Gå til innhold

Nå må noe gjøres! Hvor ble det av den flate magen?


twinklestar

Anbefalte innlegg

Treningsplan UKE 48

Mandag: Styrke bein Gjennomført

Tirsdag: Ingen trening

Onsdag: Ingen trening

Torsdag: Intervalltrening + styrke mage/rygg

Fredag: Styrke overkropp

Lørdag: Ingen trening

Søndag: Kondisjonstrening evt. fjelltur

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Twinkle!!!

se her ja, her har det skjedd mye....Du skriver først at du har hatt en fin tur men ikke vært flink i henhold til kosthold! Også kommer du med de fltote resultatene! Tror ikke den turen din ødela noen verdens ting jeg...Hvertfall ikke med de fltote resultatene som du har all grunn til å være fornøyd med! Dette var morro lesing på morgenkvisten!

du har sikkert en tøff uke med eksamen og slikt, men jeg vet du klarer det både i forhold til eksamen og kosthold! ser jo også at du er i gang med trening ved siden av! Hva kan jeg si :WOW;) Pretty proud of you ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:WOW;) Pretty proud of you ;)

:fnise: jenta som nettopp har kommet hjem fra England.

Ja, jeg er veldig fornøyd. Er nok enkelte dager veldig streng og kan derfor tillate meg dårligere dager i forhold til kosthold, og samtidig så føler jeg kanskje på at jeg spiser usunnt og dårlig når det egentlig ikke er så ille... Så konklusjonen:

Helt greit med 1-2 dager i uka der man koser seg så lenge man er flink resten av uka!

Angående de hotte kjøttkakene jeg skrev oppskrift på i går: de ble en suksess! Skal def. gjentas! Mannen min elsket dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...kanskje jeg skal teste ut slike hotte kjøttkakeR;) kjøttkaker er veldig godt! Jeg har om dagen fått dilla på julepølser. Stekte vel og merke...mmmm....Blir nok innkjøp av dem idag ja!

Jeg er som sagt med på utfordring;) ....Tror jeg...hehehehe...joda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...kanskje jeg skal teste ut slike hotte kjøttkakeR;) kjøttkaker er veldig godt! Jeg har om dagen fått dilla på julepølser. Stekte vel og merke...mmmm....Blir nok innkjøp av dem idag ja!

Jeg er som sagt med på utfordring;) ....Tror jeg...hehehehe...joda

Kanskje det kan være lurt å ha i ett egg til. De ble litt skjøre, så vær forsiktig når du steker de :)

Twinkle er i tenkeboksen for å finne på en fin utfrodring for matvraket :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kun tenkt på mat - så blitt mange små måltider:

Frokost: havregrynsgrøt med 1 banan + kanel (kanskje litt mindre grøt enn jeg pleier)

MM: 2 klementiner

Lunsj: 1 kylling wrap i salsasaus, paprika og løk.

MM: 2 små kjøttkaker (gumla kalde...)

MM: 1 yoghurt dobbel 0% med en bitteliten havrekjeks (med lav GI og lite fett)

Middag: 1 kyllingfilet med rød pesto - 3 cherrytomater og litt blomkål.

Dessert etter middag: 1 klementin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å tenke litt på hva jeg faktisk har gjort de siste ukene i forhold til trening. Så her en en liten logg over antall økter:

UKE 41: 1

UKE 42: 4

UKE 43: 2

UKE 44: 2

UKE 45: 2

UKE 46: 4

UKE 47: 3

UKE 48: 1 så langt - men more to come!

Er sånn passe fornøyd, for jeg har vært en del bortreist, hatt eksamen, har eksamen og hadde en periode som var veldig tøff. Så alt i alt er det helt greit. Målet mitt er minst 3 treninger i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink jeg Twinkle :klemmer:

Skrekk og gru, jeg slet skikkelig med sukkersug i går! Var en tøff kveld! Hehe....... Ellers så henger denne utfordringen over meg da.. :sjenert::sjenert: Det stikker i magen når jeg tenker på den... :fnise:

Ønsker deg en kjempe fin dag, var det eksamensstyr denne uken på deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, driver med hjemmeeksamen... Derfor måtte jeg gå på biblioteket for å klare å kontrollere lysten av å gjøre alt mulig annet på nettet... :sjenert:

Gleder meg til challengen :danse: Iallfall til å høre hvordan det gikk med Matvraket og Shamin :)

Kosthold i dag

Frokost: relativt stor porsjon havregrynsgrøt med kanel og 1 banan.

MM: 2 små klementiner

Lunsj: Grønn pasta med agurk og fersk tomatsaus (litt stor porsjon...) + en cappucino med sukker i etterpå.

I kveld blir det helstekt kalkun med tilbehør - bedt på Thanksgiving middag hos noen venner :spise:

Ingen trening i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twinkle...... jeg har utført utfordringen;) Les boken min for detaljer.....(Ps: er halvveis lamma i armene) :hoho: :hoho:

Nå er det abre deg og shamim igjen!!!! Looking forward!!! Mohahaha;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig med nytt besøk Mir :)

Matvraket :5: Du er utrolig flink!!

Min tur i kveld, men dersom jeg er stressa med eksamen som skal leveres i morra må jeg utsette det til i morgen kveld... Menjeg SKAL gjennomføre den intervalløkta altså!!

I dag kjenner jeg meg litt småredusert - hadde en fantastisk kveld i går. Det var min første thanksgiving - og det var en helt utrolig servering. Ho som laga middagen er amerikansk - og jobba med denne middagen HELE dagen i går. Det var så utrolig mye tilbehør at jeg kan ikke skjønne hvordan hun klarte det. Og sååååå godt!!! :sikle:

Og selvfølgelig utviklet det seg til en liten fest med mye god drikke og god musikk... :kristin: :kristin: :kristin: :kristin:

Men jeg tenkte ikke på min sunne livsstil i det hele tatt - kosa meg med god samvittighet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være lov på en thanksgicing det synes jeg:) Så håper du ikke har dårlig samvittighet idag twinkle..Vel fortjent!

Ikke sett eksamen foran treningen, du må prioritere det viktigste så klart! Full forståelse for det! Men morrom om du får det til i løpoet av uken ja;) Så kan vi begyne på en ny til uken igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt! Men kunne kanskje ønske jeg hadde tatt en skål mindre... Ikke kommet i gang med noe produktiv jobbing enda. Har lyst på cola light/zero... og det har vi ikke. :snurt:

Vurderer å bruke 20 minutter på å rydde, ta meg en paracet og så gå en tur i butikken og kjøpe meg en brus :enig:

Så kanskje jeg får litt mer energi etterpå. Får heller jobbe utover kvelden... :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum ide, dersom du jobber bedre kveldstid og med litt "innabords" så du gå for det;=)

Lykke til med hjemmeeksamen, det er grusomme greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler vi har det like slitsomt begge to akkurat nå :) sitter faktisk med både cola zero, redbull og kaffe, så vet hvordan det er å måtte ha noe godt å drikke på for å konsentrere seg om skrivinga.

Synes rydding, paracet og brus høres lurt ut. Så får du ha lykke til resten av dagen. Skal bli godt å få levert og bli ferdig :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også for cola og slikt :) Selv fungerer jeg best på ettermiddagen/kvelden enn på morgenen.. Ikke så veldig morgenfugl når det kommer til studier :gjeiper:

Du får ha lykke til! (selvom lykke kanskje ikke hjelper på hjemmeoppgaven? jaja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...