fiesta Skrevet 18. desember 2009 #722 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Håper Shackels vinner... Helt enig Endret 18. desember 2009 av fiesta
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #723 Skrevet 18. desember 2009 Jeg heier på Shackles, men tror Chand vinner.
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 18. desember 2009 #724 Skrevet 18. desember 2009 hun var dritt dårlig. solveig og ingrid fra idol var 1000 ganger bedre. Det var de kanskje men ingen vet hvordan de hadde vært som programledere alene. Samtlige programledere i lignende programmer har vært to stykker sammen. Man skal ikke ha mye omløp for å forstå at det er ganske mange ganger verre å lede så store direkte-sendinger alene - uten å ha noen å lene seg mot. Thomas og Harald, feks har vel aldri ledet noe alene, hver for seg .. tror rett og slett aldri de hadde hatt "baller til det". Så derfor synes jeg kritikken av henne er høyst urettferdig og jeg forstår godt at det er sårende for henne.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #725 Skrevet 18. desember 2009 Fy søren, det er helt klart Elin som burde ha vunnet denne konkurransen! Dumme peters...
Rime Skrevet 18. desember 2009 #726 Skrevet 18. desember 2009 Hva skjer med gulltrusa til hun mørke i Shackles?
Lillie Skrevet 18. desember 2009 #727 Skrevet 18. desember 2009 Elin vant x-faktor Rettere sagt, hun burde ha vunnet, ingen tvil!
MissStiles Skrevet 18. desember 2009 #729 Skrevet 18. desember 2009 Er det ikke en vinnerlåt som skal synges??
Gjest NewMonkey Skrevet 18. desember 2009 #730 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Elin vant x-faktor Rettere sagt, hun burde ha vunnet, ingen tvil! +1 Chand er ingenting i forhold til henne...Damn you Peters! Chand vant! :slåss: +1 At det går an...uff Endret 18. desember 2009 av NewMonkey
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #731 Skrevet 18. desember 2009 Chand vant! :slåss: At det går an!!
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 18. desember 2009 #732 Skrevet 18. desember 2009 J La Chand synge engelsk på en plate, spill den sammen med sanger av Kjartan Salvesen, Glenn Lyse, Alejandro Fuentes og Aleksander Denstad With - det er ikke mye orginalt med Chand da. Helt samme sangstil, ikke mye variasjon på stemmene (A. Fujentes har den mest særegne, men musikkstilen er veldig lik resten) Enig i dette, men er det ikke hele poenget at man kan finne noen som KAN NOE ANNET enn det alle disse gutta gjør da??? Det er jo nettopp derfor chand er bra, fordi han har noe eget, i motsetning til de nevnte syngegutta. Så det er jo ikke noe poeng å la chand synge på engelsk og spille den sammen med sanger av salvesen, lyse og fuentes - da forsvinner jo poenget med x-factoren og chand.
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #733 Skrevet 18. desember 2009 +1 Chand er ingenting i forhold til henne...Damn you Peters! +1 At det går an...uff Tuller du? Vant han med én stemmes overvekt?
ninuska_ Skrevet 18. desember 2009 #734 Skrevet 18. desember 2009 Han skriver nå fine sanger, det skal han ha! :rødme:
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #735 Skrevet 18. desember 2009 Tuller du? Vant han med én stemmes overvekt? Kanskje det var min stemme som gjorde utslaget?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #738 Skrevet 18. desember 2009 Enig i dette, men er det ikke hele poenget at man kan finne noen som KAN NOE ANNET enn det alle disse gutta gjør da??? Det er jo nettopp derfor chand er bra, fordi han har noe eget, i motsetning til de nevnte syngegutta. Så det er jo ikke noe poeng å la chand synge på engelsk og spille den sammen med sanger av salvesen, lyse og fuentes - da forsvinner jo poenget med x-factoren og chand. mitt poeng var at Chand er altfor lik dem, når språket er den eneste forskjellen. Hvis du hadde lest innlegget mitt skikkelig ville du ha skjønt det... Chand har ingen x-faktor! Å synge på norsk er da ikke så orginalt!! Pent utseende, men uansett han er bare en annen trubadur, og ingenting annet. Har vi en jentegruppe som Chackles i Norge? nope, og har aldri hatt det... Slår noen jenter an her i Norge er det annen jente som synger med gitaren rundt halsen slik som Elin i x-faktor som mange synes skulle ha gått videre i x-faktor, Lene Marlin, Marit Larsen etc... Noen av disse er gode, men når det blir så mange blir de til slutt bare bleke kopier av hverandre. Chackles hadde derfor vært mer verdige vinnere av x-faktor. Vi trenger mer mangfold!
Gjest bare bea Skrevet 19. desember 2009 #740 Skrevet 19. desember 2009 Chackles hadde derfor vært mer verdige vinnere av x-faktor. Vi trenger mer mangfold! Chackles? Det er mer treffende enn Shackles iallefall. Free your MIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNDDDD *vifte vifte* litt på den svarte babydollen. *vifte* litt til. *Vrikke vrikke* litt på hoftene i svarte skinnbukser eller hva f det var. Latex? Oversminka og latterlige jenter. Synge? Joda. Men imaget? Get real! Chand er iallefall ekte. Ekte øyevipper til og med. Men det virker som han tryglet om å bli stemt på. "Æ e sååå takknæmli førr aill som har stæmt på mæ". Kongerike Noorgeee, vær dær førr mææææ". God jul. Idag bakte jeg pepperkaker. O_o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå