Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag begynner X-factor kl 21.40!!!

Skrevet
Idag begynner X-factor kl 21.40!!!

Så sent! Jaja.. Må jo se det lell :)

Skrevet

Noen som vet hvorfor det er 10 min forsinket? Ikke nok med at det startet senere pga fotball, men må vente enda lengere nå -_-

Skrevet
Noen som vet hvorfor det er 10 min forsinket? Ikke nok med at det startet senere pga fotball, men må vente enda lengere nå -_-

Ekstra nyhetssending i forbindelse med helikopterranet.

Skrevet

Ekstraomganger i kampen. Men nå begynner det :)

Skrevet

:Gjesp:

Ikke nok med at det var seint i utgangspunktet, måtte jo bli en halvtime forsinka pga den fotballkampen også! :sur:

Skrevet

Takker for svar :)

35 min nå, men enderlig starter det :popcorn:

Er veldign spent skjønner dere :sjenert:

Skrevet

Han var flink til å synge, han Steinar.. Sto om han på VGnett idag.

Spent på om han første som fikk en sjanse til, går videre eller ikke.

Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet
Jeg syntes dommerne er veldig bitchy til tider, spesielt Mira Craig. Veit det er for å lage god tv, men de kunne jekket seg ned et par hakk så ville det vært bedre. Syntes ofte de er over grensen og blir direkte stygge mot deltakerne.

Der er jeg enig. Fikk helt vondt av den rødhårede gutten som var med sist, han hadde så tydelig dårlig selvtillit og så satt dommerne der og brøt ham så fullstendig ned. Greit nok at folk vet hva de går til og alt det der, men det er ingen unnskyldning for at de skal oppføre seg sånn. Hvis de absolutt skal bitche kan de vel se an personene litt og tenke etter om de kan tåle det.

Skrevet
Jeg syntes dommerne er veldig bitchy til tider, spesielt Mira Craig. Veit det er for å lage god tv, men de kunne jekket seg ned et par hakk så ville det vært bedre. Syntes ofte de er over grensen og blir direkte stygge mot deltakerne.

Helt enig. Voksne mennesker som har som jobb å mobbe småunger - smart karrierevalg!

De er veldig flinke til det, spesielt Karlsen. Men så har han mange års erfaring med å håne unge håpefulle også da...

Skrevet

Hvilken sang var det han siste nå hadde (han med en 10 år gammel sønn)? En med The September When??

Gjest SmallTalk
Skrevet
Hvilken sang var det han siste nå hadde (han med en 10 år gammel sønn)? En med The September When??

Noe sånn som "Where you go, I go", tror jeg.

Skrevet

Hvordan gikk det med hun som sang Bridge over troubled water? Synes de var litt fæle med henne, men gadd ikke å se etter reklamen.

Skrevet

Om du tenker på hun rødhårede som hadde mistet moren sin, så gikk hun videre :-)

Gjest Pannekaker
Skrevet

Hva er greia med Mira Craig?

Er hun "lederen" eller hva er tingen? Virker som om hun alltid skal si alt, og være så "flink" og greier, og at det alltid er hun som skal ha siste "ordet" om folk skal videre eller ikke..

Personelig skjønner jeg ikke hvorfor hun i det hele tatt er dommer, da det virker som om hun ikke kan noen ting, og hu kan jo ikke synge spesiellt bra heller..

Skrevet
Hva er greia med Mira Craig?

Er hun "lederen" eller hva er tingen? Virker som om hun alltid skal si alt, og være så "flink" og greier, og at det alltid er hun som skal ha siste "ordet" om folk skal videre eller ikke..

Personelig skjønner jeg ikke hvorfor hun i det hele tatt er dommer, da det virker som om hun ikke kan noen ting, og hu kan jo ikke synge spesiellt bra heller..

Enig. Hun kler ikke den rollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...