Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pernille blir også desverre alt for anonym.

Höres ut som noe som noen fra en skolerevy kunne ha sunget ... ikke en Xfactor artist.

Videoannonse
Annonse
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Pernille...please.

Hvorfor får de slike sanger?

Når Leona Lewis synger den der får jeg frysninger. Nå begynner jeg å grine av å høre på den sure stemmen til Pernille.

Er dette karaoke-factor???

Skrevet (endret)

Ja, helt ok var han. Pernille synes jeg har en nydelig stemme og sang kjempefint i kveld. Hun er utrolig flink til å være så ung.

Men er enig i at x-faktoren ikke er helt der!

Endret av Caramela
Skrevet

Men jeg håper ikke pernille vinner. Da klikker byen min :(

Også er hu så utrolig høy på pæra..

Gjest Gjest_Sørensen_*
Skrevet

Huff og huff, Johnsen sisters var helt forferdelig dårlig!

Den eneste som snakker fornuft i denne sammenhengen er Jan Fredrik. De andre to synes bare at alt er naila og sinnsykt fett, ille å sitte å høre på hva Peters og Craig later som at de veit :nei:

Tommy gjør seg som artist, makan til flott type :rødme:

Skrevet

Skjønner ikke de kommentarene til dommerne jeg. Synes ikke det var et mye feigt låtvalg fra Pernille akkurat!!

Synes Lise og Pernille er flinke :) Ikke så imponert over Johnson sisters og No name no fame.

Skrevet

No Name, No Fame er söte gutter med god humor, men desverre ikke noen X-factorer. Surt og til tider ustemt - gröss

Skrevet

Hadde jeg vært full hadde jeg sikkert stemt på No name - No fame.. hehe, men ellers... nuvel :)

Skrevet

Hahaha... Hørte dere kommentaren til Jan Fredrik til No name No name? Den var dritbra :skratte: Han slaktet dem til de grader og håpet de gikk ut slik at de som kunne synge kunne fortsette :ler:

Skrevet
Hadde jeg vært full hadde jeg sikkert stemt på No name - No fame.. hehe, men ellers... nuvel :)

Haha :)

Skrevet

Jeg heier litt på Mari jeg :)Nettopp fordi hun har blitt litt gjemt i mengden, men er veldig dyktig! Litt underdog :D

Chand er også festlig :D

Skrevet
Hahaha... Hørte dere kommentaren til Jan Fredrik til No name No name? Den var dritbra :skratte: Han slaktet dem til de grader og håpet de gikk ut slik at de som kunne synge kunne fortsette :ler:

Hehe, ja! Var nesten litt på kanten! hehe

Gjest Gjest_Sørensen_*
Skrevet

Som sagt; Jan Fredrik er den eneste som har skikkelig peiling på det han driver med :rope:

Gjest Gjest_mjau_*
Skrevet

Virker ikke som om stemmen til Pernille er ferdigutviklet. Blir mye skriking. Fælt å høre på rett og slett... No name no fame er artige, men de kan jo ikke synge!

Skrevet
Er dette karaoke-factor???

Tydeligvis! Jeg synes også det er flaut mye karaoke-factor på The Johnsen Sisters. SKJØNNER ikke hvorfor de fortsatt er med, håper de går ut i dag.

Men jeg håper ikke pernille vinner. Da klikker byen min :(

Også er hu så utrolig høy på pæra..

Enig... hun har et sånn type vesen som jeg automatisk ikke liker.

Skrevet

Er det bare meg eller er det MANGE som synger falskt uten at dommerne kommenterer det?

Skrevet
Som sagt; Jan Fredrik er den eneste som har skikkelig peiling på det han driver med :rope:

... og som tør å si akkurat det han mener. Liker han jeg :jepp:

Skrevet

Omg. Hadde familien min sittet sånn å veivet med armene så hadde jeg hoppet av scenen og på dem :P

Skrevet

Fy f***! Mari er helt klart best i kveld!!! :D

Skrevet

Mari var skikkelig dårlig. Lys, skrikende stemme, klarte ikke å bruke stemmen riktig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...