Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg må være den eneste som ikke bryr meg om Charlotte som programleder. Liker jenta jeg, kanskje ikke den beste programlederen for et program som X-faktor, men likevel..

Jeg syns Charlotte er veldig søt og grei programleder. Har ikke irritert meg et sekund over henne, slik jeg gjorde med mange andre programledere på Idol osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg falt av X-factor, for jeg er lei denne typen programmer.

Når det er sagt, så har jeg jo fått med meg noe, og jeg må jo si at Scackels (dere vet hvem jeg mener) imponerer.

Skrevet
Jeg fatter ikke hvorfor Tommy er med

Han sjarmerer mange fjortissjenter med mobil vettu :rødme:

Skrevet

Pernille virker veldig falsk! Og det var utrolig kjedelig dag

Skrevet

Jeg sleit litt med mari i dag... Greit nok det var litt annerledes for henne, men hun hadde virkelig ikke stemmen til en slik sang

Gjest Gjest_mjau_*
Skrevet

Tommy var rævva. Pernille var slitsom og Mari passet ikke til den sangen. Hun slet veldig... Huff... Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å se på egentlig. Lise er vel den eneste som er behagelig å høre på.

Skrevet

syns tommy sang greit, pernille syns jeg var platt og kjedelig og mari var fresh ;)

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Det er bare Shackles det er litt futt i!! Fader så kjedelige de andre er. Ingen x-faktor i sikte

Skrevet
Det er bare Shackles det er litt futt i!! Fader så kjedelige de andre er. Ingen x-faktor i sikte

Ikke i dag dessverre. dette var dårlig!

Skrevet
Ikke i dag dessverre. dette var dårlig!

syns de var knallbra i dag jeg! :popcorn:

Skrevet

Jeg synes også Lise gjorde det dårlig i dag.. Men så har jeg aldri helt likt stemmen hennes. Hun synger jo med hodet, er ikke noe kraft der!

Skrevet

Jeg heier på Lise og Shackles, men aller mest Lise fordi hun er den eneste jeg faktisk kunne hørt på et helt album av.

Skrevet

lise har en rå stemme så heier på hun, de andre va ganske tamme i dag! håper det er tommy som ryker denne gang....

Skrevet

I dag synes jeg Lise og Tommy var best faktisk. Tror jeg likte Tommy mye på grunn av låtvalget. Har ikke vært så begeistra for han før. Synes Lise fortjener å gå langt :) Heia heia!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...