Periwinkle Skrevet 6. november 2009 #361 Skrevet 6. november 2009 HIV THE JOHNSEN SISTERS PÅ HUE OG RÆVVA UUUT! *holdeforørene*
mia83 Skrevet 6. november 2009 #362 Skrevet 6. november 2009 HIV THE JOHNSEN SISTERS PÅ HUE OG RÆVVA UUUT! *holdeforørene* Enig!!!
Gjest Gjest_mjau_* Skrevet 6. november 2009 #363 Skrevet 6. november 2009 "Nydelige harmonier"... Er du døv Mira!?!? At det går an... Nå er det på tide at søstrene ryker. Surt hele veien. Godt peter og jan fredrik hørte det for en gangs skyld!
Periwinkle Skrevet 6. november 2009 #364 Skrevet 6. november 2009 "Nydelige harmonier"... Er du døv Mira!?!? At det går an... Nå er det på tide at søstrene ryker. Surt hele veien. Godt peter og jan fredrik hørte det for en gangs skyld! Ja.. Sikkert noe galt med Mira sine høretelefoner. Autotune på dem kanskje?
-Carrie Skrevet 6. november 2009 #365 Skrevet 6. november 2009 Jeg begynner å bli lei av hele dommeropplegget.. de skryter jo sine egne artister opp i skyene!! Jeg har vært fan av Tommy og Shackles, men synes begge de var dårlige i dag.. og ja, the johnsons sisters må seriøst ut!!!
Periwinkle Skrevet 6. november 2009 #366 Skrevet 6. november 2009 Jeg begynner å bli lei av hele dommeropplegget.. de skryter jo sine egne artister opp i skyene!! Jeg har vært fan av Tommy og Shackles, men synes begge de var dårlige i dag.. og ja, the johnsons sisters må seriøst ut!!! Ja, var egentlig fler som skuffet i dag. Både Shackles og Tommy var litt skuffende, men jeg mener fremdeles at både Johnsen sisters og Gabrielle bør gå før dem! Har tidligere ikke vært fan av Lise, men hun gjorde en ganske bra jobb i dag Ble litt skuffet over Chand, men heier allikevel på han, han synger iallefall ikke surt:)
Gjest Gjest_mjau_* Skrevet 6. november 2009 #367 Skrevet 6. november 2009 Jeg begynner å bli lei av hele dommeropplegget.. de skryter jo sine egne artister opp i skyene!! Helt enig! Tipper detår mellom Johnson sisters og Pernille i dag. Håper virkelig søstrene ryker!! De har ikke sunget bra EN gang! Ikke samkjørte i det hele tatt...
Periwinkle Skrevet 6. november 2009 #368 Skrevet 6. november 2009 Helt enig! Tipper detår mellom Johnson sisters og Pernille i dag. Håper virkelig søstrene ryker!! De har ikke sunget bra EN gang! Ikke samkjørte i det hele tatt... Begynner faktisk å tro at alle de som har snakket om at Johnsen sisters går videre pga utseendet har rett!
-Carrie Skrevet 6. november 2009 #369 Skrevet 6. november 2009 Begynner faktisk å tro at alle de som har snakket om at Johnsen sisters går videre pga utseendet har rett! Det er nok noe i det ja.. Pernille synes jeg er litt for selvgod, og Gabrielle er bare sær.. hva er det med håret egentlig? Vet ikke helt hvem jeg tror havner i duell.. håper selvsagt på the johnson sisters, for da vil nok både Peter og Jan Fredrik stemme de hjem.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #370 Skrevet 6. november 2009 Noen andre som har problemer med lyden på tv2 zebra?? De bør slutte å filme Jan Fredrik etter en deltager har sunget for han har en tendens til å himle med øyenbrynene....
Periwinkle Skrevet 6. november 2009 #371 Skrevet 6. november 2009 Johnsen Sisters og Gabrielle håper jeg, for da bryr jeg meg egentlig ikke så heftig om hvem som ryker! Men det skal bli litt morsomt å se hva Mira stemmer der, for hun MÅ jo egentlig stemme Johnsen Sisters, men jeg vet at Mira digger Gabrielle og Gabrielle er MYE bedre enn Johnsen Sisters.
Periwinkle Skrevet 6. november 2009 #372 Skrevet 6. november 2009 Noen andre som har problemer med lyden på tv2 zebra?? De bør slutte å filme Jan Fredrik etter en deltager har sunget for han har en tendens til å himle med øyenbrynene.... Jepp:P Var litt vanskelig å høre en stund der;)
Trillrund Skrevet 6. november 2009 #373 Skrevet 6. november 2009 Johnson sisters må ut.... Og er det bare jeg som synes pustingen til Lise er slitsom? Hører liksom ikke noen av de andre puste sånn? Ellers har Lise en fin stemme. For meg kan det godt være søstrene og Lise i omsyngingen.
mia83 Skrevet 6. november 2009 #374 Skrevet 6. november 2009 De bør slutte å filme Jan Fredrik etter en deltager har sunget for han har en tendens til å himle med øyenbrynene.... Akkurat det der har jeg også lagt merke til!
Periwinkle Skrevet 6. november 2009 #376 Skrevet 6. november 2009 Ok, da går nok johnson sisters ut! Ja! Endelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå