Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg likte ikke Tommys versjon... :( Elsker den sangen og digger Oasis:( Er så skuffa

Når jeg så at han skulle synge den sangen, tenkte jeg JA, men når jeg hørte versjonen hans, så tenkte jeg NEI!

Likte Shackles!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde fulgt med så lenge at du hadde fått med deg Johnson sisters, så hadde du sett hvordan det ser ut når man spiller på sex.

Haha, ja sjekk opp Johnson sisters på youtube! Spiller på sex med elendig stemme. :skratte:

Skrevet

Haha, Johnson Sisters var jo en stor vits. Alle andre bortsett fra Mira Craig hørte hvor grusomt surt de sang.

Skrevet

Mari, Tommy eller Lise i duell i dag:) Så driter jeg i hvem som ryker

Skrevet

Faderrullan han danserern skulle definitivt fått med seg det skjørtestykket. Bra hun fotsatte å synge, stor fare for at jeg kunne begynt å fnise. The show must go on, indeed ;)

Gjest fargerita
Skrevet

Det er så slitsomt å høre på Lise. Stemmen hennes høres alltid småhes ut. irriterende! Og hun trenner pusten så høylydt.

Mari, Lise eller Tommy i duell!

Skrevet
Haha, jeg likte virkelig Tommys versjon av Wonderwall jeg! For første gang synes jeg han var den beste.

Helt enig med deg. For første gang la jeg merke til ham :jepp:

Skrevet

Det blir vel opp til Mira da.. spent på hvem hun velger! Dette er vel Lises tredje duell??

Skrevet
Det blir vel opp til Mira da.. spent på hvem hun velger! Dette er vel Lises tredje duell??

Ja.. Håper egentlig Lise ryker.. Takler ikke stemmen hennes, men frykter at Mira velger å sende hjem Tommy.

Skrevet

Nei nei nei nei!!!! Tommy er kanskje litt kjedelig, men lise er faen meg bare uspiselig!!!! :(

Skrevet
Nei nei nei nei!!!! Tommy er kanskje litt kjedelig, men lise er faen meg bare uspiselig!!!! :(

Enig.. Og som Jan Fredrik sa: Lise har vært i tre dueller! Nå er det på tide at hun drar! Men erfaring tilsier jo at Mira er tonedøv

Skrevet
Enig.. Og som Jan Fredrik sa: Lise har vært i tre dueller! Nå er det på tide at hun drar! Men erfaring tilsier jo at Mira er tonedøv

Håper hun snart faller ut. Er flau over mira i denne konken, hun har jo valgt så rart..Hører hun virkelig ikke det vi andre hører? Liksom.

Skrevet
Håper hun snart faller ut. Er flau over mira i denne konken, hun har jo valgt så rart..Hører hun virkelig ikke det vi andre hører? Liksom.

Nei... Hun skrøyt The johnsen sisters opp i skyene og anklaget alle for å ikke høre at de kunne synge!

Tror det er det samme med Lise, men er jo noen som mener Lise har talent da... Jeg skjønner ikke hva disse snakker om

Skrevet
Nei... Hun skrøyt The johnsen sisters opp i skyene og anklaget alle for å ikke høre at de kunne synge!

Tror det er det samme med Lise, men er jo noen som mener Lise har talent da... Jeg skjønner ikke hva disse snakker om

Jeg husker de søstrene, det var direkte pinlig å høre på når mira skrøt dem opp og ned! Verst var det da de skulle fremføre den nirvana låten, var da jeg virkelig fikk åpnet ørene for hvor mye de su*de, for å si det slik. Mira var jo helt i hundre og "jajajaja JA JENTER!!!!!!" mens jeg tenkte at nå må du da være ironisk mira? :fnise:

Skrevet

Nå har ikke jeg sett gjennom hele denne tråden, MEN;

må bare få ut at jeg synes Charlotte er så utrolig dårlig programleder! Blir helt flau her jeg sitter... !

For å utdype litt: Hun følger bare fastskrevet manus, kommer aldri med noe fornuftig som svar på andres utsagn, og virker generelt usikker og overfladisk. Og en programleder skal vel strengt tatt være nøytral? Hva er greia da med å bli såååå lei seg for at det er akkurat den personen som skal ut?

Dessuten tviholder hun på de kortene sine, de er aldri nede, men alltid oppe foran fjeset... Argh!

(pms her?- ja ;) Men har tenkt det hvert program, så er unnskyldt)

Skrevet

Av de som er igjen så er det faktisk Lise som kan synge. Når har hun noengang sunget surt??

Shackles - er ganske imponert over de, de ble jo tross alt satt sammen under auditions og hadde aldri sunget sammen før, de kan nok komme langt med enda mer øving. Men irriterer meg over stylisten som kler de opp i The Jhonson SIsters fotspor...

Chand - kan jo ikke synge annet enn trønderrock, og har ikke spesielt bra stemme heller. Sangen i dag var jo helt håpløs.

Tommy - Likte han i begynnelsen, men blir bare mer av det samme hver gang. Wonderwall er jo en bra sang med litt trøkk i, denne gjorde han jo bare uberkjedelig. Så synes det var greit at han gikk.

Mari - er flink når hun ikke må skrike eller gaule, da detter det ut for hennes del. Hun kunne med hell ha sunget litt roligere sanger.

Skrevet
Av de som er igjen så er det faktisk Lise som kan synge. Når har hun noengang sunget surt??

Har jo ikke med det at hun synger surt, har jo med at hun ikke kan å synge... Er ikke bare å treffe tonene det går på... Høres ut som en voldtatt gris :sjenert:

Skrevet
Har jo ikke med det at hun synger surt, har jo med at hun ikke kan å synge... Er ikke bare å treffe tonene det går på... Høres ut som en voldtatt gris :sjenert:

Og hvor mange av de andre synger surt til vanlig? Bare det er nok grunn til hvorfor Lise burde vinne hele greia. At hun klarte å hoppe og sprette så mye hun gjorde i dag uten å høres anstrengt ut er faktisk bra gjort. Jenta kan å synge.

Skrevet
Og hvor mange av de andre synger surt til vanlig? Bare det er nok grunn til hvorfor Lise burde vinne hele greia. At hun klarte å hoppe og sprette så mye hun gjorde i dag uten å høres anstrengt ut er faktisk bra gjort. Jenta kan å synge.

Nei, hun kan ikke det. Hun prøver for sterkt, peser for mye, og overdramatiserer stemmen sin for mye. Hun er ikke behagelig å høre på, det blir for overdrevet hele greien. Høres ikke ut som det kommer av seg selv, ekkelt.

Skrevet

Chand synger ikke sur, shackles synger ikke surt, Mari synger ikke surt(ikke at jeg liker hylinga hennes).

Greit nok, du liker ikke at Chand synger trønderrock og du mener han ikke kan synge, men han er den av de gjennværende som ALDRI har vært i duell - det sier litt. Og det er pakka til Chand - trønderrocken... Og det er jo det x-factor handler om: Det lille ekstra. Det som er litt annerledes. Det var sagt helt fra starten av at den beste stemmen ikke nødvendigvis er det som vinner, men den som har artistpakka.

Jeg kunne for min del aldri ha hørt ei hel plate av Lise.. Sliter med hennes ene sang i løpet av kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...