Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt


Matvraket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker det, jeg. Bortsett fra de rosa knappene, de kunne lett ha vært mer behagelige å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av typen som ikke er for glad i forandringer merker jeg...

Men venner meg nok til det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av typen som ikke er for glad i forandringer merker jeg...

Men venner meg nok til det. :jepp:

Veldig enig!!!! Jeg likte ikke helt dette jeg heller, men det er vel som med alt annet: man venner seg (sakte men sikkert) til det...... Håper jeg :)

Blir sittende litt på jobben idag, vel...vil dere ha grunnen? Den enkle grunn: husvasken og treningen venter på meg hjemme og det frister ikke idag! Har en lat dag! Men må vel snart ta meg selv i nakken og komme meg hjemover! planen er følgende: vaske huset! Starte opp wii maskinen min og ta en økt der, lage middag og SOFAEN here i come!!!!!!! Skal se lurt av karlsen og tangerudbakken:) Hihi....Det var en skikkelig detaljert plan over min ettermidag/kveld! Også en ting til da, er lissom så greit å være litt lenger oppe på en torsdagskveld, selvom man er trøtt på fredagsmorgen så er det helt greit for det er jo FREDAG!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir super deilig med såffan etter husvask og trening!!

Greit å ha noe å se frem til når man er ferdig.

Og ikke noe som er bedre enn nyvaska hus og nytrent kropp og Tangerudbakken på TV :jepp:

Kos deg i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matvraket er SLITEN!!!!!!!! Gått i ett siden jeg kom hjem! Først overtid, så husvask, så trening (ble ikke wii da jeg ikke fant ledningen) men ble øvelser. Også dusj, laaang dusj! Nå småputrer middagen og jeg skal koooose meg resten av kvelden:) Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg er blitt skikkelig annerledes, men merker jeg begynner (les: begynner) å venne meg til det.......

Fant frem manualene mine og gjorde litt øvelser mens jeg så på tvn, hvorfor ikke........

Til uken skal jeg finne frem sykkelen og begynne å sykle litt. Er det noen som kan gi meg litt feed back på dette? Merker at jeg "må" mer enn jeg "vil", men om noen kommer med litt råd og feedback på hva sykling er godt for så gir det mye motivasjon og lyst til å gjennomføre dette..Innbiller meg at dette er bra for rumpe og lår samtidig som det bedrer kondisjon og hjelper på hele kroppen..........om dette stemmer, så skal det gi motivasjon jo! nå er veiene (endelig) bare og det er klart for litt sykling:) PS: kan ikke huske sist jeg syklet så dette skal jammen bli artig!

Ps: matvraket er happy, det er pluss grader ute og klokken er 2136!!!!! Gleder seg til vår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte: Matvrakets start på det som skulle være en fin fredag :

Tar på seg en olabukse og SLITER med å få den over lårene. Lar den være litt åpen ettersom den er nyvasket og jeg kan sminke meg i mellomtiden. Hva skjer? Jo, får den jo (med makt) igjen men magen henger over og det gjør vondt overalt!! Og mener overalt :fnise:

Ti minutter til bussen går og jeg finner ut at jeg kommer jo til å få sopp langt oppi et visst sted, og lårene kommer til å få blodutredelse og magen synes lang vei... Så løper og skifter til en annen olabukse. 5 minutter til bussen går og jeg får ikke lukket denne oilabuksen heller :frustrert: Hva i all pakka har skjedd???????????????????????????????????????????? Dette er bukser jeg brukte i fjor sommer tidligst, og som passet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:sur: :sur:

Matvraket er sur og vil hjem og ta på seg tights eller joggebukse!!!! Sitter her med den dumme dumme dumme buksen og magen henger over!!!!!!!!!! Hvordan kan sånt skje over en natt????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Luft og/eller vann? Tyder på det siden det har skjedd så fort ihvertfall. Magen min kan finne på å plutselig leke sperreballong (tror det har noe med syklusen å gjøre, men ser liksom ikke mønsteret i det :klø:) Da er det mye av det jeg har som ikke passer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snufs: hvordan kan det skje sånn over natten? Det er ikke bare litt heller? Helt grusomt..Er i menstrasjonsperiode, men helt på slutten og har jo ikke merket dette tidligere denne uken!!!!!! Er så deppa at jeg kan bare legge meg flat og grine..........

tok en del mer knebøy og utfall enn normalt i går, men tviler STERKT på at musklene bare poppet frem over natten. vises i allefall ikke utenpå kroppen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, kjenner følelsen av plagsomt trange bukser. :klemmer: Du har ikke spist noe som kan gjøre deg oppblåst da? Hvis jeg spiser hveteboller f.eks. ser jeg ut som jeg er gravid i 7 mnd dagen etter. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller epler! Epler gjør sånt med meg. (men klarer jeg å slutte å spise dem? Åneeeeida.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

En ting er sikkert, dette er noe som kommer til å normalisere seg, selv om det ikke hjelper en dritt. Håper dagen ikke helt er ødelagt, er jo tross alt fredag.

Alle har sånne dager,så her er et forslag til gjøremål: lag deg en kopp te, åpne buksen, dra genseren over så ikke alle ser det.. Så gjør det ikke like vont.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja hadde jeg bare hatt på meg en laaang genser idag, men av alle dager så har jeg ukens korteste genser.Typisk! Det er ikke direkte vondt, men utrolig irriterende og plagsomt og man føler seg FEIT! Man kjenner det strammer over lårene og henger over buksekanten og man blir til å sitte å tenke på hvor utrolig tjukk man føler seg! (tror det er en klagedag idag gitt) Sorry folkens! Men noe er ikke som det skal hvertfall, det er hvertfall bombesikkert!

Epler spiser jeg hver dag til havregrøten, men først idag jeg merket dette. Og ikke har jeg spist noe annerledes enn før heller som kan ha gitt vann eller luft i magen. Men det er jo hoftene også, de har da ikke vært sånn før de heller..aldri hørt om luft i hoftene gitt :fnise: selvomjeg skulle ønske jeg kunne trøste meg med at det var grunnen........Noe er klinkokosrart med kroppen min idag!!!!! VIl hjeeeeeeeeeeeeeeeem!!

Og jeg skal skulle unne meg et lite kakestykke i kveld! Nå føler jeg bare superfeit og unner meg ingenting, eller det motsatte: heller innpå med alt og gir opp for dagen! (og nei jenter, ikke si at jeg skal unne meg det idag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj det er så ille når bukser strammer og man ikke kan unngå å tenke på hvordan det "henger" over buksekanten og hvor stor man føler seg :klem: Jeg slenger meg på de andre, du kan ikke ha lagt på deg fett sånn over natta! Det er nok vann eller pga. syklusen din. Evt. at buksene har krympa? :gjeiper: Er det bukser du bruker ofte eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp dette er to stk olabukser som har passet fint før! Det er det tragiske av alt! Jeg tenkte også slik da jeg tok på den første: at den var nyvasket og ville vie seg litt ut---Men NEIDA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp hatt lunsj og noen hadde baka brownies og cookies......!!!!!!!! Men var flink å styrte unna, var bare å ta en rask titt ned på seg selv det, så gikk den lysten over!

JOGGEBUKSE hvor er du!!!

Det kommer aldri aldri aldri til å bli noe sixpack og stram kropp på meg innen bikinisesongen! må nok mer enn sykling til da gitt!!!

Er bare å gi opp!!! Ser jo ikke akkurat bedringene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...