Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ja, du kan stemme i løpet av showet, og jeg har også tenkt litt på det, men igjen, så blir det gjerne slik at dem som stemmer på "den beste" stemmer når de har hørt alle, mens de som allerede har en favoritt gjerne ikke venter til artisten har sunget ;) For man kan jo stemme på den siste før den siste har sunget:)

Jo, men jeg trodde man ville høre hvem er best faktisk, at det var det som var poenget, og jeg syns det er forskjell på å få nærmest 2 timer å bli stemt på og 3 minutter - hvis du ser ut fra at Lise nærmest aldri har blitt filmet. Burde det ikke være slik at man kan stemme først etter at alle er ferdige med å synge?

Endret av ninuska_
Skrevet
Jo, men jeg trodde man ville høre hvem er best faktisk, at det var det som var poenget, og jeg syns det er forskjell på å få nærmest 2 timer å bli stemt på og 3 minutter. Burde det ikke være slik at man kan stemme først etter at alle er ferdige med å synge?..

Ja, enig i det, og det kan jo også være en grunn til at Lise, som var en av de bedre i dag, hadde færrest stemmer.

Men, alle deltakerne er jo i den situasjonen av og til, men selvsagt, det skulle vært kanskje 10 min etter at alle er ferdige, det var mulig å stemme.

Skrevet

Huff, hun Rikke er jo bare slitsom. Og programlederen er unaturlig og anspent..

Skrevet
Ja, enig i det, og det kan jo også være en grunn til at Lise, som var en av de bedre i dag, hadde færrest stemmer.

Men, alle deltakerne er jo i den situasjonen av og til, men selvsagt, det skulle vært kanskje 10 min etter at alle er ferdige, det var mulig å stemme.

Ja, jeg tenker ikke kun pga henne, jeg tenker generelt at den som er sist kommer til å ha "dårligst utgangspunkt" hvis folk stemmer ut fra den som er den beste (vet mange stemmer på favoritter, men jeg liker f.eks å se hvem som synger best). Det burde hvertfall ha vært en reklame mellom den siste "gjennomgangen" og før linjene stenger, jeg syns plutselig det var på tide å stemme, og det var over på et blunk.

Skrevet
Ja, jeg tenker ikke kun pga henne, jeg tenker generelt at den som er sist kommer til å ha "dårligst utgangspunkt" hvis folk stemmer ut fra den som er den beste (vet mange stemmer på favoritter, men jeg liker f.eks å se hvem som synger best). Det burde hvertfall ha vært en reklame mellom den siste "gjennomgangen" og før linjene stenger, jeg syns plutselig det var på tide å stemme, og det var over på et blunk.

Ja, men igjen, reaching horizons var ikke en av de siste, og allikevel fikk de minst stemmer, og røk ut. Så, på en måte viser det jo at enkelte får mindre stemmer pga talentet. Og stemmingen vil uansett være urettferdig, fordi mange stemmer på venner istedenfor på dem som er best. Bra er det iallefall at det er dommerne som avgjør hvem som går hjem av de to med minst stemmer.

Skrevet (endret)
Ja, men igjen, reaching horizons var ikke en av de siste, og allikevel fikk de minst stemmer, og røk ut. Så, på en måte viser det jo at enkelte får mindre stemmer pga talentet. Og stemmingen vil uansett være urettferdig, fordi mange stemmer på venner istedenfor på dem som er best. Bra er det iallefall at det er dommerne som avgjør hvem som går hjem av de to med minst stemmer.

Det er sant - dommerne redder forhåpentligvis de beste av de med dårligste stemmer - selv om det ikke alltid er pga talentet de står der :)

Endret av ninuska_
Gjest bla bla bla
Skrevet

De to gutta var ti ganger bedre enn hu syngedama med de lekre bena. Bena var nesten bedre enn...

Hun var flink og dyktig, men de var bedre. Hun passet ikke til låten, bortsett fra koreografien som var helt perfekt.

Hadde det vært to kvinnelige dommere og ikke motsatt, ville guttene vunnet og fortjent det. Jeg er for gammel til å være fan eller noe, og har aldri vært det. Jeg omgås folk innen musikkbransjen uten å legge meg flat. De er bare mennesker. Pyntet og stylet av og til ja, men jeg er ikke en gruopie. Det kan jeg ikke være, siden jeg må ha et profesjonelt forhold til ulike artister.

Jeg stemte nummer to (ringte ikke inn, men i hodet), og håper hun vinner hele finalen.

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet
Alle de gruppene med menn i syns jeg var skammelig dårlig..

Skjønner ikke hva Mira tenkte på da hun valgte de ut!!

Charlotte Thorstvedt har bare mindre og mindre å gjøre som programleder. Null troverdighet og generlt dårlig opptreden!

Ja, Charlotte passer dårlig i jobben sin her.

Ja uff, håper virkelig ikke hu Charlotte får flere programlederjobb etter dette.

Hun klarer virkelig IKKE denne oppgaven.

Da tror jeg ikke vi har sett samme program. Jeg syntes Charlotte femstod som en profesjonell og dyktig programleder i sterk kontrast til de langt mer erfarne som har ledet lignende programmer på norsk TV. Til tross for at hun er så ung og "fersk" så maktet hun og lede programmet alene på en behagelig og avslappende måte. Så jeg håper dette bare var en begynnelse på hennes karriere.

Skrevet

"Problemet" mitt er vel at Charlotte ikke ser ut til å engasjere seg i det som forløper seg på scenen. Og dersom hun gjør det, så er det ikke særlig troverdig. Tror hun burde holdt seg til MTV's program, og ikke et familieprogram.

...og; er det bare jeg som synes Chand var direkte creepy i blikket når han sang?

Skrevet

Lise og Pernille har en irreterende god selvtillit. Vær litt ydmyk liksom. Chand kan lære dem.

Så må pernille synge, i stedet for å rope.

jentegruppa er kul. No name, no fame var mye kulere når de gjorde sin egen greie..

Rikke, det er bra å være spesiell, men ikke bli helt psyko da.

Gabrielle er dritbra, men ser så ukonfortabel ut på scenen. Men jeg heier på henne og Chand :)

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor Pernille blir så rost oppi skyene. Hun har en fin stemme, men synger veldig flatt og masete når hun gir gass.

Lise synes jeg har en flott stemme, og hun har scenetekke, men er ellers kanskje litt anonym?

Skrevet
Huff, hun Rikke er jo bare slitsom. Og programlederen er unaturlig og anspent..

Ja ikke,sant?

Men den godeste Peter Peters ser ihvertfall ut til å være fornøyd. Det nærmest lyser av øynene hans når han ser henne :hjerter:

Skrevet

Hun blonde i gruppa Shackles, er det hun som og er med i Unge mødre 4? noen som har sett begge programmene og mener det samme?

Skrevet
Hun blonde i gruppa Shackles, er det hun som og er med i Unge mødre 4? noen som har sett begge programmene og mener det samme?

Hvis vi tenker på samme jenta i både Shackles og Unge Mødre, så ser jeg absolutt likheten, men tror ikke det er henne..

Hun i X-faktor ser hakket mer "oppstrammet" ut på en måte!

Men de har like trekk og like i utseendet ellers, det er jeg enig i!

Skrevet
Lise og Pernille har en irreterende god selvtillit. Vær litt ydmyk liksom. Chand kan lære dem.

Pernille er sånn. Hun kommer fra musikals familie, har sunget tidligere med datteren til Morten Harket, hun har vært med på UKM flere ganger og har studio hjemme hos seg. Hun har så og si aldri fått noe negativt om synginga si, og det gjør noe med selvtillitten.

Skrevet

Har Stine Terese vært med i Idol eller noe? Det er noe veldig kjent over henne. Har hun i det minste vært på TV før?

Skrevet
Har Stine Terese vært med i Idol eller noe? Det er noe veldig kjent over henne. Har hun i det minste vært på TV før?

Jepp, hun var med på Idol for noen år siden og det var en del fuzz rundt henne etter at hun og Jan Fredrik hadde blitt sett på byen sammen under innspillingen.

Skrevet

Hvis Rikke vinner, kan hun "kjøpe" seg en logoped, for den lespingen er veldig slitsom....

Har aldri likt Lise, og mener Peters burde hatt Elin istedenfor Lise.

(Har ikke sett det før i dag. Bra med opptaker når man må stille på pliktarrangement)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...