Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Chand var den eneste verdt å høre på i kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NO er det virkelig på tide at Tommy eller Chand blir sparka i ræva langt ut frå TV-skjermen! Viss ikkje må eg ta fram hørselverna mine neste fredag. :nei:

Heia Lise!!! :digge::hjerter_rundt:

Skrevet
NO er det virkelig på tide at Tommy eller Chand blir sparka i ræva langt ut frå TV-skjermen! Viss ikkje må eg ta fram hørselverna mine neste fredag. :nei:

Heia Lise!!! :digge::hjerter_rundt:

Er det ingen som hører at Lise ikke kan å synge? :sukk:

Chand er jo råflink! :smilyblomst:

Skrevet

Bare jeg som hørte at han programlederen på xtra factor ssa " hvem tror du negern er forelsket i?" 8/

Gjest SmallTalk
Skrevet

I dag synes jeg ikke noen av deltagerne var spesielt flinke. Alikevel så håper jeg at Pernille ryker. Hun har virkelig ikke noen god stemme.

Skrevet

Joda, eg vil meir enn gjerne at Chand får vere trubadur på den lokale puben her en lørdagskveld altså. Men noko meir enn det? Nix.

Lise har ei nydelig og spesiell stemme. Eg syns ho har vore flink kvar einaste gong.

:tommel:

Skrevet

Chand er den eneste av deltakerne jeg ville kjøpt en CD av. De andre blir altfor ensformige, blir litt Miley Cyrus preg over dem alle - bortsett fra Tommy da.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg er litt enig. Syns på en måte hun er litt flink, men det høres jo ut som stemmen sitter fast og ikke kommer ordentlig ut! Det plager meg litt å høre på.

Syns ellers at Mari skriker alt for mye, blir helt sliten:P

Skrevet (endret)

Chand kan virkelig ikke synge. Han har under middels stemme. Syns Shakles og Lise var best ikveld etterfulgt av Pernille og Mari :-)

Endret av ninuska_
Skrevet
Chand kan virkelig ikke synge. Han har under middels stemme. Syns Shakles og Lise var best ikveld etterfulgt av Pernille og Mari :-)

Chand kan synge jo... Han har ikke verdens beste stemme, det er sant, men han har alt det andre - sjarm, sceneteket, personlighet og x-factoren. Og han har hele pakka på en måte, noe ingen av dem andre har. Det er INGEN av de andre deltakerne som har noe annet enn bare stemmen eller bare sceneteket eller bare ser bra ut. Chand er nok en av de få som kan bli en artist folk kommer til å huske og å kjenne igjen, de andre vil kanskje gi ut en eller to plater og deretter bli anonyme som Kjartan Salvesen eller Sandra Lyng Haugen.

Gjest NewMonkey
Skrevet
Lise og Shackles :hoppe:

+ 100000000000000000000

Nå har de verste gått videre :kjefte:

Skrevet (endret)

Jeg syns ikke Chand har noe - han kan bare synge trønderrock, og det er det eneste han er begrenset til.

Idiotisk at de verste går videre (da tenker jeg på Chand og Tommy). Det er noe feil med konseptet når de går videre. Det er greit han er sjarmerende og søt, men det får være grenser. Man må ha litt bedre stemme enn det der - hvertfall når artister som Pernille og Shackles kommer i bunn.

Endret av ninuska_
Skrevet
Jeg syns ikke Chand har noe - han kan bare synge trønderrock, og det er det eneste han er begrenset til.

Nå syns jeg faktisk det er bare idiotisk, at de verste går videre. Det er noe feil med konseptet når Chand går videre. Det er greit han er sjarmerende og søt, men det får være grenser. Man må ha litt bedre stemme enn det der.

Smak og behag, synes Chand er den eneste verdt å se i konkurransen.

Blir Shackles som ryker i dag!

Skrevet

Yes :) Så utrolig bra. Pernille har jo tidligere sagt at hun driter i hva jan fredrik mener om hun, så der fikk hun tilbake. Carma is a bitch

Skrevet (endret)
Smak og behag, synes Chand er den eneste verdt å se i konkurransen.

Blir Shackles som ryker i dag!

Selvfølgelig :-) Jeg må jo få lov å klage litt på han når jeg ikke syns han har noe å gjøre der, vet at mange liker han, men han blir så altfor ensidig for min del.

Shackles fortjener å være der - vet ikke om mange slike grupper i Norge :-)

Endret av ninuska_
Gjest NewMonkey
Skrevet

Shackles gikk videre :mrgreen:

Chand, Tommy og Mari må ut....

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Idiotisk at de verste går videre (da tenker jeg på Chand og Tommy). Det er noe feil med konseptet når de går videre. Det er greit han er sjarmerende og søt, men det får være grenser. Man må ha litt bedre stemme enn det der - hvertfall når artister som Pernille og Shackles kommer i bunn.

Stemme er jo ikke alt. Pernille har fin stemme ja, men hun er jo langt mer kjedelig og anonym enn f.eks chand. Og det er jo det den konkurransen her handler om; nemlig x-factor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...