, og hva våkner man til??? SNØ!!!!! Ikke akkurat slik man ønsker å våkne en 4. mai nei.........

I går kveld var herlig, solen skinte og varmet faktisk i solveggen. Koste meg leenge ute før jeg landet foran tvn. Ble ikke trening i går.

Ønsker alle en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det fortsetter å snø!!!!!!! Herregud så tragisk! Det er merkverdig hvor deprimert man faktisk blir av været... Merker det skikkelig på humøret. Tar en rask titt ut av vinduet og ser at det snør STORE kjerringer og det ligger et tykt lag på bakken. Håper dette er Kong Vinters siste innspurt også blir det omslag imorgen til vårvær og varme! *håper*

Tok tbanen idag og opplevde noesom satte en liten glede i meg, til tross for snøfallet. Hehe... Satt en utenlandsk mann foran meg, somalier tror jeg..og en norsk gutt. Jeg selv satt med ørepropper og hørte ingenting. Men så ser jeg at dem begge sporenstreks reiste seg opp og der kom det to eldre damer. Det var høfflig gjort!

Ellers så blir det litt snakk her, så på god morgen Norge idag. De diskuterte inntakt av proteiner for å lage muskler. DEr ble det faktisk sagt at det hadde ingen nytte. Noe av det ble omdannet til fett, mens resten gikk ut i urinen. Dem anbefalte heller å drikke en sjokomelk rett etter treningen.

Så da vet dere det.....:)

Nei, skal det jobbes litt her da??? Ingen stor arbeidslyst idag nei..Får skylde på været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

Da har det ENDELIG sluttet å snø!!! Jaggu på tide og nå holder det til november! hehe

Da durer jeg hjem fra jobb og skal rett til mammas bursdag! Skrekk og gru, det blir både herlig middag og kake!! Får begrense meg. Begrense = skummelt ord hvor det er enkelt å uttale og vanskelig å gjennomføre Hehe... Blir en rar middag hvor pappa ikke er tilstede pga skilsmisse.....Så min første bursdag hvor familie ikke er samlet sånn som før. Men vi får gjøre det beste ut av det:)

Ønsker alle en fin ettermiddag and ill be back tomorrow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt av meg selv gitt...Ble et biiiitttttelite kakestykke, men det var så lite at det teller nesten ikke. Og en annen ting jeg bare må få sagt: jeg har nesten sluttet helt å drikke brus! Det er rett og slett ikke så godt lenger. Drikker heller kaldt, friskt vann fremfor brus....DET er sensasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen god morgen :kaffekopp: I skrivende stund nytes en cappucino, rett og slett for å våkne litt! Idag var det tøft ja! Hadde jeg våknet til snø idag og, hadde jeg trolig ligget i sengen enda. Jeg våknet brått til vekkeklokken 530 og vurderte seriøst et minutt om jeg skulle dra litt senere på jobb idag...Men kom fort til fornuft at det var like greit å stå opp! Så da er jeg på jobb..Allerede gjort en haug med fornuftige ting og vi skriver kl 0746!!!! Impressed!!!!

Må sies at det faktisk ble litt øvelser på stuegulvet i går før sengen ropte på meg;=)

Idag blir det kylling til middag, tur på ettermiddagen, nyte litt sol og armøvelser også tidlig sengen kjenner jeg.....Trøtt ja......

Jeg fant frem en av disse TRANGE jeansene mine og den sitter PERFEKT!!!!! Ikke stram gitt! Herlig herlig. Men veldig merkelig da, for det går veldig opp og ned. Men liker hvertfall det jeg ser idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Wow! Skulle ønske jeg kom meg opp så tidlig. Jeg vet jeg egentlig kan, hvis jeg vil. Men det var det da... :sjenert:

(kan ikke nå forresten, er mingleplass for russen rett rundt hjørnet her :kjefte:)

Hura for trange-jeans som sitter perfekt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en jobb som tilsier at jeg må stå opp så tidlig, så ikke mye til valg her gitt:( Men er jo greit så lenge man bare er i gang...Men skal innrømme at jeg er riiimelig trøtt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morning sunshines!!!! :=) Vel, sånn starta ikke dagen min for å si det slik. Det startet med at jeg mistet mobilen min, les: en uke gammel mobil. Fra øverste hold av trappen og heeeelt ned i første etasje. Skulle legge den oppå rekkverken mens jeg hentet meg klær, det funka veldig dårlig og endte med et smell!!!!! Og jeg i hundre og nitti ned trappene. Telefonen virket ikke med det første og jeg skal love deg jeg banna høyt!

Fikk satt den litt sammen og lagt den fra meg mens jeg ba en liten bønn :) Og ved neste test, funket den!!!!! :enig: Ingenting (forløbig) som ikke er som det skal. Håper ikke det kommer noen ettervvirkninger heller. Så surt da! Så det var en stressende start med andre ord. !

I går kveld ble det kyllingfilet til middag og trening på gulvet!!!! Fornøyd!!

Enda mer fornøyd bble jeg (etterhvert) idag da jeg fant frem denne ene buksen min som jeg kjeftet litt over, tidligere her inne! Den er ikke like stram lenger, men mer behagelig:) Så noe hjelper på!

Til helgen er det bikini, gruer meg!!! Ikke bare kunne jeg hatt en bedre kropp, men jeg kunne trossalt vært litt brunere også! JEg er vandrende lik!

Liker ikke å bruke selvbruningskrem for jeg velger å tro at da blir det ikke pent med vanlig sol oppå....Også lukter det! også skjodler det! Ikke pent!

Nei får jobbe litt da....Ikke lysten på jobb idag og suuuuper trøtt! Får karre meg gjennom denne dagen og, gårsdagen var laaaaaang! Snart helg..Får leve på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei M :goodbye:

Grattis med buksa! DET er deilig det, når man merker at innsatsen virker.

Bikini til helgen? Er det meldt knall vær, eller skal du sydover?

Blir man forresten noen gang 100% klar for bikini?

Men med bukse som passer og litt sol så er jeg sikker på at du er den hotteste baben på beechen ;-)

Kos deg i helgen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurora :yvonne:

Tror faktisk at det er meldt sol til helgen også, men om luften tillater bikini her hjemme i kalde norg...( Er det egentlig normalt at det er så kaldt på denne årstiden? altså vi skriver 6 mai? pleier det være så kald vind, eller er det bare jeg som er litt storkreve om dagen-9 Neida, jeg skal nok en liten snartur sydover ja! Reiser rett etter jobb imorgen og hjmeme sent søndagskveld så ja mandag blir en tøff dag...Hehe..... Gleder meg vilt ja, men gruer til bikinien...Kanskje ta en rask tur i solarium idag.....lkitt brunfarge på apllesinene hjelper litt har jeg hørt.. ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.seher.no/841926/jennifer-aniston-spiser-babymat

Legger ut denne linke jeg vil gjerne høre hva dere mener... Hun sier at hun har fått rådet fra en treningsekspert. altså, spise barnemat en uke og gå ned 3 kilo. Hmmmmm lurer på om det er det jeg skal gjøre uken før jeg reiser på sommerferie til syden til sommeren...... 3 kg holder for meg det (går dem rakst opp igjen, i know! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg vel mildt sagt ingen tro på. Så lenge kaloriinntaket er det samme som før, så har det iiiingen ting å si om maten er flytende, grøtete eller fast. Desverre :(

Også høres det litt kjedelig ut? :klø: Bortsett fra smoothies da, smoothies er kjempegodt! :jepp:

har du en fin dag bortsett fra skrekkscenarioet med mobilen og bikinigruing?

:sol: (sånn, jeg la igjen litt sol i dagboka di. Nå blir du brun!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har da ingenting å si om man tar i seg mat i form av flytende eller fast form_?_? Men jeg tror jammen jeg skal gjøre et forsøk jeg, bare for å kunne skrive under på at det IKKE funker...So it is!! Skal gjøre det uken før jeg reiser til syden! Da skal jeg leve på dette samt smoothie for det er som du sier :KJEMPE GODT! Dessuten er det sommer og sol snart (forhåpentligvis) og da er det ekstra godt med kald og frisk smoothie! Mmmm....*løpe å kjøpe jordbær snart*

Jo takk, dagen går greit den...Mye å gjøre på jobb, men allikevel blir jeg styrt inne på KG av og til...Hehe....Håper dagen din også er like fin:) Solen skinner ikke akkurta ute nei, så takk for solstråler her inne ;=) Det trengs for å være ærlig! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.seher.no/841926/jennifer-aniston-spiser-babymat

Legger ut denne linke jeg vil gjerne høre hva dere mener... Hun sier at hun har fått rådet fra en treningsekspert. altså, spise barnemat en uke og gå ned 3 kilo. Hmmmmm lurer på om det er det jeg skal gjøre uken før jeg reiser på sommerferie til syden til sommeren...... 3 kg holder for meg det (går dem rakst opp igjen, i know! )

Så denne på nrk:

http://www.nrk.no/programmer/tv/schrodingers_katt/1.6966933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen meg så ble det ikke servert kake til lunsjen idag også! Men jeg stod i mot!! Det såå veldig fristende ut, men så klarte jeg å stå imot! det ble en heftig diskusjon om kropp og vekt idag og flere av damene her er noe overvektig. Det er helt i orden og jeg legger meg ikke opp i det. Ikke sier jeg noe når dem spiser heller...Men at dem skal begynne å legge seg opp i om jeg spiser eller ikke synes jeg er dårlig gjort....Fordi jeg ikke spiser kake støtt og stadig når de serverer her, og de spør hvorfor svarer jeg enkelt: fordi jeg ikke liker, fordi jeg ikke orker eller har lyst på...Jeg sier ikke: fordi jeg tenker kalorier og bikini! Men da setter dem i gang vet du....." jeg må da kunne spise, jeg er SÅÅÅ tynn og ser ut som piperenser og må få i meg mat og jeg må da ikke tenke på¨kalorier BLABLABLABLABLA" OMG!! Om jeg ikke vil spise fordi jeg tenker på kroppen min så er vel det min business! Det er vel heller dem som burdte tenke litt på sin egen når de valser rundt her med opptil 3 4 5 bilringer! (jeg hadde nok ikke blitt like provosert om de var normale, men disse er noe overvektig, jeg sier ikke mye, men noe utover det vanlige) Også sier dem at jeg er piperenser...Ja da skulle du sett meg før svarer jeg, hva var jeg da? Beinrangel? Jeg føler meg IKKE som piperenser!!!!!!! Jeg sliter med min egen kropp og har FORMER som jeg egentlig ikke vil ha.... Men ja, kanskje piperenser i forhold til dem!!

Huff litt frustrasjon som måtte ut her på en torsdags ettermiddag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Drit i det. Sannsynligvis er det sjalusi ute og går, og da nytter det ikke å prøve å logisk overtale folk om at de tar feil. Tenk heller på at du er i bedre form en dem, du ser garantert bedre ut enn dem, og du klarer å gå ned i vekt - noe ikke de gjør! Jeg skjønner at det bare er dumt å gjøre - men gud så frista jeg hadde vært til å komme med noen kommentarer tilbake om jeg var deg! "Hvorfor spiser du så mye kake da? Du burde tenke på hva du har i deg. Du ser ut som et fleskeberg." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia matvraket, takk for hyggelig besøk hos meg.

Ang kakepress: sånn trur eg mange tynne mennesker har det. Å klaga på folk om at dei er tjukke er ikkje lov, men å klaga om at dei er tynne, det er fritt fram! Juks,spør du meg. Men sikkert sjalusi,som Pingting seier.

Men det ein kan gjera er å sei at detta vil eg ikkje ha fordi det ikkje er sunt. Ser du bort ifra at det er feitande, så er jo kakene i tillegg fullt av sukker, metta fett og kveitemjøl som kroppen din overhodet ikkje har bruk for. Kjenner noen som har blitt så plaga med "etepress" at dei til slutt bare sa dei hadde fått diabetes, for å få lukka kjeften på folk. Huff, burde vera unødvendig.

Forresten så leste eg første side og siste side av denna tråden (var litt mye imellom!) Litt forandring skjønner eg! Du er flink.

Eg kjenner meg godt igjen i din beskrivelse av etevaner på side 1. Eg og er eit dedikert matvrak, tenker på mat heile tida. Bortsett frå når eg tenker på trening. Hehe.Trur egentlig det er hovedgrunnen til at eg trener: då kan eg eta meir!!!

Kossen går det med treninga di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiisj sitter på jobb enda:( BLir nok lang kveld her.......

Ja det er sant, begge to..Men jeg føler meg ikke tynn, derfor blir jeg litt småhissig den veien også! Bare fordi dem ruller, så ser dem på meg som tynn! ( ja er nok det i forhold til dem, men er jo ikke det i forhold til de som virkelig er tynne) ...Ja har et par kommentarer som jeg kunn eliret av meg, men sparer meg..Er jo en arbeidskollega så jeg forholder meg for god til det gitt....SÅ kan de bare synke ned! Men ja vedkommende spiser alltid masse kake når det serveres, og hun legger ikke skjul på det heller!

Jo hyggelig med besøk og :velkommen: ! Åja, det er nok en stoor forandring fra første side til nå (og meget forståelig at du ikke orker lese alt i mellom har blitt en del ja) Men ja jeg har blitt flinkere..Hvertfall kostholdsmessig! synes det er imponerende at du er et marvrak, og samtidig sååå flink til å trene! som du sier:; da gir det jo en god grunn til å trene også ( og spise) hehe.... Skulle ønske jeg var like treningsglad som deg;) Men ja er bedre på den fronten også. Bedre enn før hvertfall. Mitt motte er:Alt er bedre enn ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status quo torsdag kveld 2230; nettopp utført en økt med armøvelser!! Til tross for 11 timer på jobb og utslitt! Nå venter sengen, det skal ikke betviles!! Imorgen er det fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...