Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

At Gabrielle skulle gå ut i dag er jo bare helt lavmål. Mari er så A4 som det går ann å bli, etter min mening. Og når hun synger høye noter blir det bare skrikende og ubehagelig å høre på. Gabrielle har en særegen stemme som har mye soul. Dette er dårlige greier.

Videoannonse
Annonse
Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet

Syns ikkje nokon av dei fortente å gå, men enig: Gabrielle har mest særegenhet og veldig spesiell, fin stemme. Pluss kul stil.

Ditta var berre kjipt....

Vurdera å boikotte heile X Faktor. (Kan i alle fall ha ein liten boikott fram til fredag kl.20.00 :fnise: )

Skrevet
Jeg ville også hatt probleer å velge mellom dem. Fint at Charlotte gråt, så slipper alt å bli så innøvd på forhånd.

OMG, jeg er nesten helt bestatt av charlotte nå merker jeg :ler:

Nei uff, eg syns det berre vart rart og pinlig. Ho passa ikkje til å grine :ler:

Skrevet

Ikke en rettferdig duell. Fint å se charlotte hvise litt følelser :)

Skrevet

Hadde Charlotte Torstvedt bestemt se for hvilken dialekt hun vil snakke så hadde det hjulpet veldig, tror jeg. Vi fra Stavanger sier ikke hvilken, ikke, dere, vi, hvorfor osv.. Vi sier kaffor ein, ikkje, dokk, me, kaffor.. Uansett hvor varm hun egentlig er så blir det meste veldig stivt når en snakker sånn. Høres ekstremt innøvd ut.

Skrevet

Synes også at den knotingen til Charlotte er grusom å høre på. Det er liksom rett før hun sier "kvilke" eller noe sånt.

Skal man holde på dialekten, så gjør DET da. Ikke knot, please!

Skrevet

Gabrielle har helt klart mest særegenhet, hun har en spesiell stemme og hun er vel absolutt et friskt pust i norsk musikk. Men i dag synes jeg hun rett og slett var dårlig, den sangen passet rett og slett ikke til stemmen hennes. Det ble veldig ujevnt.

Mari sang helt fantastisk i dag, men det er som mange sier, det er ikke noe helt spesielt med stemmen hennes. I tillegg har hun ligget på et høyt nivå gjennom hele konkurransen.

Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg Shackles skulle gått i dag. De har vært dårlig nesten hele veien og er definitivt dårligst av de som er igjen nå.

Hvis jeg skal tenke på sangprestasjonen i dag så er det nok en korrekt avgjørelse at Mari gikk videre. Skal jeg tenke på særegenhet så synes jeg nok Gabrielle hadde fortjent plassen.

Men neste gang bør Shackles gå..

Skrevet

Samme for meg kven som går neste gong så lenge det ikkje er Lise eller Mari.

Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet (endret)

Selv om Tommy er en kjekk Stvgrgutt, så går han litt i ett med tapetet, ja. :fnise:

Endret av hjertesukka
Gjest Gjest_Jeanett_*
Skrevet
signeres

Jeg ELSKET de lårhye skinnstøvlettene til hun ene blonde i shackles idag! :) Skulle DØDD for å få vite hvor de er fra! Finnes det ikke en side hvor det står hva slags antrekk de hadde på seg under sendingene osv? Jeg er helt forelska her! :rødme:

Hjelp,anyone? :)

Skrevet
Jeg ELSKET de lårhye skinnstøvlettene til hun ene blonde i shackles idag! :) Skulle DØDD for å få vite hvor de er fra! Finnes det ikke en side hvor det står hva slags antrekk de hadde på seg under sendingene osv? Jeg er helt forelska her! :rødme:

Hjelp,anyone? :)

På tv2underholding har både stylisten og shackles blogger. Du kan jo prøve å se om det står der, eller spørre i komentar feltet der :)

Skrevet

Er enig med flere her i at Charlotte knoter for mye. Hun er muligens litt preget av å ha bodd for lenge vekke, men det er veldig unaturlig å høre henne si "vi", "hvem", "hva" osv.

Når det gjelder deltakerne... er det bare jeg som ikke ser det helt dtore i Chand? Hvorfor syns alle han er så fantastisk? Jeg syns han er flink til å formidle. Det er jo et eller annet med han som når gjennom til folk... Men synes ikke han synger særlig bra, og han gir så lite av seg selv.

og bare trønderrock blir litt kjedelig i lengden:/

synes Lise overbeviste idag, Pernille også. Også liker jeg Shackles, jeg! Norge trenger en jentegruppe som dem.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

SKjønner ikke hvorfor de babler om at det er x-factor og særpreg som betyr noe i den konkuransen når de sender hjem alle som er litt annereldes, og det bare er a4 syngedamer igjen nesten. For det har vi IIKKKKE sett før liksom. :P

Gjest Gjest_Jeanett_*
Skrevet
På tv2underholding har både stylisten og shackles blogger. Du kan jo prøve å se om det står der, eller spørre i komentar feltet der :)

Takk!:D Da prøver jeg det! :)

Skrevet

Synes Tommy bør bli litt røffere og heller synge rock. Han blir for kjedelig og pusete med de myke poplåtene. Når han i tillegg har et bra utseende blir det for klissete. Som om han skulle vært medlem i et boyband. Mens rock ville gjort han tøffere. Jeg tror han ville kledd det.

Skrevet
Er det bare meg eller er det litt kunstig at alle sier "dediSere"? Jeg vet at det går an å uttale det sånn, men jeg trodde det var vanligere å si "dediKere"?

Hørte at Charlotte holdt på å si "dedikere", men tok seg akkurat i det og sa det på den riktige xfaktor-måten. :ler:

Dedisere og dedikere er to helt forskjellige ord. Veldig mange sier "dedikere" der det skulle vært "dedisere". Noe som er regelrett feil. Så de på x-faktor sa det riktige ordet.

Gjest Gjest_Petronella_*
Skrevet
Er enig med flere her i at Charlotte knoter for mye. Hun er muligens litt preget av å ha bodd for lenge vekke, men det er veldig unaturlig å høre henne si "vi", "hvem", "hva" osv.

Når det gjelder deltakerne... er det bare jeg som ikke ser det helt dtore i Chand? Hvorfor syns alle han er så fantastisk? Jeg syns han er flink til å formidle. Det er jo et eller annet med han som når gjennom til folk... Men synes ikke han synger særlig bra, og han gir så lite av seg selv.

og bare trønderrock blir litt kjedelig i lengden:/

synes Lise overbeviste idag, Pernille også. Også liker jeg Shackles, jeg! Norge trenger en jentegruppe som dem.

Charlotte kom ikke til Stavanger før hun var 10 år gammel, og da begynte hun på den internasjonale skolen, synes derfor ikke det er rart at hun ikke snakker mer stavangersk enn hun gjør.

Skrevet

Jeg må være den eneste som ikke bryr meg om Charlotte som programleder. Liker jenta jeg, kanskje ikke den beste programlederen for et program som X-faktor, men likevel..

Shackles var bare rå :hoppe:

Tommy må ut!!! Orker seriøst ikke mer av de puppy eyes-øynene hans, synd at Gabrielle gikk ut for hun har mer særpreg enn kjedelige (men flinke) Mari.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...