Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er litt skuffet over de som har vært - jeg vet ikke hva det er. Jeg syns det virker så "tomt" når de synger.. hvertfall når det er kun en på scenen syns jeg de kunne hatt korsangere for å skape litt mer "stemning" i sangen. Syns ingen har klart å leve seg ordentlig inn i sangen, men de er kanskje litt ekstra nervøse i kveld :)

Edit: Syns Rikke var den beste til nå :)

Endret av ninuska_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oo, Chand er kjekk! :lur:

(Har ikke sett på dette før)

Skrevet

Liker foreløpig best Pernille og Chand

Skrevet

Ja, gurimalla så mye kjekkere Chand var med viltre krøller enn med "sleik"! :lur:

Skrevet
Oo, Chand er kjekk! :lur:

Enig. Helt til han åpner kjeften.. :fnise:

(Jeg er veldig lite fan av trønderdialekt..)

Skrevet

Noli, ikke jeg heller, men trenger ikke bruke han til å snakke med :lur:

Skrevet

Jeg har lyst å høre Chand synge noe annet enn de to låtene :) Lurer på hva han skal synge neste gang, allerede.. Han er så sjarmerende!

Gjest Surmaget
Skrevet

Hun Rikke må bare ut altså...

Jeg får fnatt av det at hun ikke klarer å uttale ord riktig - alle s-ene blir jo helt Silje Nergård..!!

Som da hun skulle synge "push".. Det høres bare rart ut. I tillegg blir det hele altfor overdrevent etter min smak!

Skrevet

Liker ikke Rikke jeg heller, synes hun høres ut som en baby..

Skrevet

Veeeldig mange av syngejentene som ikke imponerte meg altså. Husker ikke hva de forskjellige het.

Og fryktelige engelskuttalelser! Faktisk katastrofalt.

Skrevet

Alle de gruppene med menn i syns jeg var skammelig dårlig..

Skjønner ikke hva Mira tenkte på da hun valgte de ut!!

Charlotte Thorstvedt har bare mindre og mindre å gjøre som programleder. Null troverdighet og generlt dårlig opptreden!

Skrevet

Ja, Charlotte passer dårlig i jobben sin her.

Skrevet

Ja uff, håper virkelig ikke hu Charlotte får flere programlederjobb etter dette.

Hun klarer virkelig IKKE denne oppgaven.

Skrevet

Hun 17-åringen var skrekkelig dårlig i engelskuttalen.

Skrevet

Når det gjelder Elin, er jeg nesten glad hun gikk ut. Hun virka så beskjeden at jeg fikk vondt av henne.. Men nå har hun jo fått platekontakt av Jan Fredrik. Og det er jo bra, for hun er jo dyktig :)

Men synes ikke hun passet inn i konseptet X-Faktor.

Synes gruppa Shackels var godt påkommet :Nikke:

Skrevet

Liker Chand jeg! :) Ser tydelig at han elsker det han gjør, han synger med hele sjela. Også er han jo det sjarmtrollet da! Hehe

Skrevet (endret)

Jeg syns Lise var den aller beste! *heie, heie!* Overlegen :)

Lurer på en ting da; Man kan stemme underveis i programmet? Hvis det er slik.. så er det jo litt urettferdig for de som kommer til sist i programmet.

Endret av ninuska_
Skrevet
Alle de gruppene med menn i syns jeg var skammelig dårlig..

Skjønner ikke hva Mira tenkte på da hun valgte de ut!!

Charlotte Thorstvedt har bare mindre og mindre å gjøre som programleder. Null troverdighet og generlt dårlig opptreden!

Er enig med deg. Begge guttegruppene er dårligere enn mange av de som ikke gikk videre. Blant annet Honningsøt Galskap. Greit nok, de hadde kanskje ikke den beste koreografien, men de er råflinke til å synge, ser råbra ut på scenen og har et enormt særpreg!

Forhåpentligvis ryker en av guttegruppene i dag - iallefall de som var dårligst.

Skrevet
Lurer på en ting da; Man kan stemme underveis i programmet? Hvis det er slik.. så er det jo litt urettferdig for de som kommer til sist i programmet.

Ja, du kan stemme i løpet av showet, og jeg har også tenkt litt på det, men igjen, så blir det gjerne slik at dem som stemmer på "den beste" stemmer når de har hørt alle, mens de som allerede har en favoritt gjerne ikke venter til artisten har sunget ;) For man kan jo stemme på den siste før den siste har sunget:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...