Fun Light Skrevet 26. september 2009 #61 Skrevet 26. september 2009 Hva er greia med Mira Craig? Er hun "lederen" eller hva er tingen? Virker som om hun alltid skal si alt, og være så "flink" og greier, og at det alltid er hun som skal ha siste "ordet" om folk skal videre eller ikke.. Personelig skjønner jeg ikke hvorfor hun i det hele tatt er dommer, da det virker som om hun ikke kan noen ting, og hu kan jo ikke synge spesiellt bra heller.. Hun virker ganske mistilpass der, spør du meg! Enten jatter hun med og sier det samme som Jan Fredrik, men med litt andre ord, eller så sier hun ingenting.. Avslutter kun med "jeg syns du er kjempeflink, gratulerer!! Du er videre!" når de to andre allerede har sagt ja. I tillegg er hun ganske dårlig i norsk muntlig må jeg si.. Ikke bare at hun stadig fyller ut med engelske ord, det er nå greit nok, men hun virker så usikker på hva hun egentlig mener noen ganger at det bare kommer masse rare ord hun har hørt andre bruke. Store ord men med tomt innhold..
Gjest stearinpikken Skrevet 26. september 2009 #62 Skrevet 26. september 2009 (endret) . Endret 26. desember 2009 av stearinpikken
Gjest Iah Skrevet 26. september 2009 #63 Skrevet 26. september 2009 Synes dette konseptet begynner å bli ganske oppbrukt. Men de innledende rundene er jo som regel festlige å få med seg, mye rart som melder seg på.
Pomeline Skrevet 27. september 2009 #64 Skrevet 27. september 2009 Eneste morsomme er auditions'ene, resten er bare kjedelig.
*Heart* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #65 Skrevet 28. september 2009 Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det siste onsdagen med X-factor. Heretter blir det kun fredagene. Men det er vel pga nå skal de bli færre og færrre for hver gang.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #66 Skrevet 30. september 2009 Haha, Charlotte passer ikke til den omsorgsfulle og varme rollen i serien. Når hun klemmer deltakerne, ser det bare kjempekunstig ut. Blir nesten litt flau.
Brukernavn Skrevet 1. oktober 2009 #67 Skrevet 1. oktober 2009 Haha, Charlotte passer ikke til den omsorgsfulle og varme rollen i serien. Når hun klemmer deltakerne, ser det bare kjempekunstig ut. Blir nesten litt flau. Uff ja, det tenkte jeg også på..
Gjest imli Skrevet 1. oktober 2009 #68 Skrevet 1. oktober 2009 Haha, Charlotte passer ikke til den omsorgsfulle og varme rollen i serien. Når hun klemmer deltakerne, ser det bare kjempekunstig ut. Blir nesten litt flau. Samme tenkte jeg... Burde hatt en annen programleder.
Lancelot Skrevet 1. oktober 2009 #69 Skrevet 1. oktober 2009 Samme tenkte jeg... Burde hatt en annen programleder. Jeg har enda ikke sett noen programledere som viser oppriktig empati for deltakerne. Det er en programleder som virkelig tar kaka og det er Solveig Kloppen, hun skulle hatt Oscar for dårligste prestasjon. Det kan det være at hun må dele den med Charlotte Er det ikke mulig å lage et program uten disse programlederne?
Søtpotita Skrevet 1. oktober 2009 #70 Skrevet 1. oktober 2009 Haha, Charlotte passer ikke til den omsorgsfulle og varme rollen i serien. Når hun klemmer deltakerne, ser det bare kjempekunstig ut. Blir nesten litt flau. Uff, ja Charlotte er rett og slett kjip. Skikkeleg kalde klemmar ho gir dersom ho gir nokon Kven er forresten han halvmørke i dommarpanelet? Er han kjent?
Fun Light Skrevet 1. oktober 2009 #71 Skrevet 1. oktober 2009 Tror han Peter Peters er produsent.. Han står bak Madcon såvidt jeg vet!
Gjest Gjest_hilde_* Skrevet 2. oktober 2009 #72 Skrevet 2. oktober 2009 å, jeg ble så glad for at Elin gikk videre. Herregud, gledestårer!!
MarianneE Skrevet 2. oktober 2009 #73 Skrevet 2. oktober 2009 Eneste morsomme er auditions'ene, resten er bare kjedelig.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #74 Skrevet 2. oktober 2009 å, jeg ble så glad for at Elin gikk videre. Herregud, gledestårer!! JA!!! Jeg engasjerer meg ikke spesielt mye i dette programmet, men jeg gråt en skvett da hun gikk videre. Makan til søt og sjarmerende jente, og med en flott stemme! Håper hun kommer langt.
Fun Light Skrevet 2. oktober 2009 #75 Skrevet 2. oktober 2009 Syns en del av de er flinke, men veldig få på høyt nivå.. Den jentegruppa som ble satt sammen ga meg derimot gåsehud!! Fy søren så flinke de var! Mye flinkere sammen enn jeg syns de var hver for seg. Hun Charlotte var virkelig feil valg når det kommer til programlederjobb altså.. Hun passet mye bedre på MTV - litt mer overfladisk rolle og tema!
Noli Skrevet 2. oktober 2009 #76 Skrevet 2. oktober 2009 Elin er veldig skjønn og flink, men hun er også veldig sjenert og tilbaketrukket, så vet kanskje ikke om jeg tror det beste for henne er dette her. Men heier på henne, jeg!
Gjest Gjest_hilde_* Skrevet 2. oktober 2009 #77 Skrevet 2. oktober 2009 Hadde helt glemt Charlotte, inntil hun dukket opp i siste sekund og fortalte hva skjer neste epiosde. Hvorfor er hun der? Nei, passer ikke inn.
Pomeline Skrevet 2. oktober 2009 #78 Skrevet 2. oktober 2009 Håper ikke hun Elin ryker p.g.a. hun kom i gruppen til Mr. Peters.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #79 Skrevet 3. oktober 2009 jeg fikk frysninger av jentegruppa. Elin er utrolig behagelig å høre på, men blir stressa av nervene hennes. Liker veldig godt sandefjordsduoen, syns det er synd han ene må pines fordi han andre er bedre. Syns det er kulest når de synger sammen, og like de "troll-aktige" sangene
*Heart* Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #80 Skrevet 3. oktober 2009 Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det siste onsdagen med X-factor. Heretter blir det kun fredagene. Men det er vel pga nå skal de bli færre og færrre for hver gang. Det er en onsdag til. Jeg hadde sett feil på daoene. Onsdag 7 oktober er siste onsdagen med X-factor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå