Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hun første (i Shackles) som sang har hun vært med i Idol eller noe? Hun virker så kjent.

Endret av Poppzy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med Evo! Synes shackles gjorde det bedre nå en i stad.

Skjønner ikke hvorfor de ikke synger en annen sang i omsang-runden, istedenfor å synge den samme igjen?

Gjest Gjest_Sørensen_*
Skrevet

I alle dager!!! Hvordan kom johnsen søsters videre?????

Skrevet

Bra at Shackles gikk videre.

Flere som synes buksene til Mira ikke akkurat var fine? Hun virket mye større i de...

Skrevet

Fint med stor rompe da =)

Skulle önske jeg hadde en slik stor og velformet bak...får tröste meg med at jeg heller har en stor og velformet mage :frustrert:

Skrevet

Det er vel det at de har mange som stemmer på utseende enn sangen :filer:

Skrevet

okei, den versjonen av Smells like teen spirit er noe av det verste jeg har hørt. Låg der febersyk og forkjøla og prøvde å la være å le for ikke å hoste meg ihjel :ler:

Skrevet

Jeg er så glad for at No name no fame røk ut. :strix:

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Om Johnson Sisters vinner skal jeg kle meg ut som Smashmannen på eksamensdagen min.

Skrevet

For noko drit!! Tenk å øydeleggja ein klassikar på den måten? Brutalt!

Skrevet

Kvifor heldt dei konkurransen gåande endå? Det ER jo berre ein x-fakor der, og det er Chand :jepp:

Skrevet

Uff.Ikke bra Johnsons sisters.

Men jeg vil ha likt hår som de.

Skrevet

Synes Rikke var bra i dag jeg. Synes stemmen hennes var finere når hun sang en sang som ikke var så rolig.

Liker virkelig ikke Gabrielle jeg. Skjønner heller ikke hvorfor Johnson's sisters fikk så mye skryt i dag.

Skrevet (endret)

Nei, jeg syntes alle dommer`ne untatt Jan Fredrik er dårlige. Hvertfall Mira, skjønner virkelig ikke hva hun gjør der. Hu KLARER ikke si at noe er dårlig, alt er bare "sykt bra" og "jævla bra preformance", og virker noen ganger som om hun er døv.. Jeg liker virkelig ikke den dama..

Endret av r0za

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...