Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt


Matvraket

Anbefalte innlegg

Apropo forslaget til pingting om salmiakk på badegulvet, jeg ville ha lest godt på flasken først, så du ikke misfarger flisene dine.

Eeep, kjempegodt poeng! Salmi funker som rakker'n, men det er sikkert ikke like godt for alle overflater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei

Forsøkte meg med salmiakk forrige dagen men synes ikke det ga de store underverkene gitt....Mulig jeg må ta en runde til. Slo av varmekablene og vasket en omgang til, men fortsatt glatt altså...Rare greiene!

Er hjemme fra jobb idag, avsaserer og det er digg!!! Sov litt lenger enn vanlig. Spiste en god frokost, koste meg med en kopp te. Dernest ble det en liten tur ute....Kort men det ble tur!

Så ble det hjem til fitnessballen min og en del øvelser! Fortsatt tett, så turen ble ikke så lang fordi jeg glemte lommetørkle og nesa rant! Blir tett i pappen under øvelsene men det er tatt. Kjenner pulsen slår enda og jeg er stiv i bena nå ja...

Må bake kake idag, skal ha med meg i kveld. Men skal love å kun spise en liiiiten bit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh så deilig det hørtes ut med fredagen fri... :) Knallbra med gåtur og øvelser til tross for tett nese. Det er jo så lett å bruke de unnskyldningene man finner, mener jeg...

hvilken kake blir det? :) synes du skal unne deg en liten bit ja, du har jo laget den selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm..... kake :sikle:

Absolutt lov å spise kake på fredag, og spesielt når man har laget den selv!

God helg M!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi!

Ja jammen var det digg med fri;)

Jeg trodde kaken ikke ble noe særlig god, men det ble den! Den ble kveldens begivenhet! _var helt vanlig luftig sjokoladekake som jeg delte i to på og hadde smørkrem inni og oppå..Var NAM!!!!!Tok et stykke ja;=)

Ja var flink i går! Gjort avtale med meg selv om utfall og knebøy hver eneste dag også de dagene det ikke er trening! Vil stramme opp disse dissende lårene!

Idag er det sol, og jeg skal ut på tur også kose meg litt i solen, før det er en liten fest i kveld.

Ha en fin helg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe det er godt ja, men dæven når man lager den så ser man at det ikke akkurat er det sunneste man kan lage nei........ Det er hva det heter SMØR krem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

I går var en busy busy dag så rakk ikke innom KG. Startet med en tur i det fine været. Så ble det hjemmetrening så det svei i bena og jeg er støl i dag ja!!!!!! Også fikk vi besøk og da gikk tiden med til å skravle i vei;) Ble sent ja.........

Nå er det mandag, atter en ny dag og ny uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag :)

Ser ut som du har hatt en fin helg!

Tur og hjemmetrening på en søndag, det får`n si! Flink!

Håper du får en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love dere at jeg er STØL!!!!! Men det er bra!

Gjennomførte en økt i går også og det tok på..Det rista skikkelig godt i bena da ja!!!!! Blir nok en liten økt i ettermiddag også:=) Føler meg i slaget nå ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du står på :)

Håper motivasjonen holder seg på topp. Kan du sende litt til meg hvis du har litt ekstra? :sjenert:

Ha en fin torsdag, snart helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelllu nå er det fredag!!!!! Matvraket har flydd som en strikkball de to siste dagene, men har fått gjort mye! tilogmed trening!!!! Jooohoooo........

i går ble det handlet inn bikini og jeg er IKKE fornøyd med kroppen i det hele tatt og gruer meg STORT til å gå med den!!! Liker vinteren jeg, hvor klærne dekker alt!!!!!!!

God helg jenter, kos dere masse denne langfrihelgen ( kjenner på meg at det fort kan bli litt kjedlig imorgen med stengte butikker ja og ingen planer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen :klemmer:

Vet hva du mener da, spørsmålet er om du stiller urealistiske forventninger til deg selv? Jeg har bare måttet innse at jeg ikke kommer til å bli superslank uansett hvor sunn jeg er. Jeg velger heller å satse på å se litt strammere ut etterhvert, og å innse at det faktisk er fint med litt større former og! på den andre siden så har vel du vært tynnere før enn du er nå, har du ikke? Da kan jeg ihvertfall skjønne deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg vil formulere det mer riktig (som min mor sier=) : Jeg hadde ikke kvinnelige former før (derav mye tynnere ja) nå har disse (hersens) formene kommet og limt seg fast i min kropp og jeg vil derfor aldri bli tynn igjen!!!! Og jeg klarer ikke å innse at dette er noe jeg må leve med. hvorfor måtte akkurat jeg få store lår og hofter???

liker dette sitatet/ ordtaket så godt:

" Kjære Gud, hvis du ikke kan oppfylle mitt ønske og gjøre meg tynn, så vær så snill og gjøre alle mine venner tykkere"

:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det lørdag og helg! Men denne helgen er noe kjedlig spør du meg! Alt er stengt på en lørdag og ingen store planer, samt at det regner!!!!!! Ikke helt slik man vil ha en lørdag nei! Men det ble trening på meg i går og i dag morres! Idag morres til tross for at jeg våkner DRIT støl i magen og sidene! Så noe er gjort veldig riktig..hehehehe...

Ble litt snop i går kveld, det skal innrømmes! Men stølheten gjør at det er lissom helt greit*;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. likte det sitatet ditt.. Men uansett: Du har tykk og utrent og du har "stor og veltrent".. Man ser bedre ut som stor og veltrent, enn tynn og utrent spør du meg. Det kommer helt an på hvor fast man er, holdning osv osv ... ;)

Så mitt forslag til holdning: Jeg er er kanskje ikke den aller tynneste, men gurimalla så sprek og trent jeg er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen dum ide...men jeg er ikke der engang føler jeg..Men men......Står på så godt jeg kan nå før sommeren setter inn for fult!

Håper alle har hatt en fin søndag og en fin helg, nå venter snart atter en ny uke. men dette er vel den siste normale uken uten fridager på en stund....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen god morgen!

eMandag = ny uke og nye muligheter;=) Og jobb!!!!

Solen skinner fra skyfrimmel, men det er kaldt! Når skal våren komme? Vi skriver 3.mai og snart 17 mai!!! Brrrrr hvor er våren??????

Forsøke å få litt sol på kroppen idag i form av solarium, det skal bli digg!!

Ble tur på meg i går kveld! Samt trening av armer med bistand fra samboeren min som hjalp meg litt med øvelser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det (nesten) skyfri himmel her og. Skjønner ingen ting, jeg :klø:

Uansett: ha en fin mandag! :sol:

(solarium! :hoppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen god morgen!

eMandag = ny uke og nye muligheter;=) Og jobb!!!!

Solen skinner fra skyfrimmel, men det er kaldt! Når skal våren komme? Vi skriver 3.mai og snart 17 mai!!! Brrrrr hvor er våren??????

Forsøke å få litt sol på kroppen idag i form av solarium, det skal bli digg!!

Ble tur på meg i går kveld! Samt trening av armer med bistand fra samboeren min som hjalp meg litt med øvelser;)

Ny jobb? :)

..eller ny uke med jobb?

Anywho... deilig med våååår, uansett om det er litt kjølig.

Så lenge sola titter frem litt i ny og ne så er i grunne jeg fornøyd.

Solarium hørtes ikke dumt ut.

Ha en strålende mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...