Rosenrød Skrevet 11. oktober 2009 #141 Skrevet 11. oktober 2009 Stine Therese var ikke på byen med Jan Fredrik, men med Tor Milde!
Brukernavn Skrevet 12. oktober 2009 #142 Skrevet 12. oktober 2009 Hun blonde i gruppa Shackles, er det hun som og er med i Unge mødre 4? noen som har sett begge programmene og mener det samme? Å, det lurte jeg på også!!
Snop Skrevet 16. oktober 2009 #143 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg må faktisk skru av lyden og se bort når Chand kommer på
mia83 Skrevet 16. oktober 2009 #144 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg håper det går bra med Pernille i kveld. Hun har visst halsvondt.. mange har visst fått det... særlig i Idol...
pantera Skrevet 16. oktober 2009 #145 Skrevet 16. oktober 2009 Bare jeg som irriterer meg over setninger som "du har bra attitude", "det var entertaining" og "du naila det"
MarianneE Skrevet 16. oktober 2009 #146 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er så lei av å høre "du ser bra ut" og "du gjør det til ditt eget"
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #147 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg må faktisk skru av lyden og se bort når Chand kommer på Tuller du? Han er jo den mest interessante som er med der, synes jeg. Han er seg selv og har en karisma. Med Gabrielle som et unntak er de andre høyst ordinære. Ble nesten flau da søstrene dukket opp i "strippekostymene" sine..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. oktober 2009 #148 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er lei av mira craig -dette var veldi bra tror hun sa det etter hver sang, blir gal...
mia83 Skrevet 16. oktober 2009 #149 Skrevet 16. oktober 2009 Bare jeg som irriterer meg over setninger som "du har bra attitude", "det var entertaining" og "du naila det" Du naila det tror jeg er et av de teiteste uttrykkene jeg har hørt!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #150 Skrevet 16. oktober 2009 Du naila det tror jeg er et av de teiteste uttrykkene jeg har hørt! De sier det på Americas next Top Model også: "I really have to nail it on todays fotoshoot"
Gjest Marlo Skrevet 16. oktober 2009 #151 Skrevet 16. oktober 2009 Nå er jo ikke Mira Craig 100% norsk da, så hun har sikkert en del amerikanske utrykk hun bruker som er naturlig for henne
Violetsky Skrevet 16. oktober 2009 #152 Skrevet 16. oktober 2009 Hva er galt med å si "det blir kanskje litt mer press..."? med tanke på at Mira bare måtte si "det blir kanskje litt mer pressure..." Jeg har ingenting imot Mira altså, men det er litt teit at hun drar inn engelske otd i annenhver setning.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #153 Skrevet 16. oktober 2009 Noen som vet hvilken sang Gabrielle sang ikveld?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 16. oktober 2009 #154 Skrevet 16. oktober 2009 Noen som vet hva sangen heter som di spilte når dommerne kom ut??
Lady Lovelylocks Skrevet 16. oktober 2009 #155 Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Be Mine - Robyn Gabrielles sang... Endret 16. oktober 2009 av ThePink
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #156 Skrevet 16. oktober 2009 Merker at jeg blir irritert over brillene til Gabrielle. Tar opp hele ansiktet, og ser ingenting mer en bare *brille*. Spesielt ille er det jo også når lyset reflekteres i dem på scenen. Tror det ødela litt for henne i dag gitt.
The Kitten Skrevet 16. oktober 2009 #157 Skrevet 16. oktober 2009 Er det bare jeg som vil ha ut No name no fame?
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 16. oktober 2009 #158 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg synes dette programmet er latterlig på norsk. Når du ser at i Storbritannia hvor fantastisk flinke de er (Leona Lewis) og så ser vi X-factor her og jeg blir flau. Dommerne sitter bare og lirer av seg det ene superlativet etter det andre, alt er fantastisk og alt er "syyyykt bra". I kveld sang VELDIG mange av sangerne surt, og det ble ikke påpekt en eneste gang. Johnson Sisters var bare flaut, de kan ikke synge engang og er kun videre pga utseendet. Shackles fikk en sang som var helt feil for dem, synes dog de som synger i gruppa er bedre enn mange av de som fikk lov til å være solosangere. Rikke synger som om hun snakker til en baby. No name, no fame kan ikke synge. Dette er en sangkonkurranse. Charlotte Thorstvedt er komplett blottet for personlighet og er mest sannsynlig den verste programlederen siden Vendela Kirsebom. Stiller spørsmål som om hun var en robot og gir falske smil og morsomheter. Og hva er dealen med at alle skal ta up-temposanger og gjøre dem til ballader? Og stylisten skulle ha blitt sparka, hun ene i Shackles flasha rumpa si flere ganger. Og latex-tights er, og blir aldri, lekkert. Hva skjedde med særegenhet, kreativitet og personlighet? Tommy fikk kritikk for å ha gitar igjen, men det er jo hans stil!!! Masseprodusert skit, og vinneren kommer til å falle i samma fella som Jorun Stiansen, Kjartan Salvesen og alle andre talentvinnere vi ikke husker fordi TV2 kan forme dem til intetsigende syngedamer og menn uten egen stemme. Simon Cowell hadde slakta hver og en av sangerne i kveld, men dommerne er så redde for å bli stemplet som slemme så alt er fantastisk. Er ikke rart folk går på en smell etter slike program, når de kommer ut og skal prøve seg i det virkelige artistmiljøet og får høre at de ikke er så "magiske, sykt gode og fantastiske" som de trodde de var. Unnskyld...et lite hjertesukk bare...
pantera Skrevet 16. oktober 2009 #159 Skrevet 16. oktober 2009 Er ikke kun Mira som sier slikt. Ord som "attitude" osv. er det (alt) for mange som blander inn i norske setninger. Etter min mening. Nå er jo ikke Mira Craig 100% norsk da, så hun har sikkert en del amerikanske utrykk hun bruker som er naturlig for henne
Lady Lovelylocks Skrevet 16. oktober 2009 #160 Skrevet 16. oktober 2009 Er det bare jeg som vil ha ut No name no fame? Nix. Få dem ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå