Gå til innhold

Nå må noe gjøres! Hvor ble det av den flate magen?


twinklestar

Anbefalte innlegg

Jeg vil følge med her også! :vinke: Går jo plutselig glipp av ting om man ikke følger med i mange nok dagbøker :fnise:

Så flink du var som reiste på trening i går selvom du ikke hadde lyst!

Edit: Hvor langt er dette løpet forresten? Eller er det sånn "løp så langt du orker" ting? Spennende!

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil følge med her også! :vinke: Går jo plutselig glipp av ting om man ikke følger med i mange nok dagbøker :fnise:

Så flink du var som reiste på trening i går selvom du ikke hadde lyst!

Edit: Hvor langt er dette løpet forresten? Eller er det sånn "løp så langt du orker" ting? Spennende!

Velkommen til boka mi :) Er moro når man vet at flere følger med! Har vært innom boka di flere ganger jeg også. Tror ikke jeg har lagt igjen så mange spor men...

Takk for skryt - jeg takker KG og matvraket for treningen i går :)

Løpet er sånn "løp så langt du orker" ting... Det er helt seriøst noe jeg gruer meg litt til. Men blir sikkert en kjempegod følelse etterpå! Iallfall hvis jeg får litt mestringsfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skulle løpe sammen med en vennine sant? Da klarer du å pushe dg litt mer enn du ville ha gjort om du var alene hvertall! Synes du skal pushe deg litt, forsøke så langt du makter..Også kan du ta deg fri restena v helgen og være stolt av deg selv med GOD grunn!!!! Er dette imorgen eller? spør fordi da må jeg inne og sjekke boka di for resultater;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah det skjønner jeg.. Er dårlig på å pushe meg selv på løping når det er sånn "løp så langt du orker" type.. Mye bedre (syns jeg) når man har et bestemt mål, X antall km eller slikt.. Men det kan du jo bestemme deg for før du løper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo er en venninne som jeg skal løpe med, men kjenner ikke henne så godt, så usikker hvor god hun er på å løpe... Men men... Vi skal prøve på 10km i morgen. Men vi kan gå også da. Men kjenner det ville vært et lite nederlag. Skal etter planen løpe både lørdag, søndag, mandag og tirsdag...

Hjelpes :hakeslepp:

Og får litt mer press nå som jeg vet at dere følger med oxo... :roll:

Men hva gjør man ikke for en god sak?? :nigo:

Nå sier jeg GOD HELG! Jeg må logge meg av - har blitt helt KG gal jeg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på ett sånt løp! Tenkte jeg skulle prøve halvmaraton neste år (om ikke motivasjonen blir borte i løpet av året) :fnise: Har du link til løpet ditt? Aah du bor i utlandet? Da er det jo ikke så akutelt kanskje :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 dager på rad ja..Den kan bli tøff!!! Fikser du det så skal jeg virkelig bøye meg i støvet!! Men synes 4 dager var MYE!

Lykke til twinkle;) Kos deg litt innimellom også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kjapp tur innom for å oppdatere i forhold til mitt veldedigghetsløp.

Jeg fullførte i dag 10km! :) Må legge til at jeg løp bare 6 av disse og gikk resten... Men faktisk er jeg ganske sikker på at jeg kunne gjort det bedre, jeg var nemlig i bedre form enn hun jeg gjorde det med :danser: Kanskje jeg jogger en runde mens hun går i morgen, får se...

Men jeg er fornøyd. Blir en skikkelig kose seg kveld i kveld - med jentene - twilight - - lasagne - gulrotkake :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: :sur: :sur:

:cry3: :cry3: :cry3:

Hatt en veldig usunn helg.... Vet ikke om jeg skal gå inn på detaljer her.... men ble iallfall MYE vin, MYE gulrotkake, MYE lasagne.....

Jeg er absolutt for å kose meg i helgene - men ble litt for mye av det gode denne helga... Så da gruet jeg meg VELDIG til å gå på den vekta... Følte meg oppblåst og småfet... Noe som er årsaken til at jeg ikke orket å måle meg i dag. Får vente en uke til.

Så, her er de harde veiefakta:

Uke 41

Vekt: 69,3kg

Uke 42

Vekt: 69kg (-0,3kg)

Uke 43

Ingen måling

Uke 44

Ingen måling

Uke 45

Vekt: 67,8kg (-1,2kg)

Uke 46: 67,6kg (-0,2kg) - Totalt ned -1,7kg

UKE 47

Vekt: 67,6kg (ingen endring siden sist - total vektnedgang -1,7kg)

Hvis noen lurer på hvordan veldedighetsløpet gikk i går, så var det ikke veldig bra, ble sent på kvelden 5km, hvorav jeg gikk 3km. Men det var helt greit, ble mer som en rolig søndagskveldstur med mannen min. Jeg var nemlig supersliten etter lørdagen, som gikk i ett, og jeg kom i seng kl 4 på morgenen... Og opp tidlig på søndag og full fart...

Nok syting fra min side - nå er det en ny dag og en ny uke. Jeg har ikke gitt opp :) Skal ned å gjennomføre minst 10km veldedighet i dag :heiajente:

Først en kopp te :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare bra man kan kose seg litt av og til, ihvertfall når du har hatt en så aktiv helg i tilegg.. Ikke ha dårlig smvittighet, du som trener så mye å er så flink med kostholdet hele uka fortjener en kose dag litt :-)

Å jeg regner med utifra det jeg har lest her i dagboken at du allerede i dag er tilbake på den gode sti:-)

Ha en super, guiltfree dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake på den gode stien igjen i dag ja smurfen :)

Har nå fullført 17km veldedighet - stolt av meg selv. Jogga de første 7km, så byttet jeg på å løpe og gå etterpå, kom ut av tellingen hvor mye jogging det ble til sammen. Men kanskje et sted mellom 10 og 13 km tenker jeg :)

Dagens kosthold:

Frokost: havregryn (kokt på vann fordi vi ikke hadde melk...), med kanel og noen blåbær.

MM: et lite stykke gulrotkake, fordi jeg hadde besøk av en som aldri hadde smakt det før, og hadde blitt rart å bare sett på at hun spiste det...)

MM underveis under trening: 1 banan + 1 lite stykke krydderkake eller no (trengte den energien!)

Lunsj: skal ordne lunsj nå, og det blir tunfisksalat (tunfisk med provencalsk smak på boks + salat, paprika og tomat + 1 egg)

Skal ut å spise middag i kveld :) Håper jeg finner noe sunt og fristende på menyen!

:danse::digge: I feel good - do do do do-do doo - :danse: :danse: :danser: I knew that I wood - do-do-do-do-do-do-doo

I FEEL good :danser:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow :overrasket: imponert! Så flink du er :)

Jeg er bare innom og prøver å snylte til meg litt inspirasjon :sukk:

Takk for skryt! Og hvis jeg kan hjelpe til med å motivere andre blir jeg kjempeglad!! Regner med at du overså helgens utskeielser og vektresultatene når du skrøt av meg... :fnise:

Men i dag fortjener jeg skryt etter de 17km jeg gjennomførte :biggrin:

Skal ta meg en tur i boka di nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom på en ting - jeg kjøpte meg nye ski i helga, slalomski. De måtte jo stille inn i forhold til vekt og sånn - så da sa jeg 66kg... enda en grunn til at jeg MÅ gå ned minst 1,6kg til! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du kommenterte i tråden min. Ble så glad!

17 km, så flink!!

Jogge for veldedighet? Hvordan da? :D

Hehe, nå MÅ du jo ned 1,6 kg innen skisesongen, smart! Min variant er å kjøpe litt for trange bukser. Men de ligger foreløpig i skapet..

Lykke til videre!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du kommenterte i tråden min. Ble så glad!

17 km, så flink!!

Jogge for veldedighet? Hvordan da? :D

Hehe, nå MÅ du jo ned 1,6 kg innen skisesongen, smart! Min variant er å kjøpe litt for trange bukser. Men de ligger foreløpig i skapet..

Lykke til videre!! :D

Hei Sarah - hyggelig med besøk i boka mi :)

Jogge/går for veldedighet ja, som beskrevet tidligere, samler jeg inn penger for hver kilometer jeg går. Vi betalte en sum for å være med, og så betaler firmaet til mannen min, som jeg går for, det ekstra det koster per kilometer. Veldig bra opplegg! Morsomt å være med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg twinkle.....Du ville ikke tro hvilket kaos jeg har hatt hjemme idag, men nå er jeg her;) :klemmer: (Jeg er jo litt flink, selvom jeg har fri)

Jeg må bare si en ting: 17 KM!!!!! All ære til deg! Du kan droppe å bekymre deg over helgens utskeielser altså, de har du fint hentet inn idag og trent vekk idag!!!!!Ikke tenk på det engang! Dessuten er du på riktig spor igjen!!! Så ikke unn helgen en eneste tanke! ;)

Natta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...