ninuska_ Skrevet 9. oktober 2009 #101 Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg er litt skuffet over de som har vært - jeg vet ikke hva det er. Jeg syns det virker så "tomt" når de synger.. hvertfall når det er kun en på scenen syns jeg de kunne hatt korsangere for å skape litt mer "stemning" i sangen. Syns ingen har klart å leve seg ordentlig inn i sangen, men de er kanskje litt ekstra nervøse i kveld Edit: Syns Rikke var den beste til nå Endret 9. oktober 2009 av ninuska_
stjernekyss Skrevet 9. oktober 2009 #102 Skrevet 9. oktober 2009 Oo, Chand er kjekk! (Har ikke sett på dette før)
stjernekyss Skrevet 9. oktober 2009 #103 Skrevet 9. oktober 2009 Liker foreløpig best Pernille og Chand
juliane Skrevet 9. oktober 2009 #104 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, gurimalla så mye kjekkere Chand var med viltre krøller enn med "sleik"!
Noli Skrevet 9. oktober 2009 #105 Skrevet 9. oktober 2009 Oo, Chand er kjekk! Enig. Helt til han åpner kjeften.. (Jeg er veldig lite fan av trønderdialekt..)
stjernekyss Skrevet 9. oktober 2009 #106 Skrevet 9. oktober 2009 Noli, ikke jeg heller, men trenger ikke bruke han til å snakke med
ninuska_ Skrevet 9. oktober 2009 #107 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har lyst å høre Chand synge noe annet enn de to låtene Lurer på hva han skal synge neste gang, allerede.. Han er så sjarmerende!
Gjest Surmaget Skrevet 9. oktober 2009 #108 Skrevet 9. oktober 2009 Hun Rikke må bare ut altså... Jeg får fnatt av det at hun ikke klarer å uttale ord riktig - alle s-ene blir jo helt Silje Nergård..!! Som da hun skulle synge "push".. Det høres bare rart ut. I tillegg blir det hele altfor overdrevent etter min smak!
Noli Skrevet 9. oktober 2009 #109 Skrevet 9. oktober 2009 Liker ikke Rikke jeg heller, synes hun høres ut som en baby..
stjernekyss Skrevet 9. oktober 2009 #110 Skrevet 9. oktober 2009 Veeeldig mange av syngejentene som ikke imponerte meg altså. Husker ikke hva de forskjellige het. Og fryktelige engelskuttalelser! Faktisk katastrofalt.
Fun Light Skrevet 9. oktober 2009 #111 Skrevet 9. oktober 2009 Alle de gruppene med menn i syns jeg var skammelig dårlig.. Skjønner ikke hva Mira tenkte på da hun valgte de ut!! Charlotte Thorstvedt har bare mindre og mindre å gjøre som programleder. Null troverdighet og generlt dårlig opptreden!
Rosenrød Skrevet 9. oktober 2009 #112 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, Charlotte passer dårlig i jobben sin her.
Gjest Marlo Skrevet 9. oktober 2009 #114 Skrevet 9. oktober 2009 Ja uff, håper virkelig ikke hu Charlotte får flere programlederjobb etter dette. Hun klarer virkelig IKKE denne oppgaven.
Pomeline Skrevet 9. oktober 2009 #115 Skrevet 9. oktober 2009 Hun 17-åringen var skrekkelig dårlig i engelskuttalen.
Malina Skrevet 9. oktober 2009 #116 Skrevet 9. oktober 2009 Når det gjelder Elin, er jeg nesten glad hun gikk ut. Hun virka så beskjeden at jeg fikk vondt av henne.. Men nå har hun jo fått platekontakt av Jan Fredrik. Og det er jo bra, for hun er jo dyktig Men synes ikke hun passet inn i konseptet X-Faktor. Synes gruppa Shackels var godt påkommet
Gummiloppa Skrevet 9. oktober 2009 #117 Skrevet 9. oktober 2009 Liker Chand jeg! Ser tydelig at han elsker det han gjør, han synger med hele sjela. Også er han jo det sjarmtrollet da! Hehe
ninuska_ Skrevet 9. oktober 2009 #118 Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg syns Lise var den aller beste! *heie, heie!* Overlegen Lurer på en ting da; Man kan stemme underveis i programmet? Hvis det er slik.. så er det jo litt urettferdig for de som kommer til sist i programmet. Endret 9. oktober 2009 av ninuska_
Periwinkle Skrevet 9. oktober 2009 #119 Skrevet 9. oktober 2009 Alle de gruppene med menn i syns jeg var skammelig dårlig.. Skjønner ikke hva Mira tenkte på da hun valgte de ut!! Charlotte Thorstvedt har bare mindre og mindre å gjøre som programleder. Null troverdighet og generlt dårlig opptreden! Er enig med deg. Begge guttegruppene er dårligere enn mange av de som ikke gikk videre. Blant annet Honningsøt Galskap. Greit nok, de hadde kanskje ikke den beste koreografien, men de er råflinke til å synge, ser råbra ut på scenen og har et enormt særpreg! Forhåpentligvis ryker en av guttegruppene i dag - iallefall de som var dårligst.
Periwinkle Skrevet 9. oktober 2009 #120 Skrevet 9. oktober 2009 Lurer på en ting da; Man kan stemme underveis i programmet? Hvis det er slik.. så er det jo litt urettferdig for de som kommer til sist i programmet. Ja, du kan stemme i løpet av showet, og jeg har også tenkt litt på det, men igjen, så blir det gjerne slik at dem som stemmer på "den beste" stemmer når de har hørt alle, mens de som allerede har en favoritt gjerne ikke venter til artisten har sunget For man kan jo stemme på den siste før den siste har sunget:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå