Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Chackles? :skratte: Det er mer treffende enn Shackles iallefall.

Free your MIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNDDDD

*vifte vifte* litt på den svarte babydollen. *vifte* litt til. *Vrikke vrikke* litt på hoftene i svarte skinnbukser eller hva f det var. Latex? Oversminka og latterlige jenter. Synge? Joda. Men imaget? Get real!

Chand er iallefall ekte. Ekte øyevipper til og med. Men det virker som han tryglet om å bli stemt på. "Æ e sååå takknæmli førr aill som har stæmt på mæ". Kongerike Noorgeee, vær dær førr mææææ". God jul. Idag bakte jeg pepperkaker. O_o

Ok. så skrev jeg feil da. Imaget til Shackles - ingenting i veien med. De skiftet stil i forhold til sangene de sang. Chand passer som underholder på en liten pub, med et lite publikum. Må egentlig si at idolvinnerne som Glenn Lyse, Alejandro Fuentes (han vant ikke, men er var idoldeltaker, Aleksander D. With og til og med Kjartan Salvesen er bedre enn Chand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chand fortjente å vinne, mer enn noen andre deltakere! Shackles tapte seg selv på veien, med dette mener jeg at de gikk fra jenter med flotte sangstemmer til ja, hva skal man kalle stilen deres?

Skrevet
Ok. så skrev jeg feil da. Imaget til Shackles - ingenting i veien med. De skiftet stil i forhold til sangene de sang. Chand passer som underholder på en liten pub, med et lite publikum. Må egentlig si at idolvinnerne som Glenn Lyse, Alejandro Fuentes (han vant ikke, men er var idoldeltaker, Aleksander D. With og til og med Kjartan Salvesen er bedre enn Chand.

du kan vel ikke mene å si at ungjenter som dem skal underholde større publikum?! det de i deres alder burde være opptatt av er skole, venner og familie!

Skrevet
:fnise: Hvem er Glenn Lyse? Jeg har sett alle sesongene av Idol og kan ikke komme på han jeg:P
Skrevet
Glenn Lyse

Han vant Idol 2007... Nokså treg og kjedelig etter min mening.

...og lik imaget til Chand... en fyr med gitaren rundt halsen, synge rock... :romeo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...