Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg synes faktisk antrekkene til Schackles var litt for små i dag. Men opptredenen deres var bra. :)

signeres

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg eller er det litt kunstig at alle sier "dediSere"? Jeg vet at det går an å uttale det sånn, men jeg trodde det var vanligere å si "dediKere"?

Hørte at Charlotte holdt på å si "dedikere", men tok seg akkurat i det og sa det på den riktige xfaktor-måten. :ler:

Skrevet

Shackles var best i kveld for min del.

Pernille var veldig flink i dag - hun har øvd på innlevelse og engelskuttale (ellers syns jeg hun har sunget gebrokkent engelsk)

Skrevet
Jeg synes faktisk antrekkene til Shackles var litt for små i dag. Men opptredenen deres var bra. :)

For små? Det var ikke mye hud som var synlig da :klø:

Norge trenger seriøst en tøff jentegruppe :popcorn:

Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet
Jeg irriterer meg over Charlotte Thorsvedt nå som Johnson Sisters er borte.

Men enig i at Shackles var bra i dag.

Jeg synes Charlotte er flink - hun er tross alt bare 23 år. Det er tøft gjort å lede et direkteprogram med så mange seere og tilskuere.

De fleste andre har vært to stykker når de har ledet slike programmer.

Når det er sagt så synes jeg Lise er den beste av deltakerne. Hun har en alldeles nydelig stemme og er annerledes enn resten.

Skrevet
Jeg synes Charlotte er flink - hun er tross alt bare 23 år. Det er tøft gjort å lede et direkteprogram med så mange seere og tilskuere.

De fleste andre har vært to stykker når de har ledet slike programmer.

23 eller ikke, hu har nok bare fått jobben pga pappa :)

Skrevet

Jeg synes Charlotte er skikkelig irriterende!! Har aldri likt henne. Skjønner ikke hva hun gjør på tv skjermen.

Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet
23 eller ikke, hu har nok bare fått jobben pga pappa :)

Langt ifra, tvert imot så har hun gått imot foreldrenes ønske når det gjelder utdannelse og jobb.

Charlotte har erfaring fra MTV og er under utdannelse ved universitetet i Oslo hvor hun studerer Kultur og kommunikasjon.

Skrevet
Langt ifra, tvert imot så har hun gått imot foreldrenes ønske når det gjelder utdannelse og jobb.

Charlotte har erfaring fra MTV og er under utdannelse ved universitetet i Oslo hvor hun studerer Kultur og kommunikasjon.

Hun aldri fått jobb hos MTV om hun ikke hadde vært datteren til Erik :)

Skrevet
For små? Det var ikke mye hud som var synlig da :klø:

Hmmm, de hadde på seg hotpants som nærmet seg størrelsen på en litt stram truse. Jeg synes ikke bruk av stay-ups med blondekant får det til å se mer påkledd ut da, tvert imot. ;)

Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet
Hun aldri fått jobb hos MTV om hun ikke hadde vært datteren til Erik :)

Langt ifra - hun fikk jobben fordi hun er genuint interessert i musikk. Hun har bedre greie på musikk enn de fleste jevngamle, derfor fikk hun jobben i MTV som 18-åring.

Skrevet
Er det bare meg eller er det litt kunstig at alle sier "dediSere"? Jeg vet at det går an å uttale det sånn, men jeg trodde det var vanligere å si "dediKere"?

Hørte at Charlotte holdt på å si "dedikere", men tok seg akkurat i det og sa det på den riktige xfaktor-måten. :ler:

De to ordene har forskjellige betydninger. Å dedisere betyr å tilegne noe til noen, f.eks. en sang eller en bok.

Å dedikere noe betyr å holde det av til en spesiell ting, ett eksempel kan være øremerkede midler som da er dedikert til akkurat det formålet. Eller dedikert minne i en datamaskin.

Jeg er mest imponert over at de kan riktig ord.

Skrevet

Må innrømme at eg irriterar meg over Charlotte, eg òg. Ho er flott og pen, men syns heile vesenet er irriterande altså. :lur:

Idag må Chand eller Tommy ut.

Eg syns Gabrielle og Pernille gjorde det middelmådig, men eg synast dei fortenar ein sjanse til.

Shackles, Lise og Mari var veldig bra idag :)

Forrige veke ville eg ha ut Shackles (etter Johnson Sisters), idag synast eg dei er best!

:bolledeig:

Skrevet
De to ordene har forskjellige betydninger. Å dedisere betyr å tilegne noe til noen, f.eks. en sang eller en bok.

Å dedikere noe betyr å holde det av til en spesiell ting, ett eksempel kan være øremerkede midler som da er dedikert til akkurat det formålet. Eller dedikert minne i en datamaskin.

Jeg er mest imponert over at de kan riktig ord.

Da lærte jeg noe nytt i dag også, haha! :ler:

(ingen grunn til å være spydig :) )

Skrevet

Charlottes problem er at hun er sjarmløs. Hun opptrer korrekt, er overhodet ikke nervøs og klarer å utføre jobben din profesjonelt. Hun mangler imidlertid utstråling, varme og en evne til å reagere spontant på det som skjer (alle replikkene er innøvd, hun klarer ikke å svare på uventede ting som skjer).

Skrevet
Charlottes problem er at hun er sjarmløs. Hun opptrer korrekt, er overhodet ikke nervøs og klarer å utføre jobben din profesjonelt. Hun mangler imidlertid utstråling, varme og en evne til å reagere spontant på det som skjer (alle replikkene er innøvd, hun klarer ikke å svare på uventede ting som skjer).

Enig!!

Ingen sjarm ala Marte Stokkstad der. (Forresten veldig kjekt at ho skal vere programledar på GP, syns eg!)

Skrevet

Dette blir en spennende duell! Lurer på hvem dommerne velger. Det blir vel opp til Mira..

Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet

Mira Craig må jo skjønne at hun kan tenke over avgjørelsen før de skal ha svaret av henne!

Stakkars Charlotte :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...