Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #21 Skrevet 12. september 2009 Hvem av de var Pål igjen? Det med Charlotte som programleder ble jo fokusert mye på i forkant uten at vi så så mye til henne underveis.. Godt spørsmål, hvorfor ble det slik? Pål var han blonde på rundt 30 år, som sa han ville bli "big in Japan". Hahaha. Synes det er rart at folk melder seg på, som overhodet ikke har sangtalent - litt selvinnsikt bør man jo ha? Hvis jeg skulle meldt meg på noe sånt, måtte jeg ha fått masse bekreftelse på at jeg virkelig var et stort talent, og vært rimelig sikker på at jeg virkelig var det..
*Heart* Skrevet 13. september 2009 Forfatter #22 Skrevet 13. september 2009 Hva synes dere etter en episode? Jeg tror dette kan bli bra. Veldig likt Idol, men allikvel litt annerledes med tanke på alder, grupper og instrument.
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 16. september 2009 #23 Skrevet 16. september 2009 Hun var jo full av seg selv ("Jeg vet jeg kan synge. Jeg hadde ikke vært her hvis ikke. Nå vil jeg bli kjent."), og helt utrolig irriterende å høre på! Ble helt stressa av å høre henne synge. Unnskyld meg, men har noen av dere overhodet tenkt på hvordan media har presentert denne jenta? Klippinga og redigeringa har fått henne til å framstå som en komplett idiot! Hun er overhodet ikke slik, og hvis dere hadde vært klar over hvor mye hun faktisk sa da de intervjuet henne som de IKKE tok med på tv, hadde dere kanskje fått et inntrykk av hvordan denne jenta EGENTLIG er. Jeg var der og så på da de filma alt. Og jeg hørte alt også. Det var overhodet ikke slik det foregikk.
Brukernavn Skrevet 17. september 2009 #24 Skrevet 17. september 2009 Unnskyld meg, men har noen av dere overhodet tenkt på hvordan media har presentert denne jenta? Klippinga og redigeringa har fått henne til å framstå som en komplett idiot! Hun er overhodet ikke slik, og hvis dere hadde vært klar over hvor mye hun faktisk sa da de intervjuet henne som de IKKE tok med på tv, hadde dere kanskje fått et inntrykk av hvordan denne jenta EGENTLIG er. Jeg var der og så på da de filma alt. Og jeg hørte alt også. Det var overhodet ikke slik det foregikk. selvfølgelig viser de bare en flik av sannheten, men samtidig kan de ikke få vist noe hun ikke har sagt...
Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 18. september 2009 #25 Skrevet 18. september 2009 Ekle fjortisjenta som måtte synge 3 ganger, elsker at hun ikke kom videre. Ekkel var hun ikke akkurat. Søt og pen - sånn som det finnes mange av i Norge. Hun kan sikkert lære å bruke stemmen sin. Men det var tydelig at hun hadde hørt på veldig mange soul/pop-sangere som overdriver bruken av "vokal-onanering" (=overedrive å gå opp å ned på toner). Hvis hun hadde sunget RENT og klart å holde en tone litt lenger så er det mulig hun hadde gått videre. De ga henne to nye sjanser og hun tok ikke hintet. Klarte ikke å forstå at hun skulle synge rent. Har sikkert fått høre fra x antall venninner at hun synger så fint og er så flink når hun driver å synger skalaer i hver eneste linje av sangen...
Gjest Eurodice Skrevet 18. september 2009 #26 Skrevet 18. september 2009 (endret) Ekkel var hun ikke akkurat. Søt og pen - sånn som det finnes mange av i Norge. Hun kan sikkert lære å bruke stemmen sin. Men det var tydelig at hun hadde hørt på veldig mange soul/pop-sangere som overdriver bruken av "vokal-onanering" (=overedrive å gå opp å ned på toner). Hvis hun hadde sunget RENT og klart å holde en tone litt lenger så er det mulig hun hadde gått videre. De ga henne to nye sjanser og hun tok ikke hintet. Klarte ikke å forstå at hun skulle synge rent. Har sikkert fått høre fra x antall venninner at hun synger så fint og er så flink når hun driver å synger skalaer i hver eneste linje av sangen... Eller fra en overivrig, tonedøv og ukritisk pappa. (Vi har en kommende verdensstjerne i min familie, ifølge hennes pappa). Endret 18. september 2009 av Belladonna
Gjest Melchizedek Skrevet 18. september 2009 #27 Skrevet 18. september 2009 X-Factor er Idol bare med et annet navn
Søtpotita Skrevet 18. september 2009 #28 Skrevet 18. september 2009 Makan til tafatt Thorstvedtfisen er!
MarianneE Skrevet 18. september 2009 #29 Skrevet 18. september 2009 Rare, rare menneskene..... Bare jeg som synes han Peters er hot, eller.....?
MissStiles Skrevet 18. september 2009 #30 Skrevet 18. september 2009 Hun siste var kjempeflink til å synge!!!
venus_ Skrevet 18. september 2009 #31 Skrevet 18. september 2009 Jeg er sikker på at hun som var sist vinner hele greia. Nydeligeste jeg har hørt på lenge!
pusla Skrevet 18. september 2009 #32 Skrevet 18. september 2009 Hun siste veide opp for alt mølet vi måtte høre på i dagens program. Hun var knallgod og kommer sikkert langt. Men utover det synes jeg det var en lidelse å se på i dag.
Lancelot Skrevet 18. september 2009 #33 Skrevet 18. september 2009 Hun siste veide opp for alt mølet vi måtte høre på i dagens program. Hun var knallgod og kommer sikkert langt. Men utover det synes jeg det var en lidelse å se på i dag. Enig.
Gjest aia Skrevet 18. september 2009 #34 Skrevet 18. september 2009 Såg inn på tv2 underholdning på nett at Madeleine Christiansen (var med i første sesong av Norske talenter) er komt vidare:) Ho har en av dei nydligaste stemmene jeg har hørt.. Håper virkelig at ho kommer langt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. september 2009 #35 Skrevet 18. september 2009 Rare, rare menneskene..... Bare jeg som synes han Peters er hot, eller.....? Nei...jeg også
Gjest Gjest_line_* Skrevet 18. september 2009 #36 Skrevet 18. september 2009 Hun siste var utrolig flink!! For en nydelig stemme! Håper hun vinner!!
TheRose Skrevet 18. september 2009 #37 Skrevet 18. september 2009 Hun siste overrasket meg. Hun var best i kveld Ellers synes jeg programmet er utrolig kjedelig å se på.
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 18. september 2009 #38 Skrevet 18. september 2009 Hun siste overrasket meg. Hun var best i kveld Ellers synes jeg programmet er utrolig kjedelig å se på. Var det hun svaksynte som i en annen tråd her anklages for plagiat?
venus_ Skrevet 18. september 2009 #39 Skrevet 18. september 2009 Var det hun svaksynte som i en annen tråd her anklages for plagiat? Ja.
Pomeline Skrevet 19. september 2009 #40 Skrevet 19. september 2009 Heier helt klart på hun siste! Skjønner ikke helt hva hun Madeleine Christensen som kom på andreplass i Norske Talenter har å gjøre i X Facor.. Hun kom tross alt på andre plass og ble mer enn nok kjent, men det var kanskje ikke nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå