Gå til innhold

Nå må noe gjøres! Hvor ble det av den flate magen?


twinklestar

Anbefalte innlegg

Takk Miss og Matvraket!

Tror ting skal gå bedre :)

Bortsett fra at i går kveld steg feberen og jeg hadde vondt i hodet i hele går... Og fikk vite at en i klassen har svineinfluensa.... :tristbla: Ble litt bekymra...men våknet nettopp og er feberfri :) så er nok ikke svinet som har kommet på besøk.

Men blir nok ikke trening i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke trene idag! Om kroppen din er litt redusert så er det like greit å holde den i ro idag! La den hvile og komme seg HELT tilbake til hektene igjen! Ikken oe svineri, DET VIL VI IKKE HA!!! La kroppen din få TOPP behandling idag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke trene idag! Om kroppen din er litt redusert så er det like greit å holde den i ro idag! La den hvile og komme seg HELT tilbake til hektene igjen! Ikken oe svineri, DET VIL VI IKKE HA!!! La kroppen din få TOPP behandling idag;)

Tror nok jeg skal høre på deg i dag :)

Skal ta meg en dusj (har svetta MYE i natt...) og se om jeg får i meg litt frokost etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det en utrolig dårlig matdag... og ingen trening :sukk:

Men får bare glemme den dagen nå.

I dag startet jeg dagen med havregrynsgrøt med banan :)

Deretter ble det pasta til lunsj... spiste ute, der de hadde lite sunn mat å velge mellom... Jeg fikk en stor porsjon grønn tagliatelle med ferske tomater og squash. Jeg klarte heldigvis å begrense meg, og spiste ikke opp alt. Flink! For det var godt!! :sikle:

Det negative var vel heller at det ble litt kort tid mellom frokost og lunsj, men det var ikke så lett å gjøre noe med det.

Jeg sitter på biblioteket, og har med meg et eple og noen nøtter som skal konsumeres etter hvert.

Ellers SKAL jeg trene i dag! Hvis formen føles bra skal jeg prøve meg på intervalltrening, hvis jeg er veldig slapp og sliten synes jeg gjerne det er lettere å presse meg med styrketrening.

Det var forresten ikke så oppløftende å lese innlegget på KG i dag: "Derfor kommer cellulittene", ser ut til at det er vanskelig å gjøre noe med de som allerede har kommet... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det innlegget leste jaggu jeg og, og ble dypt deprimert! :sad: Og det dummeste av alt da, det stod at kullsyre gjorde ikke tingen bedre! Faktisk så var kullsyre IKKE bra! OG jeg som byttet ut brus med kullsyrevann! Gikkt il innkjøp av kullsyremaskin fordi jegs kulle bli sunn!! MAKAN!...

SÅ godt å høre at du er på bena igjen og ikke blitt syk;) :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det innlegget leste jaggu jeg og, og ble dypt deprimert! :sad: Og det dummeste av alt da, det stod at kullsyre gjorde ikke tingen bedre! Faktisk så var kullsyre IKKE bra! OG jeg som byttet ut brus med kullsyrevann! Gikkt il innkjøp av kullsyremaskin fordi jegs kulle bli sunn!! MAKAN!...

SÅ godt å høre at du er på bena igjen og ikke blitt syk;) :yvonne:

ja, det ble jeg sur på og!!! :sur: Jeg som drikker brus hver dag... Kanskje det er en god motivasjon for å slutte med det... Men vet ikke om jeg klarer... Aldri hørt om at kullsyre har innvirkning på appelsinene...

Skal vi velge å konkludere med at KG tar feil Matvraket? Eller skal vi gjøre noe med kullsyreinntaket??... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil, vi konkluderer med at KG tar feil...... :hoho:

jeg har nå kuttet ut brusen i den tro at det var usunt, og kjøpte kullsyremaskinen for en haug med penger og drikker kullsyrevann for å "overleve" uten brus så makan, Kg tar feil ja..... :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jenter, de cellullittene som er vanskelige å fjerne er jo de som er vonde. Heldigvis har vi ikke kommet så langt. Og siden cellullitter er fettkuler så bør jo de jaffal bli mindre når fettprosenten blir lavere? Syns vi skal si det sånn jeg. Og kose seg med kullsyrevannet istede. Det er jo så digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jenter, de cellullittene som er vanskelige å fjerne er jo de som er vonde. Heldigvis har vi ikke kommet så langt. Og siden cellullitter er fettkuler så bør jo de jaffal bli mindre når fettprosenten blir lavere? Syns vi skal si det sånn jeg. Og kose seg med kullsyrevannet istede. Det er jo så digg.

Enig :hoppe: Kullsyrevann MÅ være bedre enn brus med sukker og alt anna shit tilsatt!! Vi konkluderer med det jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) (jeg er utrolig trøtt i dag... :natti: )

Først en oppsummering over gårsdagen.

Kosthold:

Frokost: havregrynsgrøt med 1 banan og kanel

Lunsj: Grønn Tagliatelle med tomat og squash + 1 cappucino (med litt sukker i)

MM: nøtter (kanskje litt mer enn jeg burde...)

MM: 1 grønt eple

MM (Før trening): Litt cottage cheese med kanel på

Middag: Suppe med masse broccoli og paprika

Trening: Styrketrening overkropp

I dag har jeg ikke kommet så godt i gang enda... akkurat stått opp... Men har planer om trening i dag også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste forresten fersk ananas til dessert i går :D Etter inspirasjon fra Matvraket... Bortsett fra at jeg delte med mannen min ;)

Men gud så kjedelig å kutte opp.... Foretrekker mango jeg tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...Der var du ja :smilyblomst:

synes du det er kjedlig å kutte opp anans? Det synes jeg faktisk er enkelt og greit, mango kan fort bli så grisetes og klisset og sklir ut av hendene på meg...

Men ikke sant, mmmm ananas er nam nam.... og sunt!! ;) Og billig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eeeelsker mango :) Kutter gjerne opp selvom jeg blir klissete på henda :fnise:

Dagen i dag så langt:

Frokost: havregryn med melk og banan (blæ - detvar ikke noe godt - foretrekker havregrynsgrøt!)

Lunsj: Pasta - penne med laks i en litt kremet tomatsaus :fy_fy: smakte godt, men det var ikke en del av mitt sunne kosthold... uff, tror det blir lite resultater denne uka...

Så har jeg igjen kjøpt inn til snack utover ettermiddagen...

Nøtter og klementiner og en cola light for å hedre appelsinene :sjenert:

Blir nok ikke trening i dag, for har lagt planer med mannen, har en del ærend i ettermiddag og kommer nok ikke hjem før i kveld... Da må det bli trening både lørdag og søndag!!!! For jeg sa jo 3 treninger!

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Hedre appelsinene må til;)

Da ønsker jeg deg en god helg, blir spennende ås e om u klarte trening både lrødag og søndag..;)

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

flere enn meg som ikke har vært helt heldig med uka ser jeg.. jeg rekker en trening i dag, men jeg skal på fest så i mårra blir det ikke trening..

Flink du er som greier å holde målene dine :-)

ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen matvraket :) Sitter nå med en skål med havregryn :)

Jeg nådde ikke måla mine :(

Hadde rett og slett for mye å gjøre på lørdag... Hadde nok klart det hvis jeg hadde stått opp litt tidligere, men det var så deilig å ligge å dra seg sammen med min kjære :rødme: Trengte det!

Men jeg var på en laang sykkeltur på søndag: 60km! :) Ikke den tøffeste ruta, men likevel en god økt!

Maten har vært helt greit. Har kosa meg litt, men ikke overdrevet.

Dagens plan: Trening, styrke bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 41

Vekt: 69,3kg

Uke 42

Vekt: 69kg (-0,3kg)

Uke 43

Ingen måling

Uke 44

Ingen måling

Uke 45

Vekt: 67,8kg (-1,5kg)

UKE 46

Ny mandag, og jeg hopper på :vekt:

Vekt: 67,6kg (ned 200g siden forrige måling,

totalt -1,7kg)

Godt å se fremgang :biggrin: , selvom det var lite. Men jeg hadde ikke forventet noe mer.

Ha en fin mandag alle sammen!

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, så nådde du ikke målene denne gangen, men altså....er det ikke sånn helgen skal være da? ligge å dra seg litt lenger på morran og heller kose seg litt mer enn det enn normalt tillater seg i helgene? Synes ikke du skal ta det så tungt, dessuten tok du det jo godt igjen med en lengre sykkeltur i går! Nei det er ingenting å kaste bort tanker på :yvonne:

:heiajente: jammen meg har du gått ned enda mer....!!!!! Er det ikke gøy??? Gir jo bare enda mer motivasjon!!! Jippi!!!!!!! Vel fortjent med fremgang! :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...