Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt


Matvraket

Anbefalte innlegg

Kjente jeg ble en smule irritert, av det du skriver. Er så utrolig irriterende når sånt skjer. Håper han tar det til seg, og sier unnskyld til det. Noe jeg mener du fortjener. Mulig han har "en god grunn", men da burde han i det minste fortelle deg det. Håper ikke resten av helgen blir helt ødelagt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper ting ordnet seg for dere idag! At det ble en vellykket middag etc, og at han bestemte seg for å hjelpe til og ordne for sine gjester.. Slappe-av søndag i morgen kanskje? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei...

Ånneeeii søndagen er allerede her????? Helgen går så altfor fort!

Joda, vi hadde en samtale i går hvor vi snakket ut om saken og han beklaget ja! Best for han! I går etter middagn (dere kan tro det så ut, jeg tuller ikke når jeg sier at jeg omtrent hadde mat oppover veggene her pga ettåringen som var vill, mangel på barneoppdragelse der ja) så ryddet han alt og jeg satt bare i sofaen og kosa meg. Dumt av han for han fikk virkelig den værste jobben! Hehehehe... Så han er tilgitt!

Nå venter solen på meg, så skal løpe ut i solen og kose mg:=) Nyt resten av helgen jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere fikk ordnet opp! Kjente jeg fikk noen "tics" av den beskrivelsen din jeg og, ja... Men sånn er det nå med forhold, du finner f**** ikke en perfekt fyr. Desverre holdt jeg nesten på å si - men så kom jeg på at jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med en perfekt fyr, for det hadde bare synliggjort hvor lite perfekt jeg er.

Men hurra for at han sa unnskyld! Han dreit seg ut, men har i det minste vett til å si det etterpå. Det er det ikke alle mannfolk som har! :) Men du kan sikkert bruke det mot ham en stund :lur:

Kooooos deg masse i solen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ble en Happy End til slutt :)

Ikke tenk at søndagen nærmer seg slutten, men NYT kvelden, hvert minutt og hvert sekund! :popcorn: Jeg skal lage meg popcorn og se på Himmelblå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen eller god formidag.

Så var mandagen her igjen og vi teller ned til påskeferie:) Men hvilken herlig mandag da, nydelig vær!!! :=)

Himmelblå ja twinkle, det er en favoritt her også_?=) Idag skal det gås tur og trenes med lailablogg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre at han tok det til seg, og beklaget! Er ikke lenge til Påske nå, og når det er påske-vær allerede ute, er det bare å glede seg! Ha en fin mandag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeferien er absolutt noe jeg ser frem til nå ja.....Kjenner jeg teller ned dagene her....Ååååå fridager mmm herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dere er heldige som skal ha fri i påsken! Det blir jobb her, noen av dagene iallefall. Men skal kose meg innmari med påskekrimmen fordetom! Påskekrim = :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskekrim ja, det er virkelig påske!!!!! :) Ja gleder meg stort til den ferien ja! Det skal være sagt! Teller ned så hardt jeg kan :fnise:

Ble trening i går da! La m est vekt på rumpeøvelser og armer! Lailablogg er genialt!!!!

Idag var det salat til lunsj, men føler ikke jeg ble så veldig mett! Til tross for at det var med kyllingbiter (salatkylling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja... trening og salat! Good work!

Jeg også ELSKER påske!

Sol, ski, kakao, appelsin, sjokolade, toddy, afterski, krim...

merker jeg gleder meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste dritten med påske er : PÅSKEEGG!!! Og når jeg tenker meg om, hvert eneste år på denne tiden er jeg på dette sunne greiene mine og gruer meg til påskeeggutfordringen! Skal skal ikke...Man tenker: skal man virkelig ødelegge sunnhetslivet for påsken, mens en annen stemme sier : det er bare påske engang i året....(og det hviskes: gudskjelov for det)

:fnise:

I går ble det noen enkle øvelser, men ikke så fult ut trening da det plutselig ringte på døren!

Idag blir det ikke noe vil jeg tro, MEN imorgen er det full pakke:=)Da er jeg home alene og skal være flink!

Idag forsov jeg meg, så blir kjøpelunsj idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spise sånne Freia-egg med ei venninne i dag. Klarer ikke helt holde oss unna noen av oss :sjenert:

Hva skal dere i ferien da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De freia eggene i lilla eske mener du? De er FARLIG gode!!!!!!!!!!! Kan helt fint spise en sånn eske alene på null niks! no problem! Men jeg er ganske sikker på at det er en kaloribombe ut av en helt annen verden også.,.

Tja, vi skulle nå egentlig reise på hyttetur, men det ser ut til å bli litt krøll..Så nå ser det ut som vi skal ha hjemmepåske, med litt dagsturer:=) Fornøyd med det, vil bare koooos meg og slappe av:=)

Der da?? Planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir like glad hver påske for at jeg ikke liker de påskeeggene.. :fnise:

Der har du en STOOOOR fordel Shamim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir like glad hver påske for at jeg ikke liker de påskeeggene.. :fnise:

:blink: Går det an det da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns de bli for søte :lol: Jeg klarer nok et halvt ett med en kopp kaffe (eller to), men da holder jeg meg like gjerne unna.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...