Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Håper ikke hun Elin ryker p.g.a. hun kom i gruppen til Mr. Peters.

Det var min første tanke også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg som synes at dommerene sine valg er helt på trynet? :kjefte:

Skrevet

AAaarg!! Vedder på at Elin røk ut kun p.g.a. hun kom i gruppen til Peters! Han har jo aldri likt henne virker det som om! :angry: Tror hun når ut langt flere enn hun siste som kom videre.

Skrevet

Jeg syns alle valgene var kjempebra, bortsett fra å sende rikke videre framfor elin.

Skrevet

Jeg syns alle valgene var kjempebra, bortsett fra å sende rikke videre framfor elin.

Skrevet

Jeg syns det er greit Elin ikke gikk videre - hun er utrolig begavet, men jeg tror hun fort kan bli litt kjedelig og ikke få kontakt med publikum. Det er nå min mening. Jeg prøver å minne meg selv om at dette ikke er Idol, det handler ikke kun om stemmen. Det betyr ikke at jeg syns hun som gikk videre er bedre, men..

Skrevet

Elin burde gått videre!!!!!!!!!!!!!tipper hun kommer inn som wildcard..:)

Skrevet

Jeg er redd Rikke ble valgt fremfor Elin på grunn av utseendet.

Noe annen grunn kan jeg ikke se, Elin var overlegen.

Skrevet
Jeg er redd Rikke ble valgt fremfor Elin på grunn av utseendet.

Noe annen grunn kan jeg ikke se, Elin var overlegen.

Elin var jo ikke overlegen. Jeg har heiet på henne fra begynnelsen av og håpet virkelig at ei litt annerledes jente kunne komme videre, men på audition etter audition sang hun nydelig, men var rånervøs og hadde ikke kontakt med publikum. Nå, på den siste auditionen, så hadde hun garantert gått videre om hun hadde klart å ha noe mer enn bare stemmen. Hun kan nå langt, men trenger hjelp til å bli både scenevant og kunne forføre publikum.

Rikke synger særegent og nydelig, i tillegg til at hun ser flott ut på scenen og er en artist. Elin var ikke en artist i dag, selv om hun forfører med følelsene og at det er hjerteskjærende og fult av følelser, og hun er en kjempesøt jente. Men det er dessverre ikke nok.

Gjest Gjest_ulva_*
Skrevet

Jeg syns Elin burde kommet videre,hun var utrolig flink og greit nok så var hun veldig nervøs,men med litt øvelse og veiledning så tror jeg hun hadde blitt tryggere.

Syns forøvrig at endel av valgene var ganske idiotiske,men ser jo at utseende har utrolig mye å si i denne konkurransen.

Skrevet (endret)

Jeg syns vi skal respektere valgene til hver enkelt dommer - jeg forstår ikke hvorfor det skal gå en underskriftkampanje og hvorfor dommerne skal refse hverandre.

Mange er sikkert skuffet over valgene, men det er nå hver av de dommerne som skal velge de de selv tror har potensialet til å vinne ut fra sin gruppe! De har fått hver sin gruppe som de har ansvaret for. Hver av de dommerne syns sikkert at den andre gjorde valgte feil, men det blir for dumt når Karlsen går ut i media og sier at Peters har gjort en stor feil.

Endret av ninuska_
Skrevet

Dette blir jo nå en konkurranse om hvem det norske folk ønsker skal vinne, og når det er så mange som synes Elin har potensiale er det jo klart at det blir diskusjon? Hva er det du ikke forstår?

Skrevet

Jeg synes det er helt greit at Elin gikk ut. Hun er utrolig skjønn og har en nydelig stemme, men når hun er så blyg at hun nesten ser ut til å grine bare folk snakker til henne, blir det kanskje ikke så lett å skulle bli noen "stjerne"...?

Skrevet (endret)
Dette blir jo nå en konkurranse om hvem det norske folk ønsker skal vinne, og når det er så mange som synes Elin har potensiale er det jo klart at det blir diskusjon? Hva er det du ikke forstår?

Jeg forstår det, men første fasen går ut på at dommerne, kun dommerne, skal velge ut fra potensialet de ser. Hva er det du ikke forstår? Jeg tviler på at Elin hadde vunnet, det er mange andre artister der som er utrolig flinke. Jeg tror hun hadde klart seg bedre på Idol enn X-faktor, som ikke kun handler som stemmen.

Endret av ninuska_
Skrevet

Jeg synes også det var synd at Elin gikk ut. Synes ikke Rikke er noe særlig flink i det hele tatt, liker ikke stilen hennes. Hun minner meg om Marion Ravn *grøss*

Hvem heier dere på da?

Jeg har skikkelig sansen for han trønder-rockeren jeg, flott med noen som er litt annerledes.

Skrevet
Jeg synes også det var synd at Elin gikk ut. Synes ikke Rikke er noe særlig flink i det hele tatt, liker ikke stilen hennes. Hun minner meg om Marion Ravn *grøss*

Hvem heier dere på da?

Jeg har skikkelig sansen for han trønder-rockeren jeg, flott med noen som er litt annerledes.

ENIG! Chand (trønder - rockeren) er herlig! Men kan jo ha litt med at jeg er trønder selv da, og at jeg har venner som kjenner han :P

Skrevet

Spent på å se alle ikveld :)

Skrevet

Jeg heier på Tommy!

Hvem sang før Gabrielle?

Skrevet
Jeg heier på Tommy!

Hvem sang før Gabrielle?

Shackles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...