Lola89 Skrevet 13. november 2009 #421 Skrevet 13. november 2009 Jeg synes faktisk antrekkene til Schackles var litt for små i dag. Men opptredenen deres var bra. signeres
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #422 Skrevet 13. november 2009 Er det bare meg eller er det litt kunstig at alle sier "dediSere"? Jeg vet at det går an å uttale det sånn, men jeg trodde det var vanligere å si "dediKere"? Hørte at Charlotte holdt på å si "dedikere", men tok seg akkurat i det og sa det på den riktige xfaktor-måten.
ninuska_ Skrevet 13. november 2009 #423 Skrevet 13. november 2009 Shackles var best i kveld for min del. Pernille var veldig flink i dag - hun har øvd på innlevelse og engelskuttale (ellers syns jeg hun har sunget gebrokkent engelsk)
Gjest mann20 Skrevet 13. november 2009 #424 Skrevet 13. november 2009 Jeg synes faktisk antrekkene til Shackles var litt for små i dag. Men opptredenen deres var bra. For små? Det var ikke mye hud som var synlig da :klø: Norge trenger seriøst en tøff jentegruppe
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 13. november 2009 #425 Skrevet 13. november 2009 Jeg irriterer meg over Charlotte Thorsvedt nå som Johnson Sisters er borte. Men enig i at Shackles var bra i dag. Jeg synes Charlotte er flink - hun er tross alt bare 23 år. Det er tøft gjort å lede et direkteprogram med så mange seere og tilskuere. De fleste andre har vært to stykker når de har ledet slike programmer. Når det er sagt så synes jeg Lise er den beste av deltakerne. Hun har en alldeles nydelig stemme og er annerledes enn resten.
Gjest Shock Skrevet 13. november 2009 #426 Skrevet 13. november 2009 Jeg synes Charlotte er flink - hun er tross alt bare 23 år. Det er tøft gjort å lede et direkteprogram med så mange seere og tilskuere. De fleste andre har vært to stykker når de har ledet slike programmer. 23 eller ikke, hu har nok bare fått jobben pga pappa
Kaktusen Skrevet 13. november 2009 #427 Skrevet 13. november 2009 Jeg synes Charlotte er skikkelig irriterende!! Har aldri likt henne. Skjønner ikke hva hun gjør på tv skjermen.
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 13. november 2009 #428 Skrevet 13. november 2009 23 eller ikke, hu har nok bare fått jobben pga pappa Langt ifra, tvert imot så har hun gått imot foreldrenes ønske når det gjelder utdannelse og jobb. Charlotte har erfaring fra MTV og er under utdannelse ved universitetet i Oslo hvor hun studerer Kultur og kommunikasjon.
Gjest Shock Skrevet 13. november 2009 #429 Skrevet 13. november 2009 Langt ifra, tvert imot så har hun gått imot foreldrenes ønske når det gjelder utdannelse og jobb. Charlotte har erfaring fra MTV og er under utdannelse ved universitetet i Oslo hvor hun studerer Kultur og kommunikasjon. Hun aldri fått jobb hos MTV om hun ikke hadde vært datteren til Erik
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #430 Skrevet 13. november 2009 For små? Det var ikke mye hud som var synlig da :klø: Hmmm, de hadde på seg hotpants som nærmet seg størrelsen på en litt stram truse. Jeg synes ikke bruk av stay-ups med blondekant får det til å se mer påkledd ut da, tvert imot.
Gjest stearinpikken Skrevet 13. november 2009 #431 Skrevet 13. november 2009 (endret) . Endret 26. desember 2009 av stearinpikken
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 13. november 2009 #432 Skrevet 13. november 2009 Hun aldri fått jobb hos MTV om hun ikke hadde vært datteren til Erik Langt ifra - hun fikk jobben fordi hun er genuint interessert i musikk. Hun har bedre greie på musikk enn de fleste jevngamle, derfor fikk hun jobben i MTV som 18-åring.
Zzyzx Skrevet 13. november 2009 #433 Skrevet 13. november 2009 Er det bare meg eller er det litt kunstig at alle sier "dediSere"? Jeg vet at det går an å uttale det sånn, men jeg trodde det var vanligere å si "dediKere"? Hørte at Charlotte holdt på å si "dedikere", men tok seg akkurat i det og sa det på den riktige xfaktor-måten. De to ordene har forskjellige betydninger. Å dedisere betyr å tilegne noe til noen, f.eks. en sang eller en bok. Å dedikere noe betyr å holde det av til en spesiell ting, ett eksempel kan være øremerkede midler som da er dedikert til akkurat det formålet. Eller dedikert minne i en datamaskin. Jeg er mest imponert over at de kan riktig ord.
Samantha Skrevet 13. november 2009 #434 Skrevet 13. november 2009 Må innrømme at eg irriterar meg over Charlotte, eg òg. Ho er flott og pen, men syns heile vesenet er irriterande altså. Idag må Chand eller Tommy ut. Eg syns Gabrielle og Pernille gjorde det middelmådig, men eg synast dei fortenar ein sjanse til. Shackles, Lise og Mari var veldig bra idag Forrige veke ville eg ha ut Shackles (etter Johnson Sisters), idag synast eg dei er best!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #435 Skrevet 13. november 2009 De to ordene har forskjellige betydninger. Å dedisere betyr å tilegne noe til noen, f.eks. en sang eller en bok. Å dedikere noe betyr å holde det av til en spesiell ting, ett eksempel kan være øremerkede midler som da er dedikert til akkurat det formålet. Eller dedikert minne i en datamaskin. Jeg er mest imponert over at de kan riktig ord. Da lærte jeg noe nytt i dag også, haha! (ingen grunn til å være spydig )
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #436 Skrevet 13. november 2009 Charlottes problem er at hun er sjarmløs. Hun opptrer korrekt, er overhodet ikke nervøs og klarer å utføre jobben din profesjonelt. Hun mangler imidlertid utstråling, varme og en evne til å reagere spontant på det som skjer (alle replikkene er innøvd, hun klarer ikke å svare på uventede ting som skjer).
Samantha Skrevet 13. november 2009 #437 Skrevet 13. november 2009 Charlottes problem er at hun er sjarmløs. Hun opptrer korrekt, er overhodet ikke nervøs og klarer å utføre jobben din profesjonelt. Hun mangler imidlertid utstråling, varme og en evne til å reagere spontant på det som skjer (alle replikkene er innøvd, hun klarer ikke å svare på uventede ting som skjer). Enig!! Ingen sjarm ala Marte Stokkstad der. (Forresten veldig kjekt at ho skal vere programledar på GP, syns eg!)
-Carrie Skrevet 13. november 2009 #438 Skrevet 13. november 2009 Dette blir en spennende duell! Lurer på hvem dommerne velger. Det blir vel opp til Mira..
Gjest stearinpikken Skrevet 13. november 2009 #439 Skrevet 13. november 2009 (endret) . Endret 26. desember 2009 av stearinpikken
venus_ Skrevet 13. november 2009 #440 Skrevet 13. november 2009 Mira Craig må jo skjønne at hun kan tenke over avgjørelsen før de skal ha svaret av henne! Stakkars Charlotte :S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå