Periwinkle Skrevet 30. oktober 2009 #324 Skrevet 30. oktober 2009 Skulle heller ønske at Rikke kom videre enn Lise... Greit nok at Rikke har en spesiell stemme og at det er uenighet om man liker det eller ikke, men hun har X-factor og hun har et særpreg, noe Lise mangler. Rikke har en stemme man enten digger eller ikke liker i det hele tatt. Derimot, Johnsen sisters derimot aner jeg ikke hva gjør der lengre.... HVORFOR var ikke de blant bunn to i kveld?
Lola89 Skrevet 30. oktober 2009 #325 Skrevet 30. oktober 2009 Herrregud. Ser ut som om hun nettopp har fått høre at moren er død deller noe i den duren! Hun børr heller være litt takknemelig
Gjest x Skrevet 30. oktober 2009 #327 Skrevet 30. oktober 2009 Chand is next....håper jeg. Han er teit
Periwinkle Skrevet 30. oktober 2009 #328 Skrevet 30. oktober 2009 Chand is next....håper jeg. Han er teit Føler det florerer av konstruktiv kritikk der du gitt. Digger Chand jeg fordi han er flink til å synge, ser bra ut på scenen, virker troverdig og er rett og slett jordnær!
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #329 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg synes Rikke er søt og har en veldig fin stemme. Lise synes jeg er ganske kjedelig. Tommy må være med videre for at jeg skal ha noe fint å se på. Men han er flink å synge også da.
Periwinkle Skrevet 30. oktober 2009 #330 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg synes Rikke er søt og har en veldig fin stemme. Lise synes jeg er ganske kjedelig. Tommy må være med videre for at jeg skal ha noe fint å se på. Men han er flink å synge også da. Tommy er kjekk ja!
Søtpotita Skrevet 30. oktober 2009 #332 Skrevet 30. oktober 2009 Stemmemessig og utsjånadsmessig så tykkjer eg at Rikke burde gå vidare framfor Lise. Lise er så kjedeleg og manglar særpreg. Men etter å ha sett reaksjonen til Rikke når ho fekk vite at ho måtte synge ein gong til, så håpa eg at Lise vant. Dei søstrene eitt eller anna går kun vidare på grunn av utsjånad og "sexyness". Er heilt einig i at dei øydelegg alle songane dei syng. Nei, Chand er den einaste faktoren av noko slag der!
Lola89 Skrevet 30. oktober 2009 #333 Skrevet 30. oktober 2009 Men har Mira fiksa på tenna? Ja, un har satt på sånne "vampyr" tupper på to av tennene. Det har vist blitt kjempe populært etter twlilight
Gjest Marlo Skrevet 31. oktober 2009 #334 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, un har satt på sånne "vampyr" tupper på to av tennene. Det har vist blitt kjempe populært etter twlilight Hun har hatt "de tuppene" der i mange år da.
Zzyzx Skrevet 31. oktober 2009 #335 Skrevet 31. oktober 2009 Hehe, jeg la merke til at de plutselig var borte. Det er derfor jeg spør.
Poppzy Skrevet 31. oktober 2009 #336 Skrevet 31. oktober 2009 Hehe, jeg la merke til at de plutselig var borte. Det er derfor jeg spør. Det la jeg også merke til.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 31. oktober 2009 #337 Skrevet 31. oktober 2009 Hvorfor er Rikke med i dette programet igjen? :klø: fordi peters syns hu er fiiin! Lol!
Candle Skrevet 31. oktober 2009 #338 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg syns det var dumt at ikke Lise gikk ut i stedenfor. Rikke har særpreg i stemmen og pent utseende. Håper Chand går ut nesten gang.. Irriterer meg at han aldri synger på engelsk. Tror jeg bare har hørt han synge på engelsk 1 gang.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #339 Skrevet 31. oktober 2009 Den babysyngingen til Rikke har gått meg på nervene hver gang, så jeg er glad hun røk ut. Jeg håper Chand ryker neste gang. Verden trenger virkelig ikke mer trønderrock... Han virker som en veldig sympatisk og sjarmerende fyr, og den definitivt mest ydmyke av dem, men jeg liker virkelig ikke syngingen hans.
Periwinkle Skrevet 31. oktober 2009 #340 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg mener The Johnsen Sisters,Gabrielle, Mari og Lise bør ryke før Chand. Greit nok, det er ikke riktig at Chand skal vinne, for både Shackles og Pernille er nok mer rette vinnere her enn Chand, men han fortjener å være med ganske langt. Han har en fin stemme, nei, ikke den beste, men fin, han har sjarm og sceneshow og er veldig sympatisk og ordentlig person. Ikke minst er han en jordnær type som ikke vil miste bakkekontakt av å bli en kjent artist, noe enkelte av de andre nok vil gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå